دست نوشته امام زمان برای حکم نیابت آیت الله خامنه ای !!!


آقا اصلا مگه ولی فقیه معصومه که باید به حرفش گوش کنیم ؟؟!!؟؟


+ 
574

- 
236

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام اینای که این حرف میزنن بفرستینشون صف حلیم میدن یا جیبشون پرکنید فقط مواظب باشید صف بهم نزنن

  • خدا لعنتتان کند توبه کنید چرا به امام زمان دروغ می‌بندید. هر بچه ای و هر بی عقل و کم سوادی می‌داند که این دستخطی که شما گذاشتید از اساس باطل و دروغ و کذب محضه . خود آیت الله العظمی خامنه ای هم هیچ وقت و هیچ جا ادعای نیابت از امام زمان را نکرد و نخواهد کرد . از عواقب بد این کار بترسید خدا لعنتتان کتد

  • Matin148 02/5/23 ساعت 05:17

    ولی فقیه یعنی تا حسین ( علیه السلام ) به کوفه نیامده ، مسلم ولی امر ماست

  • جانم فدای رهبرم. سرباز گمنام

  • مهدی 01/11/30 ساعت 20:11

    بابا بسکنید کم بت بسازید

  • مهمان 01/11/25 ساعت 02:12

    پاسخ ( بنده ی خدا باشم کافیست )
    با سلام و و قت به خیر - تشکر می کنم از توضیح مفصل شما - مایلم پاسخ خودم را برای توضیح شما بنویسم
    اول باید بگم اینکه شما نوشتید : "امیر مومنان فرمودن لعنت برکسی که قیاس میکند ."
    همچین چیزی وجود ندارد و من پیدا نکردم و تعجب می کنم که شما این حرف را به امام علی نسبت داده اید . خوشحال می شم که آدرس این روایت را به من هم بگید کجاست ؟
    شاید من اشتباه می کنم و عقل من می گه مقایسه یکی از رفتارهای معمول عقل هست که ابزار سنجش هست و وقتی درست و به جا استفاده بشه خیلی هم خوبه و مفید فایده واقع می شه .
    مگر اینکه این گفتار امام علی اگر وجود داشته باشه ادامه ای داشته باشه و یا قبل و بعدی داشته باشه که ایشان این حرف را در مورد موضوع خاصی گفته باشند و این حرف تقطیع شده باشه .
    دوم اینکه مرجع یعنی کسی که بهش رجوع می کنند - گیرم که 300 سال باشه که اومده این یک نوع تکامل محسوب می شه یعنی فهمیده شده که باید کسی باشه که بشه به اون شخص رجوع کرد که مردم بتوانند مسایل خود را مطرح کنند و از آگاهی یک فرد آگاه تر و دانا تر که می تونه معصوم هم نباشه استفاده کنند این چه اشکالی داره ؟ به خودی خود این موضوع یک اتفاق خوبی هست که شکل گرفته و نمی خوام هم ازش هیچ بتی بسازم - ما در علوم مختلف این حالت را داریم همان طور که در 300 سال گذشته در دانشگاه ها این مورد را نداشتیم و الان داریم و یک نوع رفتار به سمت تکامل محسوب می شه .
    به نظر من برداشت شما از گفته ی امام سجاد این هست که ما انسان ها همین طور صبر کنیم هیچ کسی قیام نکنه و همین طور زمان بگذره و حکومت های خودکامه ی مادی دنیا همین طوری به کار خودشون ادامه بدن و مثلن برسیم به سال 1500 یا 1600 یا بیشتر تا وقتی که معصوم ظهور کند و حکومت های فاسد تمام مردم دنیا را تا آن زمان آلوده ی فسق و فجورهای مختلف کنند و ماهم همین طوری بشینیم و صبر کنیم که یک امام معصوم بیاد و او حکومت اسلامی به پا کنه ! خوب دوست عزیز تا اون موقع که تمام عفت بشری به فنا می ره !
    مگه نمی بینید که هر روز از دکان این ارازل و اوباش جهان چه کثافت کاری های قانونی و جدیدی بیرون میاد : ازدواج سفید - هم جنس گرایی - ازدواج با حیوانات - ازدواج با اشیا - افسردگی ناشی از دنیا دوستی و پوچی - خودکشی های ناشی از مسایل گوناگون - قاچاق کودک و کثافت کاری - مواد مخدر - اسلحه - تحریف ادیان توحیدی - و....
    من معتقدم تعبیر شما از در خطر بودن و یا در خطر نبودن اسلام صحیح نیست - اسلام انفرادی و شخصی و بی خطر برای حاکمان خود کامه ی جهان دقیقن همان چیزی است که این حاکمان خودکامه می خواهند و همین الان هم داریم می بینیم که در جهان هست و مثل روز روشن است که کشورهایی مثل آمریکا و ... دقیقن یکی از مهم ترین خواسته هاشون همین نوع ادیان هست
    یعنی ادیان توحیدی بی خطری که کاری به کارهای مهم زندگی و بشر و دنیا نداشته باشند و در چنین صورتی اگر لازم باشه برای مردم مسجد و کلیسای خوشگل و شیک هم می سازند -
    مگر عربستان کشور اسلام نیست پس چرا با آمریکا روابط حسنه دارد ؟ شما ببینید که تفکر شما در همین کشور عربستان داره به استقبال چه تحولات جدیدی می ره ؟
    برای نمونه تصمیمی که تا یک قدمی آن هم رفته اند تغییر پرچم این کشور هست که نماد اسلام است - دیگه چه اتفاقی باید بیافته که احساس خطر کنیم ؟
    در کشور ظهور اسلام و کشور پیامبر اسلام یعنی عربستان شاهد برگزاری مراسم هالووین هستیم ! دیگه چه طور باید خطر را احساس کرد ؟
    به گفته ی شما باید عربستان بگذارد هر چه می شود بشود و بعد امام معصوم ظهور کند و بیاید و آن وقت مسایل را درست کند
    تو خود بخوان حدیث مفصل ...
    یکی از مطالب مشخصی که در زمان قبل از انقلاب وجود داشت عدم استقلال سیاسی و مخصوصن سیاست خارجی بود و سیستم حاکم مبتنی بر ارباب بودن یک ابرقدرت بر سیستم کشور بود که برای کوچکترین مسایل باید اجازه از ارباب صادر می شد و این وضعیت دقیقن نه تنها وضعیت اسلام در خطر بود بلکه یه چیزی هم اون ور تر از خطر بود !
    مثل حالتی که در زمان فراعنه وجود داشت و قدرت های خودکامه مسایل را می خواهند به گونه ای که بر پایه ی زورگویی باشد پیش ببرند
    شما خوب نگاه کنید ببینید که برده داری های نوین با کمک علم و تکنولوژی چه بر سر مردم آورده ؟ آیا باز هم باید صبر کنیم تا وقتی که امام معصوم بیایند بعد کاری بکنیم ؟
    اگر هم قرار باشد که بگوییم افراد مسلمان و یا مومن باید تلاش کنند که برضد این جریانات کارهایی بکنند که پر واضح است که اگر حکومتی غیردینی باشد که اصلن اجازه و بستر چنین فعالیت هایی داده نخواهد شد و می شود همان جریان ساواک و اقدامات انقلابیون که می خواستند اسلام را برسر کار بیاورند و معلوم است که در یک حکومت غیر دینی به من و شما اجازه داده نحواهد شد که فعالیت این گونه ای داشته باشیم همان طوری که در کشورهای دیگر غربی می بینیم که جلوی این گونه فعالیت ها گرفته می شود و عواقب سنگین دارد .
    اگر قرار باشد که اسلام فقط در خفا و در داخل خانه ها باشد که نمی توانیم بگوییم این نوع زندگی ثمره ی ایمان مردم به اسلام هست ولی در خانه های در بسته- اتفاقن اسلام از بیرون و با صدای رسا وارد خانه های مردم شده و نه برعکس
    این چیزی که اتفاق افتاده برای هر سیستم دیگه ای هم که شکل می گرفت رخ می خواد ( چه دینی و چه غیر دینی ) که آسیب ببینه و آلودگی در اون به وجود بیاد ولی اینکه صدای آشکار و بی پرده ی اسلام در جهان پخش بشه و باعث رعب و وحشت خودکامگان بشه که شده خیلی مهم هست - شما به این فکر کنید که این اتفاق در دنیا چه تاثیرات منطقه ای داشته و شما نمی خواهید مسایل و موضوعات مختلف را ببینید و همه چیز را در یک ظرف ریخته و با هم در آمیخته می کنید - در زمان امامان و پیامبران هم مسایل حرام در اجتماع وجود داشته از جمله ربا و دزدی و فساد درون مسوولین و ...
    به تاریخ اسلام و امامان مراجعه کنید و ببینید که این موضوع درست هست یا نه !
    در نوشتار شما به وضوح خطای شناختی سیاه و سپید دیده می شود
    کی می گه مساجد خالی هستند ؟ شما انگار خودتون مسجد نمی روید که فکر می کنید مساجد خالی هستند ؟
    شما نوشته اید چرا کسی دنبال اسلام نیست ؟ خوب چه کسی این حرف را به شما زده ؟ چشم باز کنید و ببنید که اتفاقن بعد از انقلاب عده ی زیادی به خاطر این روی داد در جهان به اسلام روی آوردند و یکی از مشهورترین این افراد که در همان زمان انقلاب به اسلام روی آورد کسی بود به نام ادواردو آنی یلی و این جریان ادامه دارد و فقط ما نمی بینیم و یا نمی شنویم چون از دایره ی موضوعات مورد اهمیت شما خارج هست و اصولن اخبار و رسانه های غربی به این موضوع نمی پردازند و معلوم هم هست که چرا نمی پردازند و اگر رسانه ای تشکیل می شد که فقط روی همین موضوع تمرکز می کرد و آمار و گزارش های این موضوع را ارائه می داد آن وقت شما متوجه می شدید که کسانی به دنبال اسلام هستند و مسجد هم می روند .
    نباید کسی را که اصلن وارد اسلام نشده که ببیند اسلام چیست را جزو دسته ی افرادی قرار داد که از اسلام خارج می شوند - شما نوشتید دسته دسته از اسلام خارج می شوند !!!
    در حالی که منظورتان این هست که عده ی زیادی از نسل جوان به اسلام گرایش ندارند این فرق دارد با اینکه بگوییم دسته دسته از اسلام خارج می شوند و این موضوع در تمام دوران اسلام وجود داشته و قرآن هم می فرماید : ثُلَّةٌ مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ قَلِیلٌ مِنَ الْآخِرِینَ دقیقن مثل همان عده ی کمی که به مسجد می روند هر چند مسجد ملاک نیست و در یک کتاب خانه هم می شود مسلمان واقعی بود
    شما این طور فکر می کنید و این تصور شماست که تاریخ اسلام همیشه گل و بلبل بوده و فقط در زمان ماست که ما در آن مبتلا به انحرفات و فسادهایی هستیم
