روایت مستند از اعتراض و اغتشاش در ۱۳ آذرماه ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر


روایت #مستند از آنچه در ۱۳ آذرماه ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رخ داد.

...ساعت ۲۲:۵۰ روز یکشنبه ۱۱ آذرماه، کانالی به نام #تجمع_اعتراضی پیرامون وضعیت معیشت مردم ساخته شده و در آن از دانشجویان و اساتید دانشگاه #دعوت میکند تا در روز سه شنبه روبروی در ورودی #خیابان_رشت تجمع کنند...


+ 
24

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Fhy 97/9/24 ساعت 00:15

    عجب

  • بله که عجب

  • سلام

  • علیک السلام

  • علیک الاسلام و رحمه الله

  • علیک الاسلام و رحمه الله و برکاته

  • آقا محسن واقعا برای شما و امثال شما مثل دار و دسته کیهان متاسفم که بیشتر از همه ادعای اصول گرایی و اگر نه حداقل ارزشی و انقلابی میکنید اما بر خلاف ادعاهایشان دست به دروغ گویی و تهمت و این گونه رذایل اخلاقی که خلاف ارزشهای ادعایی تان است می زنید که در مورد اعتراض 13 آذر مشهود است .
    اما اصل این اتفاق چه بوده است ؟ دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به مشکلات اقتصادی و معیشتی و در راستای مطالبات اقتصادی و سیاسی تظاهرات و اعتراضاتی راه می اندازند که پیش از این بنا به گفته سران قوا و مسوولان جمهوری اسلامی این حق مردم است که اعتراض داشته باشند .
    جماعت و دار و دسته بسیجی یزیدی صفت دانشگاه لشکرکشی کرده و به نزدیک دانشجویان مظلوم که شعارهای معیشتی و سیاسی هم چون زندانی سیاسی آزاد باید گرددد می دادند نزدیک شدند و هیاهو راه انداختند که چرا شعار های سیاسی در مورد آزادی زندانیان سیاسی می دهید ؟باز هیاهو راه انداختند و ایراد بنی اسرائیلی گرفتند که چرا شعار اقتصادی خالی بدون شعار دادن علیه دولت روحانی سر می دهید و شروع به شعار دادن که تورم و گرانی مقصر دولت روحانی کردند . دانشجویان معترض به این جماعت بسیجی گفتند بسیار خوب بیاید بین ما همین شعارها را بدهید . اما این جماعت بسیجی یزیدی صفت با چوب به جان دانشجویان مظلوم افتاده و آنها را مضروب و مجروح کردند و با این اعمال وحشیانه به این اعتراضات خاتمه دادند .بعد هم یکی از این بسیجیان یزیدی با سایت ها مصاحبه کرده که این ها ناشی و خط دهی شده بودند به همین دلیل به سرعت شعارهایشان ساختارشکنانه و براندازانه شد که زندانی سیاسی باید آزاد گردد . به این مردک باید گفت
    اولا : از چه زمانی دادن هر شعار و مطالبات سیاسی ساختارشکنانه و براندازانه شده است ؟
    ثانیاً : صرف نظر از فتنه گران سال 88 که همگی آزاد شده اند یا حتی دیگران برخی از این زندانیان سیاسی کاری به حکومت و مطالبات سیاسی نداشته بلکه در اعتراض به مسایل اقتصادی و مطالبات صنفی خودشان زندانی شده اند و شعار زندانی سیاسی باید آزاد گردد چندان بی ربط هم به مسایل اقتصادی نیست . چنان که یکی از فیلم های مربوط به یکی از همین به اصطلاح کارگردانان ارزشی که در جشنواره فیلم عمار جایزه گرفت مربوط به همین زندانیان سیاسی مطالبه گر و معترض به مسایل اقتصادی و صنفی برای احقاق حقوقشان در زمینه های اقتصادی بود که به حبس ها و زندان هایی به مراتب بیشتر از تعداد زیادی از فتنه گران فتنه سال 88 محکوم شده بودند و این فیلم در اعتراض به این موضوع ساخته شد .
    این مردک بسیجی یزیدی صفت در ادامه گفت که رهبری به ما فرمان آتش به اختیار داده است و ما هر کجا تشخیص دهیم وظیفه داریم مطابق تشخیصمان وارد عمل می شویم .
    بنابراین این اعتراضات ساده و آرام عده ای از دانشجویان که در مورد مسایل اقتصادی و سیاسی بود با دخالت و حمله و درگیری وحشیانه این جماعت بسیجی خودسر یزیدی به درگیری و اغتشاش و آشوب کشیده شد و مقصر هم این جماعت بسیجی خودسر بود .

