یا للعجب!! هم چرخ هسته ای چرخید هم چرخ اقتصاد! صحبت عجیب روحانی در سال 98


حسن روحانی در روز انرژی هسته ای و تقریبا سالگرد اعلام نرخ فاجعه بار دلار 4200 جهانگیری صحبت های عجیبی بیان کرد:
ایشان گفت: اگر در سال 92 گفتیم که سانتریفیوژ بچرخد و زندگی مردم هم بچرخد به قول خود عمل کردیم. چرخ سانتریفیوژ بهتر و دقیق تر از گذشته می چرخد. ملت ایران هم در رشد و توسعه علمی و اقتصادی هر روز قدم جدیدی برمی داردو اقتصاد هم رشد خوبی پیدا کرد!!!


+ 
12

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/2/19 ساعت 22:17

    من مناظره مهمان و محمد لیبرال را دنبال کردم و منطق و درست گویی مهمان و از این شاخه به ان شاخه پریدن و تناقض گویی محمد لیبرال را هم دیدم . جناب محمد لیبرال حرفهایت بسیار درهم و برهم است و اصلا معلوم نیست تابع کدام خدایی و چه دینی را قبول داری و فکرت کجاها میگردد و فقط دوست داری انچه درست است را بکوبی و نابود کنی . برو هر موقع خدای واحد و قران و پیامبر را نه در زبان و ظاهر بلکه با دل قبول کردی بیا . انوقت به افکار امروزت خواهی خندید . فقط با کلمات بازی میکنی و مقایسه هایت نامعقول است . به عملکرد اشتباه و زشت بسیاری از مسئولین اعتراض داریم اما اینکه بخواهی مملکت اسلامی را با وحشیهای نجسی مانند امریکا و اروپا و یا سرسپردگانشان در منطقه و یا صهیونیست های بی دین متظاهر به دین مقایسه کنی واقعا تهوع اور است . کسانی که نه دین و نه ایمان و نه ادمیت دارند و هر وقت که لازم باشد وحشی ترینند و تو انها را الگو قرار میدهی . وای بر تو و امثال تو در فردای قیامت .

  • خطاب به مهمان داعشی
    ادعاهایت در نقد و رد دموکراسی و جزئیات ان در مورد کشورهای مختلف جهان برخی دروغ و غلط , برخی در عین درستی و حق بودن مغلطه و فرافکنی و کسب اراده و هدف باطل از حق مثل خوارج که از شعار حق لا اله الا الله باطل بودن اصل نامشروع بودن همه حکومت ها را نتیجه گرفتند بود . البته بعضی ادعاهایت در مورد معایب و کاستی های دموکراسی نیز کاملا صحیح و مورد تایید من نیز است. چون اگر چه دمکراسی بر نظام استبدادی ارجحیت و برتری دارد ولی بدون نقص و کاستی نیست
    خوب همان طور که در نوشته های من دیدی سعی می کنم تا حد زیادی در این موارد بدون حب و بغص و شیفتگی کورکورانه قضاوت کنم . اما کامنت گذاشتن به صورت طولانی خسته کننده است و نمی دانم تا کجا می توانم ادامه دهم .
    اما بروم در مورد ادعاهایت در مورد ایران و خلخالی و مسئله انتخابات در ان

    نوشتی و ادعا کردی که تو را به خلخالی چه و نادرستی رد صلاحیت او توجیهی برای تایید صلاحیت نوکران امریکا و تایید صلاحیت انها نیستم و اتفاقا ما از شورای نگهبان به خاطر مصلحت اندیشی در عدم رد صلاحیت همه اشرافیت مثل لاریجانی و روحانی انتقاد داریم . یعنی از نظر شما این ردصلاحیت های گسترده و چند هزار نفره که مثلا بیش از نیمی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم را رد کردند که پس از مجلس پنجم یک رکورد بود کفایت نمی کند و باید بیشتر از این ها رد صلاحیت کنند !!!
    اما پاسخ یاوه هایت در این زمینه
    اخر نکبت انحصار طلب تکفیری خوارجی که به جز قلیلی همه را کافر و منحرف می دانید من به عمد مجلس چهارم و رد صلاحیت های گسترده نیروهای روحانی و انقلابی از جریان چپ سنتی سابق مثل کروبی , هادی خامنه ای و از جمله خلخالی در ان را مثال زدم و وارد ردصلاحیت گسترده نامزدها و نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در جریان انتخابات مجلس هفتم با نظارت استصوابی شورای نگهبان نشدم تا توی نکبت خوارجی داعشی مسلک بدانی که بی اعتقادی به دموکراسی و انحصارطلبی های جناحی و سیاسی به کجا می رسد و سبب می شود که شما انقلابیون اسلام گرا به خودتان هم رحم نکنید . اگر پای مجلس هفتم و رد صلاحیت نمایندگان اصلاح طلب مجلس جنجالی ششم را به میان می اوردم که البته - واقعیت این است رد صلاحیت اکثر انها هم سیاسی و برای ایجاد یک مجلس سراسر چاپلوس و متملق نظام مثل مجلس اصولگرا و محافظه کار هفتم که کوچکترین انتقادی به نهادهای حاکمیت و حکومت نکند بود - ان گاه تو لیست بلند بالایی می خواستی ردیف کنی که این ها غیر انقلابی و لیبرال بودند , نمی دانم وابسته و مزدور امریکا بودند و نامه ننگین جام زهر را به رهبری نوشتند و تحصن کردند و از این ادعاها ...
    پس من مجلس سوم و نمایندگان انقلابی و روحانی استکبار ستیز ان از جریان چپ سنتی را از جمله خلخالی مثال زدم که حتی نیروهای راست سنتی محافظه کار که همان جریان اصول گرای فعلی است را در اواخر دوران امام به اسلام امریکایی و غیر انقلابی متهم می کردند تا ان جا که مهدوی کنی به امام خمینی شکایت کرد . تاهم ادعایم را در این زمینه ثابت کنم که این انحصارطلبی ها و رویکرد های غیر دموکراتیک به کجا ختم می شود و به جایی می رسد که خود شما اسلام گرایان انقلابی پس از حذف لیبرال های مذهبی مثل نهضت ازادی و مرحوم بازرگان در مجلس دوم این بار در مجلس چهارم به جان هم می افتید و چهره های بعضا روحانی بیش از همه انقلابی و استکبارستیز و ولایت مدار درون نظام یعنی نیروهای جریان چپ سنتی از جمله همین خلخالی عزیزت را رد صلاحیت و حذف می کنید . و گذشته از ان بر خلاف مجلس هفتم و ردصلاحیت گسترده نمایندگان مجلس ششم دیگر کوچکترین بهانه ای برای توجیه این ردصلاحیت ها و حذف ها نتوانی داشته باشی و دهان نجست را ببندی .

