نماینده مجلس سراوان: خاک بر سر مملکت بشه، بله


نماینده #سراوان در مجلس با تبختر و #غرور به کارمندی که به او می‌گوید: "من از شما دستور نمی‌گیرم"، #فحاشی می‌کند و در ادامه حتی به مردم هم توهین می‌کند.

واکنش مردم اما جالب و درس آموز است. یکی از حاضرین به محض شنیدن توهین این نماینده مجلس به مردم، او را بیرون می‌کند!


+ 
41

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • همينهايي که نون دولتو ميخورن به مملکت وحتي خود دولت فحش ميدن..چن نفري هم از اشناهام هست که بااينکه با پارتي رفته نشسته تو اداره با مدرک ديپلمي که اونم به زور گرفته..چرا؟چون باباش يه کاره اي بوده ..اونوقت مني که فوق ليسانسمو ميخوام ازدواج کنم وهزار تا جارفتم واسه کارو پيدا نشده انقد به دولت فحش نميدم..الهي اون نونايي که اينا ميخورن زهرمارشون بشه که حق مارو غصب کردنو بازم طلبکارن

  • سلام
    خدا لعنتش کنه
    و هر کس که بهش رأی داده رو

    واقعً که
    فکر کرده کی هست؟
    خوبه نونشو از بیت المال میخوره
    آدم شده

    اگه از همشهریاش بودم
    فیلمشو برا تک تک دوست و آشناها می فرستادم
    طوری که جرأت نکنه تو شهر راه بره
    جوری با راهکارهای کودکانه خدمتش می رسیدم که دیگه هوس حرف زدن هم پیدا نکنه چه برسه به توهین

  • دم اونی گرم که بیرونش انداخت خیلی دمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گرم

  • خدایا ما رو از شر این حیوانات وحشی نجات بده

  • مسول محترم سایت سمعی وبصری روشنگری باسلام ,خواهشمند است دردرج نظرات خوانندگان دقت فرماییدهرتوهینی رامنعکس نکنید .دشمن می تواند هر چه دلش خواست بنویسد در میان ملت تفرقه ایجاد کند.همه باید آگاه باشیم .به رهنمود رهبرمان توجه کنیم وقتی هردولتی توسط مردم انتخاب شدآقا حمایت کردند انتقاد می کنند ضعف های دولت راکوشزد می کنند.اما کسانی هستند درجلد دوست به دشمن کمک می کنندخواسته یاناخواسته.دشمنان ملت ایران ازهمدیگر انتقاد می کنند اما دردشمنی با ملت ایران اتحاد دارند .بیایید گرفتار تفرقه دشمن نشویم. فردا هیچ جوابی برای خون شهدانداریم. انتقاد کنیم اما توهین هرگز.بدانیم این توهین می تواند ازطرف دشمن باشد.

  • عزیزی گفت:
    من شهروند تهرانم؛
    نماینده من آن سی شلغم بنفش آرمیده برصندلی های مجلس نیستند؛
    نماینده من، محمد بهنیا کارمند شریف گمرک است،که به نماینده سراوان وعضو قوه مقننه لزوم توجه والتزام به قانون را گوشوزد می کند.

  • احسنت

  • ناظر 97/9/29 ساعت 11:35

    وقتی درست فکر میکنیم می بینیم توهینهایی که این مردک نفهم به مملکت و مردم کرد حقمان بود . از ماست که بر ماست . وقتی که رئیس جمهور دائما دروغ میگوید و توهین میکند و وزرایش و مدیرانش رانت میخورند و بی حیایی و بی عفتی را گسترش میدهند و نمایندگن مجلس نگاهشان به این است تا خورده ریزه های سفره انان را سق بزنند و احسنت احسنت بگویند و دنبال .... موگرینی بروند و امثال سلحشوری اشغال از درونشان بیرون بیاید و قوه قضائیه هم که خنثی و منفعل است . انوقت خودمان هم باید بگوئیم خاک بر سرمان و خاک بر سر این مملکتی که دولتش این است و نمایندهایش ان . از کجا به کجا رسیده ایم . یاد امام خمینی به خیر . زنی در صدا و سیما گفت الگوی ما اوشین است و امام به شدت با همه عوامل برخورد کرد و عده ای توبیخ و اخراج شدند تا حساب کار به دست اراذل و اوباش بیاید که ...... زیادی نخورند اما حالا چی هر ننه قمری با کمال پررویی و بی شرمی هر چه میخواهد میگوید و اسلام و دین را به چالش میکشد .

