علیرضا پورمسعود | خطر ظهور داعش جدید این بار از دل شیعیان


چرا نمی توانیم به احمد بصری ایمان بیاوریم؟ شاید در این ایام در کشور عراق با برخی مبلغینی مواجه شوید که دعوت به پیروی از فردی موسوم به (احمد الحسن) می کنند. جدای از این موضوع که چنین شخصیتی اصلا وجود خارجی دارد یا خیر، برخی ادله که باعث می شود انسان به عدم صلاحیت چنین شخصی جهت پیروی یقین پیدا کند ارائه می شود (تمام مطالب مستند به کتب شخص موسوم به احمد الحسن می باش


+ 
67

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درودبرعلیرضاپورمسعود

  • درود بر جناب پور مسعود
    الان شیعه انگلیسی دارد کار می کند
    الان شیعه سکولار دارد کار می کند
    الان شیعه لیبرال دارد کار می کند
    همه اینها علیه اسلام ناب مشغولند

  • کاش این دکتر سایان یکم محکمتر ظهور میکر
    منم مریدش میشدم
    فکر کنم از همه مدعیا که تا حالا ادعا کردن
    باحال تر و خوشتیپ تر بود
    ولی میگن این احمد ال حسین یمانی
    خیلی طرفدار پیدا کرده و خیلی از علما و طلاب هم بهش ایمان دارن
    حالا باید دید خدش قراره ظور کنه یا اینطور که میگن پرچم داری هست که بعد از خروج او اصل کاری ظهور میکنه
    هر یک چندی یکی برآید که منم
    با نعمت و با سیم و زر آید که منم
    چو کارک او نظام گیرد روزی
    ناگه عجل از کمین برآید که منم

  • ---
    چرا نخبگان دین شناسی ما از روشنگری در عرصه ی خطیر رسانه ای بیم یا استنکاف دارند؟؟؟!!!
    ---
    چرا سطوح مختلف دین شناسان محترم ما اعم از مراجع و متکلمان و فلاسفه و خطبای مبرز منبر و وعاظ و... که وظیفه ی خطیر و مسئوایت آفرین روشنگری دینی و مذهبی را بعهده دارند و در ازای این وظیفه از بیت المال و از داراییهای مردم امرار معاش می کنند از ورود به عرصه ی رسانه ای برای پاسخ به انتقادات و شبهات منطقی که باره ی روش قرآن گریز دین داری و مذهب داری مردم و رواج انبوه اعتقادات غیر قرآنی و منقولات مخدوش به جعل و دروغ متضاد با قرآن و عقل منسوب به دین و مذهب مطرح می شوند ، بیم و هراس یا استنکاف از خود نشان می دهند؟؟؟!!!
    چرا باید این بزرگان دین شناس عرصه ی رسانه ای را که بی تردید سهم بزرگی در روشنگری یا گمراهی در زمینه ی دین داری و مذهب داری مردم دارد دست کم بگیرند و مردم دین دوست را در این عرصه ی پر خطر از وجود ضروری و از پاسخگویی مستند و مستدل علمی خود در طوفانها و سیلهای متلاطم و مواج روزانه ی انتقادها و شبهات محروم سازند و تنها رها کنند؟؟؟!!!
    چرا در زمینه اعتقادی گزینی دینی و مذهبی که حتما بنا به تاکید مراجع دین و مذهب می باید با تحقیق و تفحص علمی قرآنی و عقلی انجام گیرد نخبگان دین شناسی و مذهب شناسی حضور شخصی فعال در میان افراد جامعه ندارند؟؟؟!!!
    چرا با رواج من در آوردیهای قرآن ستیز و خرد گریز متضاد با قرآن و عقل روز افزون باید تزریق یک طرفه ی اعتقادهای من در آوردی بنام دین و مذهب در اذهان توده های نا آگاه دین داران مذهبی شیوع پیدا کند؟؟؟!!!
    چرا این نخبگان گو این که مسئولیت خطیر روشنگری را به دوش ندارند سکوت یا مدارا با انبوه من در آوردیهای روز افزون را بر می گرینند؟؟؟!!!
    چرا و بنا به چه مصلحتی و در ایفا به کدام مسئولیت خدا پسندانه ای باید سطوح مختلف دین شناسان ما در زمینه دفاع علمی صادقانه از دین و مذهب در مقابل من در آوردیهاز روز افزون از اقدام شخصی به روشنگری علمی قرآنی و عقلی در عرصه رسانه ای بیم دارند یا استنکاف می ورزند؟؟؟!!!
    چرا این بزرگان بر خلاف نظر مرجعیت دینی که تقلید ناپذیر بودن اعتقادات را بنام دین و مذهب تاکید می کند میلیاردها از مردم دین دوست را در تار و پود کلاف سر در گم انبوه من در آوردیهای اعتقادی روز افزون منسوب به دین و مذهب تنها و بی پناه رها کرده و با این کار روش دین زدا و علم ستیز تزریق یک طرفه ی اعتقادات من در آوردی را بنام دین و مذهب دانسته یا ندانسته ترویج و تشویق می نمایند؟؟؟!!!
    آیا وظیفه و مسئولیت خدا پسندانه ی خطیر نخبگان دین شناسی تنها انتظار دست بوسان در میان چهار دیواری خانه ها و مجالس شخصی خویش است که شاید سئوالی را از آنان بپرسند یا وجوهاتی را بنام دین و مذهب به آنان تحویل بدهند؟؟؟!!!
    آیا این بزرگان هیچ وظیفه ای را بنام ورود پیوسته ی شخصی به میان توده های مردم در جامعه با هدف روشنگری در زمینه ی اصول علمی قرآنی و عقلی اعتقاد گزینی که عدم آگاهی به این اصول بحکم قرآن دین زدا و هلاکت بار است برای خود نمی شناسند؟؟؟!!!
    آیا تنها عرضه کردن کتابی بنام رساله ی عملیه در کتاب فروشیها و خود داری از ورود شخصی به میان جامعه برای روشنگری و مصون نگه داشتن دین داران از سقوط در منجلاب دین زدا و هلاکت بار اعتقاد گزینی جاهلانه بنام دین و مذهب کافی و خدا پسندانه است؟؟؟!!!
    آیا تنها روش فوق کافی است که دوش آنان را از سنگینی مسئولیت خطیر دین آموزی و تبلیغ درست دین الهی و از پاسخگویی در محضر خداوند در قیامت و از خشم و مجازات او رهایی بخشد؟؟؟!!!
    آیا دستور قرآنی خداوند: «... فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه ﴾ تنها دستور به نشستن نخبگان دین شناسی در میان چهار دیواریها و انتظار دست بوسان و پرداخت کنندگان و جوهات شرعی و فروش کتاب در کتابخانه ها و وقار فروشی و خود داری از روشنگری دینی حضوری در میان افراد جامعه و عدم تلاش صادقانه ی جدی برای نجات دادن دین داران از غرق شدن در منجلاب دین زدا و هلاکت بار من در آوردیها است؟؟؟!!!
    آیا پیامبران و فرستادگان خداوند و صالحان دین شناس این گونه در میان چهار دیواریهای خود دین الهی را به مردم آموزش می دادند و تبلیغ می کردند و این گونه از دین خداوند دفاع می نمودند؟؟؟!!!

