چرا غربگرا ها دوست دارن جوونای ما دنبال عیاشی و رقاصی برن!


جریان #ساسی_مانکن و #فیلترینگ و #بی_حجابی و اینها رو به خاطر بیارید..
و این کلیپ رو #حتما_ببینید!


+ 
128

- 
9
ارسال در 1399/3/5 ساعت 17:01 2020-5-25 17:01:15
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به نظرمن .ادم خودش خودشو باید حفظ کنه .به قولذترکا ادم گرک بیر اجیاندا بیر گیجیاندا.خودشونگرداره.ماخودمواگه اره نگیم دنیاجمع بشه نمیتونه ادمو به راحی دوست نداره لکشه .پس ازماست که برماست.

  • با تشکر از کامنت گزار فلونی و خطاب به مهمان داعشی
    فعلا این تو هستی که داری ناشناس کامنت می گزاری .
    در مورد نامیدن خلیج فارس به خلیج اسلامی هم منظور لونی گمان نمی کنم رهبری بوده باشد . آن کس که خلیج فارس را خلیج اسلام نامید همین خلخالی در دهه 60 بود که در پاسخ به یکی از مقامات کشورهای عربی که گفته بود و از او سوال کرده بود که خلیج فارس را چه بنامیم خلیج فارس یا خلیج عربی ؟ آن احمق بی وطن گفته بود آن را خلیج اسلام بنامید !!!
    البته این متعلق به دهه 60 بود وگرنه در این دهه 90 که موج ملی گرایی به شدت در بین مردم و به خصوص نسل جوان زیاد شده است و چند سال است که در روز تولد کوروش جمعیت زیادی در پاسارگارد برای زیارت کوروش جمع شدند مقامات ایرانی حتی مقام رهبری هم جرات ندارد از این افاضات و غلط های زیادی بکنند .
    حتی صدا و سیمای حکومتی هم از سر ناچاری هر از چند گاهی برنامه هایش را در تخت جمشید برگزار می کند و وقتی شعرهای وطنی پخش می کند تخت جمشید را نشان می دهد . حتی دولت احمدی نژاد محبوبت و مرادت هم در این اواخر برای این که از این قافله و موج عقب نماند تز مکتب ایرانی را داد !
    اما در مورد ادعاهایت در مورد مباح شمردن خون مفسدان و فاسقان باید بگویم توی داعشی نکبت که این قدر سنگ دین و ارزش های آن را به سینه می زنی آن قدر جاهل هستی که هنوز فرق مرتد کافر را با مسلمان فاسق نمی دانی . البته از شما داعشی مسلکان که از نسل همان خوارج هستید جهل نسبت به این بدیهیات عجیب نیست .
    خروج از اسلام و ارتداد و در نتیجه مباح شدن خون شخص زمانی است که وی یا از اسلام به طور علنی خارج شود و یا به پیامبر توهین بد و دشنام یعنی همان سب النبی و نه هر توهینی کند . و همین طور یکی از اصول دین و در سخت ترین و بدبينانه ترین حالت طبق نظر بعضی از فقها یکی از ضروریات دین مثل نماز را انکار کند . اما اگر شخصی خود را هم چنان مسلمان بداند و ضروریات دین را مثل نماز انکار نکند ولی به انواع فسق و فجور و مثل زنا و شراب خواری و بی حجابی و قمار و این ها بپردازد هم چنان مسلمان محسوب می شود و خون او حرمت دارد و اگر کسی چنین کسی را بکشد باید قصاص شود . نهایتا به خاطر بعضی از این اعمال حد شرعی و مجازات دینی بر او جاری می شود. بنابراین شخصی مثل یزید هم مسلمان است و ما نمی توانیم به لحاظ شرعی وی را کافر بدانیم اما یک مسلمان فاسق .
    توی داعشی که هنوز فرق مسلمان فاسق و مرتد را نمی دانی آن گاه فتوا هم می دهی و ادعا هم می کنی ؟



  • غلط زیادی رو خودت میکنی و جد و آبادت !


