فتنه جدید خاندان هاشمی ، اصرار بر به قتل رسانده شدن هاشمی!!!


شورای امنیت به ما گفت که حوله آقای هاشمی به رادیواکتیو آلوده بوده است/بعد از مرگ پدرم، مادرم دیگر لبخند به لبش نیامد


+ 
31

- 
13

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احتمالا تشعشات هسته ای باعث مرگ مرحوم شده. چون اقای رییس جمهور گفتند اقای هاشمی بود که هسته ای در ایران رو راه انداخت. من فکر میکنم همون تشعشعات هسته ای باعث مرگ مرحوم شده. بالاخره اقای رییس جمهور یار قدیمی اقای هاشمی بودند. مطمئنا از مرگ ایشون حتما خبر دارند.

  • هرکسی یا کسانی که آلوده به ویروس لیبرالیسم شود یا شوند؛
    به سعادت دست نخواهند یافت؛
    لیبرالیسم به بعضی مسائل بشریت پاسخ داده و میدهد،اما عاقبتش سعادت نبوده و نخواهدبود.
    درسیاست - در اقتصاد - درفرهنگ و روابط اجتماعی؛
    و درتمام علوم

  • خدا لعنت کند این خاندان فتنه را تا به امروز ندیدم کسی به پستی این خاندان ولی امروز حطا طرفدارهاش هم لعنت میفرستن به این ملعون هاشمی بعد از یزید مقام دوم در خیانت جنایت وادم کشی هستن انشاالله در اون دنیا با یزید محشور شه

  • در کامنت قبلی از بخشی انحراف هاشمی گفتم اما برویم سراغ مهمترین انحراف هاشمی از انقلاب اسلامی و اصل مورد تاکید رهبر فعلی جمهوری اسلامی