  • جناب محمد لیبرال
    کاملا" مشخصه که تو یک لیبرال هستی اونهم یک لیبرال ایرانی مزدور ... شمارش معکوس شماها شروع شده است شاید این را خودتان هم احساس کرده باشید.

  • در پاسخ به سعید
    بله اگر به شما انحصار طلبان باشد که بساط جمهوریت نظام را به کل در هم می پیچید . شما همین مجلس برآمده از انتخابات نه چندان آزاد و نظارت استصوابي شورای نگهبان را که با رد صلاحیت هزاران نامزد شکل گرفته است را بر نمی تابید چون به رای مردم و مردم سالاری کوچکترین اعتقادی ندارید .

  • اگه خود شما با اسم سعید نظر نداده باشید تا ما رو این طور جلوه بدید... جوابم رو برای ایشون نوشتم

  • نه. مطلقا اعتقاد نداریم. وقتی خود شما که مدعیان دموکراسی هستید در هر جای دنیا که رای مردم مطابق میلتان نباشد انتخابات را تقلبی نامیده و دست به انقلاب رنگی و شورش خیابانی علیه نتیجه انتخابات می زنید چرا ما باید چنین اعتقاد ابلهانه ای داشته باشیم؟
    شما آن دموکراسی را قبول دارید که رییس جمهور و معاونش با هم تایید صلاحت شوند و وزیر کشورش از هفته قبل انتخابات اعلام کند به مرحله دوم نخواهیم رفت و خودتان قبل از شمارش آرا اعلام کنید که 23 به 16 برده اید و رای شورای شر 5 میلیون بیشتر از ریاست جمهوری بشود و آرای رییسی زیر فرش ماجد و در سطل زباله مدارس پیدا شود و در بسیاری از روستاها و شهرهای کوجک تا ساعت 11 هنوز انتخابات شروع نشده باشد و رییس ستاد انتخابات وقیحانه منکر اتمام تعرفه ها شود و نتایج انتخابات با ساعتها تاخیر اعلام شود و نتایج رای صندوقها هرگز اعلام نشود و آرارای تک تک شهرستانها هم یک ماه بعد آنهم مخدوش منتشر شود. از شمایی که شاهکار انتخابات مجلس ششم را درست ردید که صندوقهای رای تهران سر از بیابانهای ورامین درآورد و همان هاشمی عزیزتان با شمارش تنها یکسوم آرای تهران از رتبه سی ام به رتبه بیستم بالا آمد و حی رای حدادعادل به خودش هم شمرده نشد، انتظار دیگری نیست.


    آن وقت همین شما ارتش زنازادگان ایرانی، آن انتخاباتی که در تمام کشور رایس 8 آغاز شد و هیچ تعرفه ای هم کم نیامد و آرای تک تک صندوق ها در آن در تمام کشور اعلام شد و حتی آرای آنلاین و لحظه به لحظه هم فورا گزارش شد که دقیقا با آرای تجمعی شهرستانها مطابقت داشت و رای هیچ کاندیدایی هم در سطل و زیر فرش پیدا نشد را تقلبی خواندید! چرا؟
    چون دموکراسی محصو لیبرالیسم است و اگر احیانا از دل آن یک تیجه مخالف میل لیبرالها در بیاید باید آن را تعطیل و ابطال کرد. فرقی ندارد در انتخابات فلسطین باشد و حماس رای بیاورد یا انتخابات ونزوئلا و یا زیمبابوه یا یوگسلاوی یا اوکراین یا حتی خود آمریکا!!

