پیش بینی جالب امام خمینی(ره) درباره امام خامنه ای و ظهور


حجةالاسلام مهدوي بیات: خدا رحمت كند شهيد عراقي و يكي از شخصيتهاي سياسي خوب امروز كه متأسفانه نمي توانيم اسم ببريم ، ميگويند وقتي امام در ابتداي نهضت اولين اعلاميه سياسي خود را داد ، (خوب ما در حد فهم خودمان درك ميكرديم ، نمي دانستيم روح خدا كجا را دارد ميزند) گفتيم خوب مردم ايران در فقر و بدبختي و استكبار اين طاغوت هستند و امام مي خواهد اين ايران را به آرامش و رفاه برساند . گفت با شهيد عراقي بعد از اولين غرشي كه امام كرد ، رفتيم خدمت امام ، شهيد عراقي با همان خلوصي كه داشت گفت حاج آقا واقعاً خيلي خوب مي شد اگر اين چيزي كه شما ميگوييد اتفاق بيافتد . وضع مردم ايران خيلي خوب ميشود . امام با بي اعتنايي فرمود بله وضع مردم هم خوب ميشود ، ولي ما مأمور به انجام چنين كاري نيستيم . آقاي عراقي هم آدم سمج ، گفت آقا چي گفتيد ؟ امام فرمود ما براي مأموريت ديگري آمديم ، وضع مردم هم در حاشيه خوب ميشود . آقاي عراقي گفت براي چه مأموريتي آمده ايد ؟ امام فرمود براي سه مأموريت : اول سرنگون كردن حكومت پهلوي – دوم استقرار نظام جمهوري اسلامي – سوم ، دادن پرچم حكومت اسلامي به دست صاحب اصلي اش . حوادث روزگار و فاصله زماني از حافظه ما برد ، رفتيم داخل مبارزات و خيلي ها كشته شدند و انقلاب پيروز شد . شهيد عراقي هم با زبان روزه توسط سيد مهدي هاشمي كه داخل باند آقاي منتظري بود ، نيز به شهادت رسيد ، ما به يكباره ديديم دو تا از وعده هاي امام محقق شد . يك وقتي در جمع بعضي از مسئولين نظام از جمله حضرت آيت الله ري شهري ، گفتم شهيد عراقي و بنده شاهد چنين حرفي از امام بوديم . حالا دو مورد آن اتفاق افتاده ، سومين آن يعني چي ؟ بحث شد كه با دست امام ميرسد به دست صاحب اصلي ، يا شخص ديگري ؟ يكي از همان جمع كه حالا اسم نمي برم و شما مي شناسيد و آدم بزرگواري است ، گفت من ميروم و از امام مي پرسم . بعد رفتند و اينقدر از امام اصرار كردند كه آقاي عراقي همچنين چيزي از شما شنيده ، آيا درست است ؟ امام فرمودند بله درست است . گفتند دو تا از آنها محقق شده سومي چي ؟ امام گفتند سومي هم خدا انشاءالله مي خواهد و ميشود .( خيلي امام پرهيز داشت ) اصرار كردم گفتم شما هستيد كه اين پرچم را به دست صاحبش مي دهيد ؟ يا شخص ديگر ؟ بعد از اصرار من ، امام فرمودند : نه من نيستم . بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست صاحب اصلي اش خواهد داد . حالا ما داريم اين مطلب را الان مي شنويم ، ولي اين آقاياني كه بعضي هايشان اين همه آتش مي سوزانند ، آن زمان داغ داغ تنوري اين مطالب را شنيده اند ، نمي دانند . نمي دانند كه علامه اميني صاحب الغدير مي فرمايد : الخميني ، ذخيرة الله في الارض.


+ 
398

- 
47

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • زارع 02/12/14 ساعت 08:33

    ببخشید آقای مهدوی ارفع (مسئول نهج البلاغه خوانی) هستند نه مهدوی بیات

  • m55 02/4/11 ساعت 22:11

    انقلاب ایران با تکیه بر ثروتهای ملی و ثروت دیگر کشورها از طریق عوامل نفوذی در قدرت سیاسی، اهداف جهانی خود را از طریق حمایت مالی و جذب افراد عمدتا فقیر یا منفعت جو وطماع که بدون داشتن لیاقت و توانائی خاص و صرفا با جبهه گیری، پیش میبرد، برخلاف تصور تا قیام امام زمان باقی نخواهد ماند زیرا با افول اقتصاد جهانی ، حکومت ایران ابزار جذب و نگهداری نیروهایش را در کشورهای مختلف از دست میدهد و همانطور که مردم ایران در بحرانهای اقتصادی واستبداد نفسگیر که هیچکس مایل به تحمل انها به امید رفتن به بهشت نیست و از انقلاب و اسلام بیزار شده اند، در کشورهای دیگر که باورها نوپا هستند، با شدت بیشتر رخ خواهد داد و گروههای جهادی انگیزه کشتار بدون منفعت را ازدست میدهند. و در ایران باورهای دینی ریشه دار عامل تحمل زجرهای حکومت بوده.