    3- سازش و رابطه با آمریکا

    هاشمی رفسنجانی از همان دوران دهه 60 با قضیه مک فارلین نشان داد که حداقل از همان زمان در فکر کاهش خصومت با آمریکا بود . هاشمی رفسنجانی در گفت و گو های خود با صادق زیبا کلام در طی چند سال در دولت اصلاحات که با عنوان کتاب هاشمی بدون روتوش منتشر شده است صریحا خواهان رابطه با آمریکا بود . در واقع هاشمی درآن زمان با این که جز جناح راست محافظه کار بود و از سوی بسیاری از اصلاح طلبان افراطی مورد هجوم قرار داشت و عالیجناب سرخ پوش نامیده می شد اما در لزوم برقراری رابطه و سازش با آمریکا با این دسته از اصلاح طلبان نقطه اشتراک داشت .
    هاشمی در این گفت وگو در جواب صادق زیبا کلام که دشمنی با اسرائیل را یکی از موانع ایجاد رابطه با آمریکا می داند مدعی می شود که اتفاقا اسرائیل از برقراری رابطه با آمریکا با ایران خشنود می شود زیرا می داند که برقراری رابطه معمولی ایران و آمریکا به کاهش خصومت ایران و اسرائیل نیز کمک خواهد کرد !
    در دولت دوم احمدی نژاد هم که تحریم های جهانی به رهبری آمریکا
    به شدت اقتصاد کشور را دچار مشکل کرد هاشمی اظهار کرد ما با چین و روسیه مگر رابطه نداریم آمریکا چه فرقی با آنها دارد ؟ شاید به همین دلیل باشد که شخص رهبری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 پس از رد صلاحيت هاشمی با حکم حکومتی حاضر به حمایت از هاشمی نمی شود .در حالی که در سال 84 دو تن از نامزدهای اصلاح طلبان یعنی معین و مهر علیزاده با حکم حکومتی رهبری وارد انتخابات شدند . در حالی که این دو که یکی از آنها خودش وزیر هاشمی بود نه با هاشمی رفسنجانی اصلا قابل قیاس بوده و در حد او هستند و نه شرایط وخیم اقتصادی سال 92 با شرایط طبیعی اقتصادی سال 84 یکی و قابل مقایسه بود و رد صلاحیت هاشمی چه بسا باعث دلسردی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری این سال که از طرف مردم حماسه سیاسی نامگذاری شده بود می شد . با این وجود رهبری به خاطر همین انحراف بزرگ هاشمی حاظر به حمایت از او نشد . با این حال علی رغم حذف هاشمی جناح به اصطلاح انقلابی و شخص رهبر از این حذف طرفی نبست و دردی از آنها دوا نکرد .
    حسن روحانی گزینه مورد حمایت هاشمی و سازشکار با کسب بیش از نیمی از آرا و هجده میلیون رای پیروز انتخابات شد و جلیلی نماد جریان به اصطلاح انقلابی بیش از چهار میلیون رای نیاورد و شکست مفتضحانه ای خورد .
    پس از پیروزی حسن روحانی هم هاشمی به ادامه پالس فرستادن برای تقویت جناح سازشکار با آمریکا که اکنون به قدرت رسیده بود با اظهارات و نقل خاطرات ادامه داد . مثلا خاطره ای از دهه 60 نقل کرد که من به امام خمینی نامه نوشتم و در مورد تکلیف رابطه با آمریکا از ایشان سوال کردم . ایشان نیز پاسخی به نامه من ندادند . هاشمی سپس مدعی می شود که پاسخ ندادن امام به این معنی بود که امام می خواستند در آمریکا ستیزی خود تجدید نظر کنند . نقل این خاطرات و اظهارات هاشمی که برای تقویت جناح سازشکار و دولت که در حال مذاکره با آمریکا در مورد انرژی هسته ای بود با واکنش تند جریان به اصطلاح انقلابی و دلواپس افراطی روبرو می شد و حملات آنها به هاشمی شدت گرفت .
    البته این دست وپا زدن ها چندان نفعی برای این جریانات نداشت و حداقل در موضوع انرژی هسته ای ایران و آمریکا به توافق رسیدند و جام زهر برجام توسط رهبری سر کشیده شد .
    در نهایت بنده به عنوان یک اصلاح طلب حامی و طرفدار حزب لیبرال کارگزاران سازندگی که آیت الله هاشمی رفسنجانی را پدر معنوی خود یعنی حزب کارگزاران سازندگی می دانیم از خداوند منان و بخشنده تقاضای علو درجات آن مرحوم را در دیار باقی را دارم .

    آمین یا رب العالمين

  • مهمان 97/10/23 ساعت 19:49

    متاسفانه یا خوشبختانه خدا فریب شما را نمی خورد.

  • خطاب به همه موافقین و مخالفین غیر منصف هاشمی
    من به عنوان یک لیبرال اگر بخواهم بر مبنای همان اصول انقلابی راجع به هاشمی قضاوت کنم بله هاشمی یک منحرف بود .البته نه به آن صورت و در حدی که بعضی از این مخالفین از جمله این مخاطب مهمان که او را با طلحه و زبیر مقایسه کرد .اتفاقاً هاشمی به نسبت خیلی از اصلاح طلبان افراطی که اپوزيسيون و فتنه گر و سران فتنه شدند که حتی خاتمی میانه رو زمان اصلاحات را شامل می شد علی رغم انحرافش به مراتب محافظه کارتر و انقلابی تر بود .که اگر نبود شخص رهبر برایش به آن شکل پیام تسلیت نمی فرستاد و او را نه عضو که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کند اما این عضویت هم به معنای بدون انحراف بودن هاشمی نبود . اما انحرافات هاشمی که بعضی صحیح و بعضی اغراق شده و تا حدی نادرست است :

    1- آغاز اشرافیت و فساد در جمهوری اسلامی
    از زمان دولت هاشمی فساد اقتصادی که پس از دوران پهلوی متوقف شده بود دوباره شروع و طبقه ای از اشرافیت جدید شکل گرفت .این فساد از دهه هفتاد با دولت هاشمی در جمهوری اسلامی آغاز و دهه به دهه زیادتر شد تا اینکه در دولت احمدی نژاد که شعار عدالت و بازگشت به دهه 60 یعنی دهه اول انقلاب بود نه تنها جلوی این مفاسد گرفته نشد که این اشرافیت و فاصله طبقاتی و فساد به اوج خود رسید و در جمهوری اسلامی از دوران پهلوی هم به مراتب بیشتر شد . عده ی زیادی از مسئولین از جمله فرزندان هاشمی نیز مثل مهدی هاشمی به فساد آلوده شدند .

