انحراف ۱۸۰ درجه ای از انقلاب


سخنرانی طوفانی سردار حاج سعید قاسمی


+ 
34

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • تمام این اتش سوزی ها چه پلاسکو و کشتی سانچی چه آتش گرفتن پالایشگاه ها و حملات تروریستی در اهواز و چابهار همش زیر سر روحانی و ظریف است . می خواهند با این کارها رهبری دق دهند تا شاید سکته کند ولی خدا را فراموش کردند ؟

  • به نظر من شاه به روحانی و ظریف خیلی شرف داشت . شاه از اول غربی بود ان طور بزرگ شده بود ولی این دو حرام زاده از داخل انقلاب غرب زده شدند . اگر قرار بود انقلابی بشه و امثال روحانی و ظریف خائن قدرت بگیرند شاه سر جاش بود بهتر بود .سیاهچاله ترین دوران ایران از زمان خلقتش زمان روحانی و ظریف است . خدا مرگی بهشان دهد .

  • مقصر کیست ؟ 850 امام جمعه ، مراجع تقلید . نخبگان چرا در برابر کارهای حسن روحانی برادر دزد ساکت هستند ؟ علنا بر سرش فریاد بکشند 850 امام جمعه به روحانی بتازنند یک شبه زندگیش خاکستر می شود چه برسد به این قلدر بازی ها

  • جریان تندرو اصولگرا و پایداری ها و امثال سعید قاسمی بهتر است این دیوانه بازی ها را تمام کنند . چرا که الحمدالله طبق خواسته آنها آمریکا برجام را حتی بر خلاف و خواست نزدیک ترین متحدین غربی اش مثال انگلیس پاره کرد و دشمنی خود را با شدیدترین وجه نسبت به جمهوری اسلامی آشکار کرد . بنابراین با روی کار آمدن این افراطیون هم چون ترامپ و مشاورانش چون جان بولتون که علنا خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی هستند متقابلا جریان تندرو و انقلابی ضد آمریکایی در ایران تقویت و جریان نفوذی و طرفداران رابطه با آمریکا به شدت تضعیف شده اند و حرفشان حتی بین خودشان چندان خریداری ندارد .
    در واقع شرایط بسیار شبیه دولت اصلاحات البته با شدت بیشتری شده است . در دولت اول اصلاحات با پالس های مثبت از سوی خاتمی مثل اشتباه خواندن حمله به سفارت آمریکا و شهید خواندن آبراهام لینکن و سایر اصلاح طلبان روابط تنش آمیز با آمریکا در دولت کلینتون تا حدی کاسته شده و بخشی از تحریم ها برداشته شد . آلبرایت وزیر امور خارجه آمریکا نیز به دست داشتن سیا در کودتای 28 مرداد اعتراف کرد و رسما عذرخواهی نمود . اما با روی کار آمدن جمهوری خواهان در دولت بوش که دوره دوم دولت اصلاحات بود ایران محور شرارت نامیده شد و دوباره سیاست خصمانه آمریکا اوج گرفتن که نتیجه آن روی کار آمدن محمود احمدی نژاد با شعارهای به شدت انقلابی و استکبار ستیز بود .

    تاریخ با شدت بیشتری دوباره تکرار شد . در سال 92 جریان تکنوکرات و لیبرال و اعتدال گرایان به رهبری حسن روحانی روی کار آمدند . عده ای از تحلیل گران آمریکایی هم چون خانم کریستین امان پور از دولت وقت آمریکا یعنی دولت اوباما خواستند که اشتباه دولت بوش را که منجر به شکست اصلاح طلبان و سایر طرفداران رابطه با آمریکا و روی کار آمدن احمدی نژاد شد تکرار نکند و با دولت میانه رو و سازشکار حسن روحانی به توافق برسد . حسن روحانی در گام هایی حتی جلوتر از خاتمی که علی رغم سخنانش در مورد اشتباه بودن تسخیر سفارت آمریکا در سازمان ملل از ترس این که با کلینتون روبرو نشود تا مجبور شود به او دست دهد در توالت قایم شد ! با اوباما به عنوان اولین رئیس جمهور جمهوری اسلامی تماس تلفنی برقرار کرد و صدای افراطیونی هم چون کیهان را در آورد . پس از آن هم که ایران و آمریکا مذاکرات مستقیم دوجانبه را با هم آغاز کردند و در نهایت به توافق برجام رسیدند . هرچند که رهبری پس از برجام اعلام کردند که با آمریکا در زمینه های دیگر نباید مذاکره ای صورت بگیرد و راجع به نفوذ هشدار دادند اما به هرحال تابوی مذاکره با آمریکا برای اولین بار در جمهوری اسلامی شکست . بعد از برجام بخشی از تحریم ها از جمله تحریم های نفتی برداشته شد و تنش ها و دشمنی های دو طرف کمتر شد هر چند که باز تا حد زیادی باقی ماند . اما متاسفانه با روی کار آمدن دولت ترامپ در دولت دوم روحانی شرایط دوباره مثل دولت دوم اصلاحات و روی کار آمدن بوش با شدت بیشتری شد . آمریکا اعلام کرد به طور یک جانبه از برجام خارج می شود و تمام تحریم های قبل از برجام از جمله تحریم های نفتی را باز می گرداند .
    با این اوصاف به احتمال بسیار زیاد در سال 1400 به مانند سال 84 شخصی مثل محمود احمدی نژاد با شعارهای به شدت انقلابی و استکبار ستیز روی کار خواهد آمد . پس بهتر است امثال سعید قاسمی خیلی خودشان را عصبی و ناراحت نکنند و چند سال را دندان روی جگر بگذارند تا درحداقل سیاست خارجی و آمریکا ستیزی شخصی به مانند احمدی نژاد روی کار بیاید .

