توهین بی سابقه احمد ناطق نوری به احمدی نژاد


بسم الله الرحمن الرحیم
وَعِبَادُ الرَّحْمَٰنِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلَی الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا (سوره فرقان آیه 63)

ناطق نوری که از منظر مجری خبرگزاری دولتی برنا ، پهلوان! است در پاسخ به سئوال وی دکتر احمدی نژاد را که در مناظره انتخاباتی سال ۸۸ می پرسد:" پسر آقای ناطق چه کار می کند؟" زنا کار! خطاب کرده و او را شایسته ریاست جمهوری نمی داند.
منطق پهلوانی! ناطق نوری این است که گفته احمدی نژاد یا تهمت است و یا غیبت! و غیبت از زنا هم بدتر است و زنا کار نمی تواند رییس جمهور بشود!
حال باید پرسید زنا کار خطاب کردن فرزند ملت و مسلمانی که درگذشت مادر نجیب و مومنه ایشان در نهایت احترام از سوی امام و امت به وی تسلیت گفته شد، غیبت و تهمت و افترأ نیست و شایستگی های خطبا و ناشران این ادبیات سخیف و غیر اخلاقی ، غیر انسانی و غیراسلامی را برای آنچه که بوده و هستند و می خواهند باشند زیر سئوال نمی برد؟
آیا پرسش" بچه های آقای هاشمی یا پسر آقای ناطق چه می کنند؟" تهمت و غیبت است؟ آیا حتی سئوال کردن از کار و کردار فرزندان بعضی از آقایان هم گناه بدتر از زناست؟ آیا مسئولین و خانواده هایشان ، مصون از پرسشند و هر چه کردند نباید پرسید؟
آیا این همه اتهام ناروا و وارونه جلوه دادن حقایق نسبت به دولت مردانی که تا آخرین لحظه مسئولیت با جدیت و تلاش به ملتی که شایسته ترین مردم عصرها و نسل ها هستند خدمت کردند شامل همان میزان زناکار سنجی شما نیست؟
آیا برخی از همین دارندگان فخر پیشکسوتی که در باره دیگران چه ها گفته و خاطره شخصی نقل می کنند و در سخنان سایت گسترشان نسبت به کنونی ها و گذشتگان سخن می گویند نیز شامل همین میزان پهلوان برنا! می شوند؟
آقای ناطق نوری ! باور کنید این سئوال که بچه های فلانی چه می کنند؟ سئوال غریبی نیست. پاسخ شما عجیب است!
این سئوال در ذهن خیلی ها ست و بر زبان
خیلی ها و پرسیدن آن گناه نیست. آیا می توانید هر کس را که این سئوال را در ذهن داشته یا بر زبان بیاورد، ناشایست برای خدمت و زنا کار بنامید؟
حتی شاه معدوم هم منتقدانش را زناکار نخواند! آن شاه بی کفایت ، پاسخ منتقدان و پرسشگران را با گلوله و شکنجه داد و هزازان بلا بر سرشان آورد ولی در رسانه ها به آنها زنا کار نگفت.
اما در پایان باید گفت؛ اگر برخی گمان می کنند که پرسیدن از "اقدام و عمل" در رفع مشکلات مردم و جامعه با اتکأ به "اقتصاد مقاومتی" با فحش دادن و ناسزا گفتن فراموش می شود، سخت در اشتباهند.
امسال اقدام و عمل مطالبه مردم است و شوت پهلوانی به بیرون زمین هم راه حل نیست!
بدترین فحش هایتان را هم دادید! خوب حالا لطفا بفرمایید "بچه ها چه می کنند؟!" و دولت محبوبتان برای حل مشکلات اقتصادی کی و چگونه قبول زحمت خواهد کرد؟


+ 
8

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عجب

  • تا چوب وبرمی داری گربه دزد فرار میکنه
    البته این آ قازاده روبه جلو فرارمیکنه

  • درود بر ناطق نوری خاتمی هاشمی موسوی و کروبی

  • جناب محمد نوید، انگار حال شما خوب نیست. فاز شما دقیقاً چی بوده که یک چنین درودی بر افراد ... فرستاده اید؟؟؟؟ بابا یه خورده بصیرت، یه خورده تفکر، یه ذره شعور به خرج بدید، به خدا به جایی بر نمی خوره ها .