    اما بروم سراغ ادعاهایت در مورد خلخالی و ناله ها و اشک ریختن هایت برای او و مظلومیتش
    بله خلخالی مظلوم واقع شد چرا که به دلیل سیاسی و جناحی او را حذف کردند اما خدا توی ملعون دروغگو را لعنت کند که این جا هم می خواهی تقصیر را به گردن دولت هاشمی و لیبرال ها بیندازی و حذف او را ناشی از فریب و نفاق افکنی او می دانی .
    اخر تو یا واقعا احمق و خر هستی و یا مخاطبانت مثل ما را احمق و خر و گوسفند فرض کردی که این ادعای مسخره را مطرح کردی . اخر رد صلاحیت هاشمی چه ربطی به او و دولتش داشت . مگر مثل تایید و رد صلاحیت های نامرد های انتخابات شورای شهر و روستا که بر عهده دولت و از طریق وزارت کشور است خلخالی را دولت هاشمی ردصلاحیت کرد ؟ خلخالی را شورای نگهبان به خاطر عضویتش و این که از مجمع روحانیون مبارز بود و در نتیجه غیرخودی محسوب می شد رد صلاحیت کرد . وگرنه اگر از جریان خودی که اعضای شورای نگهبان از این جریان هستند یعنی راست سنتی و جامعه روحانیت مبارز بود مطمئن باش رد صلاحیت نمی شد . اما اگر باز بیایی و ادعا کنی که شورای نگهبان به درخواست هاشمی خلخالی و سایر نیروهای انقلابی و استکبارستیز جریان چپ سنتی را حذف کرد و شورای نگهبان برای روی کارامدن یک مجلس محافظه کار و هم سو با دولت هاشمی این ردصلاحیت های غیر قانونی و سیاسی را کرد باز در این جا هاشمی مقصر درجه دوم و مقصر درجه اول و اصلی همین شورای نگهبان است چرا که این نهاد مسئول رد وتایید صلاحیت نامزدها بوده اما به خاطر یک مجلس محافظه کار هم سو با دولت هاشمی این رد صلاحیت های سیاسی و قانونی را کرد و این یعنی همان انحصارطلبی.
    چرا که خود هاشمی ان زمان و حتی در زمان اصلاحات جز جریان راست سنتی و اصولگرا بود که نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم مانع حضورش در این مجلس شدند . و از پس از سال 88 بود که به سمت جریان اصلاح طلب گرایش یافت . دولت کارگزارانش هم اگر چه دارای تعدادی از اعضای جریان سیاسی جدید شکل گرفته یعنی جریان لیبرال کارگزاران سازندگی بود -که من به عنوان اصلاح طلب طرفدار این طیف هستم -اما تعداد زیادی از وزرا و دولتمردان ان از جریان راست سنتی و محافظه کار یعنی جریان اصولگرای فعلی بود
    پس برخلاف دروغ گویی هایت خلخالی نه قربانی لیبرالیسم و لیبرال هاکه قربانی انحصارطلبی های جریان اسلام گرا و انقلابی رقیب درون نظام یعنی جناح گری ها و انحصارطلبی های اعضای شورای نگهبان از جریان راست سنتی محافظه کار که خلخالی رقیب انها و از جریان مخالف بود شد .
    پاسخ سایر ادعاهای بعضا نادرستت در مورد دموکراسی را اگر خدا بخواهد و وقت داشتم می دهم .

  • تو تصمیم راسخ گرفته ای که نه فکر کنی و نه جواب بدهی.
    به تو ثابت کردم که حقوق بشر از اساس یک پارادوکس است و دروغ.
    اما تو به جای پاسخ دادن به همین سوال ساده همه هم و غم خودت را گذاشته ای برای آرایش این پاردوکس و یاوه بافی در مدح آن .
    مضحک تر اینکه تازه مرا متهم به مغالطه می کنی حال آنکه هیچ تناقض و پاردوکسی در تمام حرفهای من وجود ندارد.

    اما همینکه به جای پاسخ دادن به مساله اصلی فرار کردی و دنیال آن هستی که به موضوع خلخالی بپردازی نشانه دیگری بر رذالت تو است.
    طبیعیتا کسی که حاضر نیست برتری قاطع اسلام بر دموکراسی و حقوق بشر را بپذیرد و می خواهد از زاویه ارزشهای پاردوکسی مانند حقوق بشر خلخالی را بسنجد و یا سیستم نظارت شورای نگهبان را نقد کند قطعا او را محکوم می کند.


    هر وقت اینقدر آزادگی داشتی که بپذیری اعتراف کنی از اساس مبنای ارزشی تو اشتباه و سنگ محک تو غلط است، آن وقت خود به خود خواهی فهمید که رای مردم هیچ ارزشی ندارد و و اساس هیچ نظامی اجازه نمی دهد کسانی در حاکمیتش صاحب نفوذ و قدرت شوند که از اساس به مبنای آن اعتقاد ندارند.
    چه کسی در آمریکا یا فرانسه یا اسراییل یا کل دنای دموکراتیک شما می تواند انتخاب شود که از اساس مبنای حکومت را قبول نداشته باشد؟
    اصلاح طلبان شما دقیفا چنین افرادی هستند. از اساس ربوبیت خدا را قبول ندارند برای انسان حق قانونگذاری در مقبل امر خدا را قایلند.
    همه هم و غمشان هم فقط همان دموکراسی و حقوق بشر است.


    اما در مورد هاشمی، ظاهرا تا جایی از مرحله پرت تشریف داری که نمی دانی حذف خلخالی و رد صلاحیت او در زمانی رخ داد که هاشمی در اوج قدرت بود و مخاالف هاشمی دشمن پیغمبر نامیده می شد و هیچ احد الناسی - حتی سید احمدخمینی- اجازه انتقاد از او را نداشت و جانش را بر سر همین انتقادها ذاشت.
    حالا می خواستی ر این فضا خلخالی حذف نشود؟
    بقیه حرفهایت هم تکرار مکرارت و صد در صد بی ارزش است چون تماما قبلا جوابش را داده ام دیگر تکرار نمی کنم.
    آری. اسلام انحصار طلب است و مطلقا جایی برای تو و امثال تو در حکومتش قایل نیست.


    حالا برو هر قدر می توانی به همان پارادوکس خودت بچسب و از پاسخ گویی به هر گونه استدلال و منطقی خودداری کن.

