عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بعد ها میفهمید که جناب دکتر عباسی یک نیروی ولایی و انقلابی اصل بود...ایشون بجز حقیقت چیزی نمیگویند. ادبیات ایشان برای معرفی خائنان و منافقان و فسادطلبان بسیار بجاست.
    ای کاش همه ی ما حسن عباسی بودیم.

  • mo-sdg77 95/12/1 ساعت 11:42

    بله ایشون دارای نکات مثبت خوبی هستن.

  • سلام عزیزان....یک عده ای میان سروته صحبت های ایشون رومیزنن وبعد ی تیکه ازحرفاشون رومیگیرن وبرای کوبیدن ایشون وایجاد تفرقه استفاده میکنن....اگه میتونیدبریدصحبت های کامل اون روببینیدمتوجه میشید انشاءالله.. بنده ایشون روخیلی قبول دارم وقتی این صحبتا پیش اومد خودم خیلی تعجب کردم وپی گیری کردم که دراخر به واقعیت پی بردم..

  • خدا بحق اولیاء و انبیاء عظامش نگهدار آقای حسن عباسی باشد و امثال وی که فهمیده و متدین و باغیرت و شجاع هستند را آنقدر زیاد کند تا بزدلانی که در پوشش دین و شهرت و لباس به اسلام و کشور خیانت میکنند حد اقل از ترس افشاگری و روشنگری این بزرگان جرئت ابراز وجود نکنند

  • آمین رب العالمین

  • mgh 95/6/3 ساعت 14:18

    خداوندا :
    به قوای نظامی کشور ما ، به دستگاه قضاوت وطن ما ، به مجلسو دولت ما ، پاکی و اقتدار روز افزون عنایت فرما .تا بودن یا نبودن سخنان نسنجیده را اصلا احساس نکنند.

  • خدا به شما هم شناخت و بصیرت عطا کنه تا فرق بین دوست و دشمن رو بتونی تشخیص بدی، بتونی درست نظر و تبین داشته باشی تا در صحنه محشر شرمنده نباشی

  • mgh 95/6/8 ساعت 15:45

    انشالله ، همه ی ما مثل شما در محشر سرمون بالا باشه.
    عباسی ...؟
    محشر ...؟
    محضر خدا .

  • ir; 95/12/1 ساعت 13:45

    ایشون نه اهل توهین هستن نه هتاکی
    سخنرانی هاشون روببنید

  • زنده باد حسن عباسی عزیز که در دل ماست

  • خدا دشمنانش رو خوار و ذلیل کنه.اونایی که چش ندارن استادو ببینن چششون درآد و به قول شهید بهشتی بهآمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر

  • ممنون از بحث های شما که باعث شد من این ویدیو رو ببینم و متوجه بشم این بنده خدا چقدر راست میگه و حرف دل ما را میزنه. خدا نگهش داره.

  • mgh 95/5/29 ساعت 15:42

    خدا را شکر.
    حداقل شما ویدیو دیدید . همین هم خوب است.

  • با سلام خدمت دوستای عزیز
    اگر دین ندارید ، آزاده باشید! ( امام حسین (ع))
    آقای حسن عباسی بسیار سخنرانیهاشان روشن و شفاف هستن و مشخص هست که قصد بهتر شدن اوضاع پر از تبعیض کشورمان را دارند که البته این کار بسیار سخت و طاقت فرسا است و اگه دوستان توانای یاری ندارند پس جوانمردی کنند و دست کم اشکال تراشی نکنند.
    با تشکر

  • mo.sdg77 95/5/28 ساعت 17:58

    ما هم دوست داریم اوضاع بهتر شود ولی باید قبول کنیم با زیر سوال بردن مقامات اول کشور و هتاکی به انان اوضاع بهتر نمی شود. باید در درجه ی اول اتحاد بین جناح ها ایجاد شود وسپس انتقاد سازنده از همدیگر داشته باشیم.با تشکر

  • mgh 95/5/28 ساعت 15:49

    ممنونم از نظر محترمانه و سازندتون.
    این بحث تمام شد ، ولی یادمان باشد این فرد خودش بزرگ ترین اشکال تراش است.
    اگر اشگال تراشی بد است ، این آقا هم محکوم است.
    یا علی.

  • من فقط میدونم این آقا خیلی از خود متشکره و فکر میکنه داره در مسیر حق گام برمیداره همه هم شیطانن جلوش رو میخوان بگیرن به نظر من که فقط با تحریک احساسات جوانان داره ازشون سو استفاده میکنه یک سری حرفای قلبمه سلمبه میزنه و کلا سوادی هم نداره برای که خودشو بزرگ کنه دائم اسم رهبرو میاره

  • خدا حفظت کنه استاد واقعا عمار لقب شایسته شماست...
    ای کاش مسیولین گوش شنوا داشتن نه دروازه باز

  • mgh 95/5/27 ساعت 12:53

    بله ای کاش ...
    ای کاش آقای عباسی هم کمی گوش شنوا داشتن نه زبان باز.

