فروش آلبوم 34 خواننده زن در بازار!


به دنبال حمایت های پی در پی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انحرافات فرهنگی برخی از هنرمندنما ها، اینبار شاهد توزیع و فروش آلبوم خوانندگی 34 زن خواننده ایرانی از قدیم تاکنون در بازار به قیمتی گزاف هستیم!

بنابراین گزارش، خوانندگان زن 3 دهه ایرانی که برخی به خارج از کشور رفته و برخی هم به برکت دولت تدبیر و امید همچنان در ایران هستند همچون «سحر محمدی» و «مهدیه محمد خانی» در یک آلبوم مشترک با نام «آواز در سایه» به خوانندگی پرداخته اند.

این آلبوم که در کشور فرانسه ضبط و آماده شده است با شماره شابک مشخص در انتشارات «جیحون» به قیمت بالایی به فروش می رسد!

سحر محمدی و مهدیه محمد خانی نیز در صفحات شخصی خود در فضای مجازی از حضورشان در این آلبوم با افتخار صحبت کرده اند!

این آلبوم شامل صدای 34 خواننده زن از دوران قبل از انقلاب تاکنون است!

گفتنی است ضبط و پخش صدای خوانندگان زن غیر قانونی بوده و مشخص نیست این آلبوم تحت حمایت کدام مسئول موفق به دریافت شماره شابک و فروش در انتشارات شده است!


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)

  • کنسرت نوروزی بنیاد بهایی فرهنگ در لس‌آنجلس

    این کنسرت با اجرای برادران پورن آذری و سحر (محمدی) بروجردی به رهبری شهاب پارنج برگزار شد

    نیلوفر منصوری٬ ایران اینترنشنال گزارش می‌دهد
    Mar 16, 2024

    https ://www .youtube .com/watch?v=vBLYt0hzBOo

    جشن و کنسرت بزرگ نوروزی «بنیاد بهایی فرهنگ» در لس‌آنجلس: «همه عالم تن است و ایران دل»

    - جشن نوروزی و جشنواره رایگان «بنیاد بهایی فرهنگ» که هرسال به منظور گرامیداشت مهم‌ترین جشن باستانی ایرانزمین به پیشباز نوروز و فرا رسیدن فصل بهار می‌رود، امسال هم با برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده برای همه اعضای خانواده، از جمله رقص، موسیقی، بازی و سرگرمی‌های گوناگون برای کودکان، اجرای برنامه‌های هنری و صرف چای و شیرینی و غذاهای سنتی در «چایخانه ایرانی» برای بزرگسالان در اطراف بزرگترین هفت‌سین ایرانی که با گل‌های زرد و صورتی بهاری تزئین شده بود برگزار گشت.
    - کنسرت بزرگ نوروزی «بنیاد بهایی فرهنگ» نیز در تالار «رویس‌هال» با ارکستر «ایرانشهر» برگزار شد.
    - این کنسرت شبی برای نمایش وسعت موسیقی ایرانزمین و یگانگی عناصر متضاد میان موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی بود.

    شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۱۶ مارس ۲۰۲۴

    https ://kayhan .london/?p=344569

    فیروزه خطیبی – روز یکشنبه ۱۰ مارس ، چهاردهمین جشن نوروزی «بنیاد بهایی فرهنگ» به کوشش این نهاد غیرانتفاعی، غیرسیاسی و غیرمذهبی ایرانی در کالیفرنیا، با حضور بیش از ۳۰ هزار شرکت‌کننده ایرانی ساکن لس آنجلس، شهرهای حومه و ایالت‌های مجاور در محوطه «دیکسون کورت» دانشگاه «یو‌سی‌ال‌ای» برگزار شد.

    این جشنواره رایگان که هرسال به منظور گرامیداشت مهم‌ترین جشن باستانی ایرانزمین به پیشباز نوروز و فرا رسیدن فصل بهار می‌رود، امسال هم با برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده برای همه اعضای خانواده، از جمله رقص، موسیقی، بازی و سرگرمی‌های گوناگون برای کودکان، اجرای برنامه‌های هنری و صرف چای و شیرینی و غذاهای سنتی در «چایخانه ایرانی» برای بزرگسالان در اطراف بزرگترین هفت‌سین ایرانی که با گل‌های زرد و صورتی بهاری تزئین شده بود برگزار شد تا یکبار دیگر ایرانیان ساکن جنوب کالیفرنیا و حومه فرصتی پیدا کنند که ضمن دید و بازدیدهای نوروزی با دوستان و آشنایان، ساعات خوشی را همراه با نوعی حس تعلق به جامعه‌ای بزرگتر در کنار هموطنان خود بگذرانند.

    علیرضا اردکانی مدیر اجرایی «بنیاد بهایی فرهنگ» جشنواره نوروزی امسال و حضور هزاران تن شرکت‌کننده در آن را یک رویداد مهم برای این نهاد فرهنگی و همچنین جامعه ایرانی جنوب کالیفرنیا دانست: «جشن‌های نوروزی امسال “فرهنگ” درواقع بزرگترین و از نظر مدت زمان اجرا، طولانی‌ترین جشنواره‌های نوروزی ایرانیان در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. برای ما تماشای موج ۳۰ هزار نفری مردم علاقمندی که به پیشباز نوروز آمده بودند به راستی شگفت‌آور بود. یک روز پرشور و شادی‌آفرین برای یکایک اعضای خانواده و همه کسانی که به جمع ما پیوستند تا فرارسیدن فصل بهار و نوروز ایرانی را با ما و در کنار ما جشن بگیرند.»

    کنسرت بزرگ «رویس‌هال» بعد از یک توقف کوتاه

    کنسرت‌های نوروزی «بنیاد بهایی فرهنگ» که سال گذشته به احترام جنبش «زن، زندگی، آزادی» و گرامیداشت حرکت‌های اعتراضی مردم ایران لغو شده بود، اینبار در شرایطی که تمام بلیت‌های آن از پیش فروخته شده بود در ساعت ۶ عصر در تالار باشکوه «رویس‌هال» یوسی‌ال‌ای با شرکت شماری از اساتید و بزرگان موسیقی ایرانزمین در دو بخش کلاسیک و مدرن و موسیقی سنتی به اجرا درآمد.

    علیرضا اردکانی درباره این کنسرت کم‌نظیر و موفق که امسال برای نخستین بار با همکاری دانشکده موسیقی «هرب آلپرت» دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای (محل آموزش آکادمیک موسیقی کلاسیک ایرانی) برگزار شد می‌گوید: «این فرصتی بود تا ما بتوانیم شاهد هنرنمایی استعدادهای درخشانی چون طهمورث پورناظری، سهراب پورناظری، هیلا پلیتمن اپراخوانی که تا کنون دوبار برنده جایزه “گرمی” شده و همچنین استعداد نوظهور صحنه موسیقی کلاسیک ایرانی، سحر (محمدی) بروجردی باشیم که برای نخستین بار در لس آنجلس به هنرنمایی پرداخت. این شب فراموش‌نشدنی با همکاری ارکستر “ایرانشهر” به رهبری دکتر شهاب پارنج تجربه‌ای بود برای تماشای درآمیزی و تلفیق زیبایی از موسیقی و سازهای کلاسیک غربی و موسیقی و سازهای سنتی ایرانی.»

    کنسرت بزرگ «بنیاد بهایی فرهنگ» پس از خوشامدگویی و معرفی هنرمندان توسط علیرضا اردکانی، با سخنانی از هرمز عامری، عضو هیات امنا و رئیس کمیته نوروزی این بنیاد آغاز شد: «این افتخار بزرگی است که امشب در مقابل شما در تالار باشکوه “رویس‌هال” یوسی‌ال‌ای ایستاده‌ام تا نوروز شادی‌آفرین، این بزرگترین آیین باستانی ایرانیان را در کنار هم جشن بگیریم. با آغاز سال نو، ما در “بنیاد بهایی فرهنگ” یکبار دیگر بر اهمیت شناساندن فرهنگ و هنر غنی ایرانزمین به جامعه غیرایرانی آمریکا و نقش مهمی‌ که “بنیاد بهایی فرهنگ” در فراهم ساختن این امر مهم دارد تاکید می‌کنیم.»