    انشاالله که به حق شهدا با همون کورش نجس پسفطرت عوضی یهودی محشور بشی که لیاقتت هم از این ییشتر نیستش که با اون سگ باشی!

  • ظاهرا آتیش تندی داری برادر ولی حواست باشه پیامبر الهی رو هدف نگیری...

  • اولا حتی اگر فرضا خلخالی چنین حرفی هم زده باشد هیچ دروغی نگفته. * صادق بود در عقایدش به معنی حقیقی کلمه. **خلیج اسلام در دست جمهوری اسلامی بهتر است از خلیج فارس در دست ژاندارم آمریکا. دروغ را کسی گفته که مدعی ایرانی گری بود و پای قبر کوروش می ایستاد و سلام می داد و بعدش برای مرگ ملک فیصل سعودی یک هفته عزای عمومی اعلام می کرد و رفیق گرمابه و گلستان انور ساات بود و بحرین را شوهر می داد و جشن هم می گرفت.

    ثانیا موج ملی گرایی را هم باور نکن. کوروش اگر کوروش بوده است مردی بوده با ریشی در حد ریش ابوبکر بغدادی و لباسی بلند و گشاد پارسی. قطعا آن افرادی که آنجا جمع شده و به جای شلوار ساپورت به تن دارند و کروات زده و ده تیغه هستند به فرهنگ یونان و روم باستان بسیار بیشتر ارادت دارند تا به کوروش و کوروش برایشان بهانه ای بیش نیست.

    ثالثا: اگر گذاشتند از قبر کوروش برو بالا و داخل آن طاق را ببین. خواهی دید پر از آیات قرآن و طرح های اسلیمی مسجد است. آنچه قبور کشورش نامیده اند بخشی بوده است از مسجد هزارساله عصر سیمجوریان در فارس که توسط پهلوی با خاک یکسان شد و این یک تکه سنگ را که احیانا محلی برای در و نیاز و سقاخانه بوده است را قبر کوروش نامیدند. جالب اینکه کوروش در سرزمین ماسازتها کشته شد و اگر می خواستند با امکانات آن زمان جسدش را تا اینجا حمل کنند حتما فاسد می شد. مگر اینکه مومیایی کرده باشندش که در رسم پارسیان مومیایی وجود نداشت و هیچ خبر تاریخی هم از مومیایی کوروش وجود ندارد. پس احتمالا این قبر کوروش هم یا ساختگی است و یا مال چیز دیگری.

    رابعا: در نوکری امثال تو برای یهود همین بس که روز منتسب به آزادی یهودیان از دست بخت النصر را روز کوروش امیدند. یعنی ارزش ایرانیان به نوکری برای یهود است. همان یهودی که خودش روز کشتار ایرانیان را در پوریم هر سال جشن می گیرد.
    از یکی از جوانهای بیسواد اما مدعی ایران پرستی رسیدم این روز کوروش چه روزی است! گفت روز تولد کوروش است!! ووقتی برایش حقیقت را توضیح دادم اصلا دچار دپرس شد! کس هم نیست بگوید ابله ها ! اگر ریگی به کفش ندارید روز تاجگذاری کوروش و یا یروزیش بر آزدی دهاک را جشن بگیرید نه اینکه اینقدر تابلو نوکری یهود را بکنید!