  • حداقل جوک پیش آهنگ تون رو سرلوحه قرار بدین: با شعر درست نمیشه ... با شعار درست نمیشه ... :)

  • کاش همه ی ما مثل آقای احمدی نژاد شجاع وجسوربودیم.اونوقت اینقدراین گردن کلفتان مملکت خودشونو معصوم نمیدونستن.ای کاش اجازه میدادن(اگه راستگوودرست کردارهستن)مردم ورسانه ها بطورشفاف وضعیت مالیشونوبررسی کنن.وخودشونو مصون ازهرپرسشی نکنن

  • جمع کنین
    اینقد طرف این صورت پر چرک رو گرفتین خودتون دیدین تو اهواز چطوری به رهبر توهین کرد
    خدا ذلیلش کنه

  • رضا 95/11/28 ساعت 02:40

    با سلام خدمت همگی
    اول از همه از دست در کاران این سایت ممنون هستم که فضا را برای همه باز گذاشته
    اقای ناطق نوری از دست اقای احمدی نژاد ناراحته و این مشخصه
    ولی چون ادم سطح پایینی است (با دیدن این فیلم) نتوانسته درست , منطقی و خوب از خودش دفاع کند
    به نظر من اگه این اتفاقات رو بشکافیم( به نظر من) خیلی ها در این امر مقصر هستن اول از همه( به نظر من) صدا وسیماست
    که نتونست وضعیت رو کنترل کنه (مخصوصا مجری ضعیفش)
    دوم خود شخص اقای احمدی نژاد چون به نظر من در منش یه ریس جمهور نیست که در مورد مسائلی صبحت کنه که در خور هدف ان مناظره ها نیست اگر از شخصی مدارکی داشته باشه باید از راه خودش ان هم در شرایط خودش ارائه کنه نه در مناظره های انتخاباتی که( به نظر من) نامزده مورد نظر باید در مورد استراتژی (راهبرد) ,برنامه ها وهدف های خود صحبت کند و اگر قبلا هم این سمت را داشته می تواند در مورد کارهای خود اظهار نظر کند و یا وقتی فرد رو به رو شیوه ها و برنامه های خود را ارائه کرد شخص مورد نظر می تواند در مورد استراتژی او اظهار نظر کند و فرد رو به رو نیز به همین ترتیب وسپس هر دو قضاوت و انتخاب را به عهدی مردم بزارن که اکثرا کدام استراتژی رو قبول می کنند .
    به نظر من اقای احمدی نژاد در مقابل میلیون ها بیننده نباید در مورد مسائلی صحبت کند که می تواند پرونده ایی را تشکیل بدهت که دادگاه برای رسیدگی به ان سالها ادامه پیدا کند
    مثل دادگاه بابک زنجانی که چقدر طول کشید منضور اصلی من این است معمولا پروندهایی که در مورد ادم های سر شناس باشد چه خوب و چه بد ,کسانی که در جامعه شناخته شده و سمت هایی داشتن نمی توان طی صبحت های چند دقیقه ایی شروع و تمام کنیم
    البته این هم بگم کار اقای احمدی نژاد از نظر حقوقی خلاف قانون بود
    چون در مورد شخصی صحبت شده است که نه در انجا بوده و نه در زمان و مکان درست بیان شده
    من طرف داری از کسی نمی خواهم کنم اقای موسوی نیز بسیار اشتباه داشت که اینجا نمی توان باز گو کرد (از نظر وقت )
    من دوست دارم واقعیت را ببینم دوست دارم ببینم واقعا چی درسته چی غلط فردا تاریخ چه خواهد نوشت حالا می خواهد اقای احمدی نژاد باشد یا اقای موسوی
    من از اقای احمدی نژاد اصلا انتظار نداشتم هم چون استراتژی را انتخاب کند هرچند او برنده شد والبته بنظر من هم اقای احمدی نژاد واقعا اکثر ارا را داشت و طرفداران اقای موسوی اشتباه می کردن(تاکید می کنم این نظر من است ) (وباز نیز اعتراض طرفداران اقای موسوی هم بحث خود را دارد) اما این برنده شدن به قیمتی تمام شد که در دل مردم دودلی و تردید به جا گذاشت که اثار خودش را بعدها نشان خواهد داشت
    صحبت و بحث زیاد است و من به همین اکتفا می کنم
    و در اخر از همه مهم تر این را می خواهم بگم که این ها همه نظرات شخصی من است مهم اینست که ما در مورد مسائل با یک دیگر گفتگو و بحث کنیم ان هم بدون تعصب و واقع بینانه تا بتوانیم حق را از باطل تفکیک کنیم و اینده کشور خود را تضمین و اباد کنیم