    2- حمایت ضمنی و نرم از فتنه 88 و پیوستن به جریان اصلاحات
    این هم از جانب افراطیون و دلواپس گناه نابخشودنی محسوب می شود البته هاشمی از این فتنه برخلاف سران اصلاح طلب و کسانی مثل حتی خاتمی آشکار و صریحا از فتنه و موسوی حمايت نکرد .بلکه این حمایت یکی به نعل زدن و یکی به سنگ زدن بود .وی در کتاب خاطرات خودش از سال 88 که پس از روی کارآمدن دولت روحانی انتشار یافت نه فقط کروبی و موسوی یعنی سران فتنه که عده ای درون نظام از دولت احمدی نژاد و شورای نگهبان را به خاطر رفتارهای غلطشان در دامن زدن و شعله ور شدن آتش آن مقصر می دانست . یعنی از نظر هاشمی خود نظام هم در قضیه فتنه مقصر بود . اکنون نیز نه فقط اصلاح طلبان درون نظام مثل کواکبیان و عارف اگر چه تقلب را نفی کرده و مدعی تخلفات گسترده در انتخابات سال 88 هستند که تعدادی از خود اصول گرایان هم مثل محسن رضایی و قالیباف هم به وقوع تخلفات در این انتخابات اعتراف کرده اند . این تخلفات گسترده هشت سال بعد یعنی در سال 96 در جریان انتخابات ریاست جمهوری توسط دولت روحانی تکرار شد .
    البته صرف نظر از خود هاشمی که بنا به گفته خودش در فتنه 88 موضع اعتدالی داشت فرزندان او صریحا و آشکار و به گونه ای فعال در مقابل نظام از فتنه حمایت می کردند .
    اما در مورد بزرگترین و مهم ترین انحراف هاشمی از انقلاب و اصول آن در کامنت بعدی توضیح می دهم .

  • مهمان 97/10/21 ساعت 21:39

    عزیزم! خاتمی خودش می گفت من جلوی هاشمی حاج بخشی هستم!
    راست گفته بود.

  • مهمان 97/10/21 ساعت 19:09

    هاشمی رفسنجانی می خواست نقش پولس را برای انقلاب بازی کند اما اراده الهی چیز دیگری بود

  • مهمان 97/10/21 ساعت 19:04

    پس از این همه ذکر خیر و خوبی که در باره هاشمی رفسنجانی اینجا شده است بهتر است برای روح آن مرحوم دعایی بکنیم : بارالها از تو استدعا می کنیم بدترین لعنت هایت را بر روح خبیث و شیطانی هاشمی رفسنجانی بفرست

  • مهمان 97/10/21 ساعت 18:49

    راستی اینطور که در باره قیافه هاشمی رفسنجانی پس از مرگش میگویند واقعا" ایکاش میشد ببینیم چه شکلی پیدا کرده بود . میگویند قیافه اش خیلی وحشتناک شده بود

  • مهمان 97/10/21 ساعت 18:58

    بهتر است از حسن صانعی برادر شیخ یوسف صانعی بپرسی او قیافه پلید رفسنجانی را از نزدیک دیده است

  • مهمان 97/10/21 ساعت 13:34

    خطاب به مهمان یاوه گو دشمن هاشمی
    جمعیتی آوردید که جلو آشوب را بگیرید ؟!
    شما اگر جمعیتی زیادی داشتید برای جلوگیری و فشار از تصویب cft جلوی مجلس می آوردید نه این که هزار نفر هم نتوانید جلوی مجلس جمع کنید و بعد با کمال پررویی شعار عزا عزاست سر دهید . عزای ملت یا عزای شما چند صدنفر ؟

    پس از پیام رهبری هم در تجلیل از هاشمی و این که خناسانی با وسوسه یعنی شما و امثال شما می خواستند بین ایشان و رهبری اختلاف بیندازند که خوب رسوا شدید و تو دهنی از مقام عظمایتان خوردید .