  • چرا نخبگان دین شناسی ما از روشنگری در عرصه ی خطیر رسانه ای بیم یا استنکاف دارند؟؟؟!!!
    ¨چون بسیاری از آنها از وهابی های بی منطقی مثل شما می ترسند. افراد بی منطقی که پی در پی ادای انسانهای دلسوز را در می آورند گویی هیچ کس بیش از آنها نپران اسلام و توحید نیست اما کمتر پاسخی برای استدلال و منطق و دلایل قرآنی و روایی ندارند. کسانی که با منطق فکریشان خود خدا هم مشرک است و ابلیس سید الموحدین است!
    من بارها شما را امتخان کردم و دیدم از کپی پیست کردن متون وهابی هیچ هنری ندارید و مطلقا دنبال فهم حقیقت نیستید و پاسخی هم ندارید.
    تنها راه حل مبارزه با شما مباهله است.


    فمن حاجك فيه من بعد ما جاءك من العلم فقل تعالوا ندع أبناءنا وأبناءكم ونساءنا ونساءكم وأنفسنا وأنفسكم ثم نبتهل فنجعل لعنة الله على الكاذبين
    سوره آل عمران آیه 61

  • وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا ﴿ آیه ۶۳ سوره فرقان﴾

  • البته وقتی جوابی ندارید چاره ای جز نوشتن آیه فوق ندارید!