  • سلام عزیزان
    اینجا نظرم رو میزارم چون زود تر می بینند همه، مخاطبم همه هستن:
    شما که باز دارید زود و عجولانه نظر میدید.
    لطفا برید سخنرانی کامل این جلسه رو هم گوش کنید و بعد نظر بدید.
    جای تاسف و تامل داره اینگونه نظرات!
    چه موافق و چه مخالف

  • mo.sdg77 95/5/27 ساعت 07:36

    لطفا نظرات را از بالا بخوانید. این مورد قبلا بیان شده.سخنرانی کامل ایشون هم گوش داده شده است.

  • قطعا سخنرانی اساتید مختلف ممکن است حاشیه بردار باشد.
    هر کسی حتی بلد مرتبه ترین سران سیاسی هم قابل انتقاد هستن.
    اگر مشکلی بوده خود قانون داره حل می کنه. مانباید بایک اشتباه کل خدمات این استاد رو زیر سوال ببریم.
    البته خیلی از افرادمثل کفتار منتظر هستن تا یکی از این بزرگواران به زمین بخورن.بعد به اون ها حمله کنند و فرصت بلند شدن دوباره را به این استادین ندن.
    البته استاد عباسی به دلیل صداقت در گفتار طرفدار های خاص خودشون رو دارن که هیچ وقت پشت ایشون روخالی نخواهند کرد.

  • mo.sdg77 95/5/26 ساعت 15:51

    بله اصل حرف بنده هم همین بود در کار قانون مداخله نکنیم. اگر قانون ایشون رو زندانی کرد احترام بگذاریم و اگر ازاد کرد هم همین طور به کسی هم توهین و ارگانی را تخریب نکنیم.

  • mgh 95/5/26 ساعت 17:22

    از شما (شهیده) میپرسم که آیا این طرفداران خاص ، باید از این آقا یک معصوم بسازند و پشت هر حرف ایشون دست بزنند؟ حتی اگر در سخنانشون ، یکی از ستون های نظام را بخاطر چند روز بازداشت کاملا قانونی ، زیر سوال ببرند و حتی آن را غیر قانونی بدانند وقصد اصلاح آن را داشته باشند؟
    قانون ... قانون ... کردن آسان است ، ولی موقع عمل که میرسد
    پای تحسن های خیالی و سر و صداهای معترضان وهمی را به موضوع میکشانند.

  • فکر کنم عزیزم خیلی وقت و حوصله داری اگه وقت زیاد داری برو دنبال کلید حسن که گم شده بگرد.....

  • mgh 95/5/27 ساعت 02:06

    دقیقا.
    بخاطر جواب دادن به امثال شما ، دقیقه ای 2 بار روشنگری رو چک میکنم.
    شما هم خیلی رو داری که همه جا خودتو دخالت میدی ، البته بغیر از جایی که داری کم میاری...
    نظراتتون رو هم دیدیم : هوا رو متر کن ... کلیدو پیدا کن.
    کلا در گیری...

  • حمزه 95/5/26 ساعت 11:28

    پرچم اسلامشهر بالاست....

  • سلام. توجه توجه ..... ******************************
    عزیزان این مسئله اینقدر بحث نداره که بیخود به هم می پرین ... جناب عباسی، امام زاده و فخر عالم و معصوم نیست! اشتباهات داره در حرف هاش، و چون خیلی ناراحت بوده در چند سال پیش چند تا حرف زده که تا جایی که می دونم همون زمان حسن عباسی معذرت خواهی میکنه و معذرت خواهیش هم پذیرفته میشه و ماجرا تموم میشه

    شما باید این خط دشمن رو درک کنین و بهش توجه کنین که چرا؟ که چرا؟ دوباره این مسئله بعد از این مدت بزرگ نمایی میشه؟! اونم مسئله ای که ختم شده، بدونین که مطمئناً این یک حرکت و یک جز از پازل دشمن برای تفرقه افکنیه.

  • mo.sdg77 95/5/25 ساعت 21:54

    بله حرف بنده هم همین است ایشون امامزاده نیستند و چون در مورد همه ی موضوعات صحبت می کنند قطعا در اونها دچار اشتباه می شوند.همه ی ما این موضوع را باید قبول کنیم.
    ضمنا تاریخ انتشار سخنرانی ایشون زمان حال بوده است.از اینکه مثل بقیه توهین نکردین متشکرم.
    در پناه ایزد یکتا باشید دوست عزیز

  • نه . الان منتشر نشده انتشارش مال الان نیست.

  • مجید11 95/11/30 ساعت 10:42

    کی گفته انتشار زمان حال بوده؟ برین تحقیق کنین.

  • mgh 95/5/25 ساعت 22:03

    احسنت.