    شما نوشتید که " مگر زمان شاه فاسق شرابخانه و فاحشه خانه و امریکا و انگلیس وغرب و.... در ایران حضور نداشتند؟ "
    جواب این هست که شما از این مسایل در آن دوران رنج نکشیدید و هر روز در خیابان درگیر اوباش مست لایعقل و چاقو به دست نبودید که بدانید چقدر سخت و آزارنده و ترسناک بود
    مگر کاپیتولاسیون نداشتیم و اگر انقلاب اسلامی نمی شد چه کسی و چه وقت می خواست این قانون مسخره ی ظالمانه ی احمقانه ی مردم آزار را از میان بردارد ؟
    اگر جلوی کاپیتولاسیون گرفته نمی شد شما فکر می کنید که کشورهای بی هویتی مثل آمریکا به آن چیزی که هست رضایت می دادند و تا زمان ظهور معصوم صد مدل قانون بدتر و سخت تر وضع نمی کردند ؟ مگر در برنامه ی برجام بدعهدی های این شیاطین را ندیدید ؟ اگر ما قرار بود که بنشینیم و منتظر باشیم که معصوم بیاید و حکومت تشکیل بدهد بعد اعلام استقلال کنیم که ما الان قدرت نظامی و خیلی چیزهای دیگه هم نداشتیم و شما فکر می کنید با همون فرمونی که شاه داشت می رفت جلو غربی ها اجازه می دادند که شاه بره جلو و کسی هم کاری به کارش نداشته باشه ؟
    فراموش نکنید که بحرین استان چهاردهم کشورمون در سال 1349 یعنی فقط چند سال قبل از انقلاب به باد رفت و اگر قرار بود که منتظر باشیم که معصوم ظهور کند بعد انقلابی اتفاق بیافتد که الان تمام مملکت تیکه پاره شده بود و بعد شما فکر می کنید ظهور معصوم درچنین مملکتی که دست اجنبی افتاده باشه و غارت شده باشه راحت تر بود و یا الان ؟
    همین حالا تو رسانه هاشون دارند در مورد امام دوازدهم برنامه سازی می کنند و امام را دشمن مردم جلوه می دهند و معنی این حرف من این نیست که الان خیلی اوضاعمون خوبه معلومه که نیست و مشکلات زیادی داریم و آدم خائن هم همیشه در همه ی دوران ها بوده و هست
    تربیت آدمی از خانه شروع می شه و از والدین شروع می شه و نه از مسجد و مرکز فرهنگی
    اینکه کسی رفته ازدواج کرده و بچه دار شده و برای تربیت بچه اش وقت نگذاشته و فقط رفته دنبال پول و هیچ کار مفیدی برای تربیت بچه ی خودش نکرده جز اینکه یک مشت کاسه و بشقاب برای بچه اش خریده و تامین مالی کرده و حالا بچه بزرگ شده و کاری با دین و خدا نداره - این چه ربطی به بی فایده بودن انقلاب اسلامی داره ؟
    اون آدم هیچ زمان درستی را برای تربیت بچه ی خودش صرف نکرده همین و فقط مادیات را ارائه داده و اگر نه اگر وقت می گذاشت
    ( به شرطی که خودش هم به عنوان والد شناخت درستی داشته باشه ) حتمن ثمری هرچند کم می داشت و کسی که مزه ی حقیقت چیزی را چشیده باشه ازش خارج نمی شه مگر اینکه یک شناخت سطحی و به دردنخور و ضعیف داشته باشه
    آدم هایی هم هستند که این کار را کرده اند و بچه هایشان آدم حسابی بزرگ شده اند و به دین و خدا و آدم بودن گرایش دارند
    خواهر شاه مملکت خودش پخش کننده ی مواد مخدر بود حالا فکر کنید که با پس رفت بشر تو موضوع مواد مخدر اگر اون سیستم باقی مانده بود الان چه فاجعه ای در مملکت داشتیم ؟
    ما در همین دوران شاهد شهید شدن نیروهای نظامی خود برای موضوع مواد مخدر هستیم .
    انقلاب قرار نیست بیاد تو خونه ی من و شما بچه ی من و شما را تربیت کنه - این وظیفه ی والدین هست - حکومت ها هیچ وقت فرصت رسیدن به کارهای جزیی ندارند
    بله می تونیم بگیم که باید سیستم آموزش و پرورش اصلاح بشه ولی تربیت بچه از خونه شروع می شه و با والدین هست
    جالبه شما خودتون حرف خودتون را نقض کردید - از طرفی گفتید " در زمان معصوم (ع) اگر کسی به حکومتی نصب میشد و واجب الاطاعت بود ممکن بود برای اشتباهی هم عزل شود. که داشتیم از این موارد."
    پس یعنی امام هم از قبل با قطعیت نمی داند که این فرد دقیقن با چه نوع رفتارهایی قرار هست که بیاید و در حکومت نقش مسوول داشته باشد ولی بعد در ادامه ی توضیح خود نوشته اید
    " که امام معصوم میداند که چه کسی خائن و چه کسی دوست است. چه کسی مال مردم را میخورد و چه کسی امین است. اجازه نمیده که در حکومتش کسی به عنوان اختلاسگر وجود داشته باشد تا حق مردم را بالا بکشد.اجازه نمیدهد که اقا و اقازاده ای وجود داشته باشد که سر مردم را شیره بمالد."
    دوست عزیز بالاخره امام معصوم می داند یا نمی داند ؟ کدامش را در نظر بگیریم ؟
    اتفاقن اگر شما تاریخ اسلام و امامان را دنبال کنید می بینید که این موارد بسیار بوده و اتفاق افتاده و کافی هست که شما فقط به این نکته توجه کنید که این امامان را چرا و چگونه شهید کردند ؟
    این اتفاقات در همه ی حکومت ها بوده و هست - همان طوری که فساد موجود در حاکمیت دوران مسیحیت را نمی توانیم با پاکی و قداست حضرت مسیح در هم بیامیزیم و اصولن این انسان هست که آلوده می شود و نقص دارد و مبتلا به انحراف و ابتذال می شود و اصل ادیان توحیدی خراب نیستند و خاصیت این دنیا و موضوع نقص بشر این طور هست .
    مطلب عجیب تر شما این هست که نوشته اید : "ما اگر به ساحت مقدس امام عصر اروحناه فداه ایمان میداشتیم که ایشان ولی و سرپرست ما هستند. و به غیر از ایشان به کسی رو نمیاوردیم مشکل ما خلق همینه که بجای اینکه به دور امام معصوم حلقه بزنیم به دور دیگران حلقه میزنیم که شاید ما را به ان حضرت برسانند . غافل از اینکه انحضرت را باز هم در تنهایی رها کردیم.
    هیچ ولایتی نمیتواند ولایت رسول الله ص باشد مگر ولایت امام عصر عجل."
    خوب دوست عزیز ما چه جوری به غیر از ایشان که در غیبت هستند به کسی رو نمی آوردیم ؟ کجا برویم که ایشان را ببینیم و با ایشان جلسات چگونگی مدیریت مملکت بگذاریم ؟
    و بعد با قطعیت گفتید " مطمئنا این انتظار خیلی خیلی زودتر از اینها به پایان میرسید." واقعن چه جوری می شه همچین نتیجه ای گرفت ؟ مگه شما از قبل می دونستید که غیبت کبرا چقدر قرار هست طول بکشد که حالا این حرف را می زنید ؟ وقتی ما زمان یک روی داد را نمی دانیم چه طور می توانیم بگوییم که در فلان شرط و وضعیت زودتر یا دیرتر اتفاق می افتاد ؟
    این حرف شما کاملن نادرست هست و معنا ندارد - کسی چه می داند و من می توانم در نظر بگیرم و فرض کنم که اتفاقن با روی داد انقلاب این موضوع ظهور می تونه زودتر هم اتفاق بیافته نسبت به زمانی که همان حاکمیت قبلی می خواست باشه و جلو بره - چون میزان زمانش معلوم نیست فرض این گزاره که گفتم کاملن از نظر فلسفی و منطقی می تونه درست باشه .
    همان طوری که حضور یک فرد مسوول و انسان صفت را در دوران حکومتی غیر دینی و مذهبی داشتیم و نسبت به آن آگاهیم حضور یک فرد مسوول گمراه را نیز در دوران حکومت های دینی می توانیم داشته باشیم و این منحصر به زمان معاصر نیست و همیشه بوده و هست و جزیی از این زندگی است
    کافی است که به دوران خلافت امام علی ع مراجعه کنید و آن دوران را بررسی کنید و مخصوصن زندگی یکی از یاران حضرت که زبیر نام داشت را بررسی کنید ببینید که بود و چه شد !
    همین طور هم می توان حضور افراد گمراه و فاسد را در حکومت های غیر دینی متصور و شاهد بود و هم چنین حضور افراد شایسته و انسان صفت را در حکومت های دینی
    اینها به خودی خود دلیلی بر تایید یا رد حکومت ها نیستند و طبیعت ذاتی حکومت ها است که درآنها افراد گمراه هم ظهور می کنند و حضور کسی که در یک حکومت دینی اختلاس می کند هم دلیلی بر اشتباه بودن کل حکومت نمی شود
    در مقیاس کوچکتر ما این موضوع را در خانواده شاهد هستیم که در میان فرزندان یک خانواده یک فرزند ناخلف از آب در می آید ولی کسی به خاطر این یک فرزند گمراه تمامیت خانواده را زیر سوآل نمی برد و به کل خانواده بی احترامی نمی کند و این طبیعت دنیاست و عجیب نیست
    پسر نوح پیامبر بزرگ خدا از گمراهان شد و غرق شد و نیز می دانیم که به عنوان مثال زنی از دربار فرعون که همسر فرعون نیز بود از زنان برجسته و با فضیلتی است که در قرآن از او یاد شده و او کسی نیست جز آسیه و ماجرای زبیر را در دوران امام علی بررسی کنید و ببینید که بود و چه شد ؟
    مردم مدام به خاطر قدرت رسانه های دشمن روی کاستی های حکومت خود متمرکز می شوند حال آنکه اگر رسانه ای همین حالا به فساد موجود در حکومت های غربی بپردازد و روی آنها ذره بین بگذارد خواهید دید که فساد در غرب بیش از آن چیزی است که تصور می کنید و این قانون توجه و تمرکز است قانون ذره بین است اگر شما روی کسی ذره بین عیب جویی بگذارید
    ممکن است که به این فکر کنید که آیا از این شخص بدتر هم وجود دارد ؟
    چه کسی گزارش فساد مالی حکومت ها و دولت های غربی را دنبال می کند و یا برایش برنامه سازی می کند و افشاگری می کند ؟
    برای مثال شما می توانید موضوع پیتزا گیت را در اینترنت جستجو کنید و ببینید که سر از کجا در می آورد !
    به هر حال من از شما خیلی خیلی ممنونم و بهترین نعمات و برکات الهی را برای همه ی مردم ایران آرزومندم .