  • مهمان 97/10/17 ساعت 11:17

    حقا که حرامزاده ای اسراییلی! خودت می دانی که می دانم داری از فلسطین کامنت می گذاری. با آی پی ایران.

    اما آیا دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به مشکلات اقتصادی و معیشتی و در راستای مطالبات اقتصادی و سیاسی تظاهرات و اعتراضاتی راه می اندازند !!

    مشکلات اقتصادی که از نظر این دانشجویان هیچ ربطی به دولت محبوب و مجلس تکرارشان ندارد!
    مسائل سیاسی هم که در آزادی زندانیان سیاسی خلاصه می شود! که البتور منظور آزادی اعضای مجاهدین خلق و کومله و دموکرات است!
    یا دانشجویان آشوبگری که چون خونشان از بقیه اققشار و اصناف رنگینتر است باید آزاد شوند!
    و البته دانشجو هم دنبال بهانه ای برای تعطیل کردن کلاسها و امتحانات!

    و البته این بسیجی است که یزیدی صفت است!!
    بسیجی است که به دلیل در صحنه بودن و جلوگیری از ایجاد فتنه و آشوب و ممانعت از ویرانگری و اغتشاش مانع اصلی شما است.
    بسیجی است که تا هست خواب شما برای براندازی تعبیر نمی شود.
    بسیجی است که باید کتک بخورد، لخت بشود، سوزانده شود و آخر هم مارک یزیدی بخورد!
    تا میریزید های فرعونی بتوانند در حصاری که به دروغ حصر نامیده شده است در بهترین امکانات رفاهی و تفریحی و درمانی زندگی کنند و هر زمان دلشان بخوالهد پیام و اعلامیه و نامه تبریک و تسلیت و تهدید صادر کنند و باز هم از حصر بنالند!

    و دانشجویان کفتار صفت اصلاح طلب هم هر چه دلشان می خواهد به اسلام و انقلاب و اساس حکومت فحاشی و هتاکی کنند و باز هم بگویند آزادی نیست!!!



    خیال نکنید که ما معنای حرفهایتان را نمی فهمیم. معنای حرف شما این است که دقیقا شما عمدا اقتصاد را گروگان گرفته اید و دارید به حکومت می گویید ول کن تا ول کنم! زندانی های ما را ول کن تا دست از به هم ریختن بازار و گران سازی کالاها برداریم!
    معنای نامه جهانگیری شیطان پرست به رهبری هم دقیقا همین بود!
    تهدید علنی.
    یا خواسته های ما را محقق می کنید یا اوضاع اقتصادی را باز هم بدتر خواهیم کرد!

    و البته در زمان مصدق و در زمان آلنده و در زمان موگابه و در زمان میلوسویج و در زمان احمدی نژاد و در زمان چاوز و خلاصه هر جای دنیا که یک نیروی ضد استعماری در قدرت باشد برنامه همین است:
    گروگان گیری اقتصاد برای وادار کردن حکومت به به امضای نامه تسلیم سیاسی.

    ...
    جالا راستی یک چیز مهمتر!
    شما چرا انتظار دارید براندازی کنید و خونی از دماغتان نچکد؟
    چرا خیال کرده اید ما حکومتی را که به قیمت خون صدها هزار شهید به دست آورده و حفظش کرده ایم باید مفت و رایگان تحویل شما بدهیم؟
    حداقل شما ابتدا باید هزینه مشابهی پرداخت کنید.
    والا معامله عادلانه ای نخواهد بود.

    و البته برای ترسوهایی که تمام فکر و ذکرشان رفاه و پارتی مختلط ضربدری و لاو ترکاندن با بوی فرند و گرل فرندهایشان است،
    این سبک جانبازی و جانفشانی برای هدف محال است!