    اما ما چنین آیه ای خطاب به شما نمی خوانیم. پاسخ شما این آیه است:

    و إنّ منهم لفریقاً یلوون ألسنتهم بالكتاب لتحسبوه من الكتاب و ما هو من الكتاب و یقولون هو من عند الله و ما هو من عند الله و یقولون علی الله الكذب و هم یعلمون

  • یاوه سرا ی شیاد محال است شیعه و دوست دار دین خدا و مذهب حق باشد
    ---
    آقای دین فروش شیاد!!! این هرزه گویی و یاوه سرایی مسخره ات را بده به یک دانشجو یا یک طلبه ی منطق شناس و ببین برای فحاشیها و تهمتهایی که نثار مخالفان ترهات قرآن ستیز و عقل گریزت می کنی و برای پوشاندن سطح پست دانش خود و استفاده ی ابزاری از دین و قرآن که برای رواج کاسبی حرام دین فرشی خود و امثال خویش انجام می دهی چه درجه ای خواهد داد و تو را جزو چه نوع افراد بشر خواهد شناخت.
    دین و مذهب دوست خدا شناس خدا ترس محال است بجای استدلال علمی مقرون با شواهد زنده ی فراوان موجود برای بحث و مناظره با مخالفان خود راه جهل و هرزه گویی و بهتان پراکنی تورا برای دفاع از من در آوردیهای عوام فریب تو که برای داغ نگه داشتن تنور کاسبی حرام دین فروشان به کار می بری توشه و پیشه ی آخر و عاقبت خویش قرار دهد.
    هیچ شک و تردیدی نیست که تو یا همان شیطان یاری دین فروش نوکر رژیم انگلیس هستی یا یکی از شاگردان شیطان پرست جیره خوار اربابان انگلیسی او می باشی که باید به خدا پناه برد تا شاید صدها میلیون از مسلمانان دین دوست پاک دل غافل را از وجود نحس و کثیف شیطان پرست شما که دین و مذهب را در راه خدمت به منافع و چپاولگریها و فتنه افکنیهای اربابان بی دین مستکبر خود ابزار و بازیچه قرار می دهید رهایی بخشد.
    امثال شما آن روی سکه ی داعشیان آدم کش دست پرورده ی رژیمهای منفور انگلیس و آمریکا و اسراییل غاصب هستید که ماموریت شیطانی پلید بدنام کردن اسلام و مذهب اهل بیت پیامبر و خام و خواب نگه داشتن و فریب مسلمانان جهان و ومحروم نگه داشتن کشورهای مسلمانان از وحدت خدا پسندانه به شما و داعشیان و تکفیریان وهابی همتایان شما واگذار کرده اند.
    شماهای دین فروش شیطان پرست از جانب دشمنان دین مبین اسلام و مذهب حق اهل بیت پیامبر موظف شده اید با من در آوردی پروری و خرافه گستری و ابزار قرار دادن مجملات قرآن و با ترویج احادیث و روایات مخدوش به جعل و دروغ متضاد با قرآن و عقل که ظالمانه به دین خدا و مذهب اهل بیت نسبت داده می شوند در مقابل تلاش وحدت گرای خدا پسندانه جهان اسلام با هر وسیله ی کثیفی که در اختیار دارید و با هر ترفند و نیرنگ و یاوه سرایی بنفع مستکبران و صهیونیستها علیه تحقق این وحدت خدا پسندانه مانع تراشی کنید.
    خداوند یکتای قهار تو و امثال توی شیاد مزدور خود فروخته ی دین فروش و سایر دشمنان پلید و حدت جهان اسلام را رسوا و نابود کند و مردم دین دوست پاک دل را به ترفندها و نیرنگهای شیطانی تو و امثالت آگاه سازد.
    سکوت بر ترفندهای شیادان دین فروش و رسوا نکردن آنان ، جنایت و خیانت در حق دین و مذهب و در حق صدها میلیون مردم مسلمان ناآگاه پاک دل و غافل از این ترفندها است که خدا و دین حیات بخش او و پیامبر و اهل بیت و مذهب توحیدی – قرآنی اهل بیت را با فریب و نیرنگ و با تحریف و جعل در تضاد با محکمات مفصل قرآن برای پر کردن کیسه های خود با پول حرام دین فروشی بدنام و منفور جهان می کنند تا صهیونیستها و اربابان چپاول گر آنان بیشتر بر جهان اسلام چیره شوند.
    تو و امثال توی شیاد اگر راست می گفتید تک تک من در آوردیهای ذهن کثیف خود را ، که ظالملنه برای تفرقه افکنی میان مسلمانان و دریافت پول مزدوری خود به دین و مذهب برای بدنام کردن ارزشهای اصیل الهی و برای متنفر ساختن خرد گرایان از این ارزشها با ترویج خرافات دین زدا به این ارزشها می چسبانید ، با ادله ی قطعی قرآنی محکم و مفصل و اصول متین استدلال عقلی مستند و مستدل و غیر قابل انکار می ساختید و به هر یک از انتقادهای قرآنی و عقلی- منطقی که شیادی شما را رسوا می کنند بدون هرزه گویی با حجتهای خالی از تاویل و تفسیرهای وارونه ی خرد گریز مسخره پاسخ عالمانه ی روشن گر می دادید.

