اربعین امسال حیثیتی ست!


کلیپ :
اربعین امسال حیثیتی ست / فرق بین ما و کوفیان است.

استاد حسین بابامرادی


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شادی همیشگی اخروی شهدا با عزاداری دنیوی ما چه سنخیت قرآن گرا و خرد پذیر دارد؟؟؟!!!
    ---
    بالا بردن پرچم الهی امام حسین (ع) در راه خدا با پایبندی و پیروی از مکتب وحی خرد گرای قرآنی بی خدشه ی نهضت عظیم عاشورای حسینی که حسین (ع) جان و عزیز ترینهای خود را در راه مصون نگه داشتن این مکتب ایثار و فدا نمود امکان پذیر و قابل اثبات است.
    محال است بشر با اندیشه های ذهن بی نهایت ناتوان خود و با من در آوردیهای این ذهن درتضاد با قرآن و عقل بتواند پرچم این نهضت را بالا نگه دارد.
    « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ . فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ . يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ » ﴿آیات ۱۶۹-۱۷۱ سوره آل عمران﴾ .
    اگر با تدبر در آیات فوق و با خرد ورزی ، شادی و خوشحالی همیشگی اخروی شهدای راه خدا را با عزا داری همیشگی ما برای این شهدا مقایسه کنیم در خواهیم یافت ، این شادی فراهم شده برای شهدا از جانب خداوند و عزا داری همیشگی با ابتکارهای من در آوردی روز افزونی که از جانب ما برای این شهدا انجام می گیرد ، چه سنخیت و چه حکم عقلی با هم خواهند داشت.
    از این مقایسه نیز در خواهیم یافت خداوند در قرآن چگونه دین داری درست را به ما آموزش می دهد و ما چگونه دین دین داری می کنیم؟؟؟!!!
    این مقایسه به ما ثابت می کند آنچه که بر خلاف آیات قرآنی فوق به معصوم نسبت داده می شود محال است گفته ی معصوم باشد بلکه این نسبت جعل و دروغ و باطل است.
    بشر با اندیشه ی ناچیز ذهن بی نهایت ناتوان خود با چه حق و توجیه به خود اجازه می دهد بنام دین ومذهب بی دلیل انکار ناپذیر قاطع از قرآن و عقل برای بندگان مقرب ، که باتاکید قرآن محدود به همه ی ناتوانیها و نیازهای بشر اند ، بجای خداوند دانای مطلق یکتای جهان آفرینش ، ویژگیهای خداگونه و مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند و به ابتکارهای خود تقدس بخشد و و خود و خلق الله را با هزینه های روز مره ی کلان بی بازده مثبت و سازنده ی عملی محسوس به پایبندی به این ابتکارها وادار سازد؟؟؟!!!
    اگر سئوال فق در قیامت در محضر خداوند با خواستن دلیل قاطع و بی خدشه از قرآن وعقل از ما پرسیده شود ( که بی تردید پرسیده خواهد شد ) ما با این بی تفاوتی و سهل انگاری و بی پروایی که در پیوستن بی پرهیز به من در آوردیها داریم برای رهایی خود از وزر و وبال گناه نابخشودن جانشین کردن بندگان بجای خداوند جهان آفرینش که از رگ گردن بما نزدیک تر و از مادر به ما مهربان تر است و روزانه میلیاردها لطف و رحمت برای ادامه و سلامتی وجود ما به ما ارزانی می دارد چه پاسخی خدا پسندانه نقض ناپذیر در محضر قدسی او خواهیم داشت؟؟؟!!!
    برای مصون نگه داشتن دین و مذهب از تحریف و دست برد بشر ، صحت نسبت منقولات غیر قرآنی به معصوم باید در صورت همگنی و هماهنگی این منقولات با اصول شناختهای رسا و گویای و سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی و عدم تعارض با اصول استدلال عقلی پذیرفته شود.
    چنانچه این همگنی و هماهنگی را نتوان به اثبات رساند بی تردید نسبت این منقولات غیر قرآنی به معصوم در هر مصدر و مرجعی که آمده باشند نسبت جعل و دروغ و باطل است.
    اصل و شرط مقدم در پذیرفتن صحت منقولات غیر قرآنی و احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب نزد عالمان پارسا و پرهیز کار حدیث ، حاکم کردن قرآن و اصول استدلال عقلی همراه با مطابقت با اصول علوم روایت و درایت بر این منقولات است و گوینده ی اصلی یا ناقل این منقولات بتنهایی ، چون زمینه ی جلوگیری از جعل علیه آنان عقلا محرز نیست ، کافی برای تضمین صحت حدیث و روایت نیست.
    متاسفانه سهل انگاری و سکوت دین شناسان در مقابل نقل احادیث و روایات منسوب به معصوم توسط افراد نا آگاه به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و جاهل به اصول علوم روایت و درایت راه رواج و گسترش جعلیات بنام دین و مذهب و گمراهی دین داران را در زمینه ی تشخیص سره از نا سره منسوب به دین و مذهب و دچار شدن به جعلیات تحریف گر فراهم ساخته است.