    وی همچنین گفت: «فرهنگ ایرانزمین اندوخته‌ای است از هنرهای ناب در رشته‌های گوناگون از جمله شعر و ادبیاتی کم‌نظیر، موسیقی سنتی مسحورکننده، هنرهای تجسمی‌ و نقاشی مینیاتور، فرش ایرانی و آداب و سننی که از پیشینه‌ای چند هزار ساله برخوردار است. بنیاد بهایی فرهنگ در طول سال‌ها همواره کوشیده است تا این هنرها را در قالب برنامه‌های گوناگون از جمله برگزاری جشن‌های سنتی و کنسرت‌های موسیقی، برپایی گالری‌های هنری، نمایش فیلم و برنامه‌های آموزشی در معرض تماشا و استفاده عموم قرار دهد. این برنامه‌ها و جشن‌های سنتی نه تنها قدمت، زیبایی و ارزش‌های فرهنگ و هنر ایرانزمین را به نمایش می‌گذارد بلکه وسیله‌ای است برای آشنایی و ارتباط فرزندانمان با میراث‌های فرهنگی که از نیاکان ما بجا مانده و احساس غرور در آنها ایجاد می‌کند. این جشن‌های سنتی همچنین ابزاری است برای ایجاد تنوع و گوناگونی فرهنگی و برقراری پل‌های ارتباطی با بخش وسیع‌تری از کل جامعه‌ای که ما امروز در آن زندگی می‌کنیم.»

    درهم‌آمیزی پیروزمندانه موسیقی کلاسیک غربی و موسیقی سنتی ایرانی

    کنسرت نوروزی امسال با انتخاب قطعاتی که مفهوم «همه جهان تن است و ایران دل» را در شنونده زنده می‌کرد، در دو بخش جداگانه و با تلفیق موفقی از موسیقی کلاسیک و مدرن غربی و موسیقی سنتی ایرانی با همراهی ارکستر ۲۷ نفری «ایرانشهر» همراه با اپراخوانی، آوازخوانی، بداهه‌سرایی ، تک‌نوازی و حضور هنرمندان ارزنده‌ای به اجرا درآمد که هریک از آنها برای شرکت در این برنامه از گوشه و کنار جهان به لس آنجلس آمده بودند.

    در بخش نخست این برنامه پس از یک معرفی کوتاه توسط کلادیا کریستین بازیگر، خواننده و نویسنده آمریکایی، ارکستر «ایرانشهر»- اولین ارکستر ایرانی شهر لس آنجلس و یک نهاد غیرانتفاعی متعهد به حفظ و اشاعه موسیقی ایرانی و ایجاد پل‌های ارتباطی با موسیقی رایج در غرب- به رهبری دکتر شهاب پارنج آهنگساز، نوازنده، استاد دانشگاه یوسی‌ال‌ای و رئیس بخش تدریس موسیقی ایرانی دانشکده «هرب آلپرت» این دانشگاه برگزیده‌ای از قطعه‌های ارکسترال آهنگسازان ایرانی و ایرانی‌تبار مانند احمد پژمان، رضا والی، ریچارد دانیل پور و شهاب پارنج را که برخی از آنها برای نخستین بار شنیده می‌شد اجرا کرد.

    این بخش از برنامه با قطعه «سوران» (به معنی رنگ قرمز یا منطقه‌ای که خاک آن سرخ است) از استاد احمد پژمان بر زمینه‌ای از تصاویر مناظری از ایرانزمین آغاز شد و سپس «نواهایی از عشق و مستی» از مایسترو ریچارد دانیل پور آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی‌تبار ساکن لس آنجلس بر اساس اشعار مولانا، با خوانندگی هیلا پلیتمن خواننده سوپرانوی برنده جایزه «گرمی» ادامه پیدا کرد. قطعه «هزار و یکشب» برای سازهای زهی اثر مشترکی از طهمورث پورن آذری آهنگساز و نوازنده برجسته سازهای سنتی و بردیا کیارس آهنگساز و رهبر ارکستر ساکن ایران با تکنوازی طهمورث پورن آذری اجرا شد.

    قطعه «چهارسه‌گاه» (برای کمانچه،‌ هارپ، پرکاشن و سازهای زهی) اثر استاد رضا والی موسیقیدان، آهنگساز و عضو هیات علمی‌ دانشگاه «کارنگی ملون» که به سفارش ارکستر «ایرانشهر» برای اجرا در کنسرت نوروزی «بنیاد بهایی فرهنگ» ساخته شده بود با تکنوازی سهراب پورن آذری یکی دیگر از قطعاتی بود که به شدت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

    سه‌گاه و چهارگاه از باشکوه‌ترین دستگاه‌های موسیقی اصیل ایرانی به شمار می‌روند و بسیاری از موسیقیدان‌ها و به ویژه آوازخوان‌ها توانسته‌اند آثار ارزشمندی در این دستگاه‌ها برجای بگذارند. از مشخصات بارز سه‌گاه و چهار‌گاه این است که بسیاری از حالات نواها و آوازهای دیگر از جمله غمناکی دستگاه همایون، اثرپذیری افشاری و شادی ماهور را در خود جای داده‌اند.

    استاد رضا والی درمورد قطعه «چهارسه‌گاه» می‌گوید: «در اینجا دو medium یا دو عامل مختلف با هم ترکیب شده‌اند. یکی ساز سنتی کمانچه است و دیگری ارکستر که یک مدیوم اروپایی محسوب می‌شود. اما ارکستر درواقع موسیقی اروپایی نمی‌زند بلکه «چهارسه‌گاه» می‌زند. یعنی تمام فواصل چهارگاه را می‌زند و درواقع وقتی کمانچه با ارکستر همراهی می‌کند اینها «فیوژنی» به وجود می‌آورند که از درون آن یک پدیده موسیقایی تازه متولد می‌شود. این قطعه از چهارگاه شروع می‌شود و بعد از رویکرد به «سه‌گاه» و بداهه‌نوازی «سهراب» دوباره به چهارگاه برمی‌گردد.»

    قطعه موسیقی «چهارسه‌گاه» رضا والی که معتقد است بسیاری از نغمه‌های جهان با هم ارتباط دارند توانست برای دقایقی «وحدت عناصر متضاد» و درواقع یگانگی بین موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی کلاسیک جهان را به زیبایی به نمایش بگذارد.

    رضا والی در این مورد می‌گوید: «در “چهارسه‌گاه” دو نغمه خیلی معروف- نغمه “زنگ شتر” استاد ابوالحسن صبا و نغمه “رنگ دلگشا” گنجانده شده که من آن را در قالب “Jazz” گذاشته‌ام. یعنی قطعه ناگهان عوض می‌شود و حالت “Jazz” پیدا می‌کند که ریتم آن شباهت‌های زیادی با “رنگ دلگشا” دارد. تمام آن حرکت “رنگ دلگشا” و آن ریتم‌هایی که دارد مرا به یاد موسیقی “Jazz” می‌اندازد و در پایان، ناگهان این قطعه هم گردش می‌کند و در چهارگاه تمام می‌شود.»

    آخرین قطعه بخش اول کنسرت نوروزی بزرگ «بنیاد بهایی فرهنگ»، قطعه «ایران» با خوانندگی سحر (محمدی) بروجردی بود. قطعه‌ای که سهراب پورن آذری آن را بر اساس و با الهام از اثر معروف «ای ایران» روح‌الله خالقی ساخته است. سرودی که تماشاگران تحت تاثیر آن به پا شدند و با آن همخوانی کردند.

    مراسم تقدیر از استاد احمد پژمان

    در پایان بخش اول کنسرت، مایسترو ریچارد دانیل پور و مایسترو شهاب پارنج به نمایندگی از دانشگاه یوسی‌ال‌ای و ارکستر «ایرانشهر» از استاد احمد پژمان برای یک عمر فعالیت‌های هنری تقدیر کردند و نشان افتخار ارکستر «ایرانشهر» برای موسیقیدان‌های تاثیرگذار ایران، روی صحنه به این موسیقیدان ارزنده ساکن جنوب کالیفرنیا اهدا شد.

    «خون ماه»، یادی از قربانیان جنبش «زن، زندگی، آزادی»

    در بخش دوم کنسرت نوروزی امسال «بنیاد بهایی فرهنگ» که به موسیقی کلاسیک ایرانی اختصاص داشت، آثاری از کیخسرو، طهمورث و سهراب پورن آذری و قطعه‌ای هم با تاثیر از موسیقی محلی کردی اجرا شد. قطعه «خون ماه» تازه‌ترین ساخته طهمورث پورن آذری به یاد قربانیان جنبش‌ آزادیخواهی «زن، زندگی، آزادی» با آواز سحر (محمدی) بروجردی خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی، نوازنده تار و سه‌تار و یکی از استعدادهای درخشان موسیقی سنتی ایران به اجرا درآمد.