  • والله من بایستی در جواب سخنان آقای نوری بایستی عرض کنم..آقای نوری عزیز..اگر در خانواده آقای افرادی یافت نمودید که اقا زاده شدند...ودست به یه سری سواستفاد های زدند..از دو حال خارج نیست یا اینکه آقا کرمو بوده ویا اینکه نه اقازاده کارش درست بوده..ودر یک کلام از این اقا زاده واقایون چه نعدای در عمل جنگیدن..و تموم اینهاست که باعث دلزدگی از نظام ودین و دیانت شده که امروز شما بایستی بگویید باید نظام باز سازی شود البته و صد البته بایستی بازسازی شود تا یه تعداد دزد و ریا کار منافق وبا تظاهر در تمام ارگانها نفوذ کرده را سرجایشون بنشانند..ودر ضمن اینکه در نظام جمهوری خدمت کردن فقط برای رضای خدا بایستی باشد..نه عشق و حال اقا و یا آقا زاده ها..وبیشتر بایست راحتی و نظرات ایرانی دوستان را قبول کرد..منظورم پاسارگادی هاست..

  • با سلام
    برادر من در نوشتن تیترها دقت کنید با این کاراتون یه کشوری رو به تشنج می کشونین. اونی که شما نوشتین به این معنی یه که آقای احمدی نژاد یه جایی گویا زنا میکردند و آقای ناطق هم میگوید که من دیده ام ولی
    اونی که آقای ناطق میگن تفسیر حکم و شرع دینمون هست یعنی کسی که یا تهمت بزنه یا غیبت بکنه حکم شرعیش عین زناست این مشابه یه آیه ای تو قرآن هست که خداوند میفرماید اگر کسی پولی را به نزول دهد (ربا خوار باشد) عین این است که در صحن مکه با مادر خود زنا میکند در این مورد ما باید بگوییم که فلانی که نزول میدهد با مادر خود تو صحن مکه داشت زنا میکرد؟
    خواهشن تو نوشتن تیترها دقت کنین با این روشها خبرتون خریدار بیشتری پیدا نمیکنه اونی که درست باشه خریدار داره-از طرفی من نه حامیه آقای ناطقم نه احمدی نژاد خداوند میگوید حامی و طرف حق باشید. والسلام

  • دقیقا اشتباه لپی را نبایست ساده لوها تیتر قرار بدهند

  • س 95/2/13 ساعت 03:49

    واقعا هرکس طرف احمدی نژاد روبگیره مخش پنجه.بابا بنده خدای بسیجی حال خراب کم ازملت نخورد این ....

  • تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

  • هرچه لایق خودشان است به دیگران نسبت می دهند. دولت 11 کاری پیش نمیبرد دست به دامن تهمت و دروغ می شود که از ابتدا هم روند کارش بوده.
    نادان خودشان هستند، مردم را چه فرض میکنند؟ همان مردمی که فرزندان نازنین شان را از دست دادند ولی الان اینان تکیه بر مسند حکومت زده اند و البته تمام کسانی که به اینها رای داده اند شریک جرم اینان هستند که دارند مملکت را به باد می دهند.
    صدها رحمت به قاجار........

  • حرف حساب جواب نداره..

  • این را میگن مهندسی فکر غیبت؟کجاش غیبته ؟تمام آنهایی که از شان حرف زد داشتن این برنامه را تماشا میکردند.بعدش هم یکی از موارد جواز غیبت همین مورد است یکی اموال مردم را دزدیده رشوه میگیرد میدهد بیایی رسوایش کنی .پس نه تهمت است نه غیبت .این کار تو هم تهمت است وهم غیبت .غیبت است چون یقینا احمدی نجاد این برنامه ندیده .تهمت است داری میگویی او زناکرده وآقای ناطق اتهام زنا چهار تا شاهد با آن شرایط خاص نیاز دارد.امثال این آقا بااستفاده از جهل مردم سالیان متعدد است اکثر ارگانهای نظام را در سیطره خودشان درآوردند ومثل یهودیها همه می آیند میرونداما اینها سر جایشون هستند.