  • سنگ پا

  • از سر صدقه و به یمن و برکت همین دموکراسی و حقوق بشر بود که نه فقط در ترکیه بلکه در کشورهای عربی که جریان بهار عربی و سرنگونی حاکمیت و نظام های استبدادی اتفاق افتاد اسلام گریان مثل اخوان المسلمين در مصر و لیبی و تونس ریاست جمهوری و پارلمان را در اختیار گرفته و به قدرت رسیدند .شما هم در بوق و کرنا کردید که هرجا انتخابات برگزار شود یعنی همان دموکراسی باشد اسلام گریان برنده می شوند .هرچند که در نهایت به خاطر اشتباهات و ناآرامی هايشان و انحصارطلبی شان قدرت در این کشورها به جز ترکیه را از دست داده و سرنگون شدند .در مصر اخوان المسلمين با کودتای نظامیان سرنگون شده و فعالیت اخوان المسلمين به عنوان یک حزب سیاسی ممنوع می شود و دوباره نظام استبدادی حاکم می شود .در لیبی این کشور دوباره به سمت قبیله گرایی و جنگ داخلی رفت . در تونس هم که برخلاف دیگر کشورهای عربی که بهار عربی شکست خورد و تبدیل به خزان عربی شد تا حد زیادی توانست دوام بیاورد و نظام دموکراتیک برآمده از بهار عربی را حفظ کند اسلام گریان و حزب اسلامی النهضه نتوانستند اعتماد مجدد مردم را کسب کنند و سوارها در انتخابات پیروز شدند .که البته این مهم نیست چرا که دموکراسی بر چرخش قدرت در میان احزاب و گروههای سیاسی استوار است و یکی از نقاط برجسته قوت و جان شمولی آن است .
    به یمن و برکت همین دموکراسی است که اقلیت قومی عرب فلسطینی در همین اسرائیل بین اکثریت یهود و کافران حربی که ما آن ها را غاصب و اشغالگر می دانیم در مجلس به قول شما رژیم و حکومت صهیونیستی شان نماینده دارند و زبانشان را در کنار زبان عبری به عنوان زبان قوم یهود به رسمیت شناخته اند .
    از سر صدقه سر و به یمن همین حقوق بشر و آزادی مبتنی بر آن است که شما می توانید
    آزادانه در کشورهای غربی و همین طور شرقی دارای نظام دمکراتیک حتی کشورهای لائیک و ضد دین مثل فرانسه که حجاب ممنوع است آزادانه نه فقط به انجام مراسم و شعائر دینی بپردازید بلکه به تبلیغ اسلام بپردازید و بعد در بوق و کرنا کنید که اسلام در غرب در حال گسترش است . در حالی که در ایران اقلیت های دینی اهل کتاب اگر چه در اجرای مراسم دینی خود آزادند اما حق تبلیغ دین خود را ندارند . اگر ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی نبود که شما اسلام گرایان نه فقط نمی توانستید آزادانه به تبلیغ اسلام بپردازید که چه بسا حتی نمی توانستید به انجام مراسم و شعائر دینی خود مثل مسجد داشتن و محجبه بودن بپردازید . در صورتی که در ایران بخشی از زندانیان سیاسی را نوکیشان مسیحی مبلغ مسیحیت که اکثرا کاری هم به سیاست و نظام ندارند را شامل می شوند که یکی از اتهامات حقوق بشری جمهوری اسلامی را در زمینه نقض حقوق بشر وجود همین زندانیان است .احتمالا از ترس برخورد قاطع و محکم جامعه جهانی است که این نوکیشان مرتد را اعدام نمی کنند و فقط آنها را به مجازات حبس محکوم و زندانی می کنند وگرنه اگر به داعشی مسلکانی مثل تو باشد آنها را در ملا عام به جرم ارتداد و مرتد کردن دیگران اعدام می کردید و حقیقت و قاطعیت اسلام ناب محمدی را به دنیا نشان می دادید .
    حال تو و سایر داعشی مسلکان نکبت مخالف دموکراسی و حقوق بشر با چه استدلال و دلیل قاطعی این نقاط قوت و برجستگی دموکراسی و حقوق بشر را که سبب جهان شمولی آن است به چالش می کشی .
    لابد با ممنوعیت عضویت یک شهروند زرتشتی منتخب خود اکثر مردم مسلمان در مقابل شهردار شدن و وزیر و نماینده شدن اقلیت های دینی از جمله همین اقلیت های مسلمان در کشورهای مبتنی بر نظام دموکراتیک و حقوق بشر ؟!
    لابد با حذف و قلع و قمع خود نیروهای اسلام گرای انقلابی و ولايتمدار و در خط امام مثل نامزدها و نمایندگان مجلس سوم از قبیل خلخالی و امثال او در مقابل روی کار آمدن و حاکمیت یافتن جریانات و حاکمیت اسلام گرایان در تونس و ترکیه ؟!
    شما داعشی مسلکان احمق و نکبت چگونه می خواهید حقوق بشر را به عنوان یک ارزش جهان شمول که آزادی انجام مراسم دینی و انتخاب دین و تبلیغ دین را برای همه از جمله ما مسلمانان به رسمیت می شناسد و اجازه می دهد را به چالش کشیده و زیر سوال ببرید؟ لابد با ممنوعیت تبلیغ ادیان وزندانی کردن و اعدام مرتدین ؟! شما داعشی مسلکان که نه فقط برای کفار غیر مسلمان که حتی به همان گروهها و فرقه های اسلامی و مسلمان مخالف و متفاوت از خودتان مثل شیعیان در عربستان سعودی یا دراویش مسلمان شیعه را تحمل و رحم نکرده و برای آنها محدودیت و تبعیض ایجاد کرده و آنها را سرکوب می کنید . چنان که با تبعیض ها و محدودیت های ایجاد کرده برای دراویش و تبعید و زندانی کردن رهبران و بعضی دیگر از آنها کارد را به استخوانشان رسانده و در سال 96 فتنه ای را با کشاندن آنها به تهران در اعتراض به این ظلم ها و محدودیت ها و سرکوب ها به پا کردید .
    لابد شما داعشی مسلکان احمق و انحصارطلب حقوق بشر جهان شمول تکثرگرا و مخالف انحصارطلبی را که بر آزادی ادیان و انجام آزادانه مراسم دینی و تبلیغ ادیان حتی برای اقلیت های دینی و حقوق برابر همه پیروان ادیان استوار است و در نتیجه تکثرگرایی را به رسمیت شناخته و دشمن سرسخت انحصارطلبی بوده را می خواهید با این محدودیت ها و بسته کردن فضا و سرکوب گری و ظلم و ستم ها و دار و درفش و زندان ها نه فقط در حق اقلیت های دینی غیر مسلمان که فرق اسلامی مخالف خود مثل دراویش به چالش کشید ؟

    خوب دیدی که باطل بودن ادعایت در پارادوکس بودن ذاتی حقوق بشر که مدعی آن بودی و همین طور چرایی جهان شمول بودن ارزش های دموکراسی و حقوق بشر و به قول معروف بت بودنشان را نشان دادم .
    و دهان یاوه گویان داعشی مسلکان نکبتی مثل تو به عنوان جریاناتی انحصارطلب و دشمن آزادی و حتی انسانیت و بشریت کوبیدم و خرد کردم .
    حال اگر پاسخی و جوابی حتی ضعیف و سست در دفاع از خود و تفکرات داعشی ات داری بده .