    برادران پورناظری، سهراب و طهمورث، در سطح جهان به عنوان استادان موسیقی ایرانی و به خاطر خلق آثار فراموش‌نشدنی در ژانرهای گوناگون، از نواهای موسیقی عرفانی و صوفیانه گرفته تا موسیقی مدرن و سنتی ایرانی، موسیقی کردی، ارکستر سمفونیک و موسیقی تلفیقی و مدرن شناخته می‌شوند. طهمورث پورن آذری موسیقیدان و نوازنده سازهای گوناگون از جمله تار، سه‌تار، تنبور، بربط، دف و دیوان با هنرمندان برجسته جهانی از جمله جون بائز، شجاع حسین خان و محمدرضا شجریان همکاری داشته و سهراب پورن آذری آهنگساز و نوازنده چیره‌دست تنبور، سه‌تار و کمانچه، هنرمندی است که آثار او توسط خوانندگان برجسته‌ای چون محمدرضا شجریان، همایون شجریان، علیرضا قربانی و بسیاری دیگر از هنرمندان اجرا شده است.

    سحر (محمدی) بروجردی هنرمندی از نسل تازه‌ی خوانندگان موسیقی سنتی با طرفداران بسیار در سطح جهان، خواننده تمامی قطعات و آوازهای کنسرت فراموش‌نشدنی امسال «بنیاد بهایی فرهنگ» بود. کنسرتی که توانست بیش از هر چیز دیگر، ابعاد تازه‌ای از وسعت موسیقی ایرانزمین را برای تماشاگران بی‌شمار، علاقمند و مشتاق به نمایش بگذارد.

    https ://www .youtube .com/watch?v=PxhAk6mzZhs


  • در حالی که قهرمانان ملی ما به دلیل نداشتن حامی مالی یا استطاعت سفر از اعزام به اردوهای ورزشی و مسابقات جهانی و افتخارآفرینی برای کشور و نظام مقدس اسلامی بازمیمانند و حتی دولتمردان و نخبگان ما به علت تحریمها در گرفتن ویزای سفر برای پروژه های عام المنفعه سیاسی و تجاری و علمی مشکل دارند، اگر نپرسید و نگردید چه سرمایه های کثیف و دستهای پلیدی پشت این برنامه های پرخرج و مسافرتهای طول و دراز جمعی رقاصه و مطرب لاابالی، آن هم با اهداف فاسد تشویق لهو و لعب و تبعات شوم فسق و فجور است، و اصلا دستگاه های نظارتی ارشاد و اطلاعات و فراجا در این بین کجا هستند که این عناصر نامطلوب رسوا و بدسابقه سالی چند بار با گذرنامه ایرانی مجوز خروج از کشور و همکاری با ضدانقلاب دین ستیز مقیم انگلیس و فرانسه و آمریکا را میگیرند، در سلامت عقل و نفس و در کل دین و ایمانتان باید شک کرد!

    https://postimg.cc/gallery/rq3tW7w

    خواهی که شود بخت تو فرخنده و پیروز
    رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز

    https://www.farhang.org/nowruz/2024-nowruz-concert-at-ucla

  • مهمان 02/12/22 ساعت 07:41


    اگر مردی و صداقت داری از این رسوایی ارشاد و اطلاعات و کنسرت بیشرمانه گزارش بده وگرنه به علت نفاق، خودت محکومی به بی آبرویی

    https://postimg.cc/gallery/rq3tW7w


  • تلاش شبانه روزی وزیر ارشاد و دستگاه تحت امرش برای اعتلای حجاب و جایگاه زن مسلمان
    بعد از اعطای مجوز اجرای چندباره به سیرک شنیع و مهوع بازآمدم در کاباره اسپیناس
    نمک خوردن و نمکدان شکنی دیگری از مطربان جیره خوار اجانب و رقاصه های لاابالی
    کنسرت نوروزی پورن آذری ها و سحر (محمدی) بروجردی در آمریکا به نفع سازمان بهایی!

    https://www.farhang.org/nowruz/2024-nowruz-concert-at-ucla

  • مهمان 02/10/19 ساعت 17:28

    از ویژگی‌های منحصربه فرد آثار صحنه ای بهاییانی مانند بهرام بیضایی و دخترش نیلوفر، استفاده از مدیاهای متنوع در روی سن است به نحوی که بلا استثنا در کنار موسیقی و آواز زنده، از فیلم، عکس، اسلاید، تیتراژ هم زمان، نور و جلوه های وِیژه برای پر کردن فضاها استفاده می‌کنند و هر یک از این مدیاها دارای وزنه و کاراکتر خاص خود بوده و در عین حال به گسترده‌تر کردن امکان دیدن، حس کردن و تجربه کردن واقعهٔ نمایشی یاری برسانند.

    بیضایی ها از زمان اجرای نمایش «یک پرونده، دو قتل» که اختصاص به انجام خونین داریوش فروهر و همسرش دارد، برای اولین بار در تئاتر ایرانی از سیستم بالانویس استفاده کردند و این نمایش و نمایش‌های بعدی آنها تا به امروز به زبان فارسی و با بالانویس آلمانی در شهرهای مختلف اجرا شده است.

    آنها حتی در سال ۲۰۲۲ نمایش «از سنگهای بی نشان تا مهسا دختر ایران» را بر اساس روایتهای بازماندگان اعدامی های زندانیان سیاسی دهه شصت از کتاب «آواز از نگاه دریچه تاریک» به تالیف مهدی اصلانی و گزارشهای ن. رهایی و کاربران توییتر تنظیم و کارگردانی کردند. این نمایش در دو اپیزود اجرا شد. اپیزود اول که روایتهای بازماندگان اعدامی های دهه شصت است، در مراسم یادبود زندانیان سیاسی اعدام شدهٔ دههٔ شصت در شهر ماینز به روی صحنه رفت.

    متعاقب این اجرا و سه هفته بعد از آن، جنبش اعتراضی زن، زندگی، آزادی در ایران آغاز شد و آنها تحت تأثیر این اعتراضات، اپیزود دومی را به این نمایش اضافه کردند که بازتاب دهندهٔ خیزشهای پس از قتل مهسا (ژینا) امینی بود. این نمایش در فستیوال تئاتر کلن، در فرانکفورت و در اسلو اجرا شد.

    تاریخ بهاییت نشان می‌دهد آنها به خصوص در رشته‌های ادبیات، کارگردانی تئاتر، طراحی نور، طراحی صحنه، بازیگری، سینما و تلویزیون، طراحی لباس، نمایشنامه نویسی، تعلیم و تربیت، تذکره‌نویسی و شعر و شاعری هم ید طولایی دارند.

    امضای کار این فرقه ضاله حاوی موضوعاتی هم‌چون «زن و زنانگی محصور شده»، «فردیت گمشده در جامعهٔ توده وار»، «هویت جوئی و بیگانگی» و تبعید، با نگاه منتقد اجتماعی است.

    در راستای تبلیغات هدفمند بهاییت، شبکه تلویزیونی بدنام و رو به تعطیلی من و تو، چندین سال پیش و در اوایل پخش سریال «به زندگی من خوش آمدید» شرح احوال این پدر و دختر بهایی سرشناس را به تصویر کشید.

    مختصات حرفه ای یادشده تمام و کمال در ساخته های صحنه ای شلوغ برادران پورن آذری و موسیقی طهمورث و سهراب به وضوح رصد می شود تا جایی که با فرصت طلبی و رندی موذیانه، هر چالش اجتماعی را دست آویز هوچی گری و ساخت اثری قرار می دهند و از هر ابزاری برای فروش بلیت و افزایش هیجان مخاطب بهره برداری شخصی می کنند و در نهایت کنسرتهای گران و پرسروصدای آنها به سیرکهایی مهوع و مشمئزکننده تبدیل شده است.