  • اولا ايشان تتمه فاميليش پهلوان هست؛ ثانيا الفيبة اشد من الزنا؛ ثالثا كسي كه مرتكب كبائر بشه حق نداره ديگران را مورد شماتت قرار بده؛ رابعا به نظر شما آقايان دلواپس و نگران!!!!! آيا احمدي‌نژاد در آن مناظره‌هاي كذائي شرعي عمل كرد يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر بگوييد شرعي عمل كرد قطعا شماها هيچ چيزي از دين نمي‌فهميد
    اگر بگوييد شرعي عمل نكرد باز مي‌پرسم چه كار غير شرعي كرد؟؟؟
    آن وقت هر چه از كارهاي غير شرعي او مثل غيبت، تهمت، وارونه جلوه دادن حق، آمارهاي باطل و .... را به شما يادآوري مي‌كنم
    بهتره از كسي دفاع كنيد كه لياقت دفاع داشته باشد.
    خامسا اين مطلب رو بذار......

  • فهمیدی چی گفتی؟ اصلا تو باغ نیستی....چی میگی؟

  • اگه صلاحیت نداشته و اقاشون براشون صلاحیت گرفتن اول بابد به جرم اون اقا رسیدگی کنن که چه جور برای احمدی تاییدیه صلاحیت گرفتن......و شما که قبولش داشتید ،اون حرفها هم مال همون اقاست .نوش جونتون . دروغ گوها

  • سوال کردن هیچ اشکالی ندارد ، پساگر من هم برای خریدن رای مردم و عوام فریبی از شما بپرسم داماد خواهر احمدی نژاد چه کاره است و کجاست ، مشکلی نیست.
    اگر بپرسم خود احمدی نژاد با چه اجازه ای پول ساخت دانشگاه خود ساخته اش را از بیت المال برداشت کرد ، مشکلی نیست .
    این سوال همه مردم است ، البته مردم بیدار ، نه ، مردگان.

  • من 95/1/13 ساعت 14:15

    چرت نگو آقای نسبتا محترم
    شما ظاهرا نه معنی غیبت رو میدونی نه تهمت

  • مسلم 95/1/13 ساعت 03:24

    لااله الاالله
    آقای ناطق,... بگم بگم

  • نام: محسن

    استفتاء از مقام معظم رهبری
    موضوع: گناهان

    شماره استفتاء: 638968

    با سلام
    آیا به استناد حدیث الغیبه اشد من الزنا آیا می توانیم به کسی که غیبت ما را کرده است نسبت زنا بدهیم و بگویی تو زناکاری ؟
    ج:جايز نيست.

  • این هم ادبیات و سال ها ثمره تربیت ناطق خان نوری
    بعد از این حرف ها مشخص شد که تحصیلات آقای نوری کشک با امام بودن کشک، حقیقت داشتن دزدی و فساد پسران ناطق
    البته ادب این بچه خلاف انتظار از چنین پدری نبود ادبیات سخیف ایشان نشان از رنج پدر در تربیت این بچه دارد
    و از دو حال خارج نیست یا واقعا جناب ناطق خان زحمت خود را کشیده است و بعد تحمل بسیار این بچه از آب درآمده است
    یا اینکه اصلا تربیتی در کار نبوده و برعکس این بچه پدر خود را تربیت کرده که در این صورت به وضوح مشخص است که مانند این است این فرزند در جنگل بزرگ شده و از قانون جنگل تبعیت کرده است
    ضرب المثلی بسیار مناسب این مقام وجود دارد و آن این است که خداوند دانست که به خر شاخ نداد
    خدا رو شکر که پدر و پسر یک عالم و مرجع تقلید نشدند وگرنه تیشه به ریشه اسلام می زدید و آخر کار سر از دین و مذهب دیگری در می آوردند
    در جوابیه زناکر خطاب کردنتان معلوم نیست شاید خودتان زناکار باشید و پدر و مادر خودتان ناپاک بوده اند که چنین بذر ریخته اند که در صورت مشکل با کسی سریع زناکار خطابش می کنند، تازه مشخص می شود حرف احمدی نژاد درست بوده است و شما دزدی بیش نیست چون اگر حرام نخورده بودید این حرف را نمیزدید حتی اگرهم طرف مقابل منظور از سوالش چیزدیگری بود پسران هاشمی و ناطق چکار می کنند؟ واقعا چکار میکنید دزدی یا .......
    اگر قرار به استدلال به طریق شما باشد
    شما هم دست کمی از زناکار ندارید شما و پدرتان که دزدی بیش نیستید و از بیت المال چپاول کرده اید مفسد فی الارض حساب می شوید و ما در شرع داریم اگر کسی تهمت زد گناه کبیره مرتکب شده و حتی در مورد زنا حد وجود دارد و نفرموده باید اعدام شوند اما در مورد مفسد فی الارض در شرع و قوانینمان داریم که باید اعدام شود پس از اینجا معلوم می شود که جرم و گناه شما بیشتر از احمدی نژاد است، پس شما و خانوادتان که از دزدان و از کثیف ترین افراد این مملکت هستید و باید این مملکت را از وجود آلوده شما پاک کرد
    راستی به من توصیه می کنم در تربیت پدر خودتان کمی کوشا تر باشید