  • مردک یاوه گو که فقط یاوه سرایی میکنی
    این ادعاهای گزافت ناشی از عقده و ناراحتی شکست نامزد محبوبتان رئیسی است .اگر بنا به رای سازی و تخلف باشد که سال 88 اظهر من الشمس است . البته آرای آقای احمدی نژاد به قدری بالاتر از موسوی بود که این تخلفات باز نتیجه را که رئیس جمهور شدن آقای احمدی نژاد بود تغییر نمی داد .خود تاج زاده هم در جلسه ای گفته بود که نهایتا دومیلون رای را بتوانند جا به جا کنند نه یازده میلیون رای را ؟!!!
    اما چه طور است که انتخابات سال 88 با همه ابهام ها وحرف و حدیث هایش سالم بود که به دروغ اتهام تقلب زدند و فتنه راه انداختند اما در انتخابات سال 96 علی رغم تایید شورای نگهبان که میزان تخلفات در آن را بسیار ناچیز شمرد و بر صحت آن مهر تایید زد از نظر شما ناسالم و متقلبانه بود . از کجا معلوم که سال 88 هم تقلب نشد ؟ بماند که در همان زمان یکی از اعضای مهم وزارت کشور در اقدامی شبهه برانگيز قبل از اتمام شمارش آرا پیروزی آقای احمدی نژاد را اعلام کرد .هرچند که خود موسوی هم هنوز شمارش آرا تمام نشده چنین ادعایی کرد. همین طور برخلاف انتخابات سال 92 که ساعت 9 شب فردای پس از انتخابات نتیجه اعلام شد ساعت 9 صبح شمارش آرای انتخابات سال 88 اعلان شد در حالی که میزان آرا به مراتب بیشتر از سال 92 بود که این هم شبهه ناک و شک برانگیزنده بود .
    در مورد تقلب در حوزه انتخاباتی تهران در زمان انتخابات مجلس ششم هم باید بگویم که این ادعا و یاوه سرایی افراطیون جریان اصولگرا برای لاپوشانی و کتمان شکست سنگین محافظه کاران در تهران گذشته از بی اعتبار کردن دولت اصلاحات و آقای تاج زاده است . و همین طور توجیه افتضاح عملکرد شورای نگهبان در ابطال سیاسی و بدون مدرک آرای بعضی از حوزه های انتخابات تهران . در آن زمان به مدت سه ماه مرتب بین وزارت کشور از طرف آقای تاج زاده و شورای نگهبان در این زمینه نامه نگاری می شد .آقای تاج زاده از شورای نگهبان در این نامه ها می خواست مدارک تخلفات مورد استناد این شورا که سبب ابطال صندوق های رای تهران را شده است بدهند اما شورای نگهبان کوچکترین مدرکی مبنی بر تخلف ارائه نداد چون اصلا این مدارک را نداشت و اقدامش سیاسی بود . در این زمینه هم کتابی که حاوی این نامه نگاری هاست گویا با کوشش زیباکلام منتشر شده است . حداد عادل هم که سی و دوم شده بود و اصلا به مجلس راه نیافته بود با این دوپینگ شورای نگهبان به ناحق و از سر صدقه سری این لطف شورای نگهبان جای علیرضا رجایی نماینده ملی مذهبی ها را گرفت . متاسفانه اکثریت نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم پس از بحث وگفت و گوی فراوان و علی رغم مخالفت به حق و صحیح تعدادی از نمایندگان اعتبارنامه حداد عادل را تصویب کردند که نباید این کار را می کردند .