    خامسا: جهت اطلاع تو اتفاقا تویی که بی سوادی که نمی دانی شما لیبرالها برای ما نجس تر و کافرتر هستید از فاسقی به نام یزید یا معاویه. اگر جنگ و کشتن یزید و معاویه جایز بود پس کشتن شما به طریق اولی جایز و بلکه واجب است.
    معاویه آن قدر غیرت عربی داشت که وقتی رومیان به سرحدات شام حمله کردند نامه بنویسد و به سردار رومی بگوید ای سگ رومی از شام خارج شو والا والله با علی صلح می کنم و چان بر سر تو می تازم و تو را از شام بیرون می کشم که زردک را از زمبن خیسیسده بیرون می کشند..
    اما ظریف رذل رفت و به جلوی غربیها گفت به ما کمک کنید اگر ما رای نیاوریم آنها رای می آورند!
    یزید که یزید بود و خدا را بنده نبود اینقدر غیرت عربی داشت که وقتی زنش سراسیمه و سر برهنه به مجلس اسرا دوید بپرد و با عبایش روی سر و بدن آن زن بیندازد که کسی ناموسش را نبیند. اما حضرات اصلاح طلب و لیبرال با افتهار نوامیس خود را آرایش کرده و مثل خوک در خیابان پز می دهند که ببینید که چقدر ما روشنفکر و لیبرالیم . ناموس ما را ببینید و لذت ببرید!
    و از همه بدتر، اگر یزید و معاویه کافر هم بودند اما در خلوت برای خود شعر می خواندند و اسلام را انکار می کردند. روی منبر خود را مسلمانی 24 عیار معرفی می کردند و اگر هم دستوری می دادند سعی می کردند برایش بهانه توجیهی هر چند دروغ از اسلام بتراشند.

    اما حضرات لیبرال دیگر منعی نمی بینند که رسما ربوبیت خدا را انکار کنند و بگویند خدا و دینش هیچ حقی برای قانونگذاری در مورد بشر ندارند.
    آیا انکاری بزرگتر از این علیه دین لازم است؟
    معنیش هم این است که شما رسما کافر هستید و خونتان بر ما مباحتر است از خون یزید و معاویه و شمر و ابن زیاد.

    پس آماده باش. عاشورا در پیش است.
    اما لزوما اینبار به نفع شما تمام نخواهد شد. هر چند ما چه شما را بکشیم و چه شته شویم پیروزیم.



    --------------------------------------
    * البته همین را هم سندش را باید بیاوری. چون آنقدر دروغ به خلخالی بسته اند و از بس از تو دروغ شنیده ام که می دانم که نباید هیچ یک حرفهایت را باور کنم. خلخالی اساسا هیچ سمتی در رابطه با کشورهای خارجی نداشت که بخواهد با فلا مقام عربی دیدار بکن یا نکند. از همه مهمتر اینکه همین دروغ تو تا الا به عقل ویکیپدیا هم نرسیده بود و الا آن را هم علیه خلخالی درج می کرد و یا پیام فضلی نژاد در آن مصاحبه جنجالی حتما در این مورد از او سوال می کرد.

    ** خیال کرده ای خاک ایران به دلیل اینکه شکل گربه است برای ما ارزشی دارد؟ و یا افغانستان دیروز ایران بود و الان بیگانه است؟ و یا مثلا اگر کردستان توسط بازرگان جدا شده بو الان ایران تا پشت مرز قروه و بیجار بود؟ خیر. این قراردادها به درد خودتان می خورد. ایران اگر برای ما ارزشی دارد فقط به دلیل وجود شیعه خانه امام زمان و جمهوری اسلامی است. برای همین روی دیوارهای خرمشهر و هویزه می نوشتیم امانت الله و رسوله. دقیقا در همان روزهایی که ملی گراها فرار کرده بودند و یا دنبال سازش با صدام بودند. و به همین دلیل شیعیان عراقی با خود صدام که هموطنشان بود جنگیدند. و به همین دلیل مجاهدین خلق به اصطلاح ایرانی نوکری صدام را پذیرفتند. چون عقیده مرز ندارد.

  • مطالب هموطنان را در کامنت ها خواندم و کلیپ هم که مشخص بود.
    سوال من این است : پس چرا غرب هر روزپیشرفت میکند؟ چرا حتی کشاورزی هم در غرب پیشرفته تر از کشورهای دیگر است؟ چرا هزاران نفر از کشورهای مسلمان به غرب پناهنده میشوند بخصوص تحصیل کردگان ما ؟ چرا حتی فوتبال غرب هم سرآمد جهان است؟ چرا رفاه در اروپا و امریکا بهتر از جاهای دیگر است؟ و ... فضای عطرآگین جمهوری اسلامی دچار فلاکت و مشکل نان روز و فقر و اقتصاد نابسامان هست. جوانان اروپا که در لجن زار زندگی میکنند چرا به ایران پناهنده نمیشوند؟!