    این که دستگاه ناظر فرهنگ و ارشاد به خصوص و در ادامه رسانه ها و خبرنگاران هنری حزب الله مانند تسنیم(!!!) و سایر دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی و قضایی ذی ربط بسیار عامدانه چشم بر این حقایق تلخ بسته و به نمایندگان رسمی بهاییت در داخل کشور که همکاری نزدیک با حلقه های خارج نشین آنها را سالیان سال در کارنامه خود دارند مجوز اجرای برنامه می دهند و برایشان رپرتاژهای آن چنانی هم کار می کنند، از بزرگترین عجایب و غفلت های اطلاعاتی بی سابقه در تاریخ جمهوری اسلامی است!

    https: //www .iranconcert .com/default.aspx?ebuy=15407&t=%da%a9%d9%86%d8%b3%d8%b1%d8%aa%20%d8%aa%d9%87%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%b3%20%d9%be%d9%88%d8%b1%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1%db%8c%20(%d8%a8%d8%a7%d8%b2%20%d8%a2%d9%85%d8%af%d9%85)

    #آکادمی_پورن_آذری تهران،خیابان شریعتی،پل صدر،جنب شهرکتاب فرشته،پلاک۱۶۷۱

    ⁣۰۲۱-۲۲۶۳۵۶۰۰
    ۰۲۱-۲۲۶۰۷۵۰۰

    #تینا_جامه_گرمی
    #سحربروجردی
    #آکادمی_پورن_آذری
    #سحرمحمدی
    @tamourespournazeri
    @sahar_mohammadi1367
    @sohrabpournazeri
    @tinajamegarmi


  • غوغای رقص و آواز در دهه فاطمیه

    https://www.filemail.com/d/awpntfsabvorslx

    رقص و آواز سحر محمدی (بروجردی) در بزم شبانه موزیکال هتل اسپیناس شگفتی آفرین شد

    https ://www .youtube .com/watch?v=EmxBMpd0mRs

    https ://saharmohammadi .com/wp-content/uploads/2023/06/sahar-mohammadi-proposal.pdf

    ولخرجی های نجومی و رایزنی های پنهان طهمورث پورن آذری و ماموریت او برای همراه داشتن زنان آوازه خوان و نوازنده و رقاص با سابقه همکاری های مکرر با رسانه هایی هم چون صدای آمریکا، من و تو، بی بی سی و عنترناسیونال در سیرک بازآمدم، مقامات ارشاد را راضی کرد تا با وجود عدم اعطای اجازه حضور افراد خاطی بر روی صحنه در تیر ماه، در دهه فاطمیه به تمامی اعضای قانون گریز و هنجارشکن گروه وی مجوز برپایی بزم شبانه بدهند!

    https ://saharmohammadi .com/performance/2023/concert-performance-baz-amadam/

    #سحربروجردی
    #آکادمی_پورن_آذری
    #سحرمحمدی
    #تینا_جامه_گرمی
    @tamourespournazeri
    @sahar_mohammadi1367
    @sohrabpournazeri
    @tinajamegarmi

    https ://www .iranconcert .com/default.aspx?concert=15274


  • هنجارشکنی در هتل اسپیناس تهران توسط جیره خواران صدای آمریکا و شبکه عنترناسیونال
    بزم شبانه و کنسرت آواز سحر (محمدی) بروجردی، ساز تینا جامه‌گرمی و رقص پگاه نیایی

    اعطای مجوز ارشاد به این تروریستهای فرهنگی در حالی صورت گرفته که علاوه بر پرونده همکاری مکرر با رسانه های خارجی ضدانقلاب،
    سابقه تشویق برهنگی و ترویج کشف حجاب و حمایت گسترده از اغتشاشات و رابطه با عوامل معلوم الحال و ضد نظام خارج نشین را دارند

    اجراهای داخلی این عمله طرب، زمینه ساز عقد قرارداد اعطای حق پخش کنسرتهای خارجی به شبکه های معاند است
    حامی مالی این سیرک شنیع لهو و لعب و شوی شرم آور فسق و فجور، شرکت داریاهمراه و آکادمی پورن آذری هستند

    https ://www .iranconcert .com/default.aspx?concert=15274

  • دگردیسی خانه های تیمی منافقین

    عوامل نفوذی دشمن با مهماتی به مراتب خطرناکتر از بمب و توپ و تفنگ در نقاط حساس فرهنگی خزیده اند تا عناصر سست عنصر و فریب خورده جامعه را تحریک و مسموم کنند و در راه ماموریت شیطانی براندازی پیشروی داشته باشند .

    ترویج اباحی گری و ولنگاری و هدف گرفتن سنگر عفت و حجاب و استفاده ابزاری از زن برای برانگیختن آتش شهوت در لوای فعالیت های متنوع هنری یکی از پررنگترین راهبردهای این مزدوران خودفروخته است.

    برخوردهای مقطعی با سربازان پیاده نظام این توطئه ها راه درمان طاعون بیناموسی نیست بلکه باید سر مار را در لانه کوبید و غده سرطانی را از بدن خارج کرد تا عفونت و نکبت به بدنه جامعه سرایت نکند.

    کلاسهای خصوصی و آموزشگاه های موسیقی که در طول سالیان و با برنامه ریزی درازمدت بدخواهان، بدون نظارت عالیه و موثر همچون قارچ در شهر تا روستا روییده اند، همان خانه های تیمی سابق هستند و سابقه همکاری یکایک شاغلین و مدیران آکادمی پورن آذری با جاسوسان رسانه ای و شبکه های معاند ماهواره ای واضح ترین شاهد این مدعاست.

    در این بین، برخی افراد جریان ساز همچون سهراب و طهمورث پورن آذری و سحر محمدی بروجردی را باید شاخص و لیدر معرفی کرد چرا که دود هرچه رسوایی و کثافت که بوده و هست و خواهد آمد، از گور این حرام لقمه های دنیاپرست بی بته و اسیر ابلیس نفس بلند است که در عمل، استراتژیست و شکارچی و مربی نوچه های دیگرند و در این مسیر پرگند و بو با ثروت اندوزی از محل دلارهای کثیف خارجی تا خالی کردن جیب نوکیسه های داخلی، فقط بار خود را میبندند.

    با ظاهر اشتغال به ساز و آواز و کنسرت، برایشان هیچ اهمیت ندارد که وجهه نظام را با سیاهنمایی تخریب کنند یا به آبروی بسیج و سپاه و نیروی انتظامی لطمه بزنند یا در خدمت تبلیغ برهنگی و کشف حجاب و روابط نامشروع باشند یا در ایام عزای اهل بیت(ع) قربدهند و شادی کنند! یک روز فرناز قاضی زاده در بی بی سی سنگشان را به سینه میزند، روز دیگر علیرضا نوری زاده، فردای آن سبا خویی در من و تو، پس فردایش نیوشا صارمی عنترناسیونال و بعد هم احسان کرمی در صدای آمریکا و کیانا موبرگ سوئدی، خلاصه هرچه جرثومه فساد و گاو پیشانی سفید که بشناسید، حامی این اراذل و اوباش فرهنگی است.

    در آخرین فقره اخبار تپه های آباد نشده در وادی فرهنگ، شاهد مژده تهمورث پورن آذری به اجرای کنسرت هستیم. انگار نه انگار که برای دهن کجی به ارزشهای اسلامی، تینا جامه گرمی، همسر این مطرب بیناموس با سر برهنه ساز میزند و فیلمش را منتشر میکند.برادر هرزه اش علیه نیروهای مخلص نظام و جانفشانی آنها پست اینستاگرامی نشر میدهد و همکار رقاصه و تن فروشش، سحر محمدی بروجردی، برای مهسا امینی، در شبکه های اجتماعی ضجه و مویه ساختگی سرمیدهد!

    باز گذاشتن عرصه برای تنفس خائنین بالفطره، خیانت به خون مقدس شهدا و آرمان های بلند امام راحلمان است. اعطای مجوز فعالیت به هر پدرسوخته ای که با ارزشهای یادشده زاویه دارد، مستوجب عقاب دنیوی و اخروی است و باید به سرعت در دستور کار به منظور پاکسازی و عزل مقامات اهمال کار قرارگیرد.

    @tamourespournazeri
    @sahar_mohammadi1367
    @sohrabpournazeri

  • ماشاالله حزب الله

    https://www.filemail.com/d/vurpqaebrwuewoy

    حرکت هوشمندانه ارشاد در عدم اعطای مجوز اجرای سعدآباد به رقاصه دست نشانده شبکه های ماهواره ای و لغو این شوی به ظاهر اعتراضی توسط مجریان سیرک مهوع برنامه ریزی شده به همین بهانه مسخره، مشت عوامل پشت صحنه از کارگردان تا حامیان آن را باز کرد که عموم مردم فهیم متوجه شوند حرامیان جمعی سیاهی لشگر را آورده اند تا فقط عفریته تخم طلای خود را پشت ایشان پنهان کنند که در سایه این کنسرت بشود در آینده تور اجراهای خارجی راه انداخته و دوباره امتیاز و حق پخش آن را به صدای آمریکا(کنسرت سوئد در کاباره ریکس) و عنترناسیونال(کنسرت افسانه در برلین) و من و تو(تور هزار آواز در اروپا) و بی بی سی فارسی(کنسرت سالن ملکه در لندن) با قیمتهای نجمومی و دلاری واگذار کنند و خوراک ساز و آواز و رقص و طرب این ناکسان در ایام عزای اهل بیت عصمت و طهارت فراهم شود. آری، در سایه زیرکی و هوشیاری حزب الله، تیر دشمنان کینه توز نظام به سنگ خورد و کیدشان به خودشان برگشت.