  • علی 01/11/21 ساعت 15:55

    مرگ بر ضد ولایت فقیه رهبری کارش خیلی درسته نائب امام زمان عج هست یک مشت احمق ولی نمیفهمند کله پوک ها

  • کله پوک خودتی ساندیس خور احمق. شما ها فکر نمیکنید فقط تعصب دارید

  • علی 01/11/21 ساعت 15:54

    مرگ برضدولایت فقیه

  • درام 01/10/11 ساعت 22:47

    با این چرندیات شأن و مقام انبیاء رو زیر سوال نبرید لطفاً

  • سارو 01/11/18 ساعت 14:57

    آیا کسی که ایران رو پر از ظلم و فسق و فساد کرده میتونه جانشین کسی باشه که قراره کل دنیا رو پر از عدل و داد کنه
    ایا حکومتی که سیاست های کلیش اقامه عدل و مبارزه با رانت و فساد و تبعیض نیست میتونه زمینه ساز ظهور حکومت عادل و طاهر امام سربلندی و عزت مسلمانان در عدل و داد شایسته سالاری و و نبود تبعیض و فساد و فقر و نداریس والا بنی امیه و بنی عباس هم قدرتمند بود و با همین حربه قدرت مردم رو فریب می دادند که چون قدرت داریم پس حق با ماست
    چهار زیارت سرداب مقدس به وضوح کسانی رو که واسه حضرت جانشین درست میکنند یا دیگران رو ولی و امام و پیشوای خودشون قرار میدهند جاهل و فریب خورده عنوان میکنند که خیری از دینشان نخواهند دید
    پنج شیعه ساده لوح وقتی در راهی که دشمنان اسلام دوست دارند حرکت کنی نه تنها با هات دشمن نیستند بلکه عاشقت هم می شند گول این دعواهای زر گری رو نخورید سیاست غرب اسلام ستیزی و منزوی و درمانده کردن کشور ای اسلامی واسه همین تولید رهبر و حکمرانی اسلامی میکنند در دنیا طالبان و داعش و آخوند و بوکو حرام ..صدام قزافی .. فراوان بیدارید راه نجات فقط خود معصومینند

  • از کی تاحالا کسانی که با دشمنان سرکرده اهل بیت ارادت دارند و لعن و توهین به ایشان حرام می دانند (عمر و ابابکر) نایب و جانشین امام زمان شده اند!؟
    دو بام و هوا نمی شود. نمیشه نسبت به دشمن اهل بیت ع بی تفاوت بود و هم ادعای دوستی با آنان را داشت. شما عاشق سینه چاک امام خودتون باشید و ما هم عاشق امام خودمون هستیم
    یوم ندعوا کل اناس به امامهم

  • بہ امام خمینی سلام اللہ علیہ گفتندمستاجری ازخانہ اش نمیتوان بیرون کردتوچطورشاہ مملکت رابیرون میکنی امام فرمود چہ میگوئی مگرامام زمان بہ من خلاف میفرمایدکہ شاہ بایدبرود اماوام ھایی کہ سوددارند ازنظرامام خمینی سلام اللہ علیہ سودش رباست وربادرحکم جنگ باخداست