  • خودش با یک یوزر میگه بعد با یوزر دیگه ش تایید میکنه...
    ول کنید این احمق ها رو...
    این احمق ها باعث شدن اینهمه فساد و زدو بند و غیره در کشور بوجود بیاد.
    در حماقت این افراد همین بس که طرفدار حزب هستن تا عقل
    ---با قدرت به کارت ادامه بده عباسی..در کشوری ک بار را با شترش میدزدن چشم و امید ملت مظلوم(نه جیره خوارو ...) به شماست.

  • mgh 95/5/25 ساعت 21:05

    احسنت ...
    کاملا با شما موافقم .و از شما بخاط نظر منطقیتون تشکر میکنم.
    درسته ، کشش نباید داد.

  • این ویدئو قسمتی از یک سخنرانی است.
    بنار این دوستان توصیه میکنم سخنرانی های ایشون وهرکس دیگه رو کامل ببیند بعد نظر بدید .
    دکتر حسن عباسی هم به سند اش ارجا تون میده حالا شما حال نداری بری دنبالش دیگه به کسی ربط نداره کم کاری از خودتون است.
    یکی از دوستان گفتند ایشون حراف باید بگم پس هر دانشمند در حوزه نظری هم حراف .سعدی پادشاه ملک سخن هم پس حراف بوده از نظر شما.(چون سعدی هم به نوعی نقد میکرد جامعه وآدم ها رو دیگه)
    حسن عباسی ایده پرداز ایده پرداز میگه مسئولین هم باید گوش بدن همانطور که تو همه جای دنیا این طور است.
    موفق باشید.

  • mo.sdg77 95/5/25 ساعت 07:32

    دوست عزیز ینده برخلاف شما و دوستانتان نه این سخنرانی که سخنرانی های دیگر استاد را هم گوش می کنم و با اطمینان با شما صحبت می کنم.
    دوست عزیز به فرق نقد و تخریب در بالا در نظرات توجه کنید
    ضمنا سندی ایشون ارائه نمی کنند خوب حالا که فکر می کنید ایشون با سند صحبت می کنند یک سند برای اتهام به ارتش ارائه کنید.
    در همه جای دنیا انتقاد صورت می گیره دوست عزیز نه تخریب وزیر سوال بردم اشخاص.

  • ko= 95/11/30 ساعت 10:41

    کاملا مشخصه تیک ای گوش می دی کامل گوش کنی اظهارات ایشون مثل روز روشنه. و منطقی و مستدل

  • ko= 95/11/30 ساعت 10:41

    کاملا مشخصه تیک ای گوش می دی کامل گوش کنی اظهارات ایشون مثل روز روشنه. و منطقی

  • mgh 95/5/25 ساعت 01:02

    نظر شما مبنی بر کامل گوش کردن سخنرانی ها کاملا درست است.
    اما اگر دقت کنید هم اکنون خود شما هم تقطیع کرده اید .
    از بین کل نظرات و بحث های بالا ، یک کلمه ی * حراف * را تقطیع کرده اید و کل نظرتان را با تکیه بر همین کلمه چیده اید.
    آیا تقطیع فقط توسط دیگران کار اشتباهی است ؟ ونه خودی ها؟
    حال خدا را شکر با سعدی مقایسه کردین..
    در حالی که آقا خودش را با خدا مقایسه کرد.

  • باشه تو راس میگی سرت برا بحث درد میکنه دنبال جواب نیسی گفت طرف گفت اینجا وسط کره ی زمینه بهش گفتن آخه تو از کجا میگی گفت اگه قبول نداری متر کن رو هوااااا حرف میزنی

  • mgh 95/5/25 ساعت 02:29

    هرکی فهمید این آقا رضا چی میگن ، منم در جریان حرفاش قرار بده.
    خدایی .. خودتم فهمیدی چی نوشتی؟

  • خب همینه هی بحث میکنی نمیفهمی آدم چی میگه بیخیال بخواب

  • mgh 95/5/25 ساعت 03:04

    خخخ..دمت گرم.
    باحال بود..شب بخیر
    خخ

  • اگر با این سرعت که با استاد عباسی برخورد کرده بودن با صاحبان حقوق های نجومی برخورد کرده بودن الان یه شبه کل نظام طبقاتی و بی کاری وجرائم ناشی از فقر و خود فقر و .... ایران از بین می رفت!!!!!!!!!!!!!

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 20:39

    هر چیزی به جای خودش بله ان شالله دولت با انها هم برخورد می کند ولی هرچیزی سرجای خودش درمورد پرونده فیش های حقوقی باید قبول کنیم پرونده زمان بری است البته اگر دولت در پایان مهلت مقرر با انها برخورد قاطع نکند قطعا خود بنده که به اقای عباسی هم به خاطر توهینشون اعتراض کردم به دولت هم اعتراض می کنم.
    در پناه حق
    سبز باشید

  • شما در پناه حق باید بنفش باشید ولی عزیزم ما همون طور که به دولت معتدل و مرطوب 4 سال فرصت دادیم تا مملکت رو به تعطیلی کامل برساند به صاحب فیش های حقوقی هم اجازه میدیم تا با حوصله از ایران فرار کنند ما دیگه امیدمون به صاحب این مملکته ولی بدون همه چیز با شعار و حرفهای قشنگ قابل دفاع نیس بترسید از روزی که خوووووون تقاص کند حزب فقط حزب ا... و فان حزب الله هم الغالبون ما از این حرفها خسته شده ایم حواله ی همه ی اهل نفاق و دو رویی با صاحب خانه.......

