من نجفی هستم - نگاهی به تمام پست های ناتمام #شهردار خسته تهران


من نجفی هستم - نگاهی به تمام پست های ناتمام #شهردار خسته تهران


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شاید رقص چند کودک دختر بچه خردسال و موج حملاتی که اصولگرایان علیه وی به راه ‌انداختند، تیر خلاصی بود که باعث شد نجفی آن را بهانه کرده و خود را نجات دهد؛ «من فکر می‌کنم اگر محمدعلی نجفی مانده بود بیشتر باید تعجب می‌کردیم تا رفتنش! اگر مجموعه عواملی‌ که باعث شدند او برود را کنار هم قرار دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که اتفاقا سوال این نیست که چرا نجفی رفت بلکه سوال این است که چرا نجفی نرفت؟

    در همان آغاز کار شهردار در معرض فشارهای زیادی بود. اولین و مهم‌ترین فشاری که روی وی وجود داشت، آن بود که با میراث قالیباف چه ‌کند؟ میراث محمدباقر قالیباف همچون روح سرگردان از زوایای مختلف نجفی را تحت‌ تعقیب قرار داده بود. از سوی دیگر ده‌ها هزار نفر نیروی انسانی که در زمان قالیباف استخدام شده بودند و علت اصلی استخدام‌شان آن بود که درآمدی و حقوقی داشته باشند، افرادی که شغلشان عنوانی بود برای این که درآمد ماهیانه‌ای داشته باشند تا این که واقعا وظیفه مشخصی بر عهده آنها باشد، چالش پیش روی شهردار تهران بود. تعداد این افراد یک‌ نفر و دو نفر صد نفر و ۵ هزار نفر نبود؛ تعداد این افراد خیلی بیشتر از این ارقام است و چه شهردار تهران نجفی باشد و چه هرکس دیگری جای نجفی بیاید، با این دشواری مواجه می‌شود که با نیروهایی‌که قالیباف آورده و کارایی ندارند، چه باید بکند؟

    مشکل دیگر ارثیه قالیباف حجم گسترده بدهی‌هایی است که این نهاد به بانک‌ها و به پیمانکاران و به نهاد‌های دیگر دارد. باز هم چه شهردار نجفی باشد و چه هر فرد دیگری، سوال این است که با بدهی‌های میلیاردی قالیباف چه باید بکند؟ چگونه باید این بدهی‌ها را بپردازد؟ از کدام محل و از کدام درآمد؟

    مشکل دیگر نجفی سنگ انداختن و عدم همکاری نهاد‌های وابسته به اصولگرایان بود که چشم دیدن شورای شهر اصلاح‌طلب و شهردار اصلاح‌طلب را نداشتند و نه تنها هیچ همکاری با نجفی نکردند بلکه بدشان نمی‌آمد پشت پا به وی بزنند.

  • دخالت صریح دادستان کل کشور در استعفای محمدعلی نجفی؛ محمدجعفر منتظری به صراحت برای شهردار تهران تعیین تکلیف می‌کند.
    خبرآنلاین- عضو شورای اسلامی شهر تهران در کانال تلگرامش با اشاره به صحبت‌های دادستان کل کشور مبنی بر ارائه دوباره استعفا توسط شهردار تهران گفت: فشارها به شهردار تهران علنی شد.

    زهرا صدراعظم نوری در پستی نوشته است: دادستان کل کشور با انتقاد از رد استعفای نجفی توسط شورای شهر به نجفی گفته مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند!!

    دادستان کل کشور گفته است آقای شهردار باید مهلتی نیز تعیین کند و عنوان کند که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین کنید، در غیر این‌صورت از فلان تاریخ مسئولیت شهرداری تهران را عهده‌دار نخواهم بود و قطعا آقای شهردار کسی شما را به این جهت تحت تعقیب قرار نخواهد داد.

  • استعفای نجفی تحت فشار داد!ستان کل جناب منتظری بود.چقدر شما وقیح هستید آخه.خداخودش ریشه ظلم و دروغ رو بکنه ازین مملکت.رسانه های داخلی هم اعلام کردن که با فشار دادستان کل استعفا کرد.
    آقای دادستان بهتره که از ۱۲ پرونده‌ای که نجفی از تخلفات قالیباف به قوه قضاییه ارسال کرد، صحبت کند و حداقل یکی از پرونده‌ها را ورق بزد.

  • وقتی منافع 10 ملیون تهرانی زیر پای منافع جناحی از دست میرود برای بودن شخصی که 7 ماه شهر را به امان خود رها کرد و عملکرد خود را قابل قبول میداند فتنه گری که مثلا 7ماه تلاش در زلزله و برف و بارندگی و رقاصی و نا کارامدی را در کارنامه خود دارد و همه را با بهانه بیماری و مظلوم نمایی به فراموشی تاریخی مردم سپرده شد