قربانی شدن دو دختر به خاطر دروغ روحانی!!


روحانی پیش از انتخابات۹۶ در سفری تبلیغاتی به سیستان و بلوچستان، فرمان روشن شدن مشعل گاز در زاهدان را داد؛ سپس در مناظرات هم همان دروغ را تکرار کرد..!

روز گذشته که چند دختربچه معصوم قربانی شدند بخاطر نبود همان گاز در زاهدان بود!


+ 
26

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در پاسخ به آقایان
    آن هشت سالی که دولت در دست جریان انقلابی استکبار ستیز بود با دو برابر کنیم دولت خاتمی چه گلی به سر مملکت زدید. حتی از دولت هاشمی بدتر عمل کردید و کشور را گرفتار رکود تورمی کردید بهترین دولت پس از جنگ در زمینه سیاست های داخلی دولت دوم خاتمی بود که در سال 84 نرخ تورم به 10 رسید.اما پس از آن دولت متاسفانه عده ای پوپوليست و بی اعتقاد به برنامه ریزی روی کار آمده و آن سیاست های سابق را پی نگرفتند .از هرکسی می خواهی بپرس که بهترین دولت پس از جنگ کدام دولت بود .اکثرا دولت خاتمی را علی رغم همه کاستی ها و نفص ها بهترین دولت پس از جنگ می دانند و حسرت بازگشت به آن دوران را دارند . در مورد مفاسد اقتصادی هم که فاسدترین دولت با مفاسد بعضا چند هزار میلیاردی بر همگان واضح است که کدام دولت است .
    برنامه اقتصادی پایش که از شبکه یک پخش می شود قرار شد هر هفته در سه برنامه با حضور یک اقتصاد دان سیاست های اقتصادی دولت های سازندگی ، اصلاحات و مهرورزی با حضور یک اقتصاددان منتقد نقد شود .نکته جالب این که آن اقتصاددان منتقد که قرار بود در هفته ای که به نقد سیاست های اقتصادی دولت اصلاحات خاتمی پرداخته شود ترسید و پا پس کشید و از حضور در این برنامه خودداری کرد .دلیلش هم واضح است چون آقایان می دانند در زمینه مسایل اقتصادی در مورد دولت خاتمی چیزی در چنته ندارند . تازه شعار اصلی دولت اصلاحات هم شعار سیاسی توسعه سیاسی بود و برخلاف دولت احمدی نژاد با شعارهای اقتصادی و وعده آوردن پول نفت سر سفره مردم و کمک به محرومان و مقابله با فساد بر سر کار نیامده بود .

  • " در مورد مفاسد اقتصادی هم که فاسدترین دولت با مفاسد بعضا چند هزار میلیاردی بر همگان واضح است که کدام دولت است " ... آقای محمد لیبرال ایکاش منظورت را از این فاسدترین دولت صریحا" می گفتی . تا آنجا که ما و همه میدانیم فاسدترین دولت از نظر اقتصاد در طول تاریخ معاصر کشور دولت مقتدایتان شیخ حسن روحانی(فریدون) میباشد.

  • سلام . تقدیر از اینکه برای روشنگری قلب واقعیت را صریح بیان میکنید

  • مسول حترم سایت سمعی وبصری روشنگری باسلام ,خواهشمند است دردرج نظرات خوانندگان دقت فرماییدهرتوهینی رامنعکس نکنید .دشمن می تواند هر چه دلش خواست بنویسد در میان ملت تفرقه ایجاد کند.همه باید آگاه باشیم .به رهنمود رهبرمان توجه کنیم وقتی هردولتی توسط مردم انتخاب شدآقا حمایت کردند انتقاد می کنند ضعف های دولت راکوشزد می کنند.اما کسانی هستند درجلد دوست به دشمن

  • من از کسایی که سال 96 به روحانی رأی دادن نمیگذرم، خدا میدونه که دروغ نمیگم

  • بیش از30 سال است کشورمان دردست دولت های جریان سیاسی لیبرال است؛
    پس بایستی ازکسانی که این جریان سیاسی را راه انداخته اند، نگذریم ؛
    چراکه با استفاده از پروپاگاندا رای مردم را بخود جلب کردند.