  • از آنجا که جوابت را به طور کامل در کامنت قبل داده ام دیگر تکرار نمی کنم. البته جوابی هم نخواهی داشت الا تکرار همین حرفها و یاوه ها که بارها و بارها نوشته ای.

    فقط این را می گویم که در یک چیز به تو حسرت می خورم.

    اگر اعتقاد و ایمان راسخی که دیوانه ای مثل تو به یک خدای دروغین به نام حقوق بسر داری که پارادوکس بودنش را برایت ثابت کردم،
    من و امثال من به خدا داشتیم،
    یک ثانیه هم در ظهور تاخیر نمی افتاد.

  • و یک چیز دیگر
    اینکه من تاکنون خیال می کردم تو یک لیبرال جاسوس و فرد منحرف العقیده هستی.

    اما الان دیگر یقین دارم که رسما دیوانه هستی.

  • خطاب به یاوه گویی های مهمان داعشی در مورد ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی

    ادعا کردی که پاسخ مرا دادی و باید تبر برداشت بت دموکراسی و حقوق بشر را شکست .مردک داعشی احمق تو در حدی نیست که بتوانی ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دمکراسی را که پشتوانه قوی فکری و فلسفی دارد و در سطح جهان برتری خود را برای اکثریت مردم با ادیان و نژادهای مختلف ثابت کرده است زیر سوال بری .
    بر مبنای همین دموکراسی و ارزش های لیبرالی مبتنی بر آن است که اقلیت های قومی و دینی و حتی خارجی می توانند قدرت را به دست بگیرند. به همین دلیل در لندن یک پاکستانی شهردار می شود . در انتخابات کنگره آمریکا در سال میلادی هم دو زن مسلمان فلسطینی تبار و سومالیایی تبار که یکی از آنها محجبه است در انتخابات کشوری که شما نماد استکبار جهانی و دشمن اسلام و مسلمانان می دانید رای می آورند و به مجلس ملی آمریکا راه می یابند . در حالی که داعشی مسلکان و افراطیونی با افکار تو در شورای نگهبان انتخاب یک هم وطن ایرانی زرتشتی در شورای شهر را یعنی آقای سپنتا نیک نام را بر نمی تابند و مانع عضویت ایشان به مدت یک سال می شوند .در صورتی که حتی اگر به فرض استدلال آنها مبنی بر قاعده عدم سلطه و ولایت کافر بر مومن و مسلمان را بپذیریم باز چنین دلیلی در مورد شورای شهر بر خلاف ریاست جمهوری کشور و یا شهردار شدن وجود ندارد چون اعضای شورا چند نفرند و تصمیم گیری در آن جمعی است و حضور یک غیر مسلمان موجب ولایت و سرپرستی کفار نمی شود . در واقع با اقدام احمقانه داعشی مسلکانی مثل تو و امثال تو در شورای نگهبان که این بار نه فقط مورد مخالفت جریان اصلاح طلب به عنوان یک جریان دموکراسی خواه بلکه بخش اعظم چهره های جریان اصولگرا و محافظه کار مثل لاریجانی قرار گرفت به مدت یک سال به قول معروف گزگ و بهانه به دست رسانه های ایرانی در خارج یا به قول شما ضد انقلاب افتاد تا نظام را بکوبند .صادق زیباکلام نیزا در مناظره ای با عنوان پساسکولاریسم این ماجرا را به عنوان چماقی بر سر و دهان امثال تو می کوبید که در یک نظام دموکراتیک مثل انگلیس یک پاکستانی مسلمان شهردار لندن می شود اما در این جا یعنی ایران مانع عضویت یک ایرانی زرتشتی در شورای شهر می شوند .در نهایت مجمع تشخیص مصلحت نظام با اکثریت آرا عضویت اقلیت های دینی در شورای شهر را بلا مانع دانست و به این فضاحت و رسوایی به بار آمده برای جمهوری اسلامی توسط شورای نگهبان و داعشی مسلکان و افراطیونی مثل تو و امثال تو خاتمه داد .
    ممکن است ادعا کنی اجازه حضور و رای آوردن این اقلیت های دینی به خاطر سکولار بودن آنها و بی اعتقادی به اسلام و حاکمیت قوانین دینی است .ادعای تو تا حد زیادی باطل و نادرست است که در زیر می آورم .
    در یک نظام دموکراتیک نه تنها اقلیت های دینی که احزاب سیاسی دینی خواهان اجرا و پیاده شدن قوانین و شرع نیز می توانند به قدرت برسند به شرط آن که کلیت نظام دموکراتیک و مبانی جهان شمول آنرا قبول داشته باشند. بر همین مبنا در کشور با نظام دموکراتیک مثل ترکیه که از زمان تشکیل قوانین ضددینی زیادی مثل تک همسری و حتی مبارزه با نمادهای دینی را مثل ممنوعیت حجاب تصویب کرده است در نهایت از حدود یک و نیم دهه پیش حزب عدالت و توسعه و اسلام گرایان به رهبری اردوغان قدرت را در دست گرفته اند. در صورتی که در جمهوری اسلامی از مجلس دوم نه تنها اعضای نهضت آزادی و لیبرال ها را کنار می گذارند که از مجلس چهارم با استفاده و یا بهتر است بگویم سوء استفاده از نظارت استصوابي تعداد زیادی از چهره های برجسته و بعضا روحانی انقلابی و طرفدار ولایت فقیه و از یاران و منصوبان امام خمینی از جریان چپ اسلامی و سنتی درون نظام از جمله بیش از چهل نفر نماینده مجلس سوم مثل بهزاد نبوی ، هادی خامنه ای برادر رهبری ، موسوی خوئینی ها و حتی خلخالی که تو سنگش را به عنوان یک انقلابی قاطع به سینه می زنی رد صلاحیت و خانه نشین کردند . این رد صلاحیت های چهره های انقلابی درون نظام از سوی شورای نگهبان هم هیچ دلیل و حتی بهانه قابل قبول نداشت جز آن که گناه این اشخاص از جمله خلخالی که انقلابی قاطعش می خوانی جز عضویت در جریان سیاسی رقیب یعنی چپ سنتی در مقابل راست سنتی که همان اصول گرای فعلی است نبود و بنابراین علی رغم انقلابی بودن و بیش از همه در خط امام و استکبار ستیز بودن به دلیل غیر خودی بودنشان از این منظر باید حذف شده و کنار گذاشته می شدند .جالب این جاست که اکثر همین ها مثل نبوی و کروبی در انتخابات مجلس ششم که شورای نگهبان تنها برای اولین و آخرین بار از این اهرم سوءاستفاده نکرد تایید صلاحیت شدند و رای آوردند که این هم سیاسی بودن ردصلاحیت آنها در مجلس چهارم را ثابت می
    کند .
    حال تو داعشی نکبت احمق و سایر اسلامگرايان داعشی مسلکی مثل تو که به خودتان در جریان اسلام گرایی هم رحم نمی کنید و هم دیگر را قلع و قمع و حذف کرده چگونه می خواهید دموکراسی را به عنوان یک ارزش جهان شمول که در آن اقلیت های دینی می توانند انتخاب شوند و به مقامات بالا و مهم حکومتی برسند را به چالش بکشی در حالی که عضویت ساده و غیر مهم یک اقلیت دینی در جایی مثل شورای شهر را بر نمی تابید . تو داعشی احمق نکبت چگونه می خواهی دموکراسی را که در آن همه گروهها و سلیقه های سیاسی گوناگون از چپ و راست ، از لیبرال تا کمونیست گرفته و حتی احزاب سیاسی دینی مثل احزاب اسلامی و اسلام گرایان در آن می توانند رقابت کنند و به قدرت برسند در حالی که شما حتی به نیروهای اسلام گرای خودتان هم به دلیل انحصارطلبی تان رحم نمی کنید را به چالش بکشی و به قول خودت بت حقوق بشر و دموکراسی را بشکنی .