  • لبیک یا خامنه ای
    جانم فدای رهبر

  • قیاس، قیاس قیاس.
    امیر مومنان فرمودن لعنت برکسی که قیاس میکند.
    اول جواب این اقا اینه که شیخ عزیز قیاس نکن. در زمان معصوم (ع) اگر کسی به حکومتی نصب میشد و واجب الاطاعت بود ممکن بود برای اشتباهی هم عزل شود. که داشتیم از این موارد.
    بعد اینکه ان شخص مثل مالک اشتر به حکم معصوم ع حاکم شده بود و زیر نظر انحضرت.
    ولایت فقیه رو دقیقا کدام معصوم نصب فرمودند؟
    اصلا مرجعیت حدود 300 ساله اگر اشتباه نکنم که وارد مذهب شده. ما عالم داشتیم ولی مرجع و مراجع هرگز. چه کسی شخصی را به عنوان ولی فقیه نصب کرده؟ حکم معصوم علیه السلام مانند حکم خداست. کدام معصوم به مراجع که هیچ به علما اجازه تشکیل حکومت اسلامی را داده اند .
    غیر از انکه به تواتر منع فرموده اند از این کار.
    مگر امام سجاد (ع) نفرمودند قبل از قیام قائم ما کسی که قیام کند مثلش مثل ان جوجه ای است که هنوز پرواز یاد نگرفته از لانه بیرون میپرد و دستمایه بازی کودکان میشود و هلاک میشود.
    مگر ائمه معصوم نفرموده اند حکومت اسلامی مختص امام عصر اروحناه فداه میباشد.
    سوال: ایا اسلام در خطر بود که جناب اقای خمینی قیام فرمود؟؟؟؟
    بنده عرض میکنم خیر!
    مگر همین مردم ایران نبودند که بخاطر اسلام تحت تاثیر جناب خمینی با شاه جنگیدن؟ مگر 98 درصد مردم ایران بخاطر اسلام به اقای خمینی و حکومتش رای مثبت ندادند؟
    ایا جناب اقای خمینی این گروه بزرگ ایرانی را مسلمان کرد بعد تشکیل حکومت داد؟ یا گروهی مسلمان و تشنه دین در زمان غیبت یافت که انها را تحت تاثیر خود قرار داد و حکومت تشکیل داد! مگر خود ایشان نگفت من به پشتوانه این ملت دولت تعیین میکنم؟ پس مردم مسلمان بودند اون هم بیش از 98 درصد جامعه. پس اسلام در خطر نبود.
    اسلام زمان امام سجاد (ع). زمان ائمه معصوم مث زمان امام کاظم (ع) زمان امام حسن عسکری (ع) و همه ائمه معصوم صلوات الله علیهم اجمعین بیشتر در خطر بود . که امام معصوم رو زندانی میکردند یا انان رو به شهادت میرسوندن. بعد مردم هلهله میکردند.
    سطح علم مردم پائین تر بود. اگر امامی معصوم در این عصر ظاهر بود و مردم ایشان رو درک میکردند ایا مث سالهایی بود که ائمه تا امام حسن عسکری علیه السلام زندگی ظاهری داشتند انقدر در خفقان بودند؟ اگر امام کاظم ع در این زمان بودند ایا مردم اگر تکه تکه میشدند اجازه میدادند که اون حضرت رو کسی دستگیر کنه یا به زندان ببره؟
    پس نتیجه میگیریم اسلام در خطر نبود.
    اسلام الان در خطر افتاده که مردم گروه گروه و دسته دسته از دین خارج میشوند به ان سان که دسته دسته و گروه گروه زمان نبی اکرم ص وارد دین میشدند.
    چرا؟؟؟؟؟؟؟
    چون حکومت اسلامی تشکیل شد که سرپرست ان ولی خدا نیست! . امام معصوم نیست.
    و کسی که معصوم نباشد اشتباهاتی دارد و خطاهایی دارد . چون معصوم نیست.
    و سرانجام ان خطایا و اشتباهات اینست که میبینیم. مردم فکر میکنند اسلام همین است که روحانیون و مبلغان دین ان را اجرا میکنند.
    از ربا و فساد در بانکهای اسلامی بگیر تا مسائل حجاب و ....
    چرا حکومت اسلامی در این زمینه شکست خورد؟
    چرا جوانان ایرانی ، جوانان شیعه که در خانواده های شیعه به دنیا اومدن و با این کثرت مبلغان دینی و کثرت مساجد و پایگاههای نشر دینی و اخلاقی ، چرا مساجدمون خالی از نمازگزار است؟ چرا کسی دنبال اسلام نیست؟
    مگر زمان شاه فاسق شرابخانه و فاحشه خانه و امریکا و انگلیس وغرب و.... در ایران حضور نداشتند؟
    پس چی شده که مردم با از بین بردن اون همه فسق و فجور حتی با بپا داشتن اینهمه مراکز فرهنگی و مذهبی اینقدر از دین زده شدند؟
    اسلام در خطر بود ؟ یا در خطر است؟
    بنظر من در خطر است! چرا ؟ چون حکومت اسلامی تشکیل داده شده که در راس ان فردی معصوم قرار ندارد. و مردم که اینهمه خطا را مشاهده میکنند براین باور شده اند که دین اسلام همین است.
    اگر در راس یک حکومت اسلامی امام معصوم قرار داشته باشد که مانند حضرت داوود و سلیمان بدون در نظر گرفتن شاهد بتواند حکم کند اون درسته.
    معصوم ع میداند که چه کسی خائن و چه کسی دوست است. چه کسی مال مردم را میخورد و چه کسی امین است. اجازه نمیده که در حکومتش کسی به عنوان اختلاسگر وجود داشته باشد تا حق مردم را بالا بکشد.
    اجازه نمیدهد که اقا و اقازاده ای وجود داشته باشد که سر مردم را شیره بمالد.
    ما اگر به ساحت مقدس امام عصر اروحناه فداه ایمان میداشتیم که ایشان ولی و سرپرست ما هستند. و به غیر از ایشان به کسی رو نمیاوردیم مطمئنا این انتظار خیلی خیلی زودتر از اینها به پایان میرسید.
    مشکل ما خلق همینه که بجای اینکه به دور امام معصوم حلقه بزنیم به دور دیگران حلقه میزنیم که شاید ما را به ان حضرت برسانند . غافل از اینکه انحضرت را باز هم در تنهایی رها کردیم.
    هیچ ولایتی نمیتواند ولایت رسول الله ص باشد مگر ولایت امام عصر عجل.

    واسه همینه که وقتی ایشان ظهور کنند مسلمانان میگویند او کیست؟ او دین تازه ای اورده. او ادعای پیامبری دارد.
    جان عالمیان به فدایش. معلوم است که از دین جدش چقدر فاصله گرفتیم.
    و چقدر احادیثی که منع کرده اند از قیام قبل از قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف.
    حتی قیام سید خراسانی بعد از ظهور اصغر است.
    یعنی پانزده ماه قبل از ظهور علنی.
    حضرت مانند غیبتش که غیبت صغری و بعد غیبت کبری بود.
    در فاصله ای نزدیک به ظهور که جهان را پر از عدل و داد کند ظهوری دارند که خواص از ان مطلع هستند.
    یعنی حتی قیام خراسانی بعد از ظهور حضرت میباشد. و گرنه حتی قیام سید خراسانی هم باطل میشد.
    پس چرا ما دنبال جعل حدیث و اتکا به رای و نظر خود گشته ایم؟؟؟؟؟
    انشالله که این فقط یک بحث علمی باشد.
    بنده حقیر نه تمایلی به خوراندن افکار دارم نه باطل کردن افکار.
    و تنها دلیلی که باعث شد بحث کنم دلیل علمی بود.
    هستند علما و فضلایی که شاید یتوانند در رد عقاید بنده حقیر فلسفه هایی داشته باشند.
    ولی بنده حقیر نه به خیر و نه به شر حکومتها هیچ کاری ندارم.
    و تنها پیوسته و پیوسته حرف دلم را با خدای خودم نجوی میکنم.
    و انهم فقط همین کلام است ؛
    الهم عجل لولیک الفرج