  • ای دشمن خدا!
    والله بالله تالله

    به تقلب در 96 یقین دارم چون که اگر فقط یکی از اسناد بی شمار تقلب در انتخابات کثیف و جعلی 96 را که رییسی در اختیار داشت موسوی در سال 88 در اختیار داشت تا حالا هر روز بی بی سی عزیزتان صدها میزگرد و برنامه تصصی برای بررسی آن اسناد برگزار می کرد. اسنادی مانند پیدا شدن گسترده آرای رییسی در زیر فرش و سطل زباله در مناطق مختلف کشور، بیشتر بودن 5 میلیونی رای شورای شهر در کشور از رای ریاست جمهوری! تناقض آرای ارائه شده تفکیکی شهرستانها، اعلام نشدن آرای صندوقها، عدم آغاز انتخابات در بسیاری از نقاط کشور حتی تا ساعت 11 و 12، کمبود بی سابقه تعرفه در استانهای مختلف و عدم پذیرش آن توسط وزارت کشور برای ارسال، ماجرای عوض کردن اسم رییسی با رییس الساداتی در روی اسامی کاندیداها ، اعلام وزارت کشور مبنی بر دو مرحله ای نشدن انتخابات یگ هفته قبل از انتخابات! و اعلام اصلاح طلبان مبنی بر پیروزی دقیق 23 به 16 درست راس ساعت 12 شب قبل از شمارش هر گونه رای!!

    آری. ما هم باورمان نمی شد. اما روحانی ثابت کرد تقلب در ابعاد میلیونی امکان پذیر است.
    و شورای وقیح و مصلحت اندیش نگهبان در اقدامی مزورانه وقت گفت حجم تخلفات بالا و بی سابقه بود اما تایید می کنیم!!

    بالاغیرتا اگر فقط یکی از این موارد در دست موسوی بود چه می کرد؟

    اما چرا شورای نگهبان تایید کرد؟
    به همان دلیل که قوه قضاییه جرات نکرد فریدون را دستگیر کند. روحانی پیام داد دستگیری برادر من یعنی جنگ داخلی.

    اصلاح طلبان به خوبی در سال 88 از نظام نسق کشیدند. درست است که موفق نشدند. اما نظام آن چنان ترسید که دیگر جرات ندارد از ترس شورش بالا شهری ها با خواست آنها مخالفت کند. ابطال انتخابات 96 قطعا به فتنه جدیدی منجر می شد. روحانی که رسما با حمایت مجاهدین خلق و سلطنت طلبان رای آورده بود پیاده نظام لازم برای راه انداختن شورش را داشت و قطعا اینکار را می کرد ( کما اینکه در دسیماه 96 هم که رهبری تلاش کرد با کمک علم الهدی از مشهد شورشی را علیه روحخانی راه بیندازد اما روحانی دست رهبری را خواند و با به خیابان کشاندن ستادهایش که بسیاری از آنها از اعضای مجاهدین خلق و بهاییان هستند شهارها را علیه رهبری برگرداند. رهبری مجبور شد کوتاه بیاید و با روحانی توافق کند که شورش ادامه نیابد. روحانی استاد جنگ روانی است. او با همین مردم به خیابان کشاندن ها توانست رهبری را مجبور به عقب نشینی کند و برجام را بر او تحمیل کند. ردمی که به بهانه جشن های پی در پی به هخیابان می آمدند پیام رسمی تهدید روحانی به رهبری بودند).

    ولی رییسی انسان سلیم النفسی است که ابدا شباهتی به موسوی و روحانی ندارد. اهل دروغ پردازی و جنگ روانی راه انداختن هم نیست. پس راحت می شود حقش را خورد. و شورای نگهبان هم پیام دهد که می دانیم تقلب شده است اما مصلحت است که شما کوتاه بیایید! و کوتاه آمد.

    اما اینبار اولتان نیست. در انتخابات کثیف مجلس ششم با آنهمه تقلب علنی و آشکار چگونه رای تهران باطل نشد؟
    فقط به اینصورت که بعد از ابطال رای خلخال، اصلاح طلبان آن شهر با حمله به مراکز بسیج و مساحد و آتش زدن آنها و حتی قرآنها ،به شورای نکهبان نشان دادند ابطال انتخابات در شهر ده میلیونی تهران چه هزینه ای دارد.
    شما ظاهرا از بس سرتان به آخور نشریات جنایت پیشه تان گرم بوده مدعی می شود اسنادی برای تقلب در مجلس ششم وجود نداشت!! اتفاقا باید جواب دهید چرا شبیه انتخابات رضاخانی کار به جای یرسید که وقتی حداد عادل پرسید من چطور در صندوقی که رای دادم رای نیاورده ام؟ حداقل آن یک رای خودم به خودم کو ؟( دقیقا حکایت مدرس که در مجلس هفتم ملی به او گفتند شما حتبی یک رای هم نیاورده اید! گفت من خودم به خودم رای دادم! آن یک رای کجا است؟)
    صندوقهای تهران چرا سر از بیابان ها ورامین درآورد؟ و همان هاشمی عزیزتان که برایش جانتان الان در می رود و آن روز عالیجناب سرخپوش نامیده می شد را با تقلب حذف کردید. چرا؟ چون حتی به همین اندازه هم حاضر به امتیاز دادن به طرف مقابل نبودید.
    آری. صندوقها باز شماری و شورای ترسوی نگهبان بعد از آنکه یکسوم آرا را شمرد و هاشمی از رتبه سی ام تا بیستم بالا آمد به جای ابطال انتخابات از رهبری اجازه گرفت آن را تایید کند!