  • «هردم از این باغ بری میرسد». هر روز با گذشت زمان چهره واقعی دولت ناکارمد و وطن فروش اصلاحات بیشتر از قبل نمایان می شود. مطمئن باشید از این به بعد هم به دنبال اجرای فرمان اربابان و تئوریسین های خود با هدف واگذاری مملکت به اجنبی و خوشحال نمودن آنها خواهند بود. اما به یاری خداوند منان و شجاعات و درایت مقام عظمای ولایت و همچنین در صحنه بودن مردم رشید ایران اسلامی این خواسته وطن فروشان تحقق نخواهد یافت و پرچم اقتدار و عظمت ایران اسلامی که مزین به نام خداوند منان و فریاد الله اکبر است همچنان برافراشته خواهند ماند و از نسیم روح بخش انقلاب اسلامی ایران در جهان گسترده و پایه های تمام حکومتهای ظلم و ستم بویژه اسراییل غاصب، آمریکا و رژیم مرتجع آل سعود برچیده خواهد شد.« وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ»

  • وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ

  • خدا قوت. وقت شناسی شما برای اینکه تا موضوع بیات نشده و به حاشیه نرفته بهشون میپردازین جای تقدیر داره، ولی از دوستان انقلابیِ آتش به اختیار التماس چندباره میکنم ولوم موسیقی رو کم کنید و در پس زمینه‌ی فیلم و صدای گوینده بذارین نه اینقدر بلند که متن ویدئو رفته تو پس زمینه!

  • صدای فیلم اصلا واضح نبود

  • Hhdhd 97/9/24 ساعت 14:14

    Ok

  • اینجا جمهوری اسلامی ایران است خط خط اسلام و سید روح الله است هر کی با در افتد ور می افتد مگه شوخی ؟

  • روحانی و ظریف و جهانگیری و کل اذنابشان همشون حزب شیطان هستند آمدند تا کشور را از هستی به نیستی ببرند . اینها جاسوس و مزدور آمریکا هستند .

  • الان انقلاب یکی مثل خلخالی میخواهد . که روحانی و ظریف و جهانگیری و برادر های دزدشان و سران فتنه ، موسوس لاری و عبدالله نوری و ناطق نوری و ... بگیرد ببره صحرای طبس همان جا یک گلوله تو مغزشان خالی کند . و شرشان کم شود این تنها راه حل است .

  • تو کیستی و چرا نام کاربری انتخاب نمی کنی تا بدانیم از چه قماشی هستی ؟از چه می ترسی ؟
    اما دیگر دوران این اقدامات افراطی و احساساتی که ناشی و بر آمده از جو اوایل انقلاب بود دیگر حتی در بین جماعت ارزشی خریداری ندارد و معقول نیست . چنان که در مورد اقدام احمقانه حمله و آتش زدن سفارت عربستان توسط جماعت حزب اللهی که به نفع عربستان تمام شد و فشارها و افکار جهانی حتی اروپایی را که به خاطر اعدام شیخ نمر ایجاد شده بود تا حد زیادی خنثی و منحرف کرد ، صرف نظر از رهبری که سکوت کرد اکثر مسئولین و چهره های سیاسی اصولگرا نیز بر علیه این اقدام احمقانه و ناشيانه موضع گرفته و آن را محکوم کردند .

  • خدا روحانی و ظریف و جهانگیری را لعنت کند خیانت بزرگی به کشور کردند .خدا به حق امام رضا به خط سید روح الله رحم کند و شر روحانی و ظریف از سر این مملکت کم کند.

  • مردم شناسی وشناخت طبقات اجتماعی یکی از اصول جامعه سازی محسوب میشود.
    امام باقر(ع) درپاسخ به پرسش کسی که پرسید؛
    <<جامعه حقه،کی پدید می آید؟>>
    باتعریف داستانی درباره عصرگرگ،عصرمیش و عصرترازو(قسط)،
    طیف شناسی اعصاربرای تشکیل حکومت حقه رابیان فرمودند.
    عصرگرگ،عصری بود که تعهدی مقررمی شد اما نه اراده برای عمل به آن وجود داشت ونه نیت درونی (شبیه عملکرد دولت امریکا)
    درعصرقوچ، فرد،نیت عمل به تعهد خودرا دارد اما اراده حرکت وانجام آنرا ندارد.
    درعصرترازو (قسط)،هم نیت عمل وجود دارد، وهم اراده آن؛
    نتیجه چنین عملکردی برپائی (قسط) است.
    جامعه کنونی ایران،جامعه عصرقوچ است.
    زمانی که مردم ایمان داشته باشند و برای تحقق حکومت حق تلاش کنند آن دوران ،
    عصر ترازو ، عدل ودرپی آن قسط است.
    اول به خود حقیرم،ودوم به همگان ائم از خواص انتخابی و انتصابی ،و.....و عام مردم؛
    با سازکارها و ساختارهای لیبرالی نمی توان وارد عصرترازو،شد؛
    چراکه مبنای آن ،غیرالهی وغیرتوحیدی وناسازگار با اسلام وقرآن مجید و حکیم و کریم است؛
    دراقتصاد،درفرهنگ ،درسیاست ، ودر روابط اجتماعی؛
    خواص بایستی قوام به قسط باشند و مردم قیام به قسط قرآنی نمایند.