  • غیر از فحاشی هنری هم داری آقای وهابی؟

    هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین

    هیچ جوابی در مقابل آیات و ادله محکم قرآنی و بینات سنت نبوی ندارید و همه را از دم خرافات می نامید و تازه طلبکارانه زبان به فحاشی گشوده و من را شیاد مزدور خود فروخته ی دین فروش می نامی!

    حقا که رذالت در ذات فرزندان سقیفه است.
    شما با خود خدا مشکل دارید.

  • اگر توی شیاد از خدا بی خبر ، شایسته ی اوصاف نوشته ی بالا نیستی تک تک این اوصاف را با دلایل قرآنی محکم و مفصل و با ادله ی عقلی انکار ناپذیر از خود نفی کن و اگر این نفی را مستند و مستدل و خدا پسندانه انجام دادی این حقیر دستت را می بوسم و در درگاه خداوند توبه خواهم کرد.

  • از کسی که او را شیاد می دانی و البته بارها و بارها در کامنتهای مفصل جوابت را داده است و همه را از دم انکار کردی جواب مجدد می خواهی؟
    مگر تو حرفهایت چیزی جز تکرار معتقدات ابن تیمیه است؟ جز تکفیر توسل و زیارت و روضه و عزاداری؟ و خرافه نامیدن همه آنها؟
    داعشی تر از تو هم در دنیا هست؟
    جز اینکه تو و شیوخت ابلیس را سید الموحدین نامیدید چون حاضر به سجده برای غیر خدا نشد؟
    جز اینکه کعبه و مقام ابراهیم را شرک می دانید چون مسلمانان سنگی که جای پای ابراهیم روی آن است سجده می کنند؟
    جز اینکه کسلمانان قبر اسماعیل و مادرش هاجر را هفت باربه همراه کعبه طواف می کنند؟
    جز اینکه ارباب تو یعقوب نبی علیه السلام را کافر می دانست جون برای یوسفی که اساسا زنده بد یک عمر مشغول گریه و عزاداری بود؟
    جز تو خدا و رسولش را دروغگو می دانی که با آنکه مدعی بودند خدا گناهان را می بخشد به مسلمانان می گکفتند از پیامبر بخواهند برایشان استعفار کند؟
    جز اینکه رسما گفتید کسانی که بر قبر اصحاب کهف مسجد ساختند افراد بد و مشرکی بودند؟
    و یا با آنکه خدا آرامش می دهد می گفتند آثار و ماترک موسی و هارون در تابوت به شما آرامش می دهد؟
    و یا آنکه برای حمادات احساس و شعور قایل شدند و گفتند سنگها بر اثر خشیه خدا سقوط می کنند؟
    و یا آنکه با آنکه خدا است که شفا می دهد گفتند عسل شفا می دهد؟

    آری. همه مشرکند. خود خدا هم مشرک است. انبیای او هم مشرکند. صحابه نبی خدا هم مشرکند.
    تنها کس که مشرک نیست یکی ابلیس است و دیگری ابن تیمیه که فهمید مسلمانان قبل از او مشرک بوده اند!
    و خنده دار اینکه پیروان همین ابن تیمیه بر سر تبرک بردن آب غسل میت او با هم مسابقه گذاشتند!
    و البته چه منطقی بهتر ایسن برای انگپلیس که بیاید این تفکر را احیا کند، تا مسلمانان احترام به قبور انبیا و قداست خاک را شرک بنامند تا بعدها که فلسطین مقدس به دست یهود افتاد ذره ای ناراحخت نشوند! آنها هم که برای آزادی فلسطین بروند صرفا برای نجات سرزمین عربی باشد! نه یک خاک مقدس اسلامی.
    و برای همین شما سعودیها و وهابیون کثیف همه تلاش خود را بر کشتار شیغعیان و تخریب قبرها و آثار انبیا قرار دادید اما حتی یک گلوله به سویس اسراتییل شلیک نکردید!
    بلکه حتی دعا برای مجاهدان حزب الله و حماس را حرامنامیده و آنها را پیرو روافض و مجوس نامیدید!

    شما پیروان راستین شیطان هستید.
    ما افتخار می کنیم که تو و شیوخت ما را خرافه پرست و کافر بدانند.