  • اگر عادمانه این چیزها نوشتی که خدا تو را با پولس محشور نماید. کسانی که کلمات نورانی الهی را کاملا وارونه می کنند.
    آیا خدا گفته که چون شهدا در بهشت برزخی شاد هستند شما در اینجا خوشحالی کنید که آنها را کشته اند؟
    یا مثلا کسی که پدرش مرد خوبی بوده و از دنیا می رود و می دانیم اهل بهشت است بچه هایش باید جشن بگیرند؟

    از پیغمبر بهشتی تر سراغ داری؟ چرا برای حمزه سید الشهدا گریه می کرد وقتی می دانست او قطعا اهل بهشت است؟ فاطمه زهرا علیها السلام چرا برای از دست دادن پدرش می گریست وقتی می دانست او اهل بهشت است؟
    اصلا خود یعقوب چرا بیخود و بیجهت گریه می کرد آنهم وقتی می دانست پسرش یوسف اصلا زنده است!!

    لابد همه این انبیا و اولیای خدا معنای اسلام را نفهمیدند الا تو و ابن تیمیه.

    جواب تو خیلی واضح است. ما برای خودمان گریه می کنیم نه برای شهداء. حتی کسی که برای نزدیکانش که از دنیا می روند گریه می کند به خاطر خودش است نه برای میت. چون دچار فراق یار و محبوب شده است.
    و این فراق است که گریه می آورد.
    البته کسانی مانند تو که تجلی سنگدلی هستند اصلا این چیزها را نمی فهمند. والا هیچ عاقلی به کسی که عزیزی را از دست داده نمی گوید چرا گریه می کنی! و اساسا معنی هم ندارد. اما وقیحا شاهد هستیم که پیروان معاویه حدیث جعل کردند و گفتند اسلام مخالف گریه بر اموات است! و این در حالی بود که بعقوب به اطر از دست دادن پسرش که تازه زنده بود چشمهایش از اشک سفد شد و احدی هم نگفت که آن همه احادیث که در کتابهای شما وهابیون است تماما جعلی و مخالف قرآن و اصلا مخالف عقل است.
    البته تو نمی فهمی که ما چه احساسی به امام حسین علیه السلام داریم که حتی به پدران خودمان نداریم.

    مخصوصا اگر بدانیم این کسی که از دنیا رفته به ستم و مظلومانه کشته شده است و ما کاری برایش نکرده ایم.
    1400 سال می گذرد اما هنوز هدف امام حسین علیه السلام که نابودی حکومت یزیدیها و بازگردان حاکمیت حق به اهل بیت عصمت علیهم السلام بود هنوز محقق نشده است.

    اصلا عرب حتی قبل از اسلام می گفت که اگر کسی از قبیله ای کشته شود باید اعضای قبیله قاتل همه کشته شوند. چرا خون آن مقتول به صورت پرنده ای می آید که خون می طلبد. لهذا همه اعضای قبیله قاتل را هم که می کشتند مهم نبود. اما تا ثار را نگرفته بودند هر نوع آرامش و خوشی بر آن قبیله مقتول حرام بود و فقط عزاداری می کردند.
    اما اسلام همه ثارهای جاهلی و قبیله ای را لغو کرد قصاص را خود قاتل را جایگزین کشتار اعضای قبیله او نمود و به جای آنهمه قبیله فقط دو قبیله و حزب را به رسمیت شناخت:
    حزب الله و حزب الشیطان.
    و برای همین امام حسین علیه السلام ثارالله است. چون از مهمترین افراد قبیله الله توسط قبیله شیطان کشته شده است و تا همه اعضای حزب الشیطان کشته نشوند این عزا پایان نخواهد گرفت.
    و تو هم البته به عنوان عضو حزب الشیطان باید نگران این عزاداری ها باشی. چون تا روزی که این عزاداری ها باقیست و هدف ما گرفتن ثار است شما در وحشت دایمی از این عزاداری ها خواهید مانند.
    اما مطمئن باش مهدی خواهد آمد و شعار هم جز یالثارات الحسین نیست.