  • خودم 01/9/16 ساعت 17:22

    جان کلام

  • ولی فقیه معصوم نیست. اینکه قطعا درسته. خود ایشون هم چنین ادعایی ندارن. ولی در اینکه تمام هم و غم و تلاششون اینه که علم این حکومت رو برسونن به دست اقا امام زمان مگه شکی وجود داره؟ خدا خیرشون هم بده. مشکلات کشور هم واقعا نمیشه به ایشون ربط داد. مشکلات کشور به مدیریت اجرایی برمیگرده یعنی دولت و مسئولین مربوطه چه ارتباطی به رهبری داره؟ همه چیو قاطی نکنین. رهبری به نحو احسن دارن وظایف خودشون رو انجام میدن. همه چیز که وظیفه ایشون نیست. بله مشکلات و انتقادات زیادی وارد هست و هر کسی نظری داره مثل همین موضوع حجاب که من خودم به شخصه مخالف حجاب اجباری هستم ولی دلیل نمیشه که کل سیستم رو زیرسوال ببرم یا خدای نکرده بخوام مخالفتی داشته باشم. همین حجاب اجباری هم من معتقدم نظر ایشون نیست. و اگه بدونم نظر ایشون اینه من قطعا دیگه مخالفتی نخواهم داشت چون واقعا ایمان دارم به ایشون و مطمئنم که نسنجیده دستوری نمیدن. قدرت نظامی امروز ایران مدیون دستورات و مدیریت مستقیم ایشون هست. کسی میتونه ایرادی بگیره؟ قدرتی که امریکا و اسرائیل هم حالا دیگه ازش واهمه دارن. خدا ایشون رو برای این مملکت و مردم حفظ کنه انشاالله

  • اقا خیلی ساده عقلند

  • دمت گرم واقعاًخیلی ساده ولایت فقیه را تعریف ابلاغ واعلام کردی ولایت فقیه فهمیدنی است نه خواندنی ونوشتنی خدا پدر ومادرت رابیامرزد خداخیردنیا وآخرت به شما عطا کند انشاءالله اللهم عجل لولیک الفرج .صلوات.

  • این حکم رهبری حکم خداوند است که از حکم امام زمان هم بالاتر است چون تقدیر الهی اینطور خواسته که 40 سال کسی را بر کشوری اسلامی که بخاطر اعتقادات نابش مورد هجوم دشمنان خدا قرار گرفته حفظ کرده و همه هجمه های دوست و دشمن را به جان خریده است و در این راه قبل و بعد این انقلاب رنج برده است و حال مو سفید و حکم پدر ملت
    را دارد اگر نتوانید حرمت ایشان را نگه دارید پس چطور میخواهید حرمت امام زمانتان را نگه دارید و از ایشان اطاعت کنید خداوند حجتش را وقتی برای مردم می فرستد که بداند مردم می خواهند نه اینکه حتی تحمل وجود رهبر جامعه اسلامی را ندارند چه برسد به حجت خدا که امر دین و حکم خدا را به صورت کامل اجرا می کند این محکی برای جهان شیعه است که آیا تحمل دیدن مردان خدا و رهبران دین خدا را دارند تا به آنها عنایت و رحمت وجود مبارک حجتش و امام زمان را بدهد

  • ببنددهنه کثیفتو...آقاامام زمان کجا....وبقیه کجا...

  • بنام خدا خیلی عالی بود

  • شخصی ازامام سجاد علیه السلام دزدی کردقاضی ازایشان خواستندبه اسم خداقسم بخوره اما م فرمودمن خدارابالاترازآن میدانم که قسم بخورم وهمه پول به دزدرسیدامروزروزشهادت امام سجاده آیت الله العظمی بهجت میفرمودبزرگان اشتباهاتشون هم بزرگ است تامردم بفهمنداینهامعصوم نیستند البته منظورم هیچکس نیست چهارده معصوم علیهم السلام معصوم ازخطا وخطیئه اند

  • به قول شهید سلیمانی از شئون عاقبت بخیر والله والله والله اطاعت از این آقا رهبری است در غیاب امام زمان .حتما باید از حضرت آقا اطاعت کرد.

  • در آخر زمان ودر عصر غیبت از عقل ومعرفت جمعی سلیم وقلب جمعی سلیم وعلم جمعی سلیم به انتظار ظهور جهت خدمت وخادمی امام معصوم مهدی عج الله تعالی فرجه شریف نائل گشت ودیگر صراطی به فهم ودرک این حقیر نمیرسد

  • سلام بر همه خوانندگان نظر

    چه عیبی داره که از رهبر خودمان اطاعت امر کنیم.مگر از ما خواسته ای به جز عبادت و دعا داره.
    تمام سیاستمداران اروپا و امریکا از دانایی رهبر ما در عجب هستند.
    قدر شناس باشیم
    با سپاس فراوان

  • مهمان 00/12/20 ساعت 10:34

    بله. ایشان با دخالت در واردات واکسن باعث مرگ خیلی ها شد و خانواده من را از هم پاشوند. خداوند بین ما و ایشون به عدالت حکم کند ان شاء الله.

  • ز.خ 99/7/12 ساعت 08:24

    من حکم میارم که نایب نیست شما قبول می کنی؟

  • آر این بنده خدا هم نگفته که ایشون از طرف امام زمان حکم و دستخط دارن.
    گفت: حتی اگه حکم هم با امضای امام زمان بیارن باز هم بعضیها هستن که قبول نمیکنن.
    مثل قوم حضرت موسی علیه السلام. اول گفتند: تا خدا رو نبینیم ایمان نمیاریم
    بعد که ماجرای میقات و ملاقات خدا شد، و اونا هم مردن و بعد زنده شدند نه تنها ایمان نیاوردن بلکه گفتن: عجب جادوگریه موسی علیه السلام [العیاذ بالله]

    آر. منم موافقم. یه بار دیگه نگاه کن

  • اگه بیاری، ار قبول میکنم.
    ولی این بنده خدا نگفته که حکم امام زمان دارن ایشون.
    یه بار دیگه نگاه کن.

  • ببین معصوم کیه . تو هنوز اینو درک نکردی . معصوم به معصومیت نه به تعداد . مرتیکه ۱۴ تا امام معصوم داشتیم یعنی بعد اونا دیگه ۱ دونه مسلمون نیست یدونه معصوم نیست
    امام خامنه ای تمام تمام خصوصیات یک امام معصوم داره
    مشکل شما منافقین رهبر و نظام جمهوری اسلامی نیست مشکلتون خود اسلامی
    فراموش نکنین تا دیروز که دستشان به اشخاص ما می‌رسیدند ترور فیزیکی میکردن امروز که دستشان نمیرسه یا بهتر بگم دستشان کوتاه شده برای نابودی ملت ما ، اشخاص ما را ترور شخصیتی میکنن آقا به جای دسیسه چینی ، پشت رهبری وایسا . آمریکا از انقلاب ما الگو گرفته و نظامشون داره از هم ، میپاشع . تنها را پیروزی در این ظلمت اینه که ما مردم ایران از این حکیم فرزانه گرانقدر ، سکان دار اسلام حضرت آقا، سید علی خامنه ای پیروی کنید
    در آخر
    هر شاه برای خود وزیر راه یابی دارد
    هر فرقه برای خود کتابی دارد
    تبریک به صاحب الزمان باید گفت
    ازینکه چنین نائب نابی دارد

  • سلام.
    از شما که عاشق ولایت هستی اینجوری قضاوت کردن بعیده.
    قطعاً همه میدونن که منظور سخنران محترم عصمت اصطلاحیه.
    بقیه تالی تلو معضوم هستند، مثلاً آیا خدای نکرده برای ابالفضل العباس غیرعصمت میتوان متصور شد؟ یا برای زینب کبری سلام الله علیها؟
    ولی ما این بزرگواران را به عنوان 14 معصوم نمی شناسیم. این به این معنا نیست که خدای نکرده، خدای نکرده خدای نکرده غیرعصمت از ایشان انتظار برود.
    مثال امروزی اش: امثال آیت الله بهجت ها و آیت الله بهاء الدینی ها و امام عزیز و ...

  • بله قطعا معصوم هستند...ونایب امام زمان میباشند...شما که معنای امامت را درک نمیکند ...چه بسا با چشم بینا قابل روعیت است...حتی اگر چشم سوی دیدن نداشته باشدمعصومیت ایشان به گوش میرسد...بر منکرش لعنت خدایی

  • بله قطعا معصوم هستند...ونایب امام زمان میباشند...شما که معنای امامت را درک نمیکند ...چه بسا با چشم بینا قابل روعیت است...حتی اگر چشم سوی دیدن نداشته باشدمعصومیت ایشان به گوش میرسد...بر منکرش لعنت خدایی

  • این بنده خدا که چیز بدی نگفته بعضیها توهین کردن . میگه کسیکه که نخواد بپذیره دلیل میاره .

  • آر بابا. خدا خیرت بده.
    برداشت منم همین بوده. حرفش این بود کسی که نخواد قبول بکنه حتی اگه حکم خدا و پیغمبر هم بیاری قبول نمیکنه.
    مگه حضرت مسلم حکم و نامه از امام حسین علیه السلام نداشت؟ پس چرا حمایتش نکردن.
    واس اینکه کسی که نخواد بپذیره دلیل و مدرک هم بیاری باز قبول نمیکنه

  • مرگ برمنافقینی مانند شما.