  • ادعای رفاه در اروپا و آمریکا را هم باور نکن. جلیقه زرد های فرانسه و بی خانمانان آمریکا را ببین تا بفهمی رفاه در غرب برای کسی است که پول دارد.

  • پاسخ شما خیلی ساده است: اصلا پیشرفت یعنی چه؟

    آیا پیشرفت مساوی بلندتر شدن ساختمانها و لوکس تر شدن ماشینها است؟ اینکه پیشرفت جمادات است نه پیشرفت انسان!
    آیا پیشرفت مساوی گل شدن توپ توی دروازه ها است؟ این هم که پیشرفت جیب سرمایه داران و باشگاهها و قمارخانه های فیفا است و نه پیشرفت انسان!
    آیا پیشرفت مساوی افزایش محصولات کشاورزی است که به جای رسیدن به گرسنگان جهان در اقیانوس غرق می شود تا گران شود و یا صرف ایجاد انواع غذاهای فراوری شده و مضر نظیر فست فودها و الکلها و امثال آن می شود؟ این هم که پیشرفت کمپانیها است نه پیشرفت انسان.

    خقیقت این است که در دویست سال اخیر کوچکترین پیشرفتی برای بشریت اتفاق نیفتاده است. تنها سبک زندگی عوض شده است و ماشینها و ساختمانها و سرمایه داری پیشرفت کرده است و انسانها را به صورت برده خود در آورده است و هر چیزی حتی شرف و عواطف و غیرت را هم به صورت کالایی برای فروش گذاشته است.

    انسانها فقط سقوط آزاد کرده اند.
    کدام پیشرفت؟

    اما مشکلی که هست این است که عقل اکثر انسانها در چشمشان است. خیال می کنند این چیزها که نام برده شد یعنی موفقیت و پیشرفت و ابلهانه خود را به آب و آتش می زنند تا برده بهتری برای نظام سرمایه داری جهانی و ماشینیسم آن باشند. *

    شما عقلت را به کار بینداز. خواهی دید که این پیشرفتها سرابی بیش نیست.
    بدبختی های ما هم در ایران از زمانی شروع شد که آن ها را پیشرفت و خود را عقب مانده نامیدیم. نتیجه اش هم شد این که شروع کردیم کورکورانه از آنها تقلید کنیم. جالب اینکه مقلدهای خوبی هم نبودیم. شدیم حکایت آن کلاغی که می خواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد و راه رفتن خودش را هم فراموش کرد!

    والا درست است که ما در قدیم بی سواد بودیم .
    از کامپیوتر و یخچال فریزر خبر نداشتیم.
    زنان ما همه در چادر و چارچوق بودند.
    کودکان ما همراه بزرگترها در مرزعه کار می کردند.

    اما در عوض استرس نداشتیم. طلاق و تجاوز و قتلهای ناموسی و سقط جنین نادر بود. کودکان ما زنان و مردان زندگی بار می آمدند و تا سی سالگی و بالاتر
    سربار خانواده ها نبودند. غذای تازه و سالم می خوردیم و خبری از چاقی و بیماریهای قلبی و سرطانها و سکته ها و مرگهای ناگهانی نبود.
    درست است که گاهی هم به خاطر عدم توجه به دستورات بهداشتی اسلام وبا و طاعون می آمد. اما دو سه روز هر که را می خواست می کشت و می رفت.
    اما خیلی بهتر از حالا بود که خانواده باید تا دهسال هر چه دارد و ندارد صرف نجات یک بیمار سرطانی کرده و جیب پزشکان را پر کند و ببیند که چگونه
    عزیزش در یک مرگ تدریجی زجر کش می شود.
    امروز آرزوی بشر بازگشت به همان زندگی سالم و باصفای قدیمی است.
    چیزی که همین پیشرفت نابودش کرد.
    همه اینها نتیجه Modern Times است. امثال چاپلین در وسط آمریکای مدرن فهمید اما ایرانیهای غربزده نفهمیدند...