    راستی اگر هاشمی آن طور که شما دلواپسان و افراطیون می گویید فرد بسیار منحرف از انقلاب بود پس چرا مقام عظمای ولایتتان هاشمی را تا پایان عمر نه فقط عضو بلکه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کرده بود . نکند رهبرتان شخص بی بصیر و جاهلی است که از شما بصیرت و آگاهی اش از هاشمی کمتر بوده است ؟



  • مهمان 97/10/21 ساعت 14:54

    چقدر بد است که آدم بمیرد حتی بچه هایش هم برایش گریه نکنند و با تابوتش عکس بیندازند!

  • مهمان 97/10/21 ساعت 14:14

    آره جمعیت آوردیم به کوری جفت چشمان تو. نکند شما ها خودتان مرام به خرج دادید و از تصمیم قبلی و اعلام شده خودتان برای تبدیل تشییع تدفین آن معلون به شورش به تظاهرات خودداری کردید؟
    اما جهت اطلاع تو هم برای CFT جمعیت داشتیم و هم برای برجام. اما هر بار آقای حجازی به اسم بیت رهبری نامه داد و گفت نظر بیت این است که تحصن صلاح نیست و یا بحث در مورد CFT اشکال ندارد!*

    بیخود هم از رهبری مایه نگذارید! علی علیه السلام وقتی زبیر کشته شد برایش گریه کرد! گریه برای آدمی که همه گذشته خودش را با وسوسه خناسانی فرزندان شومش بر باد داد و آن علاقه شخصی - حتی تا روز آخر - به علی را فدای کسب قدرت و ریاست کرد. برای همین رهبری همه افغالش ماضی بود و البته بشدت دیپلماتیک! و کاملا هم متفاوت با نامه برای سایر افراد مثال هاشمی شاهرودی. آنهمه تقاضای عفو برای هاشمی هم به اندازه کافی معنی دارد. **

    اما هاشمی کسی بود که قصد داشت ریاست چمهوریش را مادام العمر کند. ( همین حسن روحانی و مهاجرانی چقدر برای تحقق این آرزویش سگدوی ها نکردند!) و تنها راه کندن او از این پست این بود که مقام گنده دیگری رهبری اختراع کند و او را رییس آن بگذارد تا مثلا راضی شود! و کوتاه بیاید. بقیه اعضا و حتی خود احمدی نژاد هم برای همین در مجمع هستند که پستی داشته باشند و مشغول باشند که بیکاری برای سیاسیون خطرناک است!
    منطق رهبری این بود که به قول سعدی: دهن سگ به لقمه دوخته به.
    والا تا قبل از آن اصلا مجمع مصلحت جز یک تعداد افراد معدود نبودند و چیزی به نام رییس و تشکیلات ویژه نداشتند. دور هم جمع می شدند و در موراد اختلاف دولت و مجلس با شورای نگهبان یک نظری می دادند و اتمام. ***


    خلاصه کنم، سشما برای دفاع از آن حیانت پیشه کثیف هیچ استدلالی نداریذ. جز همین که از ما بخواهید عقلمان را تعطیل کنیم و صرفا به دو تا پیام مصلحت آمیز رهبری و. یا پیامهای امام خمینی دلمان را خوش کنیم و بگوییم ان شاء الله گربه است!
    نه والله. دیگر از این خبرها نیست. پته نفوذی ها را روی آب می ریزیم حتی اگر زیر تشک رهبری قایم شده باشند و مثل انصاری و توسلی دفتر مورد اعتماد امام خمینی باشند!