  • هیچ عاقلی گریه ی موقتی زود گذر غیر ارادی ناشی از احساسات قلبی را نکوهش نمی کند اما بر انگیختن گریه ی مصنوعی را سنت همیشگی قرار دادن و با مراسم و شعایر جور واجور با من در آوردیها و گفته های راست و دروغ مردم را به گریه وا داشتن و اشک مردم را به زور بیرون کشیدن و ثوابهای من در آوردی خرد گریز متضاد با قرآن برای چنین گریه ای ساختن هیچ سنخیتی با دین داری که خداوند از ما خواسته است ندارد و شایسته ی نکوهش همه ی دین داران خرد گرا است.
    چون چنین گریه ای دین و مذهب را با انبوهی از من در آوردیهای بیگانه با فرهنگ دین داری قرآنی به بازیچه تبدیل می کند عاقبت اخروی جبران ناپذیر شوم نیز برای مروجان خود خواهد داشت.
    خداوند در قرآن کریم بشر را به هیچ گونه انتقام گیری توصیه نکرده و اصلا انتقام گیری شیوه پیام آوران رحمت الهی نیست که شما ولی عصر (عج) را ظالمانه به انجام آن متهم می سازید چه رسد اگر انتقام گیری را به نسلهای بی گناهی که دخلی در موضوع انتقام و هیچ آگاهی از حقیقت این موضوع نداشته اند سرایت داده شود؟؟؟!!!

  • مشخص نیست تو در چه کسوتی هستی؟؟؟!!! ولی وای به حال دین داری و آخر عاقبت مردم پاک دال نا آگاه اگر تو در کسوت روحانیت باشی و با پیروی از شیطان و هوای نفس آنان را با من در آوردیهایی ضد قرآن وعقل که با دین و مذهب مظلوم اهل بیت در هم می آمیزی این گونه یزید وار گمراه و بی دین می کنی!!!
    لعنت و نفرین همیشگی خدا بر همه ی دین فروشان از خدا بی خبری باد که با جهل یا غرض ورزی و آزمندی با قرآن ستیزی و خرد گریزی و با من در آوردیهای ضد قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی ذهن ناقص بشر اند به سوی بی دینی و لامذهبی سوق می دهند.

  • مرد حسابی!!! تو اگر سواد داری و به خدا و پیامبر و اهل بیت ایمانآورده ای نباید پاسخ خود را بی دلیل قرآنی و عقلی ، سر تا سر از هرزه گویی و فحاشی وتهمت و بهتان و نا سزا گویی پر کنی ؛ بلکه باید به با پیروی از ابن دستورات الهی: « وَالَّذِينَ اجْتَنَبُوا الطَّاغُوتَ أَنْ يَعْبُدُوهَا وَأَنَابُوا إِلَى اللَّهِ لَهُمُ الْبُشْرَى فَبَشِّرْ عِبَادِ . الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ » ﴿ آیات۱۷و۱۸ سوره زمر﴾ و « ادْعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِيلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ » ﴿ آیه ۱۲۵سوره نحل﴾» نکات مورد اعتراض خود در مقاله ی فوق را با دلایلی مستحکم و استوار از قرآن و عقل محترمانه نقد و ابطال نمایی .
    طرز پاسخ گویی تو شاید نزد بچه های نا آگاه و احساساتی کوچه و خیابون خریداری داشته باشد و لی باور کن نزد خداوند عقل و حکمت و دین داران خرد گرا چون تهی از دلایل قرآنی و عقلی است پشیزی ارزش ندارد و حتما می دانی جای چیزهای بی ارزش کجا است.

  • مهم این است که تو هیچ جوابی نداشتی و نداری و نخواهی داشت. و از وهابی هم جز این انتظاری نیست.
    اتفاقا بحث احسن همین است که دیدی.
    دقیقا با همان ادبیات قرآن که با منافقین و کفار سخن می گوید.

    آن خرد گرایان مورد نظر تو هم جز دیوانگانی خودخواه که خود را عقل کل پنداشته و شیطان را سید الموحدین می دانند نیستند.
    امثال تو یعقوب پیامبر را هم گمراه و نادان خواندند و گفتند انک لفی ضلالک القدیم.

    اگر خیال کرده ای ما ذره ای احترام برای شما که به قول صریح قرآن از سگ و خر پست تر هستبد قابل هستیم سخت در اشتباهید.
    به انسانی که نادانسته در جهالت است باید با مدارا و احترام سخن گفت.
    اما با کسی که چراغ را می شکند تا مردم راه را گم کنند ج با زبان تبری و شمشیر با زبان دیگری نباید پاسخ گفت.

  • پاسخ جناب عالی:
    «... وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا »