چهارشنبه سیاه بی عفتی


بخشی از خطبه های نماز جمعه 19خرداد ماه شهرستان ساوه چهرشنبه سیاه بی عفتی


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • moon 96/3/27 ساعت 12:13

    سلام امضا طومار در اعتراض به سند 2030 در زادگاه وزیر آموزش وپرورشhttp://roshangari.ir/video/48827

  • بنده کلی می گویم. اتفافا خداوند تبارک و تعالی در قرآن مجید به بعضی به تعبیر اینها اهانت کرده. مثلا بعضی را چهار پا خوانده. بعضی را سگ خوانده است. یا مرده خوار خوانده است. خودش خلقشان کرده که آدم باشند ولی چون باطنشان حیوان و فاسد است با این تعابیر ازشان یاد کرده است. لذا بعضی تعابیر اهانت نیست ما اسم اهانت رویش می گذاریم. دارند باطن و اصل فرد را بیان می کنند ما بهش می گوییم اهانت! بعضی وقتها باطن افراد توسط خودشان رو می شود و اهلش می فهمند که این آدم نیست.مثلا معلوم می شود باطنش عقرب یا مار است. چطور؟ وقتی دهانش را باز می کند و نیش می زند یا فحش میدهد. یا درنده است. ظاهر همه ما مثل آدم می ماند. فرق آدم با حیوان همین است که حیوان ظاهر و باطنش یکیست ولی آدم ظاهر و باطنش می تواند فرق کند.جلوی آینه که می ایستیم خودمان را آدم می بینیم. اما باطنمان که توی آینه دیده نمی شود لذا فکر می کنیم واقعا آدمیم. ولی همه که واقعا و باطنا آدم که نیستیم. هم خودمان می دانیم و هم اگر هم ندانیم یک تصادف که با یکی کردیم یا در موقع رشوه گرفتن و دادن و پایمال کردن حق و یا وقتی آن خانم از خانه با صد قلم آرایش و بی حجاب بیرون می آید... می فهمیم. می رویم استادیوم مثلا آزادی و داور مثلا خطا را نمی گیرد هر چه از دهانمان در می آید از جد اول تا آخرش را می گوییم. آنجا باطنمان معلوم می شود که یک حیوان بیش تر نیستیم یک خوکی و خرسی و میمونی و... هستیم. خداوند ماه رمضان را قرار داده و شب قدر را که فرصتی باشد تا از حیوانیت وارد آدمیت بشویم. ان شا الله خودم مشمول این حرفها نباشم و دیگران هم. بالاخره ایشان روحانیست و وظیفه شرعیش این است که به این مسائل حساس باشد و تذکر دهد. البته جنس اکثر مردمی که مبتلا به این مسائل هستند از این که بهشان تذکر بدهند خوششان نمی آید . خداوند عاقبت بخیرمان کند.

  • این بحثی که شما میفرمائید در نوب خودش جای تامل داره ، امام حسین در کربلا عده ای از دشماننشون حرامزاده خواند ، این واژه اگرچه رکیک باشد باز هم فحش محسوب نمیشود ، اصلا در شان این خاندان نیست که ناسزا بگویند...
    .
    .
    اما نکته ای که اینجا حائز اهمیته ، اینه که ایشون اون وجه تشابه زنان روسپی و بدکاره زمان قدیم رو اصلا به حزب یا جناح سیاسی ای منسوب نکردند ، بلکه بحثشون راجع به چهارشنبه های سفید (سیاه) و زنان بدکاره امروزی بود ، لازم به ذکر است این جنبش از ابتدا توسط خانمی شروع شد که به زنای خودش افتخار میکنه (مسیح علینژاد)
    (با استناد بر سخنان خودشون↑)

    حالا اینکه یک جناح سیاسی ، از جای دیگری زخم خورده باشد ، و به دنبال خالی کردن دشمن سازی و جو سازی رسانه ایست ، بحث دیگری است که اتفاقا شدیدا جای تامل دارد
    چرا افرادی از یک حزب دقیقا در زمانی که مسئله اول مملت سند 2030 است ، باید به دنبال هرگونه جنجالی برای فراموشی موضوع اصلی باشند ، موضوعی که یک مطالبه مردمی و مطالبه ای از جانب رهبری باشند..؟؟!
    امثال خانم پروانه سلحشوری که خواندن دو رکعت نماز را برای تائید صلاحیت در کجلس کافی میداند ، چرا صلاحیت امام جمعه عالم یک شهری را انکار میکند..؟ ، با چه تحصیلاتی ..؟ ، اصلا چرا به یکباره وسط ماجرای سند 2030 ..؟ ، چرا همه مباحث مربوط به شکایت از ایشون فقط در رسانه ها مطرح شد.؟ ؛ آیا جریان فکری مورد نظر به مسائلی که میخواست در رسانه رسید و دیگر نیازی به دادگاه نبود..؟!!؟!

  • کاملا موافقم

  • ای کاش زودتر این فایل رو منتظر میکردین که ما گمان بد نبریم..

  • هموطنان عزیز یادتان می آید در دوران قبل از ما تقطیع نبود ، دروغ و تهمت بستن به علما نبود ، روزنامه زنجره ای در کار نبود ، حالا هست !

  • من میگم اینا همش کار همین دولته باو
    واسه اینکه حواس ملت رو از برجام و 2030 پرت کنن

  • و ایضا از وعده های انتخاباتی ای که دادند..

  • خخخ

  • اینم یه نمونه دیگه از اینکه نباس به فایل تقطیع (میکس) شده این ور و اونور اعتماد کرد...
    بعضیام هستن هنوز دارن میگن ایشون اهانت کرد ، مزاحم چرتشون نمیشم !!

  • خاکت بر دهان هتاک!!!!!!!!!!!!

    رسما 23 میلیون مردم حداکثری رو با زنان بد کاره مقایسه کرد!
    بعد میگن اینا سطل آشغال آتیش نزدن!!!!!!
    با ظرفیت بودن!!!

    یکی به این آغا! برسونه که خیلی بی آبرویی!
    گردن کلفت!!!!!!

  • متاسفانه خیلی بجای رجوع به اصل صحبت های ایشون ، با استناد به فایل صوتی تقطیع شده ای که توسط عوامل منافق پخش شده میان و چنین بی احترامی هایی رو انجام میدن
    ای کاش شمایی که از احتمال هتک حرمت کسی رنج میبرید ، ذره ای خودتون مبادی آداب بودید و حرمت ایشون رو نگه میداشتید..

  • خب آخه عقل کل ، یکبار این صوت و تا انتها گوش بده بعد بیا نظرپراکنی کن ، خود طرف داره میگه من چنین حرفی نزدم و چنین منظوری نداشتم ، تو دوباره میخوای به زور بگی نه تو میخوای بهم فحش یدی!

  • ebi 110 96/3/21 ساعت 07:42

    کجاش به 23 میلیون اهانت کرد ابله
    خاک تو سر خودت