    سحرمحمدی#
    آکادمی_پورن_آذری#
    سحربروجردی

  • راست گفته اند که میمون هر چه زشت تر، بازیش بیشتر:

    حرامیان مطرب جیره خوار رسانه های معاند، رواج بی بندوباری از راه آموزش ساز و رقص به دخترکان را کافی نمیدانند و پشت بام آکادمی پورن آذری محل ضبط فیلم این بیناموسی ها برای تبلیغ وقیحانه منکرات در فضای مجازی است!

    اگر اهل بیت عصمت و طهارت، موسیقی را زایل کننده غیرت برشمرده اند، به وضوح سندش اینجاست که مطربان ولنگار درویش مسلک، در تلاش برای برهم زدن با امنیت روانی جامعه و در لجاج قانون شکنانه با حجاب و عفاف عرف جامعه اسلامی، عکس مادر و همسرشان را سر لخت منتشر میکنند!

    عملگان طرب، شهر را چنان بی کلانتر دیده اند که در کنار تبلیغ علیه نظام با حمایت از اغتشاشات و افتخار به رقصاندن دختران و پخش فیلم آن با کارگردانی جاسوسه های خارج نشین رسانه ای مانند کیانا موبرگ، از آشکار شدن مثلث های عشقی (اشکان کمانگری - تینا جامه گرمی - طهمورث پورن آذری) در ملاء عام و انتشار اراجیف در شب تاسوعای حسینی هم ابایی ندارند!

    https://www.sendtransfer.com/download.php?id=17a5641fbbb114ea8b349933aa6d9deb

    #طهمورث_پورن_آذری
    #تینا_جامه گرمی
    #آکادمی_پورن_آذری


  • آبان ماه گذشته وزیر ارشاد آشکارا درباره متعاملین با رسانه‌های معاند فارسی زبان تاکید کرد همکاری با این رسانه‌های تروریستی در محاکم قضایی و متون قانونی جمهوری اسلامی بعنوان یک عمل مجرمانه ثبت شده و بدون اغماض، خط قرمز فعالیت رسانه ای است.

    فراموش نمیشود شب یلدای دو سال پیش شبکه سعودی عنترناسیونال کنسرت شنیع افسانه را که چند هفته قبل در برلین به روی صحنه رفته بود، از آکادمی پورن آذری خرید و با تبلیغات گسترده پخش کرد. نوروز امسال هم اجرای زننده ی دو سال قبل عوامل این موسسه ی به ظاهر فرهنگی در کاباره ریکس سوئد توسط صدای آمریکا خریداری شد و با سروصدای زیاد در قالب موسیقی اعتراضی روی آنتن رفت. سوابق و مستندات هر دوی این برنامه های خلاف شئون و عرف و قانون، با وقاحت تمام در فضای مجازی، از یوتیوب و اینستاگرام خارجی این رسانه ها و افراد معلوم الحال تا حساب آپارات داخلی آنها موجود است!

    این که از سالهای گذشته تا این تاریخ، وزارت تحت امر محمدمهدی اسماعیلی در انجام وظایف قانونی خود دچار قصور و بلکه تقصیر شده و به جرم همکاری مکرر با شبکه های ماهواره ای بی بی سی فارسی و من و تو و عنترناسیونال و صدای آمریکا، در مراجع ذی صلاح قضایی از هنرمندنمایان جیره خوار و خودفروخته ای چون تینا جامه گرمی و طهمورث پورن آذری و سحر محمدی بروجردی و سهراب پورن آذری طرح شکایت نداشته، عجیب نیست که امروز این بچه مزلفهای مطرب قیافه حق به جانب بگیرند و کل نظام بدهکار این هنجارشکنان ولنگار و لاابالی بشود که به ناحق برایشان مجوز اجرای سعدآباد را صادر نکرده است!

  • هوچیگری مطربان معلوم الحال علیه نظام

    مهم تر از پشت پرده تعطیلی سیرک بازآمدم در سعدآباد و انعکاس پیامدهای آن در عملکرد سیاهنمایانه عوامل نفوذی و فعالان رسانه های داخل و خارج، اقرار صدای آمریکا به استخدام زن رقاصه و خواننده ایست که مجوز بیش از یک دهه فعالیت و مسافرت آزادانه او با گذرنامه رسمی ایرانی، جز اسباب اشاعه فساد و فحشا در زمین نبوده و با مشارکت آکادمی پورن آذری و پشتیبانی شبکه های ماهواره ای معاند تحصیل مال نامشروع کلان ارزی و معاف از مالیات داشته و از آن طریق تنها در خدمت اهداف دشمنان قسم خورده اسلام و نظام گام برداشته است

    https://www.filemail.com/d/flvbpsklliilxtw

  • البته تو این دولت هم داره از انحرافات فرهنگی حمایت میشه. فقط یه نگاه برید به ضرغامی بندازین. گویا تفاوت بین این دو تا دولت فقط رنگ عمامه بوده.

  • نخیر . این ضرغامی استکه رئیس تلویزون بود و ... حالا هم ... منظور اینکه نفوذ ریشه دوانیده مثل زنگنه چهل سال متهم و ل ی آزاد می چرخد تا شاید خدا کاری کند و سر بگور ببرند این آقا محسن ها و اقا مهدی ها و آقا فریدون ها و ... لذا ربطی به نیات رئیسی ندارد و بهترِ از قوه قضائیه و سئول بشه که چرا اینها از غربال رد میشن.
    دو نظر از مرح.م علی شریعتی را در جهان نیوز و فارس ببینید.

  • اوکی فیلتر قوه قضاییه سوراخه و هرکس و ناکسی ازش رد میشه ولی میشه بفرمایید چرا رییسی ضرغامی رو وزیر کردو وبرش نمیداره؟ و چرا مجلس بهش رای اعتماد داده و استیضاحش نمیکنه؟ خانه از پای بست ویران است.

  • زن گنه ها و ضرامی ها همه این سالهای انقلاب در همه دولتها بودند / هستند و زیر سئول ، اگر بپرسی چرا ؟ نمی دانم . اما این خانه از پای بس ویران نیست . اینها نقش دیوارند ( نقش دیوار هفتاد ساله ) و بزودی بطریقی رفتنی . اینهمه سال صبر کردی یک کم دیکه هم صبر کن ، نظام شاخه زیر پای همه ماست ، کمک کن کسی اره اش نکند.

  • این که شما به این سوال بی پاسخ میرسی و حاضر نیستی جلوتر بری و نهایتا میگی ان شاءالله گربس درد خیلی بزرگیه. این نظام ضد اسلامی و حامی هرزه ها هم شاخه زیر پای من یکی نیست. شاخه زیر پای شما هم نیست. این نظام همون همون قصه لباس جدید پادشاهه که در اینجا این نظام نقش خیاط رو داره و اون لباس نامرئی (لباس خیالی) هم اسلامه. این خیاط به شما میگه این لباس اسلام رو تن این شکوره اما کدوم اسلام؟ اگه هم افرادی مثل من داد بزنن که شاه لخته و چیزی تنش نیست و این کشور دیگه چیزی از اسلام توش باقی نمونده، افراد خود عماپندار، مدعیان ذوب در ولایت، مذهبی های صورتی و ... سعی در توجیه و حذف مسئله برمیان یا درنهایت همه چیز رو به زمان ظهور موکول میکنن!!! بازهم میگم این خانه که چه عرض کنم این تار عنکبوت از پای بست ویران است و چه خانه ای موهن تر و سست تر از خانه عنکبوت. (لطفا برید احادیث ظهور مربوط به زورا و تهران رو در یوم الخلاص بخونید تا مطمئن بشید و بفهیمیم داریم توی چه جامعه و حکومت ضد اسلامی زندگی میکنیم.)