    و در ضمن یک توصیه دیگر به شما برگردید و دوباره کمی منطق و آموزه های اسلام را مطالعه بفرمایید
    با تشکر
    صدای حقیقت

  • بی لیاقتی بچه حزی اللهی هاست که به احمدی نژاد ها توهین میشه.
    اگه فکر جنجال و هاوهو نباشیم و نخواهیم بخاطر اینکه کسی دستمون را زخم کرده سرش را از تنش جدا کنیم کسی دیگه به کسی توهین نمیکنه
    آنچنان میگن احمدی نژاد حرف آقا را گوش نداده که انگار ایشون خداست و احمدی نژاد پیغمبرش بوده و بعدش اومده آدم کشته!

    اینقدر بسیج و سپاه علیه احمدی نژاد تو جلسه هاش حرف زد و شاید توهین کردند و احتمالا جلسه ویژه این کار گذاشتند که خود رهبری فرماندهان سپاه را خواستند و گفتند ایقدر نگویید بین رهبر و رئیس جمهور فاصله است.
    مداحی سعید حدادیان که یادتونه میشه بگید با چه مجوزی از این عبارات پای منبر امام حسین علیه السلام استفاده کرد. هنوز هم تو بیت هست. معلوم نیست کی رئیس بیته.
    به منبر امام حسین علیه السلام توهین شد بچه حزب اللهی ها کجا بودند
    میدونی کجا بودند من بودم . داشتند همینا به هم بلوتوث میکردند.

    برا خودم جالبه این بچه حزب اللهی ها جمع بشن لیستی از حرف هایی که خودشون از رهبری گوش دادند تهیه کنند تا بعد در مورد احمدی نژاد فکر کنیم

    شکر نعمت ؛ نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند .حالا فعلا آقای روحانی رئیسه و اینقدر بچه حزب اللهی ها اعتراض نکنند چون خودشون بهش رای دادند.

  • بله متاسفانه توطئه دشمنان حتی داخلی خوب جواب داد که از خودی دشمن بسازند که هم از محبوبیت دکتر احمدی نژاد کم بشه و هم ترور شخصیتی کردند که خودی هم دشمن بشه.... نقشه خوب طراحی شد نه؟؟؟؟؟
    ولی ما بیداریم و حواسمان به حق هست ان شاا...

  • یکی بره به این احمق ناطق نوری بگه اگه عرضه داشتی محترمانه جواب احمدی نژادو میدادی.. ولی نه اینکه بهش بهتان وارد کنی... بهتان از تهمت بدتره... من اگه اون لحظه که اینو گفتی بودم زبونتو از حلق میبریدم...