  • ای بچه شیطان!
    تو می توانی بنینی و صد هزار قصیده در مدح و ستایش معشوقه ات که کچل موفرفری است بنویسی و از چشمان شهلا و بدن نازک و تیر مژکگانش تعریف کنی.
    اما چنین چیزی وجود خارجی ندارد. کچل موفرفری یک پارادوکس است.


    بگو جرات نکردی در ادامه کامنتهای قبلی مطلب بگذاری! چون آبرویت می رفت.
    خوانندگان احتمالی تو نباید بدانند که تو رسما دیوانه ای.
    چون به طور مطلق ثابت کردم که حقوق بشرت یک پارادوکس بیش نیست. کسی که از پارادوکس دفاع کند رسما خل و چل تشریف دارد.

    پس رفتی جایی کامنت بگذاری که کسی ندیده باشد قبلا پاسخت را داده ام.
    و در دنیای خیالی خودت مبارز بطلبی!


    شیطان باید عرق شرم بریزد به خاطر داشتن فرزندی مثل تو!

    کدام پشتوانه قوی فکری و فلسفی ؟ سفسطه سوفستاییان؟ کسانی که پارادوگس را به چشم خود می بینند و انکار می کنند؟
    سوال بسیار ساده ای بود که نخواستی و نمی توانی جواب بدهی. همه آن احمقهایی هم که روشنفکر و متفکر می نامی تا قیامت نخواهد جواب داد.
    همینقدر که در جقوق بشر که مدعی آزادی ادیان است جایی برای دین من قایل نیست و اثرار می کند که من باید اعتقادام را بزنم کافیست تا بفهمیم ادعای آزادی ادیان یک دروغ محض است.

    بگو حقوق بشر تو تنها دینی را قبول دارد که خودش آن را ساخته باشد. یا دینی آن را خودش فیلتر کرده باشد!
    و این نهایت دیکتاتوری است.
    این است اوج شعور و منطق تو.

    آری. در این تفکر به ظاهر می تواند یک هندی تبار مسلمان شهردار لندن بشود! اما مشروط بر آنکه رسما حمایت خود را از حق ازدواج همجنس بازان اعلام کند!
    در این تفکر یک زن مسلمان می تواند نماینده کنگره آمریکا بشود! اما باید بداند که هر گونه انتقاد از اسراییل و لابی یهود ، او را مجبور به عذر خواهی خواهد نمود!
    در این تفکر به ظاهر یک سیاه پوست می تواند رییس جمهور آمریکا شود البته مشروط به آنکه وقتی پلیسهای حکومتش مشغول سلاخی سیاهان هستند هیچ کاری نتواند بکند! چرا که قانون چنین می گوید!
    در این تفکر، همه آزادند. منتهی بعضی آزادترند که به دیگران آسیب برسانند. همه بشرند، لیکن عده ای بشر ترند.
    همه ادیان به ظاهر آزادند. اما دین واقعی و در حال اجرا همانا اومانیسم و ادیان باید در حد همان امور فردی و غسل شکیات و سهویاتن بمانند و پایشان را از گلیمشان درازتر نکنند! تا مبادا متهم به افراطی پگری شوند.

    آری. ما راست می گوییم و محکم بر ادعایس خود ایستاده ایم.
    حکومت اسلامی جایی برای ولایت غیر مسلمانان ندارد. در این ادعا مطلقا هم شوخی نداریم.

    اما خنده دار اینجا است که دیوانه ای مثل تو اصرار دارد ما را با محک ادعاهای لیبرالیسم بسنجد!
    انگار ما شعار آزادی داده ایم و خلاف آن عمل کرده ایم!
    در وقاحت و رذالت تو همین بس.

    دروغگوی واقعی آن لیبرالهای و حقوق بشری های تو هستند که می گویند یک مسلمان می تواند شهردار لندن بشود!
    اما چه مسلمانی؟ مسلمانی که رسما حامی یهود و همجنس بازان باشد.


    معنی حقوق بشر تو تبدیل کردن دین به یک برچسب توخالی است. کافیست کسی اسم خود را مسلمان بگذارد و حتی اسم عربی هم داشته باشد. و حتی نماز هم بخواند و روزه هم بگیرد.
    اما مطلقا حق ندارد ذره ای به اجرای شریعت در جامعه اش فکر کند. والا می شود داعشی. می شود تروریست. حتی اگر شیعه باشد.
    و مثل مرکز الزهرا در فرانسه باید تعطیل شود. چون چنمد بیانیه علیه اسراییل داده است.