  • این پاسخ را تقریباً یکسال پیش تقدیم کردم
    ترازو بیاور01/5/12 ساعت 13:37 پیوند ثابتپاسخ
    لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ ۖ
    اما واقعاً متاسف میشم که بعد از اینهمه سال و تجربه قیمت آقا درک نشود ( این عدم درک زیانی به ایشان نمی رساند بلکه در مقام مقایسه ، این امت موسی سلام الله بود که بعد از اجابت همه درخواستهای سئول برانگیزش به چاه رفت و هنوز بیرون نیامده). کتاب ما از میزان صحبت می کند ، میزان در آخرت بر اساس میزان در دنیاست . با چه ترازوئی نبوغی که در همه این سالها بکار رفته تا ایران از یک کشور توسریخور به اینجا برسد را می توان انکار کرد؟ و این در شرایط محاصره نظامی ایران از آذربایجان و افقانستان ، شیوخ شوخ و ملنگ خلیج همیشه فارس و پایگاههای تقدیم شده به دشمن اسلام گرفته تا کومله و عراق و بارزانی و اردغان ...و تحریم دارو ...)
    بحث شیعه هم بر ترازو می تواند انسان بیطرف کنجکاو را قانع کند و آن بعنوان نمونه تعقیب سرود سلام فرمانده است که در هر جائی از دنیا و با زبانهای مختلف شنیده می شود فقط در چشم و صورت و حرکات شیعیانی که در بحرین یا انگل ستان یا لبنان این سرود را همراهی می کنند بنگرید و ایمان بیاورید به رشد کمی و کیفی شیعه در سطح جهان . هرچند بعضی ها در همین ایران اسلامیِ نه شرقی و نه غربی هنوز در دوران طغیان بلوغ ( در مقایسه رشد جامعه با رشد انسان ) هستند و بمیان سالی و حکومت عقل و پختگی نرسیده اند و این هم همیشه در تاریخ همه انبیا بوده.

  • با سلام و تشکر از پاسخ شما. شما در پاسخ خود نظام را با لباس پادشاه مقاسه کردید آیا میزان هم دارید و یا اسیر تمایلات هستید؟
    زمان محمد رضا بیش از پنجاه هزار گاوچرون از ما حق توحش می گرفتند. پانزده خرداد خمینی ( بدون ذکر القاب ایشان تا بکسی بر نخورد ) به این موضوع اشاره ( کاپیتالاسیون ) و حتی محمد رضا را با سگ مقایسه غیر مستقیم کرد. گرفتنش و بردنش و بقیه قضایا. آیا این نظام لباس پادشاهِ؟
    در این نظام حججی ها بودند و هستند سلیمانی ها ، صیاد ها ، باکری ها ، فخری زاده ها ، اردشیر حسین‌پور، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علی‌محمدی، داریوش رضایی‌نژاد، رضا قشقایی فرد ، آوینی ها ، غلامرضا رهبر ، نوباوه .... آیا بی انصافی و حتی برای فرد معتقد گناه نیست که این نظام و معتقدان نش را ضد اسلام و حامی هرزه ها بنامیم؟ آیا این نامها ( در کنار هزاران بهتر دیگر ) مگس ها هستند در دام عنکبوت ؟ ( الهی العفو ) یا بهترین های جامعه اسلامی که در بالاترین مقامات معنوی زیست می کنند؟ آیا با توجه به این امور اینگونه انتقادات تضعیف بهترین نظام موجود دنیا نیست؟ اشتباهات بسیارند تردید نیست. کسانی که تخصص ندارند در مسند می نشینند و تعهد خود را هم لکه دار می کنند شک ندارد اما اینکه بگوئیم " خانه از پای بست ویران است " جفای مطلق است.
    حرف زیاداست اجازه بدهید یاد آوری کنم که بجای تکرار مشکلات بفکر چاره باشیم و راه حل ارائه بدهیم. از ما بقدر وسع چیز بیشتری نمی خواهند. ام الفساد دنیا در حال فرو پاشی است و ما در این مبارزه با مفسد سهم اساسی داریم.لذا حیف باشد که تو باشی و مرا غم بدرد. این درخت رشد کرده و شته هایش هم همچنین. حالا یا باید نق زد تا درخت از پا بیفتد یا شاخه زیر پا را حفظ کرد و در راه تبیین جامعه جهاد کرد و این امری است که از وجود مقدس دوازده امام با خصوصیات و راهبرد های مختلف در "زمانهای مختلف" درک می کنم.
    با تشکر از وجود شریف شما که وقت می گذارید و سعی می کند و بهمراه دعای خیر
    و السلام علی من اتبع الهدی

  • ادامه...
    9- حالا میرسیم به بحث جهاد تبیین.
    بگذارین قضیه رو با این جک شروع کنم: «میگن یه جایی چاله ای ایجاد شده بود و مردم توش میافتادن و دست و پاشون میشکست. بعد مسئولا نظر دادن که چکار باید کرد. یکیشون گفت کمار چاله باید بیمارستا درست کرد، یکی دیگه گفت این کار خیلی هزینه بره به جاش آمبولانش کنار چاله میگذاریم تا مصدونا رو ببره بیمارستان، ولی این عاقل ترین مسئول بود که حرف نهایی رو زد گفت باید چاله رو پر کنیم و بریم کنار بیمارستان عین اون چاله رو بکنیم!! و مریدان گریبان دریدند و بر فکر او احسنت گفتند. پایان.»
    قضیه جهاد تبیین هم مثل اون بیمارستانه. بیمارستان و جهاد تبیین باید باشد ولی شما چرا نمیخواین به صورت ریشه ای بحق حل کنین و به زور چاله انحطاط فرهنگی رو پر کنین. چقدر مگه بینارستان میتونه گنجایش داشته باشه؟ این بیمارستان مگه چند نفر رو میتونه در مان کنه؟ چرا از زیر بار پر کردن زوری این چاله طفره میرین؟
    میدونین دقیقا انجمن حجتیه هم دقیقا همین تفمر رو داشتن. اونا میگفتن باید با بهاییت مبارزه کرد و تبلیف کرد و مردم رو هم آگاه کرد و واقعا دشمون گرم استدلال خوبی هم در نفی بهاییت می آوردن (تا اونجایی که میدونم حتی افرادی مثل شهید بهشتی هم شروع کارشون از انجمن حجتیه بود) ولی با تمام این اوصاف این گروه هم مثل شما حاضر نبود مثل شما چاله رو پر کنن. این گروه حاضر نبودن علیه ام الفساد یعنی خود شخص شاه و وزیر بهاییش هویدا کاری کنن. میگفتن فقط جهاد تبیین و اقناع مردم!!! و برای همین خمینی تقریبا اینها رو تکفیر کرد. خمینی دقیقا معتقد بود تا چاله باشه مصدوم هم هست، تا چاله باشه حتی کسایی که درمان هم شدن دوباره مصدوم میشن.
    دقیقا برای همین بود که امام خمینی به وصیت نامش بند میم رو اضافه کرد.
    10- چاره کار رو هم امام خمینی توی بند میم گفت. "انقلاب پایدار". هر وقت هم با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین شد، ام الفساد هم با حرف زدن و خیال پردازی از بین میره. این درخت پوسیده، این شجره خبیثه هم شاخه زیر پای من نیست. این درخت نهایتا میشکنه و شما هم اگه زیاد روی این درخت بمونین همراه با این درخت با اعماق جهنم سقوط میکنین. امثال من سعی میکنم این درخت رو از ریشه در بیارم تا آسیب هاش رو کم کنیم و نهال تازه ای به جاش بکاریم. اما متاسفانه شملاها به جایی که از این درخت شکننده پایین بیاید دارید از روش به ما سنگ میزنین.

  • ادامه ...
    6- باز هم میگم این نظامی که داره از هرزه ها حمایت میکنه نظام طاغوتیه. نظامی که الآن زن محجبه میترسه بره بیرون و فاحشه های بی حجاب میتونن جولان بدن چه فرقی با نظام رضاحانی داره؟!!
    نظامی که توش لایحه فاجعه ای مقل لایحه حمایت بی خحابی و بی عفتی توش پیشنهاد میشه و آماده تصویبه رو چجور میتونه بهش نگی ضد اسلامی؟ نهایت کار شاه ملعون کاپیتولاسیون بود ولی هرگز شاه لایحه ای تصویب نکرد که توش امام سحین مجرم باش.
    توی این لایجه روی معاویه سفید شده. توی این لایجه آمر به معروفه که مجرمه نه هرزه ها توی این لایحه اگه لخت هم بای بیون و بار اولت باشه در بهترین حالت فقط یه میلون جریمه میشی!! اصلا بگن 100 میلیون جریمه میشه. در این صورت یعنی اگه بتونی پولش رو بدی و خشکه حساب کنی میتونی لخت بیای بیرون اسلام هم کشک. همون طور که گفتم اگه امام حسین توی این جامعه بیاد و بخواد امر به معروف و نهی از منکر کنه باید پلیس دستگیرش کنه که چرا تو توی کار حکومت دخالت مردی و فقط این حکومته اگه دلش بخواد تذکر بده!!! بابا چرا نمیفهمید این حکومت از یزید هم جلو زده. به قول حاج آقا دانشمند یزید هم دیگه انقدر بی ناموس نبود.
    تازه مگه غیر از اینه که انسیه خزعلی تو مناظره با معصومه ابتکار اعتراف کرد که این دولت داره سند 2030 رو اجرا میکنه. (البته گفت با حق تحفظ که به مرغ پخته شده و خورده شده هم بگب خندش میگیره مثل این که دولت قبل میگفت fatf رو با حق تحفظ قبول کرده!!!)
    7- بله الآن مومنان در تار عنکلوت گیر افتادن. فکر کردی چرا در شب قدر گذشته مومنای زیادی طلب مرگ از خدا کردن؟ (من خودم شاهدم). چرا دقیقا شهید عباسعلی سلیمانی امام جمعه بابلسر که اون طور مظلومانه شهید شد تو دعای شب قدرش طلب مرگ کرده بود؟ (https://ifilo.net/v/j3aQQB7) آقا اصلا مگه خود شهید روح الله موسوی خمینی وقتی این حجم از خیانت به ظاهر انقلابی ها ها (قلابی ها) رو دید، طلب مرگ نکرد؟
    8- چطور میتونی بگی یه نظامی جمهوری باشه ، توش دموکراسی و رای اکثریت باشه و از پای بست ویران نباشه؟ بابا حتی خود ارسطو و افلاطون هم ضد دموکراسی بودن. دموکراسی در بهترین حالت یعنی خکومت احمق ها و در بدترین حالت میشه حکومت شخص شیطان. چطور من میتونم قبول کنم که بگذارم افرادی مثل این کلیپ https://www.aparat.com/v/wH3I7 حق رای داشته باشن و سرنوشت این کشور رو مشخص کنن؟
    ادامه دارد...