  • حرفهایتان قشنگ بود اما فقط حرف و لفاظی بود .
    ضمنا جناب آقایان که بحث ساختار لیبرالی را به میان کشیدید . اصل تفکیک قوا و قوای سه گانه در جمهوری اسلامی برگرفته از نظرات مونتسکیو و لیبرالی است . بفرمایید جایگزین قوای سه گانه که لیبرالی نباشد چیست ؟
    این را گفتم تا بقیه بدانند این کلمات در بیشتر موارد لفاظی های عده ای مثل شماست بدون آن که چندان اطلاع صحیحی از این کلمات مثل لیبرالی داشته باشید و از همه مهمتر جایگزینی بهتر و کارآمد تر در عرصه عملی داشته باشید نه فقط شعار بدهید و در عمل چیزی برای عرضه کردن نداشته باشید .


  • نقشه نهائی امریکا ایجاد جنگ داخلی در کشور است چیزی شبیه سوریه ! حسن روحانی جاسوس و یاران خائنش آمدند تا این نقشه بالاخره در کشور عملی شود اما بلطف الهی چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد . این گردنه نیز با همه مرارتها و سختی هایش خواهد گذشت.

  • روحانی خدا لعنتت کنه که به جای گوش دادن به حرف رهبر رفتی هسته ای را به باد دادی و مملکت را سال های متمادی به آشوب کشیدی خدا ازت نگذرت که با خون شهدا بازی کردی... یعنی یک کاری کردی که آمریکا نمی توانست بکند... خدا عذابت را زیاد کند ما را از شرت حفظ کنه

  • سلام. باور کنید سایتتون هک شده.
    من تا پلی کردم، داشت برنامه کودک پرنسس سوفیا رو نشون میداد.

  • سلام
    احتمالا مرورگر شما دچار مشکل یا ویروسی شده است

  • بعضی روسا و مدیران دانشگاه ها و وزارت خانه سربازان جنگ نرم علیه نظامند و خود مقدمات این خیانت ها و بعضا وحشی گری ها را آماده می سازند. هدف نهایی همه اینها برگرداندن امریکا و نظام سلطه به کشور و وابسته کردن مجدد و تمام عیار آن است. دانشگاه ها برای اینها حیاط خلوت دریدگی و هتاکی و عقده گشایی و بی بند و باری و بی عفتی و حمله به ارزش های اسلامی و انسانی و هویت اصیل و ایمانی ماست. اینها به دنبال گشودن جبهه ای علیه استقلال و آزادی و اسلامیت کشور در دانشگاه هایند و بعضی دانسته و بعضی ندانسته پادوها ی با مواجب یا بی مواجب امریکا و دشمنند. اکنون که فنارسه مدعی دروغین آزادی و حقوق بشر و...در کنج ریاکاری ها و بی شرفیش گیر کرده است باید در ایران هم عده ای بدبخت و عده ای هم جاهل برایش خوراک درست کنند. معمولا به اسم مشکلات صنفی بهانه ای می گیرند و شروع می کنند و بعد به تمامی ارزش های مقدس توهین می نمایند. بعضی از اینها را اگر بگیرند از خانواده های مرفه و خود هم مرفه می باشند که شعارشان در دفاع از قشر محروم مضحک است. این قصه ایست که دولت بی عرضه و یا خائنی که همین تفکر روی کار آورد دامن زد و با حضور آن ها ادامه خواهد داشت. البته غلطی نخواهند توانست خورد ولی هزینه ایجاد خواهند کرد. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

  • دوران تک صدایی و انحصار طلبی و تحمیل یک نوع شیوه خاص زندگی به خصوص تحت عنوان دفاع از ارزش های دینی به سر رسیده است و با چماق و زور هم نمی توانید آن را به ملت تحمیل کنید .

  • اف بردانشجویی که به جای انسان شدن بسوی سگ شدن برای دشمن تبدیل می شود دم تکان دادن برای دشمن جز ذلت دنیا وآخرت به ارمغان نمی آورد .