    -------------------------
    * و هر چه امثال من زور زدیم به آنها حالی کنیم حجازی خودش نفوذی و آدم لاریجانی است و دارد دروغ می نویسد ، افراد ساده لوح دور و بر ما باورشان نشد. هر چند الان کم کم دارند می فهمند قضیه چیست و نفوذ تا کجا است و چرا رهبری حتی نمی تواند این شخص را بیرون بیدازند. نفاق افکنی های حجازی بود که سبب شد هیچ گاه جبهه واحدی علیه این چیزها شکل نگیرد. هر بار رهبری پیام صریحی می داد این دشمن خدا می آمد می گفت نامه خصوصی آورده است و لاریجانی خبیث هم همان را ملاک قرار داد. چه در برجام و چه CFT و چه حتی انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی. و این در حالی است که رهبری قبلا گفته بود :"
    :«مبادا كسى تصور كند كه رهبرى یك نظرى دارد كه برخلاف آنچه كه به عنوان
    نظر رسمى مطرح میشود، در خفا به بعضى از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل
    میكند كه اجراء كنند؛ مطلقاً چنین چیزى نیست. اگر كسى چنین تصور كند،
    تصور خطائى است؛ اگر نسبت بدهد، گناه كبیره‌اى انجام داده. نظرات و مواضع
    رهبرى همینى است كه صریحاً اعلام میشود؛ همینى است كه من صریحاً اعلام
    میكنم...»۱۳۸۹/۰۵/۳۱

    **البته ناگفته نماند که صریحا می گویم رهبری یکجا را اشتباه کرد. ( آره. رهبری هم اشتباه می کند. مخصوصا در مورد دوستان قدیمی اش. مارشال تیتو هم باور نمی کرد معاونش جاسوس آمریکا بوده است.) هاشمی از روز اول نفوذی بود و مانند زبیر نبود. از روز اول وجوهات امام خمینی را می گرفت و تحویل مجاهدین خلق می داد. از روز اول سر و دمش پیش نهضت آزادی می جنبید. خیانتهای او از قبل از انقلاب شروع شده است و این مستند سازان نخواسته اند به کارهای آن ملعون و خیانتهایش به انقلاب در آن زمان بپردازند.


    *** خبری هم از مسخره بازی هایی به نام تعیین سیاستهای کلی نبود و اصلا این مجمع با آن مجمعی که امام خمینی دستور داده بود - که قرار بود تصمیماتش کاملا موقتی باشد- بکلی فرق کرد.

  • مهمان 97/10/21 ساعت 06:36

    خطاب به شیخ حسن خان روحانی ، " ان ربک لبلاستخر "

  • مهمان 97/10/21 ساعت 02:03

    تشیع جنازه شاهرودی را هم با اتوبوس نتونستید پرکنید بیچاره ها ، از تجلیل از جنازه هاشمی نیز مثل موش ترسیدید.

  • مهمان 97/10/21 ساعت 06:52

    خر خودتی. هاشمی حتی یک نفر تشییع کننده نداشت. آنعها هم که آمده بودن دو دسته بودند. گروهی که آمده بودند از فرصا استفاده کنند و آشوب راه بیندارزند و گروهی بزرگتر که آمده بودنذ جلوی قبلی ها را بگیرند! اما در صورت هیچ کدام ذره ای اندوه از به درک واصل شدن آن شیطان مجسم وجود نداشت!

    جتی بچه هایش هم از مردنش ناراحت نبودند و قطره ای اشک نریختند!
    مهدی بابا که فقط دنبال عکس گرفتن با تابوت بود!