  • با عرض سلام مجدد.
    - بنظر این بنده حقیر خدای سبحان این روز ها اولویت با اسلام عملی است و این از فرمایشات جنابعالی هم در تنها موردِ اعتراض شما دیده می شود. حال اگر بخواهم به وظیفه خود ( امر بمعروف ) عمل کنم عرض می شود که : جواب سلام واجب است.
    - چرا پاسخ به 02/4/3 ساعت 15:41 از شش شروع و به ده ختم شده؟ این درک موضوع را مشکل می کند.
    - اشتباهات تایپی نشان از عجله در نوشتن است و در عجله برکتی نمی تواند باشد. این تجربه این برادر پیر و عجول شماست که رایگان تقدیم شد.
    اما پاسخ یک جمله ای به فرمایشات مطول شما: این هرزگی ریشه در دشمن ما دارد که توانسته با تغیر نگرش ما ، رفتار ما را تغیر دهد. در زمان قاجار وقتی فتوای تنباکو اعلام شد حتی زنان حرم در دربار قلیان ها را شکستند. حال اگر شما به جهاد تبیین و گوینده آن حمله کنی ، در حقیقت از خود سلب مسئولیت کردی بجای اینکه از خود بپرسی چگونه می توان تفکر جوان فریب زرق و برق غرب خورده را می توان تغیر داد؟
    بعد از انقلاب برای ادامه تحصیل به کانادا رفتم. یک شب در محفلی با خانمی که دکترای علوم سیاسی داشت برخورد شد. انقلاب نو بود و من جوان و دنیا کنجکاو و همه ی جمع سراپا گوش. بعد از شاید ساعتها این خانم یک نکته از حرفهای بنده را انتخاب کرد و آن کودتای بیست و هشت مرداد ( شاهکار و ارزانتریت کودتای تاریخ سی آی ای ) بود. ایشان فقط یک جمله گفت و من هنوز در اندیشه فهم آنم " آمریکا چند سرباز در ایران پیاده کرد" ؟ یعنی ما بعد از سیصد سال زخم خوردن از استعمار انگل ها هنوز بیدار نشده و بدست خود شاخه زیر پای خودمان را بریدیم و چنان شد که محمد رضا بیست و پنج سال بر گُرده ایرانی حکومت و در عین حال نوکری یک مشت گاوچرون بی فرهنگ را کرد!
    و السلام علی من اتبع الهدی

  • یادم رفت بگم. مورد 5 جوابم رو پای این ویدیو https://www.roshangari.ir/video/70669 هم نوشتم. در ضمن غلط املایی توی یه متن بیش از 2000 کلمه ای که مثل یه ستون روزنامس وجود داره. منتها نه من ویراستار دارم نه وقت ویرایش.

  • با عرض سلام چندین باره
    بهتر می دانید که بعضی رو نمیشه بیدار کرد و هر تلاشی بیهوده است. ان شاءالله که من و شما جز اینگونه افراد نباشیم.
    بعنوان آخرین تلاش : در مورد کودتا عرایضی تقدیم شد که بدلیلی از توجه به این عرایض خوداری کردید. بهر حال قبل از آنکه " سلاما" " خدمتان تقدیم کنم یکبار دیگر جهت اطمینان : از بعد از جنگ کره و ویتنام تا به امروز دشمن بشریت سربازانش را کمتر بخطر می اندازد و به روال سیصد ساله انگل هایِ هم مسلکشان شاخه زیر پای مسلمانان ساده لوحی که از تاریخ انبیا که هیچ از تاریخ همین دو سه قرن هم نمی توانند چیزی بیاموزند بدست خود مون اره کرده و بما می خندد و این خنده از درد فروافتاده تلخ تر است.
    ملگ الشعرا بهار
    این دود سیه فام که از بام وطن خاست
    از ماست که بر ماست
    وین شعله سوزان که برآمد ز چپ و راست
    از ماست که بر ماست
    جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم
    با کس نسگالیم
    از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست
    از ماست که بر ماست

    همچنین ناصر خسرو
    شعر ناصر خسرو
    روزی ز سر سنگ عقابی بهوا خاست
    واندر طلب طعمه پر و بال بياراست
    بر راستی بال نظر کرد و چنين گفت
    امروز همه روی زمین زير پر ماست
    بـر اوج فلک چون بپرم از نظـر تــيز
    می‌بينم اگر ذره‌ای اندر ته درياست
    گر بر سر خـاشاک يکی پشه بجنبد
    جنبيدن آن پشه عيان در نظر ماست
    بسيار منی کـرد و ز تقدير نترسيد
    بنگر که ازين چرخ جفا پيشه چه برخاست
    ناگـه ز کـمينگاه يکی سـخت کمانی
    تيری ز قضاو قدر انداخت بر او راست
    بـر بـال عـقاب آمـد آن تير جـگر دوز
    وز ابر مر او را بسوی خاک فرو کاست
    بر خـاک بيفتاد و بغلـتيد چو ماهی
    وانگاه پر خويش گشاد از چپ و از راست
    گفتا عجبست اينکه ز چوبست و ز آهن
    اين تيزی و تندی و پريدنش کجا خاست
    چون نیک نگه‌کرد و پر خويش بر او ديد
    گفتا ز که ناليم که از ماست که بر ماست

    برادر یا خواهر دینی یا هموطن یا هردو یا هیچکدام: اینکه مسائل امروز ما در گذشته تجربه شده و حتی برای استفاده امروز ما به نظم کشیده شده یعنی فرهنگ و اگر کسی از تجربیات دیگران استفاده نکند ببینید که مولا علی (ع) در مورد چنین فردی چه فرموده اند

    سلاماً

  • همون طور که گفتم موارد 1 تا 5 پاسخ من کلا سانسور شد. اما در مورد شوال شما باید برگردی به همون مورد 9 که منتشر شده. شما نمیخواین چاله رو پر کنین و مثل انجمن حجتیه ای ها فقط دنبال جهاد تبیین هستین. و من هم مثل خمینی میگم مرگ بر انجمن حجتیه.
    و السلام علیک و رحمة الله و برکاته

  • با عرض سلام چندین باره
    بهتر می دانید که بعضی رو نمیشه بیدار کرد و تلاش بهوده است. ان شاءالله که من و شما جز اینگونه افراد نباشیم.
    فرمودید که ویراستار نیستید و وقت هم ندارید. ان شاءالله بقدر یک نگاه جدی به عرایض این حقیر وقت ایجاد کردید و ان شاءالله در این مورد آخر هم ایجاد بکنید.
    بعنوان آخرین تلاش : در مورد کودتا عرایضی تقدیم شد که بدلیلی از توجه به این عرایض خوداری کردید. بهر حال قبل از آنکه " سلاما" " خدمتان تقدیم کنم یکبار دیگر جهت اطمینان : از بعد از جنگ کره و ویتنام تا به امروز دشمن بشریت سربازانش را کمتر بخطر می اندازد و به روال سیصد ساله انگل هایِ هم مسلکشان شاخه زیر پای مسلمانان ساده لوحی که از تاریخ انبیا که هیچ از تاریخ همین دو سه قرن هم نمی توانند چیزی بیاموزند بدست خود مون اره کرده و بما می خندد و این خنده از درد فروافتاده تلخ تر است.
    ملگ الشعرا بهار
    این دود سیه فام که از بام وطن خاست
    از ماست که بر ماست
    وین شعله سوزان که برآمد ز چپ و راست
    از ماست که بر ماست
    جان گر به لب ما رسد، از غیر ننالیم
    با کس نسگالیم
    از خویش بنالیم که جان سخن اینجاست
    از ماست که بر ماست