  • این دیگه کیه ؟!!!
    واقعا که مسخره است.
    اولا اینکه ایشون نمی دونه غیبت چیه؟!!
    غیبت یعنی عیب پوشیده کسی رو برملا کردن پشت سرش.
    کجا ایشون عیبهای پوشیده رو گفته بود؟
    خیلی سال گذشته و من یادم نمیاد.اما فکر نکنم که چنین چیزی وجود داشته باشه. البته خب اتهام هایی که در قوه قضائیه اثبات نشده بود رو به زبون آوردند که کار اشتباهی بود گرچه در مورد مهدی هاشمی که دیدیم محکوم هم شد!!
    ------------
    جدای از اینها.
    این آقا طوری جانماز آب می کشه انگار خودشون کی هستند؟
    وقتی جماعت ارازل و اوباش داشتن کشور رو به حراج می بردند شما دنبال تکلیفت نبودی؟
    مشکل شما غیبت و تهمته؟!!!
    معلومه که این حرفها کشکه و مشکل شما یه چیز دیگه است.
    به قول عزیزی: آب رو بریز همونجا که داره می سوزه !!!
    ----------
    و اینکه شما از اسلام چیز زیای نمی دونی(نمی گم من می دونم اما معلومه که شما خیلی پرتی) برای اینکه اگه کسی غیبت بکنه گناهش به اندازه بیش از 30 بار اون عملی که شما ازش نام بردید هست.
    اما این فقط گناه اونه. نه اینکه شما بگی فلانی چون غیبت کرد فلان کاره است!!
    از کجای اسلام این اراجیف رو در آوردید من نمی دونم. این چیزها رو بچه مدرسه ای ها هم می دونن.

  • من که خوشحالم که احمدی نؤاد مرا آگاه کرد واین کفار منافق را رسوا کرد
    حضرت علی هم مسئول بود وآقایان هم مسئولند مثلا.
    لباس علی بخاطر حاکم بودن فقیر ترین مردم بود ولی لباس این روحانی نما هاودوستانشان را ببین که از حریر است

  • سلام .من که می بینم هاشمی ودوستان پس فطرتش رو که چه جوری عاشق پول دنیا وخونه ی بزرگ نه اشتبا کردم شهربزرگ
    من کسایی رو می بینم که قبلا نون خشک جمع میکردند ولی الان سطل زباله رو می گردن وچیزی پیدا نمی کنند

  • احمدی نژاد جریان انحرافی است
    گنده ش نکنید

  • اینقدر بی انصافی و دروغ...؟؟؟؟؟؟ انحراف در دولت 11 و حامیانش هست خوب اطراف خود را ببینید

  • اصولگراهای ... خوب بلدند مهره ها رو خیلی زود بسوزونن.
    احمدی نژاد چند کار اشتباه اننجام داد. دلیل نمیشه تخریب بشه.
    اون همه کار های درست انجام داد چرا نمی گی؟
    الان مثلا روحانی خیلی درسته؟
    بدترین کارهای احمدی نژاد از کارهای این دولت بهتره چه برسه به بقیه کارهاش.

  • ما هم این روایت رو شنیدیم الغیبه اشد من الزنا
    ولی اولا اینکه غیبت کردن استثناءات داره
    ثانیا اگه بخوایم مثل ایشون استدلال بیاریم چه کسی زناکار محسوب نمیشه؟ آیا میتونیم بگیم تمام مسئولین ما غیبت نمیکنن؟
    در نتیجه بگیم همه زناکارند؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نگاه کن تورو خدا....
    چه جوی میدن...!!!!!
    مجری رو نگاه تورو خدا!!! این تهمت شامل فرزند شهید آقای ناطق هم میشود...!!!!!!!!!
    خوب تو عقلت نمیرسه که شهید نمیتونه رانت خواری و ویژه خواری کنه ما چکار کنیم ؟
    مثلا فکر کنید احمدی نژاد بپرسه پسره شهید آقای ناطق نوری چکار داره میکنه..!!!! خخخخخ
    مضحکه به خدا مضحک.
    انقدر به فهم و شعور ملت توهین نکنید .
    بعد احمدی نژاد یک کلام فقط پرسید که فرزندان آقای ناطق و هاشمی چکار دارن میکنند.
    ما که تهمت یا غیبتی نشنیدیم .
    قابل توجه اگر معنای تهمت و غیبت رو نمیدونید بدونید.
    غیبت : اگر در غیاب کسی سخنی یا نسبت بدهید که صحیح هم باشه میگن غیبت.
    تهمت : اگر به شخص نسبتی دهید که صحیح نباشد میشه تهمت.
    تازه در مورد خواص کلی احکام ثانویه هست که آیا این سخن نقد محسوب میشه یا نه .
    یا اگر ظلمی صورت گرفته باشه ، بیان اون ظلم و حتی فریاد زدنش به هیچ وجه غیبت نیست و ...
    بچه حزب اللهی ها خیلی هم دل خوشی از آقای احمدی نژاد بخاطر اون رفتاری که در مقابل امر حضرت آقا از خودش نشون داد ندارن ، ولی دیگه قرار نیست هر یاوه ای رو بهش نسبت بدین که ..