  • لبیک به آیت الله خامنه ای لبیک به امام زمان علیه السلام است.
    اگر مدتی در خارج از مرزهای ایران زندگی کرده باشید نه اینکه سفر سیاحتی رفته باشید قدر این نظام را بیشتر خواهید دانست.
    لطفا کتاب صعود چهل ساله را مطالعه بفرمایید تا موفقیت های این نظام را از دیدگاه سایت های خارجی متوجه شوید.

  • سلمی 00/1/10 ساعت 00:28

    تاکورشودهرآن که نتوانددید

  • منافقان روزی خواهند دید این انقلاب مقدس روزی پرچم را به صاحبش خواهد داد و دهانشان باز خواهد ماند

  • قضیه قضیه مسجد سلیمان است ک مامور جاسوس انگایس اومد چند سال خودشو بعنوان یک چوپان کرو لال جا زد تا فرهنگ.و زبان منطقه رو یاد بگیرهذبعدش .بعد چندسال حرف زد وگفت من شفا پیدا کردم و مغجزه شده و من پیامبرم و یک عصا درست کرده بود ک یک باتری در ان کار گذاشته بود ک من حرام زادها رو تشهیص میدم و........خلاصه ب مردم میگفت من امیرالمومنین تو خواب دیدم ک گفته نفت حرام.و با انگلسبها بدهید.






    به امید تفکر .

  • درسته این نظام جمهوری اسلامی همان دجالی بود که پیامبر گفته بود قبل از ظهور امام زمانه خروج میکنه و کرد. الان هم بعد 40 سال که در روایات هست به دست خود امام زمانه نابود میشود.

  • اگه این دجال باشه، تو خودت چی هستی؟! :| حرفی بزن که با عقل یک انسان جور در بیاد. عقل حیوانات رو نمی گما. حرفی بزن که با عقل انسان جور در بیاد.

  • ش 98/8/20 ساعت 08:46

    خدا همتون رو هدایت کنه

  • ههههههه چه جالب گفتی امام مردم ما در فقر و بدبختی و استکبار این طاغوت هستن امام میخواد این ایران را به آرامش و رفاه برساند جالب اینجاست که اینکار کرد البته لبنان و خاور میانه مسئولین ایران و جمعی از روحانیون و کلی آقازاده که از فقر بدبختی استکبار بیرون آورد ودر آرامش و رفاه رسونده اگر میگی نه یا تو ایران زندگی نمیکنی یا تو هم از این جمع هستی

  • امیدوارم بین ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه و پایان حکومت جمهوری اسلامی ایران فاصله ی زیادی نباشد.... انشاءالله

  • وای به حال آن روزی که ابزار دست ظالمان دین مردم باشد.
    خداوند لعنت کند غاصب نا حق جایگاه منجی بشریت را

  • حالا نمیشه هم وضع مردم خوب بشه هم پرچم برسه دست صاحبش درست نیست والا نفت هم مثل رای حق الناسه ممکنه صاحب پرچم بخاطر این نمیاد که یه روز مردم ازش بپرسن قبل از شما روزگار مردم سیاه شده بود ما شهید دادیم تحریم شدیم زجر کشیدیم تحقیر شدیم ولی فقط مسولین نگاه کردن و وعده دادن و عمل نکردن میدونستن شما میایید ولی از شما شرم نکردن به ولا که خیلی از پدرها پدرشان درآمده از بس شرمندگی کشیدن

  • لبیک یا خامنه ای(حفظه).

  • علی1500 94/12/29 ساعت 10:51

    با سلام .
    1. این عکس مونتاژی بالای صفحه خیلی زشت و جلف می‌باشد.
    2. منابع این نوشته "پیش بینی جالب امام خمینی(ره) درباره امام خامنه ای و ظهور"مجهول است.

    با تشکر.

  • شهيد عراقي هم با زبان روزه توسط سيد مهدي هاشمي كه داخل باند آقاي منتظري بود ، نيز به شهادت رسيد ... این خطیب محترم این گفته را طبق چه سندی نقل می کند؟ شهید عراقی توسط گروهک فرقان به سرکردگی گودرزی به شهادت رسیده است.
    درست نیست که فرد خطیبی از سر غیظ یا بی اطلاعی این گونه برای مردم سخنرانی کند...منابع جهت اطلاع بیشتر حاج آقا!
    http://www.yjc.ir/fa/news/4828240/%DA%AF%D8%B1%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D9%82%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%81%D8%B1%D9%82%D8%A7%D9%86

    http://www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=35743

  • خدایا ما را از یاوران امام خامنه ای قرار ده و روح ملکوتی خمینی کبیر را غرق دریای نور و عظمتت بگردان.اگر لایق بودیم ما را هم همجوار امام وشهدایمان کن.

  • غلام 94/3/15 ساعت 02:20

    خدایا تو را قسم به صاحب الزمان ما را خائن به ولایت قرار نده ، و ما را پشتیبان ولایت فقیه قرار بده

  • لبیک با امام خامنه ای