  • کدئکئ 98/12/29 ساعت 16:28

    لطفا خفه شو

  • خب تو اگه عقل و شعور داری میشینی عین ادم جواب میدی وقتی کم میاری به فش دادن رو میاری

  • خدا خیرتون بده . جواب خیلی از شبهات در مورد ولایت فقیه رو گرفتم.
    قبلاً هم کلیپهایی با آرم فانوس (روشنگری ) دیده بودم. این کلیپ هم خیلی دلنشین بود.

  • بله. بنده هم موافقم.
    خدا به گوینده خیر بده.
    اول آدم فکر میکنه میخواد ضد ولایت حرف بزنه، ولی مدل سؤالی که میشه رو به خوبی اجرا کرده، ولی بعدش به خوبی اونها رو جواب داده.

  • بله موافقم.
    خیلی قشنگ سؤال رو اجرا کرده، یعنی آدم قشنگ فکر میکنه میخواد ضد ولایت حرف بزنه ولی بعدش قشنگ جواب داده.
    عنوان کلیپ هم جذاب بود. حکم نیابت رهبر با دست خط امام زمان!!!
    خدا خیرش بده.

  • إن شاء الله خدا به گوینده خیر بدهد.
    مختصر و مفید و البته با ابتکار جالبی همراه بود. نامه حکم با دست خط امام زمان ابتکار جالبی بود (البته خودشون گفتند که این را من امروز خودم نوشتم )
    امام زمانمان غائب است؛ ولی شیعه را بی برنامه رها نکردند. در طول تاریخ زعمای شیعه همواره چراغ راه بوده اند. شیخ مفیدها، ابن ادریسها، شیخ طوسی ها و ... امام خمینی ها و امروز نیز مقام عظمای ولایت امام خامنه ای مدظله العالی زعیم شیعه هستند.
    خدا را به نعمت این رهبر پاک که حتی دشمنان معترف به پاکی او هستند، سپاس.

  • اگه قران خواندن برای ما مسلمانان یکبار در هفته مانند انجیل برای مسیحیان اجبار بود خواهیم دید در قرآن سلسله ولایت در تمام ادیان یکسان است مثلا
    برای اولین حکومت الهی در زمین میفرماید اول خدا - دوم رسول خدا (موسی) - سوم جانشین رسول خدا (ربانیون) - چهارم جانشین جانشین رسول خدا (الاحبار)
    برای چهارمین حکومت الهی در زمین میفرماید اول خدا - دوم رسول خدا (محمّد) - سوم جانشین رسول خدا (اولی الامر) - چهارم جانشین جانشین رسول خدا (مومن ترین مومنان به راه جانشین رسول خدا)

  • خودم 01/9/16 ساعت 17:14

    دقیقا کجای قرآن این سلسله مراتب اومده؟! قرآن ما که از اینا نداشت استاد!

  • خودم 01/9/16 ساعت 17:00

    دقیقا کجای قرآن این سلسله مراتب اومده؟! قرآن ما که ازینا نداشت استاد!

  • ای خدا خیرت بده همینه دیگه

  • ما زمانی به حرفهای پدر ومادرگوش میدیم که باعقل ومنطق جور دربیاد پدرومادرم اگرکه دزد باشند ومارو به دزدی اگه ترغیب کنند ایا بازهم اطاعت ازاونها واجبه? انسان زمانی مطیع و فرمانبر میشود که با عقاید ومنطقش جور باشه .به روایات وخواب و خیالات که نمیشه حساب کرد

  • ما انقلاب کردیم و شهید دادیم
    مردِش هستید انقلاب کنید و کشته بدید
    لبیک یا خامنه ای

  • آیدی یا مهدی ، لبیک یا خامنه ای ، نگران نباش این سوسکها توان مقابله کردن ندارند و من اینها رو با لقب شاشوک شاشوکیان میشناسمشون ، یکی مرد جنگی به از صد هزار ، به اندازه کفایت داریم که اجازه کوچگترین حرکت رو به این عیاشها تفاله ندهیم . ما انقلاب کردیم تا نابودی ظلم و میجنگیم مدام ، امریکا توله سگ کوچولوش هست که از بین خواهد رفت انشاالله

  • فعلا که تو اداره کشور موندید. قیمت ها رو نگاه کن. البته بعید میدانم چون جیره و مواجب شما هر روز اضافه ميشه. چون اگر شکم امثال شما گرسنه باشه و مجبور باشید صبح تا شب کار کنید ديگه کی وقت اراجیف بافتن راجع به این توهمات فانتزی پا منقلی تون رو دارید. ملت هم شما رو شناختند. الان هم ب پول و زور حکمرانی میکنید. ملت ایران از. حمله اسکندر و اعراب وحشی و مغول ها جون سالم به در بردند.حمله شما آخوند ها را هم رد می کنند. زمستان تمام میشود و رو سیاهی اش برای زغال می ماند. درضمن بشين تا امام زمانت هم ظهور کنه. خخخ

  • Hakh 02/2/17 ساعت 17:51

    انشالله که با امثال همون محشور بشی!!؟ ضمنآ فعلا از امنیتی که همین نظام برا درست کرد لذت ببر فضولی فقرا رو هم نک اونها خودشون زبون دارن !!؟ اگر هم از لیبرتی پیام میدی که پاشو پوشکت رو عضو کن بوی گندت همه جارو برداشته! اگه معتقدین به امام زمان نبودن که این کشور رو از دست دشمن نجات بدن دربهترین شرایط الان بابا صدام بود!!خخخخ
    بابات صدام بود

  • انشالله که با امثال همون محشور بشی!!؟ ضمنآ فعلا از امنیتی که همین نظام برا درست کرد لذت ببر فضولی فقرا رو هم نک اونها خودشون زبون دارن !!؟ اگر هم از لیبرتی پیام میدی که پاشو پوشکت رو عضو کن بوی گندت همه جارو برداشته! اگه معتقدین به امام زمان نبودن که این کشور رو از دست دشمن نجات بدن دربهترین شرایط الان بابا صدام بود!!خخخخ
    بابات صدام بود

  • روح تو هم شاد. ان شاء الله با نوید افکاری محشور بشی.

    این وضع گرونی به خاطر انتخاب مردمه نه انقلاب مردم.
    مگه حضرت اقا بارها نسبت به دشمنی امریکا هشدار نداد؟
    مگه نفرمود: آمریکا که خرش از پل بگذره به ریشمون میخنده؟

    راستی! نگفتی به کی رأی دادی خودت!!!!!!!!!

  • عباس 97/3/30 ساعت 12:34

    خاک بر سر کسی که این حرف ها رو زده توف تو روش این ادم کافر اصل شکی هم در اون نیست خدا لعنتش کنه خدا این فرد رو هرگز به بهشت راه نده

  • خدا شفاش بده این سخنران رو! اقای خامنه ای خوب و عالی، خواهشا بت درست نکنین از هرکس. بنده خدا خودش هم ادعا نداره اینقدر

  • ببند اون فکتو ایشون نایب امام زمانن یقینن من بت درس میکنم چشت کور اگه نتو نی ببینی بیبی سی رادیو فردا صدای امریکا خاک بر سرت

  • خدا تو رو هم شفا بده.
    حالا کی بت درست کرده؟
    حضرت اقا نائب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند.

  • خدا ان شاء الله همه رو شفا بده.
    تو رو هم شفا بده. بنده خدا که بت درست نکرده. چندتا استدلال ساده و عقل پسند آورده. تازه ورودش به بحث یه کم چالشی وارد شده که اگه کسی کل کلیپ رو نبینه فکر میکنه این آقا ولایی نباشه که دار بحث رو اینجوری شروع می کند.

  • عقل پسند؟؟؟!!!

  • مهمان 96/11/19 ساعت 14:00

    لبیک یا خامنه ای.