  • ما بسیجی ها خیلی هم دکتر احمدی نژاد رو دوست داریم اون موردی که اشاره کردید واقعیت امر نیست لطفا دقت کنید به حق و باطل و ترور شخصیت

  • شما که باید دوستش داشته باشین . 8 سال مملکت رو شماها به فنا دادین . قدرت بسیج از نیرو انتظامی بیشتر بود. میخوای بدتونم بیاد ؟ تورو خدا ؟ تعارف میکنید ؟
    چه رویی دارین شما ساندیس خورا

  • شما که باید دوستش داشته باشین . 8 سال مملکت رو شماها به فنا دادین . قدرت بسیج از نیرو انتظامی بیشتر بود. میخوای بدتونم بیاد ؟ تورو خدا ؟ تعارف میکنید ؟
    چه رویی دارین شما ساندیس خورا

  • الآن حرف ناطق راسته که حرف احمدی نژاد تهمته یا غیبت؛ اما حرف خود ناطق غیبت یا تهمت نیست؟؟؟

  • سلام
    یکی سوال منا جواب بدهد؟
    آقای ناطق دروغ گفت یا تهمت زد؟

  • z 95/1/10 ساعت 07:10

    احسنت

  • ایشان خودشون یکی از بزرگترین زمین خواران لواسانات است

  • جناب حاج احمد اقای نوری پهلوان ومدعی اخلاص و روح علی وار .! اولاَ شما درمعنی غیبت و تهمت مشکل دارید و بهتراست مطالعات فقهی خودتان را هم تکمیل ترکنید وهم فقهی تر دوماَ دراسلام مترادف بودن یک امری با یک امردیگرشرعی به سنگینی و بارِ معصیتی وبعضاَگناه آن برمیگردد نه به خود عمل سوماَ شما که غیبت را درنبود شخص غیبت شده صحیح ندانسته و گناه میدانید و از طرفی هم معترف هستید که شما مخاطب شخص غیبت کننده نبوده وفرد دیگری میباشد به چه اجازه و تحت کدام فتوای فقهی نقش اول را بازی کرده و رسماَ وبازهم برتصدیق و اعتراف خودتان هم غیبت شخص غائب را میکنید و مهم ترو گناه آلوده تراز آن نه به کنایه و مثل بلکه رسماَ به فردی که مسلمان است تهمت زناکار را میزنید که منظور شما از فحوای کلام ونوع ادای آن که خیلی هم محکم و با صلابت است گناه شرعی نیست ؟؟ جهارماَ شما درمقام دفاع از برادرو برادرزاده های محترمتان برآمدید آیا این نوع دفاع با این شیوه ی کلامی یعنی اسلامی و شرعیست؟؟ آیا آقای احمدی نژاد هم به عزیزان شما که برای ماهم عزیزهستند ازکلمه ی زناکار استفاده ی ابزاری کرد ؟؟ حاج احمد عزیزبا وجود اینکه شمارا دوست دارم و برایتان احترامی برادرانه قائلم ولی با این طرزسخن راندن آنهم ازکسی که خودرا پیرو مکتب مولایش علی علیه السلام وصلواة میداند هیچ پسندیده و درخوروزیبنده ی شما ندانستم و برای بخشش شما بوسیله ی خدای متعال ازخودش طلب عفو و رحمت میکنم وشمارا برادرانه توصیه به استغفارو طلب حلالیت از اقای حاج محمود احمدی نژاد میکنم و توجه و عنایت شمارا به کلام مقتدا و مولاو رهبرعظیم الشان مان امام خامنه ای حفظ الله و مقامه میکنم که ایشان فرمودند من ایشان را دوست میدارم و نظرات من با ایشان بسیار نزدیکتر ازعده ای از عزیزان هست و با این حساب هرگز درذهنم نمیگنجد که مولایمان شخصی زناکار را ازنظرمبانی فکری و عقیدتی بخود نزدیک بداند , برادرعزیزم جناب حاج احمد اقا کمی درمورد ارادت واینکه شمارا دوست دارم وخدا میداند غمبارمیشوم که فردی مثل شمارا درکمند قهرخدا ببینم چرا که حقتان نیست مگرخود راضی به آن باشید . موئید باشید و منصوردرراه اعتلای اسلام محمدی .والسلام