مستند عمامه های انگلیسی / قسمت اول


آسیب‌شناسی جریان‌های افراطی و تاثیر آنها بر مکتب تشیع بررسی اقدامات : یاسر الحبیب ( شبکه فدک) آیت الله سیدصادق شیرازی ( شبکه امام حسین) محمد هدایتی ( شبکه سلام) حسن اللهیاری (شبکه اهل بیت)


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 96/12/27 ساعت 11:51

    ابزارهای توطئه های ضد اسلامی انگلیس و غرب را ، با کمک قرآن و عقل رسوا سازیم
    ---
    باید روحانی نماهای شیاد ابزار توطئه چینی و دسیسه سازی انگلیس و آمریکا و غرب که برای ادامه ی چپاولگریهای در جهان اسلام و برای جلوگیری از به وجود آمدن اتحاد و همبستگی و آگاهی میان مردم این جهان پرورش یافته و کمکهای مالی کلان می شوند و به همه ی امکانات مجهز می گردند شناسایی کرد و با آگاه سازی توده های مسلمانان به حقایق شناختهای سرشت نشین فرهنگ اصیل الهی دین داری قرآنی این شیادان از خدا بی خبر را رسوا ساخت.
    باید با تلاش علمی متکی به عقل و قرآن و سنت همگن و هماهنگ با قرآن و عقل معصومان این روحانی نماهای شیاد مزدور دشمنان بیگانه را در جهان اسلام پیوسته رسوا ساخت و با کمک قرآن و علم و عقل جولانگاه های آنان را که برای پیاده کردن توطئه های وحدت شکن اربابان استعمار گر خود در این جهان ساخته اند منهدم ساخت.
    باید با فاش سازی حقیقت پلید مزدوری این شیادان که برای خدمت به اهداف پلید دشمنان استعمار گر شکل و شمایل دروغین دین و مذهب به خود گرفته است آنان را از جوامع مسلمان طرد کرد تا جایی برای جولان دادن بنفع استعمار گران و برای ادامه ی چپاول گری اربابان استعمار گر خود در این جوامع و ادامه ی سلطه ی ساختگی خود که روی دغل و دروغ و جعل و خیانت و جنایت بنا کرده اند باقی نماند و به پیوستن با رسوایی به اربابان خود مجبور گردند.
    جهان اسلام ، با ادامه وجود فتنه گریها و تفرقه افکنیهای این روحانی نماهای شیاد مزدور دشمن بیگانه که با لفافه ها و رنگ و لعابهای دروغین جعلی بنام دین و مذهب ، ریاکاریها و خیانتها و جنایتها و تخریب خود را برای فریب افکار عمومی آراسته اند ، هرگز خوشی وصلح و امنیت و آسایش و آرامش مستدام به خود نخواهد دید.

  • مهمان 96/12/25 ساعت 23:41

    تنها یک راه کار آمد برای مبارزه علیه من درآوردیها و خرافات جریان اخباری مسلک و کشفی مشرب تشیع انگلیسی و شکست این جریان منحرف وجود دارد آنهم بنا به توصیه معصوم حاکم کردن داده های اعتقادی محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و اصول علمی استدلال عقلی بر منقولات حدیثی و روایی متضاد با قرآن و مخدوش به جعل و دروغی است که این جریان بنام دین و مذهب با تکیه به آنها متدینان نا اگاه را فریب می دهد و گمراه می کند.

  • مهمان 96/12/21 ساعت 23:41

    با ولایت مداری صادقانه شیادان دین فروش را شکست دهیم
    ---
    تا زمانی که شیوه های عوام فریبی با من در آوردیها و خرافات متضاد باقرآن و متعارض با اصول علمی استدلال عقلی این شیادان قدرت پرست نوکر شیطان را در مبارزه ای خداپسندانه ی علمی با کمک معارف و شناختهای سرشت نشین قابل درک و اثبات پذیر فرهنگ اصیل الهی دین داری قرآنی رسوا نسازیم و از اقدام صادقانه ی جدی این رسوا سازی با بهانه های خرد ستیز خود داری و دریغ کنیم هرگز توقع و انتظار نداشته باشیم خداوند در مبارزه علیه این شیادان ما را پیروز ی دهد.
    تصور باطلی است که ما با سکوت خود بر خرافات و من در آوردیهای روز افزون این قوم در واقع صحه گذاشتن بر افزوده های باطل بشری این مزدوران به دین و مذهب است خداوند در مبازه علیه انحرافات آنان ما را یاری دهد.
    سکوت ما در مقابل من در آوردیهای این قوم بمنزلت ترویج این ترهات و سهیم شدن با آنان در ابتکار این ترهات است و این قوم گمراه را ، که درس ترفند فریب مردم را با مظلوم نمایی و یدک کشیدن مودت ولایت وارونه و کاذب و تقلبی ضد قرآنی بنام اهل بیت (ع) را از اربابان انگلیسی خود نیک آموخته اند ، جری تر و گستاخ تر می سازد.
    خداوند می فرماید: « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ » ؛ ولی سازش و مماشات با من در آوردیها و شیادان دین فروش خرافه ساز نه ایمان است و نه پیروزی رسانی به دین الهی.
    چرا از تدبر خدا پسندانه در شناختهای حیات بخش و روشنگر و هدایت آفرین فرهنگ دین داری قرآنی که پیامبر و اهل بیت و بندگان صالح خدا جان و عزیزترینهای خود را در راه مصون نگه داشتن این فرهنگ از تحریف فدا و نثار کردن گریزانیم؟؟؟!!!
    چرا هنوز به میراث شوم من در آوردیهای قرنهای متمادی نیاکان که با داده های محکم و مفصل اعتقادی قرآن تضاد و تعارض آشکار دارند با نادیده گرفتن این فرهنگ اصیل و با خرد گریزی دل بسته ایم؟؟؟!!!
    صادقانه قرآن گرا باشیم و داده های محکم و مفصل اعتقادی سرشت نشین و قابل درک قرآن را بر همه ی منقولات غیر قرانی منسوب به دین و مذهب حاکم و ناظر کنیم و منقولات ناهمگن و ناهماهنگ با این داده ها را با اطاعت از دستور معصوم در حدیث مشهور :« کثرت علي الكذابة...» به دور بیاندازیم تا خداوند ما را در مبارزه علیه همه ی شیطانها و شیطان صفتهای نیرنگ باز بشری دین فروش پیروزی و یاری دهد و با این کار خداوند مودت و ولایت مداری بی شائبه ی ما را نسبت به پیامبر اکرم (ص) واهل بیت اطهر او (ع) که خادمان وفادار قرآن بودند بپذیرد و بتوانیم با ولایت مداری صادقانه ی بی آلایش شیادان دین فروش مزدور اجنبی را شکست دهیم و رسوا سازیم.