    و جالب اینکه سایر ادیان نیز به برکت این تفکر توخالی تو تبدیل به یک مشت آداب و رسوم باستانی و مسخره و پوچ شده اند. دینهایی که از بودیسم تا کاتولیسیسم باید حتی بر اشتراک همه ادیان پا بگذارند و و ارزشهای لیبرالی را بگپذیرند و از پاپ تا دالایی لاما حقوق همجنسبازان-این عزیز دردانه های فعالان حقوق بشری - را به رسمیت بشناسند.
    اما هر قدر دستگاه حخقوق بشری شما به مسیح علیه السلام که حداقل 4 میلیارد نفر - از مسیحی و مسلمان- از جمعیت جهان او را مقدس می دانند اهانت کنند، برایش کارتن های خنده دار بسازند. در family guy او را مسخره کنند ، هیچ اشکالی ندارد.
    این دین است که باید سکوت کند و خفه شود.
    چرا که باید دین به آزادی بیان احترام بگذارد.
    در هلند مجسمه زن نیمه برهنه را در مقابل کلیسا نصب می کنند و رویش می نویسند به کارگران جنسی جهان - یعنی فاحشه ها- احترام بگذارید!
    و یک نفر جرات اعتراض ندارد.
    چرا آزادی تحمیلی حقوق بشر جهان شمول شما در پرستش شیطان و مبارزه با قانون خدا تعریف شده است.

    اما این آزادی مطلقا جایی در مورد تشکیک در هولوکاست جایی ندارد.

    آن وقت پست فطرتی مانند کذاب زشت گو از راه می رسد و تازه ما را متهم می کند که چرا لیبرالیسم را نمی پذیریم!!


    ما نظام دموکراسی از بیخ و بنیان باطل و دروغ می دانیم.
    چون رای اکثریت از اساس بی معنا است.
    دموکراسی هیچ جای جهان وجود خارجی ندارد.
    تنها معنای دموکراسی فریب دادن اکثریت مردن به وسیله اقلیت صاحب تریبون و صدا است.
    و همین صاحبان تریبون آنقدر صدایشان را بلند می کنند تا هرگز هیچ صدای مخالفی شنیده نشود.
    و به این ترتیب می بینیم در آمریکای عزیزت دویست سال است که دو حزب که هیچ تفاوت ایدئولوژیک ندارند، قدرت را بین هم پاسکاری می کنند و هرگز نوبت به طرف سومی که صاحب رسانه و ثروت و قدرت نیست نمی رسد.
    و اسم این فاجعه را دموکراسی گذاشته اند.
    چه زیبا شکسپیر نشان داد که می توانی مارک آنتونی باشی و با چند جمله غرا، فکر جمعیتی را در چند دقیقه بدزدی!
    اگر در عهد بوق مارک آنتونی ها و معاویه ها می توانستند با منبر و خطابه عقل مردم را بدزدند؛ پس الان چه بایذ گفت در دنیای بمباران رسانه ای که تفاوت رسانه ها در این است که سی ان ان می گوید بفرمایید بنیشینید، و فاکس نیوز می گوید بتمرگ بیشعور.
    و هر دو با یک معنی. فقط یا ادبیات متفاوت.


    خنده دار و مسخره اینکه نوشته ای :"بر همین مبنا در کشور با نظام دموکراتیک مثل ترکیه که از زمان تشکیل قوانین ضددینی زیادی مثل تک همسری و حتی مبارزه با نمادهای دینی را مثل ممنوعیت حجاب تصویب کرده است در نهایت از حدود یک و نیم دهه پیش حزب عدالت و توسعه و اسلام گرایان به رهبری اردوغان قدرت را در دست گرفته اند. "
    خود را به خریت زده ای بماند. چرا ما را احمق فرض کرده ای؟
    حزب اردوغان به اصطلاح مسلمان کدام قدم را برای احیای کدام قانون اسلامی توانست بردارد؟ توانست حجاب را آزاد کند؟ توانست چند همسری را مجاز کند؟
    فقط اسما حکومت در دست کسی است که مدعی مسلمانی است!
    و البته صد درصد در خدمت منافع آمریکا و مخصوصا خدمت کم نظیری که در سوریه به آنها کرد.
    و اگر دقیقتر بگویم؛ یک عروسک خیمه شب بازی برای بازی رهبر جهان اسلام و الگو سازی نظام لاییک ترکیه برای سایر کشورهای اسلامی.
    و با مزه اینکه همین اردوغان دموکرات با مخالفانش چه کرد؟
    ترکیه را به بزرگترین زندان خبرنگاران در دنیا تبدیل کرد.
    به بهانه کودتایی مشکوک و نیمه بند صدها هزار نفر را دستگیر کرد که هنوز بدون محاکمه در زندان هستند.
    و این است الگوی فکری شما.

    چرا نمی گویی وقتی حزب رفاه به رهبری نجم الدین اربکان به قدرت رسید با کودتای سفید همین نظامیان سرنگون شد چون علایمی دال بر تلاش برای بازگشت به اسلام نشان داده بود؟
    چرا اسمی از عدنان مندرس اسمی نمی بری که عضو حزب جمهوریخواه خلق بود و فقط به خاطر دادن وعده ایجاد آزادی برای عمل به احکام اسلامی با کودتای خونین 1960 از کار برکنار اعدام شد؟
    دموکراسی شما کدام گوری بود وقتی مردم شیلی به جرم رای دادن به آلنده مجازات و تحت شدیدترین تحریمهای آمریکا قرار کرفتند تا سر انجام با کودتا تحریمها تمام شد؟
    دموکراسی اکبیری شما چه کجا بود وقتی محمود عباس مجحلس قانونی فلسطین را منحل کرد و الان دارد به صورت دیکتاتور مردم فلسطین را نمایندگی می کند؟
    دموکراسی شما به حقی به خاطر آنکه مردم اتریش به یورگ هایدر و حزب ضد صهیونیست آزادی وی رای دادند اتریش را بایکوت اروپایی کرد تا مردمش وادار به پس گرفتن رای خود از هایدر بشوند؟
    دموکراسی شما کجا رفت و.قتی با انقلابهای رنگین هر رای انتخاباتی که دوست نداشتید را تقلبی نامیدید و با کمک آمریکا دست به شورش علیه رای مردم زدید؟ چه یوگسلاوی، چه زیمبابوه، چه ونزوئلا، چه گرجستان، چه اوکراین، چه ایران و چه هر مملکت دیگری.

