استاد ازغدی: تو مهدکودک ها پادگان نظامیه


تعجب استاد ژاپنی از نحوه زندگی ایرانی‌ها. ایرانی‌ها می‌گن عنکبوتی هم که تو خونه هست نباید سردش بشه


+ 
28

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • فقط و فقط افراد جهادی می توانند این کشور را به اوج سعادت برسانند باقی کل بر جامعه و یا مزدور غربند یا چند نقطه اند. به تحصیلات و جنسیت و ...هم ربطی ندارد مساله مساله نبود عقل است. بعضی از مردم همین تیپی اند. اهل بی بند و باری و راحت طلبی و تنبلی و ننر بازی و ... و لذا به همین تیپ خودشان رای می دهند و چون مبنا بر رای گبریست تا قیامت کمیت این قافله لنگ است و روی خوش نخواهد دید مگر آن که نوع فکرشان را اسلامی کنند و سبک زندگیشان را اسلامی کنند و دست از این بی بند و باری ها بر دارند. تا حالا هم هر چه برکت بوده ناشی از عمل جهادی بوده است که نصیب کشور شده است و همه بر سر سفره آنهایند. تیپ بی بند و بار و غربزده و...اگر به نظر کاری کرده اند باطنش جز میوه تلخ چیزی نداشته است. از دامن بعضی مادران تا آموزش و پرورش تا سیما و رسانه متاسفانه نسلی بار می آورند که برای کشور اگر ضرر نداشته باشند سودی هم نخواهند داشت.

  • مهمان 97/10/12 ساعت 18:16

    بله. همینطور است.
    اما یادتان باشد کسی که جهادی واقعی است می شود مرحوم عبدالله والی. می شود نیکزاد. می شود احمدی نژاد. می شود دکتر حسابی. می شود پرفسور سمیعی.

    اما کسی که به دروغ چفیه می اندازد و می گوید برجام اجتناب ناپذیر بود و موفقیت بزرگ ملی است و تازه ادعای جهادی بودن دارد یک خائن بیشتر نیست.
    خداکثر یک تکنوکرات مثل عبدالله بن زبیر است

  • البته جهادی واقعی حتما امام حق دارد و از آن بی چون و چرا پیروی و اطاعت می کند.

  • مهمان 97/10/12 ساعت 16:50

    قابل توجه ایرانیهای راحت طلب تنبل