  • مرتیکه جاسوس داشت داماد جاسوس خودش را برای بعد از خودش جاساز میکرده

  • ناظر 97/9/28 ساعت 19:06

    عده ای میخواهند که هر مشکلی را به قومیت و مذهب ربط بدهند و جو سازی کنند و متاسفانه عده ای از مسئولین نفهم ما از جمله روحانی هم برای رای اوردن از همین حربه استفاده کرد . اینگونه افراد از هر گروه و دسته ای که باشند منافقند و اب به اسیاب دشمن میریزند و یا برای فرار رو به جلو از الفاظی همچون اهل سنت و قوم بلوچ و .... استفاده میکنند مانند نماینده نامحترم اخیر که با کمال وقاحت و بیشرمی به یک کارمند توهین میکند و فحش میدهد و حالا که فهمیده چه ..... خورده برای فرار رو به جلو و مظلوم نمایی از قوم بلوچ و اهل سنت مایه میگذارد و اینگونه افراد منافقند و دروغگو و یا مغرض و طرفدار منافع دشمنان کشور .

  • منافقان کسانی هستند که خودشان به اسم دین و قران در ایران می چاپند و شعار میجنگیم می دهند و من و تو بچه فقیر پخمه رو میفرستن دم توپ و تانک و پول بیت المال رو به حساب بچه هایی که تو فاحشه خونه ها و قمارخونه های دبی، اروپا و آمریکا عشق و حال میکنن می فرستن بعدش ام چرا اتفاقا اینچنینی فقط در بلوچستان، کردستان یا اذربایجان می بینم!!!!!!!؟؟؟ چرا در شیراز، یزد یا تهران نمی بینیم!!!!!!!؟؟؟ جوابش رو از قول کلیپی که از یکی از مسئولان بلند پایه کشور دیدم میگم ما در استان های مرزی سرمایه گذاری نمی کنیم تا وقتی یه وقت از ایران جدا شدن سرمایه های ما نره. این یه واقعیت هست که کشور به دنبال تصمیمات احمقانه یا خائنانه یه مشت خوک مفت خور به نام مسئول به قهقرا میره.

  • بدبخت سیستان و بلوچستان، بدبخت خوزستان، بدبخت کوردستان، بدبخت آذربایجان و ننگ بر نژاد پرستی

  • حسن کذاب ... شیخ حسن کذاب

  • خاک تو سرش.
    تا آخر دوره خودش هرگز این کار رو انجام نمیده چون به جیگاهی که خواسته رسیده
    دولت بعد هم یه احمقی میاد مث این. و این کارو زود انجام نمیده تا به اسم دولت قبل نوشته نشه
    دیر هم انجام نمیده چون دیگه به اهداف تبلیغاتیش رسیده. امروز توی ایران و البته همه جای دنیا دیگه قوه ها خدمت نمی کنن بلکه فقط مانع و آفت هستن.
    باید این کار رو هم بسپارن به سپاه وگرنه تا بیست سال دیگه گاز به زاهدان نمیرسه.
    و بد تر از همه این که چرا زاهدان؟
    دشمنا چی میگن؟ مردم چی میگن؟ به نظرتون مردمی که خوک های مثلا رییسجمهور به اسم اسلام بهشون توجهی نخواهند کرد نباید برای تجزیه تلاش کنن؟
    منتظر اینا نباید بشینیم. اگه از دستم بر میومد پا می شدم میرفتم ببینم مشکل از کجاست و بقیه رو جمع می کردم و خودمون این کار رو میکردیم.
    باور کنین قدرت حتی یکی از ما اگه برای ایران قیام کنه کمتر از این دروغگو نیست.
    اینا هیچ خیری به مردم نمیرسونن.