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 21:21

    بله حواله ی اهل نفاق که یکی از انها هم اقای عباسی است (نفاق بین ارتش و سپاه)با صاحب خانه.
    ضمنا شعار و حرفهای قشنگ که مدرکی هم بابتش ندارن که متعلق به اقای عباسی است که قبلا هم این موضوع را گفتم.
    ضمنا دوست عزیز نظرشخصی بنده اینه که هیچ جناحی در ایران قابل اعتماد نیست اما باید به کسی که با رای مردم روی کار امده احترام گذاشت. بنده نه بنفشم نه سبز به قول اقای نقویان ازاد ازادم.
    در پناه حق باشید.

  • بعدشم یه چیز بهت بگم مسلمون یکی دیگه داره میخوره و حالشو میبره به تو هم که یه هزاری نمیدن پس برا کی و چی میخوای بری جهنم باور کن بهشت رفتن سخته جهنم رفتن سخت نیس برو بچسب به زندگیت و کاری که نه برا دنیا و نه برا آخرتت سودی نداره و نکن آخه از طایفه و حزب هاشمی دفاع کردن داره......بزار جهنمشو همونایی برن که با پول های مردم ویلا و حقوق نجومی دارن نه تووووووووووووووو

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 21:59

    دوست عزیز پدرم با دستان پینه بسته اش بهم یاد داده همیشه حرف حق بزنم و واقع بین باشم حتی نسبت به کسانی که از اونها ناراحتم و هیچ وقت توهین نکنم. هر چند شما به من توهین می کنید.ضمنا بنده درمورد حزب یا گروه صحبت نمی کنم در مورد افراد صحبت می کنم.عضو هیچ گروهی هم نیستم.
    در پناه حق باشید .برادر گرامی

  • پدر منم رفیق، با دست های مصنوعی که هشت سال تو اسارت زندان های عراق بود بمن یاد داد که در حق این مملکت و این مردم که جوون برا خاکشون دادن کسی با دروغ و زد و بند نمیتونه ظلمی بکنه و با پول مردم در حق مردم خیانت بکنه بازم میگم آخرتتو برا آدمهای خودباخته بر باد نده بزار جواب شهید احمدی روشن رو همون کسی بده که سیمان تو راکتور ریخت نه شما که با دفاع از اونا برا خودت مسئولیت درست میکنی

  • mgh 95/5/24 ساعت 22:31

    و فدای پدران بی دست ...

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 22:19

    دسیت عزیز شما هنوز دست از توهین برنداشته اید چه با کنایه چه بی کنایه
    دوست عزیز اگر منظور شما زیر سوال بردن دولت در شرایط فعلی است قبلا جواب انرا دادم مراجعه کنید.
    اما اگر باز هم اصرار می کنید در راستای حرفم در مورد سند ومدرک دیدن فیلمی را پیشنهاد می کنم که فکر نمی کنم قابل کتمان باشد
    سخنرانی مهراباد استقبال از تیم مذاکره کننده هسته ای همسر شهید شهریاری .رضایی نژاد. قشقایی و یکی دو نفر دیگر از این شهدای گرانقدر 24/4/94
    برید و ببینید حمایت قاطع از تیم مذاکره کننده هسته ای توسط این افراد را.

  • شما واقعا حالت خوبه رهبری از سنی هم حمایت کرد ولی آیا حمایت رهبری از اهل سنت دلیل بر حق بودن اوناست رهبر مملکت با توجه به شرایط سیاسی مملکت صحبت میکنه تحلیل اون حرفا باید با شعور مخاطبان باشه حمایت رهبری از این دولت مثل حمایت رهبری از اهل سنت بجهت اتحاد بود نه حق بودن اونا بازم میگم آخرتتو برا اونا خراب نکن

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 22:40

    قبلا هم گفتم لطفا یا بیشتر مطالعه کنید یا حرف های اقا رادقیق گوش کنید امام خامنه ای به اهل سنت گفت شما برحقید؟ گفت مذهب شما درست است؟
    اینطور مقایسه برادر درست نیست. بنده از قول چند همسر شهید برایتان سند گذاشتم شما کتمان می کنید.از امام خامنه ای بگذارم شما کتمان می کنید .بسیارخوب یقینا حرف مرا هم قبول نمی کنید. دوست گرامی صمیمانه به شما توصیه می کنم درمورد افراد منطقی تر صحبت کنید با سند صحبت کنید.
    به هر حال موفق باشید.

  • اصلا بیخیال انشاا... خدا مارا در قیات با حسن عباسی محشور کند شما رو هم با حسن روحانی آمییین

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 22:55

    در قیامت هر کس از گور خودش برمیخیزد.همه ی ما چه عباسی روحانی یا من و شما اشتباه داریم امیدوارم هممون عاقبت به خیر بشیم.
    ضمنا جدا از موارد اختلاف های ما باید به موارد مشترکمون توجه کنیم به هر حال امیدوارم در تمام عرصه های زندگی در پناه حق پاینده و موفق باشید. از همصحبتی با شما دوست عزیز لذت بردم.
    یا علی mo-sdg

  • ولی سعی کن هر چیزی رو اون طور که هست ببین نه کمتر نه بیشتر، میانه رو بودن به این نیست که آدم همیشه حرفی بزنه که به مزاج کسی تلخ نیاد و همه خوششون بیاد خداوند در قرآن که کاملترین کتاب هست خطاب کمثل الکلب میکند یعنی مثل سگ که از دید شما فحشه ولی اگر به فردی مورد خطاب شود که اینگونه هست حقیقته و توهینی نیس

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 23:16

    1-دوست عزیز شما قاضی نیستید که مصداق این ایه را مشخص کنید.
    2-بنده همونطور که در نظراتم هم دیدید (حرفهایی زدم که به مزاج شما تلخ اومد) بنده حرفی از میان رو بودن نزدم از واقع بینی حرف زدم که همه ما و شما به اون نیاز داریم.
    3-بنده همه جا در این سایت سعی کردم برخلاف اصل این سایت که به نفع جناح مورد حمایتش صحبت میکنه منطقی و باسند صحبت کنم.چه مخالف این سایت چه موافق
    4-دوست عزیز بازهم می گم شما تعیین کننده مصداق ایه نیستید
    به هر حال بازهم میگم موارد مشترک زیادی باهم داریم بهتره به اونها تکیه کنیم. چون تا صبح هم بحث کنیم احتمالا نه شما قانع میشید نه بنده به هر حال برای شما ارزوی موفقیت دارم

  • mgh 95/5/24 ساعت 22:04

    فدای دست های پینه بسته ی پدر ها ..

  • mgh 95/5/24 ساعت 21:53

    بباف..
    جناب mo.sdg77
    بنظر بنده جواب این افراد رو ندید..
    چون خودشون در نظراتشون جواب خودشون رو میدن.

  • شما انقده خدا ترسی که برا یه سخنرانی بریده شده از شیش سال پیش به یه آدم میگی منافق اونوقت به کاسه لیس های غربی میگی روشنفکر بعدشم مهندس منافق به ارتش و سپاه ربطی نداره منافق به کسی میگن که ظاهرش با درونش متفاوت باشه مثل اونایی که با لباس پیغمبر با زن های خارجی دست دادن و اعتقادی به اونچه نشون میدن ندارن

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 21:54

    در مورد اقای عباسی تمام حرفها را بالا در نظرات گفتم. برید ونگاه کنید در مورد منافق. گاهی اوقات افراد منافق نیستند ولی با اظهاراتشان تخم نفاق می پاشند.
    ضمنا از قول بنده لطفا صحبت نکنید (کاسه لیس ووو.....)را بنده نگفتم. در مورد حرفهای در مورد (لباس پیغمبر هم ....)بیشتر تحقیق کنید. بنده در جریان اصل قضیه هستم .
    موفق باشید

  • mgh 95/5/24 ساعت 21:48

    دوست گرامی
    همان طور که در بالا هم گفتن ، جوابتان را در نظرات بالا پیدا میکنید.
    حالا شما برای تبرئه کردن این آقا ، زمینو زمان رو بهم میبافید.
    پای افراد رو وسط گشیدن که چیزی رو ثابت نمیکنه.
    دلیل .. مدرک .. مستند ..

  • بنظر من این که بهش میگی بابا یعنی دکتر عباسی نیازی به تبرئه کردن من نداره و تبرئه شد بعدشم جنابعالی خیلی اعتماد بنفس داری چون نیازی نیس شما کسی رو محکوم بکنی یا نکنی در ضمن بدون با حمایت کردن از اینا دختربازی تو ایران آزاد نمیشه این آرزو در ایران عزیز به گور خواهد رفت......

  • من در عجبم از کسانی که به مادر و پدر خودشون خانم و جناب آقا نمیگند اونوقت به اوباما و اشتون قاتلان قرن 21 خانم اشتون و آقای اوباما میگن تصور کنید چند وقت دیگه میگن این آدمای ساده باید در زیارت عاشورا هم بگید جناب آقای شمر و آقای یزید چون بی ادبیه شماها هیچ وقت نتونستید اصالت خودتونو حفظ کنید چون تفکراتتون و حرفاتون تقلیدی و کپیه افرادیه که خودشون به بازی گرفته شدن خدا صاحبشو برسونه خسته ایم از این جهالت قرن21

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 20:25

    دوست عزیز شما به اوباما یا هر فرد خارجی که دوست داری توهین کن مشکلی ندارد . مسئله همان چیزی است که اقای عباسی هم به ان توجه نکرد و در مورد داخل کشور بود رئیس جمهور ملت وزارت خارجه یا هر ارگان دیگری به تعبیر امام خامنه ای ( بچه های خودمان هستند) نباید مورد تخریب واقع بشند. انتقاد خوب است با لحن درست نه تخریب و امریکایی خواندن انان
    شما مسئولین داخل کشور را امریکایی می خوانید. لطفا بیشتر در این رابطه مطالعه یا حداقل فرمایشات امام خامنه ای را گوش دهید.
    موفق باشید.

  • mgh 95/5/24 ساعت 20:30

    احسنت..
    خدا خیرت بده .. حرف دل منو زدی.

  • اللهم عجل لولیک الفرج ........تا صاحب این خانه نیاید خبری نیست.......

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 19:45

    احسنت .

  • در دورانی که سربریدن انسانها و خیانت آقا زاده ها و اختلاس و دزدی و حقوق های نجومی و خیانت تحصیل کرده های انگلیس وپر کردن راکتور اتمی کشور با چند پاکت سیمااااان و بازی با افکار عمومی و صادرات اورانیومی که خونها برایش ریخت جرررررررررم نیست صحبت های 6 سال پیش عباسی جررررررررم است......اینها دستاورد مسئولان تحصیل کرده و پرورش یافته تفکر غرب و بالاخص انگلیس خبیث است .این همان قانون و حقوق بشری است که خون کودک یمنی را نمیبیند و حقوق سگان و حیوانات آمریکا را میبیند

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 19:40

    از اقای عباسی توهین را خوب یاد گرفتید دوست عزیز . حرف های شما توهین امیز بود بنابراین خوب بود من هم به افراد مورد حمایت شما توهین کنم ولی اینکار را نمی کنم .
    یا حق

  • SA 95/5/24 ساعت 16:41

    سلام
    دم همه بچه های گل اسلامشهر گرم که بازم گل کاشتند...

  • سلام همه دلسوزان ازبازداشت این انسان فکورومتدین وانقلابی ومومن ناراحت شدند. چرا اینجوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • نمی دونم چه مشکلی در سایت یا سیستم من پیدا شده که نظرات و جواب آنها را نمی دیدم، علت تکرار نظرات من هم همین است، الآن دوباره که وارد سایت شدم، نظرات و پاسخ آنها برای من قابل مشاهده است. در مجموع اگر به عذرخواهی استاد عباسی بسنده می کردند، بخشی از قوه قضائیه مجبور به چنین واکنشهایی که در کلیپ توسط استاد اشاره شد، نمی شدند. به هر حال با طراحی چنین بازیهایی بر علیه نیروهای انقلابی، نمیتوان حقوق های نجومی و شکست برجام و خیانت FATF را به حاشیه راند، ضمناً این نظر استاد توهین به ارتش نبود، بخشی از ارتش با بازی خوردن از دشمنان، بر حرف استاد صحه گذاشتند، مگر می شود ارتش توهین به رهبری که فرمانده قوای ارتش است، در فتنه 88 ببیند و عکس العمل مناسب نشان ندهد، به بهانه اینکه نباید در سیاست دخالت کرد. البته نه ورود فیزیکی بلکه موضع سیاسی و دفاع از انقلاب. بخشی از قوه قضائیه و ارتش نیاز به اصلاح در جهت انقلابی شدن و بصیرت بیشتر دارند و این انتقاد است و نه توهین.در جامعه ای که توهین به رهبری و شورای نگهبان و حتی همین ارتش و ... توسط سیاستمداران ما بارها تکرار شده است و هیچ نهادی به رگ غیرتش بر نمیخورد، آیا این واکنش به حرفهای 6 سال پیش استاد عجیب نیست؟ آیا در برابر توهین به رهبر عزیزمان و شورای نگهبان باید سکوت کرد و ارتش را مهمتر از رهبری دانست؟ اما باز هم تکرار می کنم، این انتقاد بچه های انقلاب به ارتش عزیز یا قوه قضائیه، انتقاد درون خانواده و از سر دلسوزی است.

