نظر جالب رحیم پور در مورد نزدیک بودن ظهور


برای دریافت سایر محصولات به کانال زیر در تلگرام مراجعه کنید:
https://t.me/cheraaq


+ 
16

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ارش 96/2/25 ساعت 13:43

    پور اغذی یه خشک مغزه بعد از توهین به اریایی ها دیگه حرفای این مردکو قبول ندارم

  • خاک تو سرتون با این عقده ی آریایی و ایرانی گریتون,ایرانی بودن به آریایی گفتن وکوروش کوروش کردن نیست که شماها اگه ایرانی هستید به جای اینکه سنگ اون تخته سنگ کوروش رو به سینه زنید به مفاد اون نمی گم عمل کنید ولی حداقل درمقابل اون مرد هایی که در غالب انسانیت ودین این مفاد رو انجام می دن لودگی و هرزگی نمی کردین و واسه مرگشون جشن نمی گرفتین

  • ارش 96/2/26 ساعت 18:51

    تو دین بهت یاد دادن این حرف هارو من از تو مسلمون ترم
    اینارو برو به پوراغذی بگو که به اجداد ایرانی ها میگه ادرار خور ؟؟؟؟
    پدرو مادر تو ادرار گاو میخوردن ؟؟؟؟؟ اگه میخوردن پس پور اغذی درست میگفته من اشتباه میکردم

  • پدر و مادر شما تماما نسل اندر نسل پاک و معصوم و بدون خطا بودند؟
    ثانیا افاضات جدیدتون چه ربطی به افاضات قبلی ویا به این کلیپ داره؟ اگه ربطی نداره که واقعا هم نداره، بدون که از جای دیگه ای میسوزی.
    خدا بیدارت کنه قبل از اینکه رفع زحمت کنی.

  • ارش 96/2/28 ساعت 17:30

    ربطش به اینکه چرا باید حرف های کسی و باور کنیم که اصلا به فرهنگ ایرانی اعتقادی نداره
    و قبل از اسلام رو کلا قبول نداره چون ایرانی هارو جاهل بی فرهنگ و بربر میدونه ؟؟؟؟ چرا باید به کسایی گوش بدیم که تاریخ ایران رو 1400 سال میدونن
    حالا به رقمش کاری نداریم چرا دروغ میگن و هیچ چیز غیر از خودشون رو قبول ندارن مشکل اینه !!!!!!
    از کجا میسوزم؟؟؟ شما که اینقدر اطلاعاتت بالاست جواب بده

  • ببین داداش گلم، غیرت و تعصب به داشته هامون بسیار ارزشمنده. خدا شاهده من خودم متنفرم از کسایی که تا اسم خارج میاد شروع میکنن به به به و چه چه. دم از آزادی و فرهنگ و تمدن در مثلا امریکا میزنن ولی نمیدونن که قدمت امریکا درحد چند نسل (با یه حساب تخمینی، کمتر از انگشتان دو دست) بیشتر نیست. اما این دلیل نمیشه تعصب بیجا داشته باشیم و حتی اشتباهات واضح اونها رو هم منکر بشیم و یا توجیه کنیم. ما کشوری داریم با چند هزار سال قدمت، پر از فراز و نشیب، پر از تلخی و شیرینی برای مردمش. در یک نگاه کلی به تاریخ چندهزار ساله دنیا، در مجموع کشور ما در بسیاری از مقاطع تاریخ در بسیاری زمینه‌ها اعم از علمی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و ... با اختلاف بسیار پیشتاز بوده. اما منصفانه اگه نگاه کنید، بشر در طول تاریخ از همه نظر چه فکری، چه جسمی و ... تغییر و تحول داشته و در مجموع به سمت تکامل رفته. اگر کشور ما چند هزار سال پیش رتبه یک در بسیاری زمینه ها بوده ولی مسلما از الان خودمون که به مراتب پایین تر بوده، ولو ابنکه وضعیت کنونی ما در مقایسه با برخی کشورها و اون هم در بعضی حوزه‌ها پایینتر باشه اونهم به دلایل بسیار که بحثشون نمیکنم. برای همین بدون تعصب اگه نگاه کنیم رتبه یک فرهنگی، اقتصادی و هنری چند هزار سال پیش در برابر کشور رده متوسط امروزی حکم بربر پیدا میکنه. این که توهین نیست که. اما ما افتخارمون اینه که در کشوری متولد شده و زندگی میکنیم که حتی در همون دوران بربریت، در یسیاری مقاطع تاریخی در فرهنگ و هنر و اقتصاد و امثالهم پیشگام بوده. این از بحث تاریخ ایران باستان. راجع به اسلام و ایران بحث به درازا میکشه، اما بصورت خلاصه، یک امتیازی که مسلمانان ایران در برابر کشورهای باستانی دیگه مثل چین، یونان و... برای خودشون قائلند اینه که خدا توفیق داده آخرین دین و مکتب آسمانی به کشورشون راه پیدا کنه و زندگی تاریخ هزاره جدیدشون یک تفاوت ویژه با سایر تمدنها داشته باشه. اینکه ما چه حد در پیاده کردن اسلام خوب عمل کردیم و یا حاکمان این سرزمین چقدر خوب کشورداری کردند و ... نیاز به بحث بیشتر داره.
    امیدوارم بدرد خورده باشه.
    یا حق

  • شرمنده شما یه خشک مغزید. بعد از توهین به ایشون دیگه حرفای شما را قبول ندارم
    البته قبلش را خدا داند :-)

  • ارش 96/2/26 ساعت 12:32

    همین که نظر منو پاک کردین نشون میده کی هستین

  • هرچه آدم نزد خدا بالاتر برود صدای دشمنان و افراد وقیح را بیشتر در میاورد. از بزرگترین افتخارهای استاد، توهین کردن تو و امثال تو به ایشان است.