    -----------------------
    * حتی اگر در نگاهی کاملا سکولار و غیر دینی بخواهیم نگاه کنیم ، همین به اصطلاح پیشرفتها الان بشریت را به نقطه سقوط کشانده است و بقای نسل بشر را به طور جدی مورد تهدید قرار داده است به گونه ای فریاد خود متفکران غربی را بلند کرده است. صدایی که البته به جایی نخواهد رسید.
    خواندن مقاله زیر برای شما لازم است:
    https://www.mintpressnews.com/paul-craig-roberts-capitalism-killing-us/247947/
    فارس نیوز هم آن را ترجمه کرده است
    http://fna.ir/boc9hm

  • پیشرفت یعنی : هرچه فیزیکدان و ریاضیدان و اختراعات و ابتکارات نود درصدش غربه. پیشرفت یعنی هرچه داروهایی که الان تحریم شده و دادمون دراومده. پیشزفت یعنی رنکنیگ دانشگاههای ما از 260 پایین تره. پیشرفت یعنی شبکه اینترنتی که شما الان در اون خودتو به اون راه زدی . پیشرفت یعنی ویندوز ، او اس مک ، اندروید ، اینتل ، موتورلا ، لینوکی ، اوتو کد ، فوتوشاپ ، میخوای باز هم بگم ؟

  • 841038 98/3/16 ساعت 23:43

    سلام چرا فيلم پخش نميشود

  • ناظر 98/3/16 ساعت 22:50

    چه نظرات عجیب و غریبی ! یعنی اسلام اینقدر پیچیده است که گروهی به نام اسلام دین را تحریف میکنند ؟ نه جانم . این فکری که میکنی وحی الهی نیست . بلکه وسوسه شیطان است و چون این وسوسه هارا دوست داری انرا به حساب خدا مینویسی .رقاصی و بدحجابی و رانت خوری و گرانفروشی و اشاعه فساد و ........ همه اش گناه است . عده ای خودشان عقل و شعور دارند و چون عقل و شعور دارند از خدا میترسند و گناه نمیکنند اما ادمهای کم عقل و نادان را باید به زور مجبور به رعایت دین کرد و ادمشان کرد مثل قوانین راهنمایی و رانندگی . از جریمه و زندان میترسی پس رعایت میکنی . بدون شک جامعه اسلامی نخواهد شد مگر به زور و چنانچه افراد احمق و نادان را به زور به راه نیاورند دیگران هم ناراست میشوند و بقول معروف یک بز گر گله ای را گر میکند . اما انهایی که مخالف خوانی میکنند بدون شک در خانواده شان ان موارد منکراتی وجود دارد و در حقیقت دارند از ناحق خودشان دفاع میکنند . وقتی مردی را در کوچه و خیابان میبینی که اندام همسرش را برای تماشا به نمایش گذاشته تا همه ببینند چه مالی و چه لعبت خوش اندامی دارد و کیف میکند فقط با زور و تهدید میتوان اینگونه احمقها را مجبور کرد که ظاهرا ادم باشند و در ملا عام خریت و بی غیرتی خودشان را نمایش ندهند . چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز به جماعت خران و چهار پایان اضافه شده و بعضیها هنوز از اتمام حجت و نصیحت و محبت حرف میزنند . پس بروند پوشش اول انقلاب را ببینند و وضعیت فاضلابی خیلی از زنان امروز را ببینند و بفهمند فقط با زور میتوان جلوی این دجالها را گرفت .

  • مرسی

  • وقاحت یعنی وقتی مردم رو به روزه گرفتن وادار کردن. وقاحت یعنی به مردم دروغ گفتن تو روز روشن. وقاحت یعنی مردم گشنه عدام بشن واسه حرفی که زدن ولی قاتل هایی که توی دولت کر میکنن آزاد بشن. وقاحت یعنی وقتی پسرت تو خارج داره میره کازینو میره و مشروب میخوره و "دانس" غیره و تو اونجا بشینی با پوله مردم ولی تو به مردم ایران شلاق میدی و میندازیشون زندان واسه همون کاری که پسرت تو خارج میکنه.