    متاسفانه ما خیلی از این ترسو بودن و مصلحت اندیشی شورای نگهبان ضربه خورده ایم. این حضرات ترسو چون می دانند اگر اسناد تقلب ها را بپذیرد و علنی کنند باید واب دهند که چرا ابطال نکرده اند، وقیحانه و مزورانه آن ها را مخفی می کنند و حتی خودشان راه به آن راه می زنند. اینطوری تازه بیشتر از قبل به امثال شما رو می دهند.
    این کار دقیقا در انتخابات مجلس سوم و انتخابات جعلی ریاست جمهوری 72 هم تکرار شد. مصلحت اندیشی.
    نکند زیباکلام منتظر بوده شورای نگهبان بنویسد ما اسناد تقلب را داریم اما چون انسانهای ضعیف و ترسویی هستیم جرات ابطال نداریم؟

    صد البته برای رجاله ای مانند تاجزاده تقلب از آب خوردن ساده تر بود. از او که انتظاری نیست.


    بگذار مژده بدهم که خیالت باشد، اصلاح طلبان و شخص روحانی بر دهان نظام جمهوری اسلامی افسار زده اند. افساری از جنس تهدید به شورش.
    با همین افسار باز هم امتیاز خواهند گرفت و می توانید یقین داشته باشید هر نوع عملکردی هم که روحانی داشته باشد باز هم رای مجلس و دولت آتی به شما حرامزادگان خواهد بود. چون دیگر هیچ انتخابات سالمی برگزار نخواهد شد.

  • سعید 97/9/26 ساعت 21:55

    متاسفانه مردم ما نشون دادن صلاحیت انتخاب نمایندگان و رئیس جمهوری که در تراز انقلاب اسلامی باشه را ندارن... ای کاش انتخاب رئیس جمهور هم به دست مجلس خبرگان رهبری بود، و ای کاش انتخاب نمایندگان مجلس هم بدست خبرگانی از مجتهدین هر استان بود؛...

  • نه خیر عزیزم. این شمایی که نشون دادی با وجوود این همه فهمی که داری نمی تونی حقایق رو به مردم نشون بدی
    و اونا تحت تاثیر تبلیغات اون وریا قرار میگیرن.
    این تقصیر اونا نیست حتما دلیلی داره که تحت تاثیر رسانه های خارجی رای میدن.
    و دلیلش بی عرضگی امثال من و شماست.
    اگه درست کار می کردیم و به جای نشستن و اظهار نظر کردن چار تا مشکل رو حل می کردیم گوش به زنگ اون وریا نمی شدن.
    ما خودمونیم که داریم ایران رو بد و اسلام رو سخت نشون میدیم. و مردم این طور انتخاب میکنن. نفوذ توی خونه ای که نگهبانش خوابه کار سختی نیست

  • اقا سعید بدبختانه همه مشکلات مملکت ما ریشه در نفهمی و بیشعوری مردم دارد . دمکراسی چیزی است که دقیقا" شیطان رجیم می خواهد.