  • سلام دوستان
    آمريكايي ها يه نظريه تجاوز دارن كه ميگن....
    تو اجازه بده من به تو تجاوز كنم و اگر احساس كردي كه بدت مياد يا ناراحتي يا......
    تو هم حين تجاوز به من فحش بده يا حتي حق داري آروم منون بزني تا اون حس تحقير شدن درونت ارضا بشه......
    حالا....................
    اينها فرياد هاي بعد از تجاوزه كه باز خودشون اجازه دادن تا تخليه بشيم......
    اينه هرسال و هر ماه و هر روز و هر ساعت تجاوز شان را ميكنند......
    و اجازه ميدن اينا هم راحت و بدون مزاحم جيغ و داد بكنن والا خاموش كردن امثال قاسمي به راحتي فوت كردن شمع نيمه روشن است
    ضمنا بعد از تئوري اول كه عرض شد دومين مرحله اينه:
    اگر در مقابل تجاوز نميتواني مقابله كني لا اقل لذت ببر
    از ماست كه بر ماست

  • با این حرفها به کجا می خواهید فرار کنید؟ حتی خودتان را هم دیگر نمی توانید گول بزنید.
    هیج پاسخی هم برای امثال سعید قاسمی ندارید.

  • اگر فضایی فراهم میشد که افرادی مثل سردار قاسمی با دولتی ها و نمایندگان مجلس مناظره میکردند؛ خیلی چیزها روشن میشد.

  • اگر امثال سعید قاسمی و حسن عباسی و .. در کل زندگیشون یه مناظره داشتن , میشد امیدوار بود که با دولتم مناظره کنن و این مناظره نتیجه بده..
    اما تنها کاری که بلدن اینه که پیش مریدای خودشون با بی ادبی به دولت حمله کنن و با این جناح بازیای بی ادبانه شون هزاران انتقادِ وارد به خیانت های دولت رو هم بی اثر میکنن!
    چرا که هرکی از دولت انتقاد کنه , با این دهن دریده ها در یه جبهه قرار میگیره..دولتم از این موضوع راضیه و خیانت پشت خیانت.

  • عجالتا قضیه برعکس است. آقایان عراقچی و تخت روانچی و نمی دونم چی چی و چی های دیگر همیشه برای صدا و سیما شرط می گذارند که مصاحبه باید یکطرفه باشد!
    در نتیجه راهی جز فریاد و فحش نیست. دولتی که کر است را باید بر سرش فریاد زد. شاید بشنود.

  • با وجود خود مجریه این صدا و سیمای جناحی و معلوم الحال , نیازی به کسی نیست..
    امثال یامین پور و رنجبران و .... دست کمی از عباسی و قاسمی ندارن..چه بسا به خاطر لحن کمتر هتاکانه شون گزینه های بهتری هم هستن.
    امثال عراقچی (با تمامِ خیانت هاش و خیانت های بقیه دولت که قبول دارم) بارها جلوی یامین پور در شبکه ی افق و یا امثال وزیر بهداشت در ثریا و چه چه حظور پیدا کردن.

    در کل عروسیه برا دولت...خیانت پشت خیانت ... مظلوم نمایی پشت مظلوم نمایی

  • خیلی با حال اعتراف کردی
    نیازی به منتقد نیس
    دولت لیبرال و تنبل و دور از مردم ما ، از پس مجری های صدا و سیما و خرده انتقادات تحت فشار این بنده های خدا
    هم بر نمیاد
    چه برسه به حریفان اصلی
    بماند.
    ضمنا جواب مستندات برنامه ای مث ثوریا رو هم نمیتونند بدند و فقط سر مجری داد میزنند و بعدشم مثل بچه های لوس قهر میکنن

  • بله
    باید جواب داد
    جایی برای فرار نیس
    بالاخره یه جا باید جواب بدن
    بابا : مردم شعور دارن
    -میگن به طرف اگه رو بدی طلبکار هم میشه(البته کمی با سانسور)