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 12:35

    از این به بعد با حرف های خود اقای عباسی صحبت می کنم که شما که سخنرانی را ندیده اید ببنید (اگر کشور را اب ببرد ارتش صدایش هم درنمی اید)سخن جناب عباسی توهین نیست؟ زیر سوال بردن ارتش نیست؟
    دوست عزیز بزرگترین مشکل شما این است که با انتقاد مخالفید و با توهین موافقید. نظرات بنده در این سایت انتقاد به هتاکی اقای عباسی است که شما قبول ندارید. حرف اقای عباسی که بالا هم گفتم توهین به ارتش است که شما قبول دارید.
    دوست عزیز مشکل دیگر قاطی کردن موضوعات با هم است من هم می توانم اینجا از دولت نهم ودهم صحبت کنم و اشتباهاتشان را ایجا دوباره بازگو کنم ولی نمی کنم چون فعلا بحث سرجناب حسن عباسی و توهین ایشون است. ضمنا لطفا سخنرانی های ایشون رو گوش کنید بعد نظر بدید کاملا مشخصه صحبت های ایشون رو گوش ندادید چون توهین به ارتش کوچکترین توهین ایشون و اظهار نظر غلط ایشون بود.
    ضمنا من و شما نفسمون از جای گرم میاد در مورد همین توهین ایشون سراغ خانواده ی شهدای ارتش را بگیرید و اظهار نظراتشان را که در فضای مجازی هست ببینید و شرمنده شوید
    حتما اونها هم بازی خوردن نه؟
    یعنی هر کس به اقای عباسی بگوید نوع لحنت رو اصلاح کن بازی خورده است نه؟ پس اقای عباسی احتمالا امامزاده هستن .

  • ko- 95/11/30 ساعت 10:31

    همه برید سرچ کنید ببنید چند نفر از خانواده شهدای ارتش اظهار نظر کردن ?? یالا سرچ کنید تا واقعیت مشخص بشه جناب mo-sdg .

  • شماها چرا از افرادی که دلسوز ملت وانقلاب هستند وبه مقابله با دشمنان خارجی وداخلی می پردازندبه جای حمایت وقدردانی آنهارامورد اهانت قرارمی دهید؟ آقا عباسی وقت وزندگی وعمروسرمایه خودرا وقف سخنرانی وکارفرهنگی درجهت احیای تفکرانقلابی ودینی واسلام ناب می کندوبه مقابله باجریان لیبرال وسکولاربرخاسته است. همه مامسلمانان باید ازآقای عباسی قدردانی کنیم که تمام وجود خودشان را دراختیارمذهب وتفکر اسلام ناب قرارداده ومثل مرفهین بی درد واشرافی گران سرگرم روزمرگی وجمع کردن ثروت وقدرت نشده . مانمی گوییم ایشان معصوم وبدون خطا هستند اما بالاخره مسیرایشان واهداف ایشان درست ومنطقی ودرجهت منافع اسلام ناب ودرجهت مقابله با اسلام آمریکایی است. ایشان یک نیروی انقلابی ومتدین وساده زیست وخوش فکر وشجاع ودارای تقوی وبصیرت هستند ودرجهت روشنگری افکارکارمی کنند وکارهای ایشان مصداق جهاد وامربه معروف ونهی ازمنکر می باشد. وهرکس به تفکراسلام ناب اعتقاد دارد بایستی قدردان ایشان وامثال ایشان باشد من که شرمنده آقای حسن عباسی وامثالهم هستم کسانی مثل ایشان وسردارحاج سعید قاسمی وسایرافراد بصیروانقلابی ومتدین وروشنفکر که درجهت ادامه راه شهدا کارفرهنگی وعقیدتی انجام می دهند انشا الله خداوندبرتوفیقات این سرمایه های عظیم معنوی ما بیفزایبد ودشمنان آنهارا خوار وذلیل بفرماید.

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 19:50

    تازه وارد بحث شدیده اید جواب شما و اظهاراتی مانند این در بالا داده شده است .
    لطفا بحث هارا مطالعه بفرمایید.

  • اشاره کردم که به چه دلیلی این حرف استاد توهین نبود، وقتی ارتش از آرمانهای شهدای ارتشی فاصله بگیرد در دام دشمن میافتد. به جای مقابله با تفکر آمریکایی ظریف و زیباکلام، به تفکر انقلابی استاد گیر میدهد. به هر حال ادامه این بحثها بی فایده و وقت گیر است. شما ادامه دهید.

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 13:09

    بله بی فایده است.اطلاعاتتان را درمورد ایشون بیشتر کنید وتمام سخنرانیهای ایشون رو گوش بدید.ضمنا وقتی جوابی برای موضوع مورد بحث ندارید موضوعات را باهم قاطی نکنید.
    در پناه حق باشید یا علی

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 12:55

    دوست عزیز
    قبلا هم گفتم شما موضوعات را با هم قاطی می کنید (اگر قرار به این باشد خیانت های انجام شده دولت نهم و دهم را می نویسم تا معنای خیانت را بفهمید)
    متاسفانه همانطور که گفتم شما هم دست کمی از جناب عباسی در توهین ندارید زیباکلام را کاری ندارم ولی ظریف با انتخاب رئیس جمهوری که بارای قاطع مردم به این سمت برگزیده شده انتخاب شده.این حرف شما درست نیست تفکر امریکایی؟ بزرگترین توهین همین است. هتاکی همین است . پس شما هم مثل ایشون اهل توهین هستید بسیار خوب .
    اقای ظریف خادم بودن خودش رو به تعبیر امام خامنه ای ثابت کرده. دوست عزیز ارتش در دام دشمن (بر فرض محال )قبول . فرماندهان ارشد سپاه هم که جناب عباسی از اونها دفاع کرد هم واکنش نشان دادند.لطفا با سند صحبت کنید.