    همچنین ناصر خسرو
    شعر ناصر خسرو
    روزی ز سر سنگ عقابی بهوا خاست
    واندر طلب طعمه پر و بال بياراست
    بر راستی بال نظر کرد و چنين گفت
    امروز همه روی زمین زير پر ماست
    بـر اوج فلک چون بپرم از نظـر تــيز
    می‌بينم اگر ذره‌ای اندر ته درياست
    گر بر سر خـاشاک يکی پشه بجنبد
    جنبيدن آن پشه عيان در نظر ماست
    بسيار منی کـرد و ز تقدير نترسيد
    بنگر که ازين چرخ جفا پيشه چه برخاست
    ناگـه ز کـمينگاه يکی سـخت کمانی
    تيری ز قضاو قدر انداخت بر او راست
    بـر بـال عـقاب آمـد آن تير جـگر دوز
    وز ابر مر او را بسوی خاک فرو کاست
    بر خـاک بيفتاد و بغلـتيد چو ماهی
    وانگاه پر خويش گشاد از چپ و از راست
    گفتا عجبست اينکه ز چوبست و ز آهن
    اين تيزی و تندی و پريدنش کجا خاست
    چون نیک نگه‌کرد و پر خويش بر او ديد
    گفتا ز که ناليم که از ماست که بر ماست

    برادر یا خواهر دینی یا هموطن یا هردو : اینکه مسائل امروز ما در گذشته تجربه شده و حتی برای استفاده امروز ما به نظم کشیده شده یعنی فرهنگ و اگر از تجربیات دیگران استفاده نکنیم ببینید که مولا علی (ع) در مورد چنین افرادغافلی چه فرموده اند

    سلاماً

  • خب همون طور که مشاهده می کنید موارد 1 تا 5 پاسخ بنده به طور کامل سانسور شد. دیگه حرفی ندارم. اگه خواستی ببینی تو موارد 1 تا 5 چی گفتم بگو تا یه گروه تو ایتا درست کنم اونجا بگم چی نوشته بودم.

  • سعدآباد، کانون فسق و فجور

    https://www.filemail.com/d/dgqxawqtmbmstfy

  • قصه
    رقص-جنجالی-در-قطعه-باز-آمدم-سحر-بروجردی
    چیه؟

    https://asrgah.ir/%D8%B1%D9%82%D8%B5-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D9%85-%D8%B3%D8%AD%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%AC%D8%B1%D8%AF%DB%8C/

  • کنسرت پرفورمنس جدیدی است که مثل برنامه هجو تابستان قبلی با نام سیصد دوباره در سعدآباد اجرا میشود تا درآمد چند صد میلیاردی آن آتش توپخانه بلواهای امسال شود!

    خواهی که شود بخت تو فرخنده و پیروز
    رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز

    اون از کارگردانها و هنرپیشه های سینما و مجری های تلویزیون که مثل اصغر فرهادی و برزو ارجمند و احسان کرمی سر از آمریکا و جبهه اوپوزیسیون ضدانقلاب درمیارن و صدای عرعرشان بلند است
    این از رقاصه ها و خوانندگان و نوازندگان و فاحشه های علنی که برای یک کیسه یونجه سرشون با افتخار تو آخور دشمنه ولی معلوم نیست با بی عرضگی و نادانی و باج گرفتن کدام مرجع دولتی داخل کشور هم جواز فعالیت دارند و درحال چاقو زدن به انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ولنگاری و لاابالی گری همینجا نجومی پول پارو میکنند

  • فطریه نمونه

    سرپرست آکادمی پورن آذری و مربی رقص و آواز آن، سحر محمدی بروجردی، در نشست خبری مشترک، ضمن تکذیب هرگونه خبر اذیت و آزار حکومتی در قالب توقیف مجدد گذرنامه و ممنوع الکاری دوباره با دریافت حکم قضایی مصادره اموال به اتهام کسب مال نامشروع از طریق رقاصی و آوازخوانی مکرر در کاباره های خارج از کشور و فروش حق ضبط و پخش این برنامه ها به رسانه های بیگانه و معاند یا ساخت و پخش کلیپ هایی در حمایت از شورش ها یا حمایت از منشور مهسا یا اعتراض به حجاب اجباری، مراتب انزجار خود از جمیع براندازان خارج نشین و اوباش اغتشاشگر و هنجارشکنان ضد نظام را اعلام کردند و گفتند ضمن تجدید میثاق عاشقانه با آرمان های امام راحل و فرامین نورانی رهبر معظم انقلاب در تعهد کامل به شریعت مقدس اسلام، برای شفاف سازی عمومی، به کوری چشم دشمنان جمهوری اسلامی، متعاقب انتشار ریز درآمدهای ارزی و ریالی پنج سال گذشته یکایک اعضا و همکاران مان از محل اجراها در کنسرت های داخل و بین المللی و بقیه فعالیت های تولید و آموزش، با تمام گردش های مالی کارت های اعتباری خارجی و حساب های داخلی مربوطه، نیمی از این مبالغ را با طیب خاطر قلبی و بلافاصله جهت دستگیری از محرومان و مستضعفین، به کمیته امداد امام خمینی (ره) می سپاریم و نصف دیگر را برای احیا و اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف، تا لیالی متبرک قدر در ماه رمضان جاری به شکل نقدی به حساب ستاد امر به معروف واریز می نماییم.

    https ://www .facebook .com/AvayeSahar/

    +1-385-200-0014
    info @sahar-mohammadi .com

  • دو نکته :
    یکی اینکه چرا گزارش هشت سال پیش باید امروز مطرح بشه؟
    چه شده که بعضی امروز تصمیم به پرداخت فطریه نموده اند؟
    دیگر اینکه آدرس مورد اشاره شما ( https ://www .facebook .com/AvayeSahar/ ) را جستجو و نتیجه نداد !
    موضوع مهمتر اینکه احساس می کنم کلاً متوجه نشده ام و بر اساس درک غلط ، غلط گوئی میکنم...دلیلش هم همین که نوشتم دو نکته و همانگونه که شاهدید تعدا چهار است^^

  • عجیب تر آن که کنجکاو نیستی بپرسی روابط پشت پرده آکادمی پورن آذری با کیانا موبرگ و آرش رزاقی و غزل معبودی و فریبرز کیانی و صادق صبا و احسان کرمی چه شکی است و چرا ضدانقلاب خارج نشین و نمایندگان سازمان منافقین وقتی سهم مشارکت و توصیه های خود از درآمد برنامه های این عفریته در فرانسه را نگرفتند و متوجه شدند سرشان کلاه گشادی رفته کنسرت سحر محمدی بروجردی را به هم زدند!

    https://paris.maville.com/actu/actudet_-rennes.-apres-les-menaces-d-attentat-a-nantes-securite-renforcee-pour-le-concert-de-sahar-mohammadi_fil-3752587_actu.Htm

  • آکادمی پورن آذری در سال نو امتیاز پخش کنسرت رقاصه دست پرورده خود سحر محمدی بروجردی با مهیار طریحی و شهاب پارنج در کاباره ریکس سوئد را با قیمتی نجومی به صدای آمریکا فروخت

    سال گذشته هم شبکه سعودی اینترناسیونال امتیاز پخش کنسرت برلین سهراب پورن آذری و سحر محمدی بروجردی را به قیمت گزافی خرید

    شبکه بی بی سی هم پای حق پخش کنسرت تابستان 1401 سالن Queens Elizabeth لندن این زوج هنری پول خوبی پرداخت که به علت ناآرامی های نیمه دوم سال موفق نشد آن را روی آنتن ببرد

    اما قبل از همه اینها تور کنسرت اروپایی آواز روز نوی سحر محمدی بروجردی در نوروز 1393 از شبکه من و تو پخش شده بود و مزه پول آنجا زیر دندان این بوالهوسان لاابالی و ولنگار رفت

    https ://www .musicema .com/node/199090

    https ://www .youtube .com/watch?v=xm8kxsHMqqs

  • سما 95/1/17 ساعت 00:47

    بی در و پیکر ترین وزارت خانه ، همانا وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی !!!!! است....