    فقط شیخ حسن صانعی - برادر شیخ یوسف ک ادعای مرجعیت دارد- که قبل از دفن سر کفن را باز کرد تا صورت هاشمی را برای آخرین بار ببیند چیزی دید که از وحشت غش کرد!
    صورت هاشمی در لحظه مرگ بزرگترین عبرت الهی برای نحوه ملاقات یک ستمگر با عزراییل بود.
    برای همین بچه هایش هرگز صورت جسد آن ملعون را نشان ندادند.

  • مهمان 97/10/21 ساعت 01:59

    توسط شما کشته شده که این چنین شادی می کنید.

  • مهمان 97/10/20 ساعت 22:58

    استخر فرح نبوده، آقای رفسنجانی از استخر نهاد ریاست جمهوری استفاده می کرده وقتی احمدی نژاد رای می آورد استفاده ایشان با محدودیت روبرو شده بعد رفته کاخ سعدآباد یک استخر خصوصی برای خودشون ساختند... استخر فرح نبوده استخر اختصاصی ایشون بوده

  • مهمان 97/10/20 ساعت 19:57

    خطاب به محمد لیبرال ، علی اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از رهبران لیبرالیسم ( از نوع وطنی آن ) در تاریخ انقلاب اسلامی کشور بود . فقدان این شخص واقعا" برای شما مثلا" لیبرالها ( در واقع طرفداران اسلام امریکایی ) جانگداز است .

  • مهمان 97/10/20 ساعت 19:44

    بعد از مرگ پدرم، مادرم دیگر لبخند به لبش نیامد ... واقعا" خیلی تکان دهنده است

  • مهمان 97/10/20 ساعت 19:47

    شدت تکان آنقدر شدید بود که کره زمین از مدار حرکت خود خارج گردید
    المنافقین ولمنافقات

  • خانواده هاشمی ربطی به مرحوم هاشمی ندارد . چنان که پسر نوح ربطی به نوح نداشت .
    درود بر مرحوم هاشمی
    آهای جماعت افراطی که بعد از مرگ ایشان هنوز از هاشمی کینه و عقده دارید نکند پیام رهبر عظمایتان را در رثای هاشمی یادتان رفته است ؟
    دیدید به کوری چشمتان در تشییع جنازه آن مرحوم چه جمعیت بزرگی شرکت کرده بودند . این جمعیت پس از تشییع جنازه امام خمینی بی سابقه بود .
    حال شما کوردلان هر چه قدر می خواهید با ساختن مستند و مقاله علیه ایشان برای بدنام کردنش نزد ملت عقده گشایی کنید تا شاید خالی بشوید ؟ اما راهی به جایی نمی بریرد و موفقیت چندانی نخواهید داشت .


  • حقاکه لیبرالی ومثل ارباب رسن به گلی ولعینت ملت ایران شما رو مثل تفاله ازین سرزمین پاک بیرون خواهند ریخت وطن فروش خائن بیشرف برو گم شو پیش همون رسنبگلی خسبیدن کنی ایشالله

  • مهمان 97/10/21 ساعت 20:44

    محمد لیبرال جاسوس خود فروخته اسراییل ای منافق عبدالله ابن ابی تنها کسی است که پیامبر به خودش مژده اتش جهنم را داده اما بر جنازه این ملعون نماز هم خود پیامبر خواند جمعیت تشییع هاشمی را من بودم انقدر که به دروغ میگویی نبود خیلی ها رفتن که حرومزاده هایی مثل شما سوئ استفاده نکنند که نتوانستید هم بکنید اب بریز فلاکت

  • مهمان 97/10/21 ساعت 06:56

    آره عزیزم دیدم لشکر کشی کردید تا تشییع آن ملعون را به میتیگ و آشوب تبدیل کنید. ما هم جمعیتی دوبرابر شما آوردیم و نگذاشتیم غلطی بکنید! حالا شما حضور خودتان و ما را بگذارید به حساب محبوبیت هاشمی که حتی یک نفر هم برایش اشک تنریخت! حتی بچه هایش که فقط دنبال عکس گرفقتن با تابوت بودند!

    رهبری را هم شنیدم که خدش را حکشت از بس عفوک عفوک گفت! یعنی می دانم این یارو جهنمی است!