  • دوستان محترم
    اکانت های (رضا یاری - mgh ) و همچنین (mo.sdg77 - محمد رضا 123 - مجید 1111 ) و تعدادی دیگر از کسانی که مشغول به تخریب و اتهام زنی به جناب آقای دکتر حسن عباسی هستند ، یک کاربر هستند که با نام های گوناگون زیر فیلم ها پست می گذارند.
    ip دوستان مشخصه ، پس سعی نکید با عوض کردن نام کاربریتون ذهن کسی رو منحرف کنید.
    با تشکر
    ادمین

  • mgh 95/5/24 ساعت 15:00

    اینم از منطقه شما ..
    شما بجای پرداختن به ip ، چرا جواب قانع کننده نمیدین؟
    چرا از این آقا یه معصوم ساختین؟
    حالا بر فرض تمام مخالفای شما یک نفر باشن.

  • mgh 95/5/24 ساعت 15:09

    و چرا جواب اون آقای sh هنوز حذف نشده؟
    شما بخاطر منافع خودتون تا ip میرین , اما فحش جنسی اون آقا رو نمیبینید..
    و خودتون هم میدونید که قضیه ip را چرا مطرح کردین.

  • حالا شماها با این تعداد زیادتون ناراحت شدید که صحبت IP شده، مثلاً من نمیدونستم، چرا ناراحت هستید که دوستان متوجه شدند. بار دیگر در همان صفحه یا با یک نام کاربری بیایید یا اطلاع دهید، قرار نیست که خودتون از خودتون حمایت کنید. مثلاً چند تا کم و زیاد شدن دشمنان استاد عباسی میتونه ضربه ای به استاد بزنه؟ وقتی دو تا از مخالفان مولتی هستند، این اگر از لحاظ شما عادی هست، از لحاظ من فریب است. حالا نوبت شماست که به توجیه عادی بودن مولتی در این دنیای پر از فریب بپردازید.

  • mgh 95/5/24 ساعت 15:40

    جناب طاها
    حرف شما متین.کاری به مساله عباسی ندارم..
    ولی من سوالمو از شما میپرسم :
    چرا وقتی پای مخالفا میاد وسط تا ip ساختگی پیش میرند ولی فحش جنسی اون آقا هنوز هست و حذف نشده؟؟؟؟؟

  • من خودم 2 ماه هست که به سایت روشنگری اومدم، علاقه من هم به این سایت به خاطر خط مشی انقلابی آن است و حتی هنوز بعضی از قوانین سایت رو درست نمیدونم که مثلاً نظرات را در چه صورتی حذف میکنند. به هرحال اگر کاربری توهین زشت کند، دیگر کاربران به او بدبین میشوند و حتی دیگر نظراتش هم تحت تأثیر اینگونه اشتباهات در نگاه دیگر کاربران در حاشیه قرار میگیرد.

  • mo.sdg77 95/5/24 ساعت 11:34

    در نظرات قبلیم هم خودم در صفحات دیگر این سایت این نکته را خاطر نشان کردم حتی با یک ip دیگه .چون در چند سایت اکانت دارم . می تونید برید ببینید لازم به گفتن نبود.
    ضمنا این در مورد بنده .بقیه هم خودشون توضیح میدن اما دوستان عزیز من که قبلا خودم این نکته را گفتم شما چند نفرتون با یک ip انهم بدون ذکر این مسئله وارد می شید؟
    کاملا مشخصه در برابر منطق حرفی برای گفتن ندارید دست به دامن هر چیزی می شوید. اگر بحث منطقی در دفاع از ایشون دارید بفرمایید وگرنه اگر جوابی ندارید بحث را ببندید.
    ضمنا توهین های شما دراین صفحه کاملا مشخصه البته نه دراین صفحه بلکه در کل سایت امثال شما در حال هتاکی هستید.از بالا به پایین جواب های بنده را باخودتان مقایسه کنید.

  • امام زمان نگهدار شما باشد عمار انقلاب

  • تمام دشمنان با عده ای نادان عقده ای و بی وجود همدست شده اند تا شاید دهان عمار انقلاب اسلامی را ببندند غافل از اینکه ملت بزرگ ایران حامی عمار و یاوران انقلاب است . چنانچه لازم شود یا خون دشمنان انقلاب را می ریزیم و یا خون خود را اهداء میکنیم و انگل ها را تحمل نخواهیم کرد

  • صفحه‌ها