  • اگه دموکراسی نبود شما الان نمیتونستی اظهار نظر کنی
    مردم با شعورند و می فهمند. مردم انقلاب کردند چون می فهمیدند. مردم خون دادند و انقلاب ایجاد شد.
    احساس می کنم اینم یه نقشه و ادا و اطوار جدیده که انقلابی ها رو ضد دموکراسی جلوه بدن.
    فکر می کنید اگه چن تا مجتهد می خواستن انتخاب کنن کارشون به فساد نمی کشید؟
    اصلا چه معنی ای میده؟ مجتهد علوم دینی خونده و هیچ ربطی نداره که بخواد توی سیاست به خاطر این مدرک نظر بده.
    انقلاب از اول بر پایه انتخاب مردم بود.
    خود امام خمینی رو هم مردم انتخاب کردن و پاش وایسادن و اون رو به حق رهبر خطاب کردن.
    انقلاب اسلامی بر پایه مردمه.

  • harp 97/9/28 ساعت 14:21

    سلام و وقت بخیر
    درخصوص جایی که فرمودین مجتهد چه ربطی به سیاست داره که کلامتون خلاف صریح اسلام و قوانین جامعش در همه زمینه هاست. اما درخصوص دموکراسی نظر شخصی بنده اینه که نباید بطور مستقیم ما رئیس جمهور رو انتخاب کنیم بلکه ما علما و مجتهدین رو انتخاب کنیم و اونها ریاست جمهوری رو انتخاب کنند یه چیزی شبیه به ساز و کار انتخاب رهبری

  • ناظر 97/9/26 ساعت 20:05

    نماینده که اینقدر بی تربیت و بی حیا باشه وای به حال مردم عادی . کیلویی رای دادن یعنی همین . متاسفانه مردم وقتی میخواهند هندوانه بخرند بیشتر دقت میکنند ولی در مورد انتخاب نماینده دقت ندارند و تابع جو سازیها میشوند و نتیجه اش میشود مجلسی که داریم میبینیم و این نماینده بی تربیت نفهم هم یکیش بود . باید چنین نماینده ای را توبیخ کرد و شورای نگهبان نباید اجازه دهد اینگونه نمایندگان نادان وارد مجلس شوند .

  • جناب ناظر
    شورای نگهبان در رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پس از مجلس پنجم رکورد زد و 55 درصد نامزدان مجلس دهم را یعنی بیش از نیمی را رد صلاحیت کرد .دیگر شورای نگهبان چه قدر رد صلاحیت می تواند کند ؟

  • الهی...
    خیلی خنده داری شما.
    مثل اینکه ندیدی چه کلیپای مسخره ای موقع انتخابات در میاد از آدمایی که میخان رییس جمهور بشن... بنده خدا ها یه اعتماد به نفسی دارن که الاغ می تونه باهاش سلطان جنگل بشه. ینی اینا باید تایید صلاحیت بشن تا شما ناراحت نشی؟
    حتمن واجد شرایط نبودن فرزندم. شما هم می تونی از این آمار نتیجه بگیری که مردم ایران اعتماد به نفس بالایی دارن( در واقع این حب ریاسته که هر اسکلی می خواد نامزد بشه)

  • ثبت نام فله ای رد صلاحیت فله ای را هم به دنبال دارد.
    باید حدودی تعیین شود که هر کسی نتواند ثبت نام کند.

    اما به هر حال برای شما که بد نشد. چون اصولگرایان با چهره های تکراری و پیر خورد رای نیاوردند و تایید شده های اصلاح طلب که همه از چهره های جوان و ناشناخته بودند راحت رای آوردند!

  • این بنده خدا نمونه ساده ای که خودشو نشون داد
    اون هایی که نفاق دارند روچیکار کنیم!

  • دوران لیبرالیسم هست . چطورید ایرانی ها ؟! واقعا" خاک بر سر کسانی که به این مفتخور و امثال این مفتخور رای دادند .

  • هر کسی که توهین میکنه و میخاد از رانتی که داره استفاده نا حق بکنه باید تو دهنی محکم بخوره تازه خیلی مودبانه انداختنش بیرون.

  • آخ قربون حرکتت بشم داداش
    کاش یه مشت هم تو دهن نجسش میزدی که بفهمه با بالا رفتن باید افتاده تر بشه نه هارتر!!!