  • مهنا 96/10/21 ساعت 17:13

    جانم فدای رهبر

  • سلام در شرایط کنونی باید پولدارهای معتقد ومومن بداد اسلام برسند باید با مالشان جهاد کنند همانگونه که شهدا با جانشان ،تا نظام اسلامی از سقوط نجات یابد.بین مردم تخم مرغ مجانی بدهید واجاره خانه ها را ببخشید وکم کنید وجریمه های رانندگی را کم وببخشید نه اینکه دوبرابر کنید واهرم فشار بر مردم را بردارید بگذارید در شرایط فضای آرام مطالبه گری صورت بگیرد وحساب مظلومین جامعه را از خرابکاران جدا کنید وبذر دوستی ومحبت بنشانید فقط با بذل مال.امروز روز اتمام حجت برای پولدارهای معتقد است بداد مردم برسند

  • امام علی (ع) به عنوان حاکم اسلامی کشوری اسلامی می فرمایند: 《اما حق من بر شما آن است که هرگاه [شما را] فرامی خوانم، بپذیرید و هر زمان فرمان می دهم، پیروی کنید.》پیروی از حاکم اسلامی حق حاکم بر گردن مردمه! کاری که مردم زمان امام علی (ع) اونطور که باید انجام ندادن. حتی مردم زمان پیامبر صلی الله علیه و آله هم حق حاکمیت ایشان رو اونطور که باید بجا نیاوردن متاسفانه. برا همینه که امام خمینی رضوان الله گفتند: 《من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی:، می باشند. 》 چون مردم گوش به فرمان ولی فقیه از جان و مال و عزیزانشون گذشتند و در راه خداوند و برای رضای او تحت فرمان ولی فقیه، هر چند غیر معصوم، جنگیدند. و فرموده خداوند عزوجل: 《فان حزب الله هم الغالبون》 محقق شد و ایران اسلامی در برابر جهانی ایستاد و شکست نخورد. اطاعت از ولی فقیه واجب است و حق ولی وفقیه است چه معصوم چه غیر معصوم. منتها در مورد ولی فقیه غیر معصوم تا جایی که با حدود الهی منافاتی نداشته باشه اطاعت واجبه.

  • این مطلب هم خوبه بخونید. کار تحقیقاتی جالبیه!
    http://www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3872/7538/94061/%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D9%88-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%DB%8C(%D8%B9)#book-footnot-2
    اگر لینک کار نکرد تو گوگل بزنید 《حقوق متقابل دولت و ملت از دیدگاه حضرت علی(ع)》مال سایت حوزه علمیه است.

  • در ضمن اگه خیلی حوصله نهج البلاغه خوندن رو ندارین. تو اینترنت سرچ کنید حکومت اسلامی در نهج البلاغه کلی مقاله و مطلب میاره که می تونید هر کدوم رو دوست دارید انتخاب کنید. موفق باشید!

  • حالش نیست

  • برادران و خواهران عزیز یکم نهج البلاغه بخونید تا در مورد حکومت اسلامی اصیل اطلاعات خوبی بدست بیارید. خدا شاهده بهد از قرآن مجید تنها کتابی که خوندم و ازش بسیار بهره بردم همین کتاب ارزشمند نهج البلاغه بوده. الان در سایت آیت الله مکارم شیرازی گرانقدر نرم افزار اندروید این کتاب به ترجمه و شرح آیت الله مکارم وجود داره. دانلود کنید رایگانه. یکی از ترجمه های روانی که موجود هست همین ترجمه ایشونه. شرح هم داره.

  • با سلام و تشکر از روشنگری.
    دوستان، من این کلیپ کامل گوش کردم. گوینده نامه ای را نشان می دهد و می گوید که اگر بگویم این نامه را امام زمان(عج) که رهبری را منصوب کردند شما باور می کنید نه چون شما می گویید ما دستخت امام زمان (عج) را نمی شناسیم. که اگر خود امام زمان (عج ) هم ببینید و تایید کند که این دستخط ایشان است باور نمی کنید چون می گویید ایشان را نمی شناسید منظور کلی بهانه است . که بعضی ها به دنبال بهانه اند. در ادامه استناد هایی می آورد که اثبات می کند اطاعت از امام خامنه ای ولی فقیه واجب است. دوستان کلیب را به طور کامل و با توجه گوش دهید. از روشنگری هم تقاضا دارم به جای موضوع دست نوشته امام زمان بنویسند اثبات ولایت امام خامنه ای تا شبهه ای برای دوستان ایجاد نشود.
    ✋ یا حق

  • البته خود سخنران هم در کلیپ اشاره میکنند که این دست خط را خودم نوشتم. ولی فرض کنید به ما حکمی با دست خط امام زمان نشان دهند....
    کسی که دنبال بهانه باشد بهانه اش را پیدا می کند. مگر حضرت مسلم حکم نداشت؟ مگر هارون خلیفه نبود (هارون اخلفنی فی قومی)، مگر امیر المؤمنین حکم وصایت نداشت؟
    کسی که دنبال بهانه باشد بهانه اش را پیدا می کند.
    بنی اسرائیل به حضرت موسی علیه السلام گفتند: لن نؤمن لک حتی نری الله جهرة، هرگز به تو ایمان نمی آوریم تا خدا را نشانمان دهی. حضرت موسی آنها را به میقات برد و (خداوند بر کوه تجلی فرمود و همه مردند و بعد رجعت کرده و زنده شدند) به موسی علیه السلام گفتند: عجب جادوگری هستی!!!! به عبارتی اگر کسی دنبال بهانه باشد، حتی اگر خدا را هم نشانشان دهید (که خداوند منزه از دیده شدن است) باز هم بهانه دیگری می آورند.

  • بیژن 96/3/12 ساعت 01:30

    به قول حضرت امام ره ملاک زمان حال اشخاص است .
    حضرت رسول میفرمایند قلب مانند پرنده است هر لحظه روی شاخه ای مینشیند. ما اگر قبول داریم که آقا معصوم نیست پس باید قبول کنیم که انسانند ودر همه انسانها احتمال تغییر وتغیر وجود دارد. آیا رهبری همان رهبری زمانیست که آقای حسن زاده ازایشان تعریف کردند آیا تا حال تغییر نکر ده اند .چون انسان است پس احتمال هم وجود دارد. آیا از جناب حسن زاده جدیدا در این خصوص سوال شده است یا خیر. مشکل ما آدمها درست کردن تقدس وترسیدن از آن وکرنش در برابر آن است. تقدس وتمام نکاتی که برشمردید برای معصوم است وکسی که در وادی عصمت قدم میزند. اگر آقای خامنه ای مصومند یا در وادی عصمت قدم میزنند پس سخنان آقای حسن زاده هنوز به قوت خودش باقیست.

  • سلام بر نائب دوست داشتنی حضرت ولیعصر مولای ما امام سیدعلی حسینی خامنه ای

  • سلام

  • روحی و ارواحنا له الفدا...اقا جان همه ی مردم ایران و شیعه فدای تن رنجور و خم ابروی شما....اقا چه می کشی از دست ناکسین ومارقین و قاسطین روزگارت...اقا فدای دست ابالفظلیت اقا...به حول وقوه ی الهی تا آن لحظه که ولی عصر ع ذکر فرج بخوانند سایه شما بر سر تمام مومنین و مسلمین جهان باشد...

  • شمایی ک اسمت منتظر فرجه منه سید دارم از طرف امام مهدی ولی واقعی مردم میگم شما بیجا میکنی خودتو ربط میدی به اون بزرگوار و شما غلط میکنی دروغی به این اشکاری میبندی لعنت خدا بر تو و امواتت در عذاب شدید به حق مادرم فاطمه زهرا بخدا قسم که تمام نشانه های سفیانی رو درین حکومت دیدم و اصلی ترینش نابود کردن دین در لباس دین بدست سفیانی و پیروانش خدا نابودتان کند ظالین توی بی اصالت بی همه چیز اگه منتظر فرج ولی واقعیت بودی دروغی به این اشکاری نمیبستی بهش در قبال جیره کم دنیا از سمت حکومت تو اگه ذره ای منتظر فرج بودی حتی ذره ای
    غیر اون رو ولی خودت قرار نمیدادی گمراه ننگ بر شما باد خیانت کاران به دین و اسلام

  • آفرین سید.اینا مشتی منگول پاچه خوار بی مغز کوفی ان.ثمره های بعد ۴۰ ساله شون نشون می ده چقدر اسلام شناس و امام زمان شناسن با این سینما کثیف و مجریای لوند و و کنسرت ها و اکثر مداحی های غنایی و تالارهای کثیف عروسی و دانشگاه ها...
    اینا ابوسفیانی ان!