    دموکراسی شما کجا بود وقتی دولت انگلیس با تهدید بی سابقه نظامی، امنیتی و اقتصادی مردم اسکاتلند آنها را وادار به دادن رای نه به استقلال کرد و با سیاست تهدید به اخراج از لیره استرلینگ و قطع جریان پولی از یکسو و تطمیع به دادن امتیازاتی که هرگز داده نشد، یکی از فاسد ترین انتخاباتهای جهان را برگزار کرد؟

    دموکراسی شما کجا بود وقتی برنی سندرز با تقلب آشکار و گسترده از انتخاب شدن به عنوان کاندیدلی حزب دموکرات کنار زده شد؟
    دموکراسی شما کجا بود وقثتی جب بوش فرماندار فلوریدا برادرش جورج را به ریاست جمهوری منصوب کرد؟
    دموکراسی شما کدام جهنم دره ای بود در الجزایر تنها یکساعت بعد از انتخابات و پیروزی جبهه نجات اسلامی کودتا شد؟ و اکثر اعضای آن دستگیر و اعدام شد؟

    دموکراسی یک دروغ بزرگ بیش نیست.
    یک حکوت جهانی که قرار است صرفا در آن لیبرالها حکومت را به دست گیرند.
    اما حتی اگر قرار باشد در خود فرانسه مهد آزادی ! مردم به کسی غیر از لیبرالها رای بدهند تمام سران اروپا به وحشت می افتد و همه انرژی و هستی خود را می گذارند که نخیر! ناسیونالیستها نباید رای بیاورند!
    و البته حالا هم هر قدر مردم فرانسه علیه دیکتاتور این کشور تظاهرات کنند صدایشان به هیچ جا نمی رسد. خبرها سانسور و تصاویر ممنوع.
    آن هم چه مردمی؟ مردمی که کسی به آنها نحوه ساخت کوکتل مولوتوف یاد نداده است. و هیچ اعتراضی هم به قانون اساسی فرانسه ندارند. و مطلقا هم خواستار بازگشت سلطنت بوربونها نیستند. فقط به شخص ماکرون و تصمیمات وی اعتراض دارند!
    اما همه دنیا آنها را بایکوت می کند.

    اما سگهای ملکه و بازی توله های ملکه با آنها تیتر اول دنیا می شود. تولید مثل و زن و زای آنها بسیار مهمتر از مرگ هزاران کودک یمنی است.
    مراسم گوجه پرانی در اسپانیا هم بسیار مهمتر از تظاهرات دهها میلیونی اربعین است.

    و چرا؟ چون قرار است حقوق بشر و آزادی نتیجه سکولار و لیبرال داشته باشد.
    اگر احیانا از همین حقوق بشر یا آزادی یا دموکراسی استفاده ای علیه لیبرالیسم بشود محکوم است!


    دو باره مثل احمهقا نیا و یاوه نگو که این چیزها تقصیز لیبرالیسم نیست! و تقصیر مجریان حکومتها است.
    خیر.
    هیچ چاقویی دسته خودش را نمی برد.
    لیبرالیسم هم یک دین است. یک دین شیطان ساخته مدرن که معنای آزاد کردن انسان از ربوبیت خداوند است.
    باید هم نتواند هیچ آنتی تزی را تحمل کند.
    باید هم به دروغگویی و پارادوکس دچار شود.
    چرا که باید منافع بانیان و مدعیانش را حفظ کند.
    بی شک این حامیان که برای رضای خدا از لیبرالیسم حمایت نمی کنند! آخرتی را قبول ندارند که امید به آن داشته باشند.
    پس فقط پای منافع دنیایی در کار است.


    اما برعکس، اسلام دقیقا در نقطه مقابل لیبرالیسم ایستاده است.
    اسلام هیچ تناقض و پارادوکسی ندارد.
    صادقانه و قاطعانه انسان را بنده خدا می داند و نه آزاد.
    و این اعتقاد با احدی شوخی ندارد.
    و حالا به جرم این صداقت متهم می شود که چرا به شعارهای لیبرالیسم عمل نمی کند؟
    چرا ارزشهای توخالی و دروغ شما را قبول ندارد؟
    چرا فلان نوکران و چاکران آمریکا را از حکومت اخراج کرده و رد صلاحیت کرده ایم؟
    بسیار خوب کاری کرده ایم.

    آخر الاغها! هر وقت خودتان به آن ارزشهای توخالی و ادعایی خود عمل کردید آن وقت بیایید و مدعی دیگران شوید!

    ارزشهای دروغ شما فقط برای استحمار و خر کردن مردم جهان سوم است.
    تا وقتی این مردم را بشود گول زد و با اسم آزادی و دموکراسی و با کمک رسانه ها ، استعمار فرانو را تجربه کرد و حاکمانی از دست آموز و نوکر جهان اول در آن کشورها به قدرت رسانید،
    البته دموکراسی تجارتی پر سود برای همان برده داران قدیم است.
    برده دارانی که امروز بردگانشان را پای صندوقهای رای می خرند.


    آری. انسان بنده آفریده شده است و بخواهد یا نخواهد بنده است.
    حالا یا ارزش خود را می فهمد و بندگی خدا را انتخاب می کند و از همه قیدها و بندگی های غیر خدا آزاد می شود که
    غلام همت آنهم که زیر چرخ کبود- ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    و یا بنده شیطان می شود که جلوه های این بندگی در عبودیت هوای نفس و آمریکا و رای مردم و مد و افکار عمومی و تصمیمات حزب و... است.

    الم اعهد الیکم یا بنی آدم ان لا تعبدوا الشیطان انه لکم عدو مبین ؟ و ان اعبدونی هذا صراط مستقیم ! و لقد اضل منکم جبل کثیرا افلم تکونوا تعقلون ؟
    ای فرزندان آدم ! آیا با شما پیمان !؟ نبستم که شیطان را نپرستید که او دشمن !؟ آشکار شماست؟ و مرا بپرستید که که راه راست این است ! چرا نیندیشیدید تا بسیاری از شما را گمراه کرد ؟
    آیه های 60-62 سوره یس


    اما خلخالی، یا بهتر بگویم خلخالی کبیر، الگوی زندگی من و تجلی ایمان راستین در عضر حاضر و مصداق واقعی لایخافون لومه لائم بود.
    آری. او به جفا حذف شد و بهتر بگویم قربانی لیبرالیسمی شد که بعد از جنگ و با هدایت هاشمی مانند غده ای سرطانی در نظام ظاهر شد و امروز در تمام بافتهای آن نفوذ کرده است. حتی بسیاری از افراد به ظاهر مسلمان و حتی دارای حسن نیت بسیار کوتاه فکر تر از آن بودند که از دست اعتماد به هاشمی بردارند و ارزش خلخالی را بفهمند.
    آری. خلخالی در واپسین روزهای عمر که مخصوصا بعد از کفتگو با پیام فضلی نژاد - خبرنگار دو آتشه اصلاح طلب و تئوریسن اصولگرای فعلی!- نشان داد که سرسوزنی از اعتقادات راستین خود کوتاه نیامده و ذره ای ارزش برای هر آنچه صبغه غیر الهی و غیر اسلامی دارد قایل نیست، مجددا مورد توجه قرار گرفت و عده ای زیادی از حزب اللهی های ساده لوح فهمیدند در مورد او اشتباه کرده و فریب هاشمی و باندش را خوردند. اما دیر شده بود.
    این ابرمرد و مومن راستین با ترور بیولوژیک به شهادت رسید.
    و روسیاهیش ماند برای همرزمان سابقش و امثال همان خوئینی ها و محتشمی و دیگران که بر خلاف خلخالی بر عهد الهی پایدار نماندند و برای حطام دنیا و ذره ای رای کثیف، به همه گذشته خود پشت پا زده و راه نوکری آمریکا را برگزیدند.
    نام نیک خلخالی با وجود همه تلاشهای رسانه ای بر زبان مردم کوچه و بازار است حالا هر قدر که فضای مجازی را از فحاشی به او پر کنید.

