کلیپ فوق العاده از تجهیزات نظامی ایران


کلیپ فوق العاده از تجهیزات و توانایی های نظامی جمهوری اسلامی ایران
لینک این ویدیو در خیزش تی وی:
http://khizeshtv.blog.ir/post/567


+ 
56

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام خدمت همه کاربران گرام..
    در خصوص جواب ندادن به فحاشان و منافقان موضع گیری خود را مکررا اعلام کرده ام و فقط زمانی در این خصوص جوابگوی افکار عمومی کاربران محترم هستم که با دروغ بستن نامی از بنده برده شود..
    توضیحاتی سربسته در مورد جمشید کیانفر یکبار برای همیشه :
    این کاربر با چندین و چند نام کاربری جعلی سعی در ایجاد تشویش و دو دستگی را داشته و مانند دزد های بزدل در نیمه شب دست به کپی - پیست مکرر فحاشی در مباحثی را میزند که قدرت درک و فهم کلماتش را هم ندارد..
    این فرد بارها توسط همه ی سلایق و جهت گیری های کاربران محترم سایت ، مورد انتقاد و بازخواست قرار گرفته و نظراتش یکی در میان از سایت روشنگری حذف شده..
    اگر بخواهم به محتوای نظرات اشاره داشته باشم «البته با عرض پوزش بابت محتوای مشمئز کننده آن» میتوانم بگویم که این فحاش روسیاه به مردم ایران هم رحم نکرده و فقط به دلیل زندگی آن مردم در منطقه ای خاص به آنان مکررا توهین کرده..
    بارها گستاخانه به حضرت خاتم «ص» توهین کرده ، که با آگاهی ادمین عزیز اکثرا حذف شده..
    « به تیتر های پر بحث مراجعه شود »
    بنده که کسی نیستم در موارد بالا.
    از بستن هیچ گونه توهینی که لایق خود و خانواده شان است به کاربران فروگذار نبوده..
    و تنها منطق شان هم فحاشی و سر دادن نداهای مرگ و درود من درآوردی خودشان است که اگر مراجعه کنید به نظرات این کاربر چیزی جز این ها را نخواهید دید ، که البته یحتمل این موارد حاکی از داشتن مشکلات جدی روانی و کم بودن سن « احتمالا دبستان یا راهنمایی » است.




    توصیه ای به کاربران عزیز :
    زمانی که با مراجعه به نظرات کاربر مذکور صدق گفته هایم مبنی بر بی نزاکتی کاربر نام برده شده ، برایتان روشن شد ؛ در مباحث سایت آن را جدی نگرفته و با خونسردی کامل در مواجه‌ با آن ، تصور کنید بچه ای 6 - 7 ساله در حال تایپ است.



    حالا تا هر چی میخوای فحش بده!


    یا حق

  • درود بر تو یکی از یکی مسلمان واقعی این اخلال طلبان در قالب حق یعنی گرگ در لباس میش هستند که می خواهند با ایراد های کوچک از یکی از یکی حق گو او را ناحق جلوه دهند درود بر تو که رویشان را کم می کنی این شیاطین وسواس الخناس فقط می توانند احمق ها را از راه به در کنند و جهنم را پر آتش تر برای خود کنند آنان اگر ذره ای اعتقاد داشتند ذره ای دست شان را در آتش می گرفتند تا عذاب آن را درک کنند و از آن فقط گوشه ای از جهنم را ببینند که مال فتنه گران کافر اصلاح طلب و نوچه هایشان است {و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون }. به زودی ستمکاران خواهند دانست چگونه زیر و زبر می شوند (آیه 227 سوره شعراء

  • 1- قدرت به ایمان است و بس. چون خداوند با مومنان است و بس.
    2- صدای مناسبی نذاشتی رو کلیپت.

  • ((( :
    ((:

  • (( :

  • رضا 123! خنده تحویل می دی؟ با این چرندی که زیر این ویدئو نوشتی جالبه که بنده رو به کشتن هموطن متهم می کردی؟!!! آن هم تنها به دلیل استعانت من از شیوۀ امام حسین (ع) علیه کفار و خائنین به اسلام و حقیقت! که در مثال آورده بودم.. خوارج نهروانی رو می گذاریم در کنار هزاران برچسب ننگین دیگر که در روش اصلاحات به انقلابی هایی چون من زده اید...
    شرم آوره..
    روحیۀ دیکتاتوری و خشونت بار متکی به روش غربی ها به استناد کامنت «رضا 123» زیر این ویدئو، از آن کیست؟ یکی از یکی یا رضا 123؟!!
    ...
    بازی ادامه داره...

  • soldjer 95/9/19 ساعت 13:40

    تو خیلی درگیری ....مواظب خودت باش به خودت شلیک نکنی ...ما حدیث داریم که میگه همیشه از نظر قوای جنگی یه قدم از دشمن جلوتر باش ......

  • Soldjer ما مواظب خودمون که سهله مواظب امثال شماها هم هستیم! چون این شمائید که به خودی شلیک می کنید(حالا چه خودهاتون از ما باشند یا بر ما)!!! می توانی تببین کنی که استفاده از نیروی مسلح علیه چه کسی منظور آن کاربر بود که تو هم از او جانبداری کرده و البته به من توهین می کنی!!!؟؟؟ بسم اللّه...
    با حدیثی که آوردید حرف رضا123 که مغلطه نشد! اون حدیث به جای خود و کاملاً درست! ولی مباحثه بر سر آن چیزی است که بنده در کامنت اول در پاسخ به آن کاربر روشن کردم!
    یه جور اولتیماتوم بود حرف کاربر رضا123! از باب کامنتی که در 95/8/26 ساعت 16:31 زیر ویدئوی «بیست و سی علیه بی بی سی» گفته بودم توضیحات بیشتر هم هست! خواستی رجوع کن و ببین!
    لطفاً متوجه نحوۀ استفاده از کلامت در نسبت با ابزار مورد کاربری ات هم باش!!!!

  • ((( :

  • آقا منم هستم
    يكي بياد منا بگيره
    (خنده از ته دل)

  • عالی بود ...
    خدا حفظ کنه نیروهای مسلح کشور عزیزمان ایران متحد رو..
    و این ارگان عزیز تر از جان جمیع بلایا ، ندا های دودسته گی و ضربه زنی های ناشیانه را دور کنه.

  • صد البته که اقتدار نیروهای مسلح ایران سربلندمان به مثابۀ اقتدار مملکت است و هزار البته که آرزوی هر ایرانی پیشرفت روزافزون ایشان است؛
    با نظر به فلسفۀ تشکیل و إرتقاء کمی و کیفی نیروهای مسلح کشور، در پاسخ به معاند «رضا123»،
    چشم ما روشن!!!
    بوی آلوده تر از خیانت از نوشتار فوق آمد!
    تنها دول دیکتاتور و خائن حاکم در طول تاریخ جهان، مِن جمله ایران خودمان، با سوء استفاده از نیروهای مسلح کشور و یا با مسلح کردن نیروهای خودفروخته، صداهای مخالف یا حق خواه مردم مظلوم را صامت کرده اند!!!
    از «ناشی گری کسی دم بزند که ناشیانه سیاست های جریان مورد حمایت خود را صرفاً برای ضربه زدن به انقلابیون به گند نکشیده باشد: آدرس: ویدئوی F 14A Tomcat نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران» !!!