    مهم هم نیست که کشی که یک روز برایتان عالیجناب سرخپوش و قاتل بود حالا چطوری بت بزرک شما اسراییلی ها شده است.
    مهم این است که الان هاشمی در جهنم با همه دشمنان خدا خدا در طول تاریخ محشور شده است.
    ان شاء الله شما هم به او ملحق خواهی شد.

  • مهمان 97/10/20 ساعت 15:33

    تخم فتنه در کشور هاشمی رفسنجانی بود

  • مهمان 97/10/20 ساعت 15:06

    در ماجرای قطعنامه 598 و خوراندن جام زهر به امام خمینی (ره) ، هاشمی رفسنجانی نقش تعیین کننده ای داشت البته کمک و همراهی حسن روحانی و محمد خاتمی و ... هم خیلی مهم بود.

  • مهمان 97/10/20 ساعت 14:54

    برای اینکه بدانید ماجرای ترور (!!!!!) هاشمی رفسنجانی توسط منافقین که در آن زمان اعلام شد واقعا" چه بود فیلم صحبت های آقای حجت الاسلام سید حمید روحانی ، مورخ دلسوز انقلاب را ببینید . ایشان میگویند وقتی هاشمی رفسنجانی وارد خانه اش میشود با صحنه ... یکی از محافظان و یکی از دخترانش مواجه می گردد ! و با آن محافظ گلاویز می شود که البته گویا تیری هم شلیک میشود و هاشمی زخمی می شود.

  • علی10 97/10/20 ساعت 22:50

    دوست عزیز، آقای حمید روحانی تو اون سخنرانی میگن که : به هاشمی رفسنجانی گفتیم چنین شایعه ای در مورد شما وجود داشت، چرا سخنان ایشون رو تحریف میکنید؟!!!

  • مهمان 97/10/21 ساعت 18:36

    آقای علی10 ، باید بدانید که آقای سید حمید روحانی هرگز درفیلمی که خیلی از افراد ملت آن را خواهند دید شایعه ای را مطرح نمی کند . ( شایعه یعنی چیزی که صحت و سقم آن نامشخص است ) در واقع آقای سید حمید روحانی چنان شخصیتی ندارد که بخواهد درباره یکی از افراد بلند پایه نظام نسبت نامعلومی را مطرح کند . بفرض که این یک تهمت و شایعه بود ، چرا هاشمی رفسنجانی هیچ شکایت و ادعای حیثیتی نکرد؟ پس حداقل باید کمی تامل داشته باشیم.

  • دوره خان و خان سالاری گذشته. می گوید چنان شخصیتی ندارد که بخواهد درباره یکی از افراد بلند پایه نظام نسبت نامعلومی را مطرح کند!!
    اسلام آمد که همین شصیتهای حاهلی شما را از بین ببرد.
    علی که خلیفه بزرگ مسلمین بود یا شکایت یک یهودی می رفت دادگاه و نمی گفت شخصیت من فقلان است!
    آن وقت برای یک خانزاده پیرزی مثل هاشمی اینطورز شخصیت می تراشی؟

    بین هاشمی با سپور کوچه ما هیچ فرقی نیست. الا اینکه هر کس با تقواتر باشد بالا تر است.

  • علی10 97/10/22 ساعت 23:50

    این هم لینک صحبت های آقای روحانی، دقیق تر ببینین بد نیست.
    https://tamasha.com/v/ZgnNe

  • مهمان 97/10/20 ساعت 13:28

    خاندان نجس

  • مهمان 97/10/20 ساعت 08:01

    ملعون ابن ملعون

  • مهمان 97/10/20 ساعت 00:43

    خدای بزرگ به خط سید روح الله رحم کرد و موقع شنا هاشمی نجس را غبض روح کرد از کجا معلوم چنین اتفاقی برای روحانی و ظریف نیفتد؟ هاشمی می خواستی برجام موشکی انجام بدی ؟ هاشمی جاسوس سیا است . الان پسرش هم باید از شورای تهران اخراج کنند . شغل رفتگری هم نباید به فرزندان هاشمی داد. من بودم شبانه تمام توله های هاشمی دستگیر می کردم و می بردم در صحرای طبس یک گلوله تو مغزشان خالی می کردم ایران درست می شد.