    اما اینها به کنار.
    یکی را توی ده راه نمی دانند سراغ خانه کدخدا را می رفت!
    به تو چه که چه شد که خلخالی را کنار گذاشتند. آرای اشتباه کردند و فریب هاشمی و نفاق افکنی های او را خوردند و حالا هم می دانم پشیمانند.
    اما خیال کرده ای آنچه بر خلخالی گذشت ، توجیهی برای تایید صلاحیت نوکران قسم خورده آمریکا و انگلیس و اسراییل است کور خوانده ای.
    این ما هستیم که مدعی هستیم و بشدت شورای نگهبان را به خاطر ضعف و مصلحت اندیشی و عدم رد صلاحیت همه اشرافیت و امثال روحانی و لاریجانی بشدت سرزنش می کنیم.

    اگر این انحصار طلبی است، آری به خدا قسم ما انحصار طلبیم.
    البته لیبرالها هم همانطور که نشان دادم بسیار انحصار طلب تر هستند.
    منتهی ما انحصثار طلب شفاف و صادق هستیم.
    شما مشتی منافق و درغگو که حتی به ادهای خودتان هم باور ندارید.

    یک علیزاده را در فضای مجازی تحمل نکردید و برای حذف او جشن گرفتید. ایضا برای حذف سران سپاه و افراد انقلابی!
    خاتمی عزیزتاتن در میدان امام اصفهان در سال 88 در احتماع طرفداران موسوی سخنرانی کرد و رسما شعار مرگ بر تفکر احمدی نژاد سر داد.
    این تفکر احمدی نژاد درست بود یا غلط قصه دیگری است.

    اما اینکه ثابت شد مدعیان آزادی بیان و زنده باد مخالف من تا چه حد دروغگو و پست فطرتند.
    همه مثل نتو مشتی دیوانه اند.

    یقینا با آنکه به تو قطعا ثابت شد که دموکراسی و حقوق بشر یک پارادوکس و باطل و امر نشدنی است و در تضاد درونی با حودش، دست از اعتقاد به او بر نخواهی داشت.
    همانطور که بت پرستان هیچ پاسخی به منطق ابراهیم بت شکن نداشتند.

  • خطاب به مهمان داعشی
    پاسخ دندان شکن به یاوه گویی هایت در مورد جهان شمول بودن و چرایی برتری و بت بودن حقوق بشر و به خصوص دموکراسی در کلیپ اسرار نماز از دید پزشکی دادم .
    اگر جوابی داری بده تا عیار ادعاهایت معلوم شود .

  • حالا اسرار نماز چه ربطی به دموکراسی داشت؟
    بگو جرات نکردی در ادامه کامنتهای قبلی مطلب بگذاری! چون آبرویت می رفت. خوانندگان احتمالی تو نباید بدانند که تو رسما دیوانه ای.
    چون به طور مطلق ثابت کردم که حقوق بشرذت یک پارادوکس بیش نیست. کسی که از پارادوکس دفاع کند رسما خل و چل تشریف دارد.

    پس رفتی جایی کامنت بگذاری که کسی ندیده باشد قبلا پاسخت را داده ام.
    و در دنیای خیالی خودت مبارز بطلبی!


    شیطان باید عرق شرم بریزد به خاطر داشتن فرزندی مثل تو!

  • حالا اسرار نماز چه ربطی به دموکراسی داشت؟
    بگو جرات نکردی در ادامه کامنتهای قبلی مطلب بگذاری! چون آبرویت می رفت. خوانندگان احتمالی تو نباید بدانند که تو رسما دیوانه ای.
    چون به طور مطلق ثابت کردم که حقوق بشرذت یک پارادوکس بیش نیست. کسی که از پارادوکس دفاع کند رسما خل و چل تشریف دارد.

    پس رفتی جایی کامنت بگذاری که کسی ندیده باشد قبلا پاسخت را داده ام.
    و در دنیای خیالی خودت مبارز بطلبی!


    شیطان باید عرق شرم بریزد به خاطر داشتن فرزندی مثل تو!

  • در آن جا کامنت گذاشتم چون یک کلیپ پر بحث بود که آن را کنار گذاشتند . حال در همین کلیپ پر بحث دوباره آن را گذاشتم تا دهانت را خرد کنم و بکوبم . اگر پاسخ استدلالی حتی ضعیف داری بگذار .

  • اشتباهات بی شمار روحانی و کابینه قابل انکار نیست اما فحاشی به او و خانواده اش دور از نزاکت و ادب است

  • مردک قرمساخ زن جنده . جاسوس ، روحانی آخر و عاقبت بد و سختی در انتظارت است ای از خدا بی خبر بی دین .

  • سلام
    رئیس سوییس اومد

  • این روایت در روایات شیعی است. شیر حلال خورده ای بنام استاد حسن اذغدی در یکی از سخنرانی‌هایش بیان کرده

    "مدیری که نداند زیر دستهایش دزدی میکنند ان مدیر احمق و سفیه است".
    والله اگر در اسمم شک داشته باشم در حماقت و بلاهت این آخوند درس خوانده انگلیس کمترین شکی ندارم.
    کسی که دزدکی قانون را دور بزند و ننگین سندی را بنام سند ۲۰–۳۰ به امضای اسحاق جهانگیری برساند و لواط را قانونی و در مدارس به دخترهای ۱۵ ساله یاد بدهند تا از کندوم برای جلو گیری از حاملگی استفاده و آموزه های جهاد را از دروس دانش آموزان بعنوان خشونت حذف کنند، والله متعهد به بیگانه و از ما نیست.

  • البته درست است اگه ایشان ها اااا بگذارند و چوب لای چرخ مردم نکنند .

  • جواد 98/1/29 ساعت 16:33

    نظر من در مورد اخوند انگلیسی عوض نمی شود این مامور دارد حالا ببینید کی گفتم

  • برای قاچاقچی ها و افرادی که با ارز دولتی واردات داشتند زندگی چرخید خدا خیر بدهد به قوه قضاییه حداقل چند تا از این دانه درشت ها را گرفت اعدام کرد از این دولت بی تدبیر و مفسد چیزی در نمیاد

  • مردیکه دیونه
    حالش خوب نیس
    قیمتها را نمی بینه
    خونه ماشین ،خوراکیها،گوشت مرغ .....