  • سيدي که باش اقاي حسين موسوي.ماها که رهبرمونو دوست داريم چشم بسته ايشونو دوست نداريم وهيچوقت ادعا نميکنيم که ايشون بجاي امام زمان هستن.ولي شمايي که سنگ امام زمانو به سينه ميزني.الکي حرف نزن.اون زمان هم که امام حسين روتنها گذاشتن قبلش مسلم رو همون ادما تنها گذاشتن.تو ک رهبرو قبول نداري فک نکن فردا امام زمان بياد پشتش وايميسي.اونموقعم باور نميکني که کسي که ظهور کرده امام زمانه.بعدشم سيد بودن مهم نيس.پسر امام هادي هم جعفر بود وبهش ميگفتن جعفر کذاب.چون امامت امام زمانو قبول نداشت.اون هم سيد بود وفرزند بي واسطه ي امام معصوم.مهم اينه با حق باشي.چه سيد باشي چه نباشي.البته از نظر من سيدا بخاطر اينکه اولاد پيامبرن قابل احترامن.ومن براشمااحترام قائلم واميدوارم باحق باشين 

  • واقعااقانائب امام زمان است واطاعت ازاواطاعت ازخداوامام زمان است بشناسیم ولی فقیه خودرا سلام خدا براوباد

  • امام خمینی با اون شخصیت والا اشتباهات خودشون رو با شهامت قبول میکردن.ولی بعضیها خیر.حمایت از امثال احمدی نژاد در اوایل ریاست جمهوریش؛ادعای واکسینه شدن کشور در برابر تحریم و..اشتباهات وحشتناکی نبودن که بعضیا به روی خودشونم نیاوردن؟ البته حق دارن.قشر عظیمی از طرفداراشون با قبول همین عصمت ایشونه که اینجوری سینه چاکن.و قشر عظیم تری نونشون تو همین اطاعت بی چون و چراست.

  • شمابهتره بعضيا بعضيا نکني تو بااين حرف زدنت که امام خميني رو قبول داري واقاي خامنه اي رو فبول نداري از جنس همون ادمايي هستي که وقتي امام حسينو شهيد کردن گفتن از دين خارج شده بود وپسر نوح هم پسر پيامبر بود.بظاهر پيامبرو قبول داشتن ولي زماني که پيامبر رحلت کرده بودن.درحالي که وقتي خود پيامبر وجود مبارکشون زنده بود از پشت بوما گرد وخاک ميريختن سرشون .يا جاهايي که پيامبر رد ميشدن واون جاها گِل بود.ايه سجده دار ميخوندن وپيامبر توي گلو لاي سجده ميکردن.پس الکي سنگ امام خمينيو به سينه نزن.امام خامنه اي راه حضرت امامو ادامه ميده ولي چون وقتي امام زنده بودن جنگ بود وتازه انقلاب شده بود ومردم تازه از دست ظلماي شاه راحت شده بودن بيشتر مردم طرفدارشون بودن.ولي حالا که مردم توي امنيت هستن ويادشون رفته که يه روزي با همه ي ظلمايي که شاه درحق ملت ميکرد از ترسشون نميتونستن اسم شاه رو بيارن ولي الان راحت به اقا توهين ميکنن.بعدشم همه اونايي که طرفداررهبرن هيچوقت عصمت رو به حضرت اقا نسبت نميدن چون عصمت فقط مختص چهارده معصومه.

  • مهمان 95/12/11 ساعت 11:57

    احسنت

  • چه ربطی داره بزرگوار تو دلیل و سند با منبع بیار اگه قبول نکردم اون موقع کوفه ای میشم نه جلو جلو به یه نفر بچسبونی که چون مردم کوفه یا قوم موسی اینطور کردن پس شما هم اگه از قبل قبول نکنین(بدون حکم) مث قوم موسی یا کوفه ای هستی!!!

  • برادر ولی فقیه معصوم نیست ولی جانشین امام زمان هست

  • چه دروغ باشه چه راست من عاشق امام زمان و رهبرعزیزم هستم دوست ندارم کسی به ایشان توهین کند

  • رفقا تند نرید اقای خامنه ای برای ما ارزش داره ولی وقتی پاچه خواری شوره شو در میارید وقتی که ریشتو نگه میداری ولی از شهوت داری میترکی وقتی چادر رو سرته و پر از شهوتی به نظرت داری مسیر درستی میری؟؟؟؟
    یعنی ما نداریم تو همین کشور عزیزمون ک پسرای مومن که ظاهر زیاد مذهبی ندارن اما شهوت جرعت نداره سمتش بره
    دخترایی که از جنسزهرا هستند بجز حق چیزی نمی بییننند
    اینطوری باشیم نه پاچه خوار و بی ارزش

  • دوستان، این که لج بعضی ها رو در میارید به جهت اینکه غالباً طلبه های به ظاهر چند سال درس خونده ای هستید که ادراک صحیحی از مسئله ها ندارید. اصلاً مگه جنابعالی آقای ایکس و وای مدافع حق رهبرید. رهبر اگه حق باشه که هست مردم میبینند و اگه نباشه بازم می بینند. پس انقدر استدلالایی که خودش پر از شبهه است رو ندید. نفرت من و امثال من از اونجا زیاد شده که با توسعه غیر منطقی حوزه غالباً کسانی که از درس ئتحصیل منزوی شدن می رن حوزه تا از اون طریق یا به نوایی برسند ویا به شهوات برسند. من چشم خودم زیاد دیدم چون خودم آدم مذهبی هم هستم در حد استطاعت خودم هم هم به منابع شیعه تماماً آشنایی دارم و به همون اندازه به فقه اهل سنت...
    واقعاً مشکلات جامعه زیاده و لی منفورترین مطالب اینه که هر از گاهی یه مذهبی و یا طلبه به جهت رفتار ناشایست اخلاقی آمارش در میره. خلاصه خدا وکیلی دست بردارید از این همه شهوت پرستی و نیت بد. نیت بد بوی تعفن میده ...
    رهبرم معصوم نیست و لی مصلحت ما در دنیایی که فکر ضربه زدن به تنها پایگاه شیعیان علی علیه السلام هستند در اینه که مطیع رهبر البته اگه خلاف مسلمات چیزی نفرمایند اطاعت کنیم . اونم نه به تشخیص من وشما که بگیم رهبر خطا گفت و یا...
    بلکه نظر علما و حقوقدانان برجسته ویا صاحبنظران دانشگاهی و نخبگان ملاک باید باشه . هر کی میاد می گه روایات فلان مورد و گفته. .. تفسیر منو جنابعالی که ارزش نداره ؛ در ضمن در اظهار نظر هاتون حریت داشته باشید. اگه هم بعضی افراطی آدما رو دوست دارن موردی نیست ولی تو رو به خدا به خاطر دنیا طلبی و حزب و حزب بازی در لباس پیغمبر خیانت نکنید وبزرگترین خیانات اینه که اگه بدونی واقعاً به درد مملکتت نمی خوری کنار نکشی الکی جایگاه دیگران رو غصب کنی. نظر ندید چرا که صاحب نظر نیستید. اگه تو پزشکی بخواید حرف بزنید همه میگن ساکت تا آقای دکتر بگه. مگه دین نیاز به متخصص نداره که هی استدلال الکی میکنید. خلاصه حواستون جمع باشه.

  • خود امام زمان در آخرین نامه به نائب خود هگفته که نائب و وکیلی دیگر ندارد و هرکس بگوید نائب است کذاب است

  • و در ادامه فرمودند: و أمّا الحوادث الواقعة فارجعوا فیها إلى رواة حدیثنا، فإنّهم حجّتى علیکم و أنا حجّة الله علیهم؛
    مقصود از «حجّت» در این روایت، مانند سایر موارد، چیزى است که می‌توان به آن احتجاج کرد. پس امام‏(ع) حجّت خداست؛ زیرا اگر او چیزى بگوید و مردم عمل نکنند، خدا به همان گفته او علیه مخالفت کنندگان احتجاج می‌کند و آنها نمی‌توانند عذرى در این مخالفت بیابند. هم‌چنان که اگر به گفته او عمل کنند، در مقابل این سؤال که چرا چنین کردید؟ همین جواب کافى است که به دلیل گفته او. با این وصف، اگر فقیه حجّت امام است؛ یعنى اگر امرى کند - چه از باب فتوا و استنباط حکم، چه از باب ولایت و انشاى حکم - و مردم مخالفت کنند، حضرت(ع) بر علیه مخالفان به همین امر فقیه احتجاج می‌کند. همان‌گونه که مطعیان به این امر براى توجیه عمل خود استدلال می‌نمایند

  • دعوا سر همین مقصوده دیگه

  • رونی 95/5/26 ساعت 18:00

    سلام اقا من معذرت میخوام اون حرفای من ناشایست بود و من توی این مدت فهمیدم که اقای خمینی جدا مرد درستکاری بودن امیدوارم حلال کنین
    شرمنده 

  • صفحه‌ها