  • مهمان 97/10/20 ساعت 00:40

    اولا لعنت به روح هاشمی سرفتنه دوما خدا درد هاشمی بده به بچه های نجسش ؟ حادثه دانشگاه آزاد زیر سر بچه های هاشمی بود چون از دانشگاه خارج شدند 10 نفر به کشتن دادند که شاید ولایتی پس بزند.

  • مهمان 97/10/19 ساعت 23:28

    هاشمی رفسنجانی و صدام حسین (لعنت الله علیهما) هر دو در ریخته شدن خون جوانان در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک هستند

  • مهمان 97/10/19 ساعت 23:19

    لعنت الهی بر روح پلید و ناپاک هاشمی رفسنجانی

  • رادیو اکتیو یکباره باعث ایست قلبی نمی شود؛

  • مهمان 97/10/20 ساعت 14:21

    این فاحشه هاشمی خودش مخزن رادیو اکتیوه مگید نه از شوهرش بپرسید

  • مهمان 97/10/19 ساعت 18:48

    خاک بر سر هاشمی وتوله های بی عقلش کنند

  • مهمان 97/10/19 ساعت 16:51

    پیشنهاد می کنم فیلم گفتگوی پزشک متخصص امام خمینی در بیمارستان ( در آخرین روزهایی که بستری بودند ) را حتما" ببینید . این پزشک در این فیلم تاکید میکند که امام نباید بهیچ عنوان عمل میشدند و البته می گوید که عمل به این توصیه خیلی مهم بود . متاسفانه بدلیلی ( گویا برای این پزشک مسافرتی پیش میاید ) این پزشک از کشور خارج می شود . در این زمان شخص هاشمی رفسنجانی بشدت تلاش میکند که بیت حضرت امام را راضی به عمل جراحی کند و متاسفانه آنچه می خواست میشود و در نهایت امام را بر خلاف توصیه اکید پزشک مربوطه عمل می کنند . پس از این عمل ، امام چند روزی بیشتر در قید حیات نماند . آیا هاشمی رفسنجانی میدانسته که چکار دارد میکند ؟ بدون تردید روزی در پیشگاه خداوند متعال همه چیز عیان خواهد شد.

  • ناظر 97/10/19 ساعت 13:13

    درسته که هاشمی خیانت کرد و خودش و بچه هاش تا توانستند دزدی کردند و از بهایی ها طرفداری کردند ولی بالاخره هاشمی وزنه ای برای مملکت بود و حالا که خاندانش مدعی کشته شدنش هستند و قاتل هم معلوم نیست بنابراین از بیت المال دیه اش را پرداخت کنید و با توجه به اینکه به قول خودش از جنگ داخلی جلوگیری کرده پس دیه اش حداقل هزار میلیارد تومن است . دیه اش را بدهید و به خاطر خیانت های که کردند از انها معذرت خواهی کنید و یا اصلا ببینید خودشان چه میگویند و چه میخواهند !!!!

  • مهمان 97/10/19 ساعت 13:35

    اولا تا قتل اثبات نشود دیه معنی ندارد. ثانیا هاشمی وزنه ای برای مافیا و مفسیدن و ترمزی بر سر انقلاب اسلامی بود.

  • واه واه واه!!!!باز مظلوم نمایی ،باز فتنه،باز خاندان هاشمی،باز.....

  • مهمان 97/10/19 ساعت 12:39

    سید احمد خمینی را کشتید و گفتید مرد. حال برای پدر 82 ساله تان آبغوره می گیرید؟ اصلا کشتندش. دست هر کس هم که کشتش درد نکند.