نماهنگ ویژه ولادت حضرت معصومه


ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت بر همه مبارک باد


+ 
6

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصرار بر بستن و آمیختن اندیشه های بشری که با قرآن و عقل اثبات پذیر نیستند به دین و مذهب ؛ این ارزشهای سرشت نشین والای الهی را بغرنج و اثبات ناپذیر و غیر قابل درک می نماید و سر انجام زمینه های گمراهی دین داران را فراهم می کند و خرد ورزان را به دین و مذهب بد بین می سازد.
    بشر باظرفیت ناچیز ذهن خود ؛ بنا به حکم قرآن و عقل حق ندارد بجای خداوند دانا و حکیم مطلق جهان آفرینش برای دین و مذهب اعتقاد ابتکار کند و به ابتکار خود تقدس بخشد و مردم دین دار را به باور و پایبندی به این اعتقادهای ناقص وا دارد و با این ابتکار بنا به تاکید و هشدار قرآن آثار نیک دین داری خود و مردم را نابود سازد و عاقبت شوم چنین ابتکاری را نصیب خود و مردم کند.
    منقولات غیر قرآنی که با شناختهای فرهنگ اصیل دین داری قرآنی همگنی و هماهنگی و سنخیت ندارند و اثبات آنها با اصول استدلال عقلی ناممکن است بی تردید مخدوش به جعل و دروغ اند و محال است از زبان معصومان وفادار به مکتب توحیدی قرآن صادر شده باشند.
    انسان اگر در دین داری تکیه گاه و معیارهای الهی بی خدشه ای مانند قرآن و اصول استدلال عقلی برای شناخت و تشخیص سره از ناسره ی آنچه که به دین و مذهب نسبت داده می شود نداشته باشد با نام دین و مذهب در دام شیطان پلید گرفتار می شود ودین داری خود را به تباهی می سپارد.

  • بندگان مقرب الگو هستند نه سهیم با خدا
    ---
    بنده ی مقرب خدا در هر منزلتی از قرب باشد خادم و مبلغ و مدافع وفادار دین خدا است و رفتار دینی او در حال حیات تجسم فرهنگ دین داری قرآنی است که می باید برای پیروان او الگو باشد.
    این الگو باید دست نخورده و بی خدشه با معیارهای نقل علمی درست با امانت داری و پرهیز از آمیختن افزوده های بشری ناهمگن و ناهماهنگ با فرهنگ دین داری قرآنی به نسلهای آینده ی مسلمانان منتقل شود.
    پرداختن خدا گونه به شخصیتهای مقربان خدا و سهیم ساختن این مقربان در ویژگیهای منحصر به خداوند و تعیین مراسم و مناسک و شعایر بنام آنان با بسیاری از هشدارهای آشکار و رسای قرآن کریم در تضاد و تعارض است و اثبات چنین رفتارهایی با اصول استدلال عقلی نیز امکان پذیر نیست.
    قرنها است پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و رحلت امامان (ع) از اهل بیت آن حضرت با دخالت حاکمان و افراد و گروه های سیاست باز منفعت طلب دنیا پرست اصل الگو گیری از این مقربان الهی با قصد به فراموشی سپرده شده و پرداختن خداگونه با این بزرگان بعنوان اصل مذهب جایگزین اصل الگو گیری گردیده است.
    اصرار بر دامن زدن به نمادهای پرداختن خدا گونه به شخصیتهای دینی و مذهبی و گسترش خرد گریز روز افزون این نمادها بنام مذهب ، تشیع را نزد سایر مذاهب اسلامی به مذهبی بیگانه با دین و قرآن و عقل جلوه داده و مانع نزدیکی مسلمانان با شیعیان شده است.
    عاملان اصلی تلاش برای جلوگیری از این نزدیکی خواه ناخواه آب به آسیاب دشمنان چپاولگر جهان اسلام می ریزند و این دشمنان را بر این جهان چیره تر می سازند.
    دین شناسان و دلسوزان خرد گرای دین و مذهب باید وظیفه ی خود را در پاکسازی دین و مذهب از نمادهای متضاد با قرآن و عقل بدرستی ایفا نمایند و از مشمول شدن به نفرین خداوند با جدیت و صداقت پرهیز کنند.
    از قرآن و عقل هیچ دلیل منطقی قاطعی نیست که تبلیغ خدا گونه برای شخصیتها دینی و مذهبی را همراه با خداوند یکتای جهان آفرینش تجویز نماید و موجبات خدا گونه برخورد کردن با این بزرگان را در اذهان عوام ایجاد کند و تقویت نماید.
    رقیب سازی برای خداوند با تعیین مناسک و مراسم و شعایر برای بندگان مقرب و سهیم ساختن این بزرگان در ویژگیهای منحصر به خداوند از ترفندهای زیرکانه ی شیطان پلید برای گمراه کردن دین داران است.
    این رقیب سازی تحت هیچ عنوانی در قرآن که حاکم و ناظر بر همه ی احکام و اعتقادات دینی است تجویز و تبلیغ نشده و اصرار بر این من در آوردیها پیروی از ترفندهای شیطانی است و هیچ سنخیتی با دین اصیل الهی ندارد.
    بندگان مقرب با پیروی صادقانه از دین الهی نزد خداوند و با اراده ی او منزلت و قرب می یابند و دین خداوند که دلیل حجیت خود را باسرشت نشین بودن احکام و اعتقادات خود در درون دارد هرگز قائم به شخصیتهای این بندگان نیست که بشود باور کرد دین خداوند با تبلیغ برای این شخصیتها امکان تقویت را می یابد.
    گناه کبیره ی هلاکت بار نابخشودنی است که با اصرار وصف ناپذیر بر قرآن گریزی و خرد ستیزی با نادیده گرفتن هشدارهای هولناک آشکار قرآن کریم از سنتهای تخیلی من در آوردی بیگانه با دین که پدران و نیاکان ما داشتند بنام دین و مذهب پیروی کنیم و خشم خداوند را بر انگیزیم وبی پروا باشیم اگر این خشم در دنیا ما را فرا گیرد چه بلایی سر ما خواهد آمد.