  • فقط نکته بامزه این است که دقیقا همان مسوولی که دزدی می کند و پسرش فلان است و.. دقیقا همان کسی است که شعار آزادی می دهد و خواستار عدم برخورد با مظاهر فساد است.

  • امیرالومنین با کنسرت هم برخورد نکرد. با تجارت اعضای بدن انسان هم برخورد نکرد! با قاچاق مواد مخدر هم برخورد نکرد!

  • کسی مردم رو به روزه گرفتن وادار نکرده...
    اینکه روزه خواری در ملاء عام ممنوع است یعنی در جامعه اسلامی حرمت نگه داری و دهن کجی به دستورات خداوند نکنی...
    ظلم ها و فسادهای موجود در کشور و در بعضی مسئولان هم ربطی به خود اسلام نداره و نه ربطی به مبانی انقلاب..
    اگر امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه)بود به شدت با فسادها و ظلمهای موجود در مسئولان برخورد میکرد و علل آن را ریشه کن میساخت

  • کسی مردم رو به روزه گرفتن وادار نکرده...
    اینکه روزه خواری در ملاء عام ممنوع است یعنی در جامعه اسلامی حرمت نگه داری و دهن کجی به دستورات خداوند نکنی...
    ظلم ها و فسادهای موجود در کشور و در بعضی مسئولان هم ربطی به خود اسلام نداره و نه ربطی به مبانی انقلاب

  • ﺑﻮﺩ ﺁﯾﺎ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﮑﺪﻩ‌ﻫﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ

    ﮔﺮﻩ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻭﺑﺴﺘﻪ ﻣﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺑﻬﺮ ﺩﻝ ﺯﺍﻫﺪ ﺧﻮﺩﺑﯿﻦ ﺑﺴﺘﻨﺪ

    ﺩﻝ ﻗﻮﯼ ﺩﺍﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻬﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    ﺑﻪ ﺻﻔﺎﯼ ﺩﻝ ﺭﻧﺪﺍﻥ ﺻﺒﻮﺣﯽ ﺯﺩﮔﺎﻥ

    ﺑﺲ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﻔﺘﺎﺡ ﺩﻋﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    ﻧﺎﻣﻪ ﺗﻌﺰﯾﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺭﺯ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ

    ﺗﺎ ﻫﻤﻪ ﻣﻐﺒﭽﮕﺎﻥ ﺯﻟﻒ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    ﮔﯿﺴﻮﯼ ﭼﻨﮓ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﯽ ﻧﺎﺏ

    ﺗﺎ ﺣﺮﯾﻔﺎﻥ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﻥ ﺍﺯ ﻣﮋﻩ‌ﻫﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    ﺩﺭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﺒﺴﺘﻨﺪ ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﭙﺴﻨﺪ

    ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺗﺰﻭﯾﺮ ﻭ ﺭﯾﺎ ﺑﮕﺸﺎﯾﻨﺪ


    خدا بیامرز حافظ هم گرفتار یه عده مذهبی خشک بو ریاکار بوده که از شادی ملت آتیش میگیرن و با جبر میخواستن مردم رو هم عقیده خودشون کنن و به زور ببرنشون بهشت شایدم جهنم شایدم هدفشون خسر الدنیا
    والاخره کردنه

  • خیر جناب فلونی. کسی جلوی تو را نگرفته. آزادی که بروی جهنم. آزاد آزاد.
    برو هر قدر دلت می خواهد در خانه خود گناه و عرقخوری کن. کسی کاری به کارت ندارد. اگر هم خواستی به سرزمینهای کفر و همانجا مرتد بشو. باز هم به ما ربطی ندارد.

    اما اگر خیال کرده ای اجازه داری در جامعه اسلامی به طور علنی گناه کنی و بقیه را هم به کناه تشویق کرده و به جهنم بکشانی کورخوانده ای. همانجا خونت را هدر خواهیم کرد.
    شادی شما معنایش فقط در گناه و رقاصی و عرقخوری و اختلاط و برهنگی زن و مرد و.. خلاصه شده است.
    این شادی البته باید به عزا تبدیل شود.

  • فکر نکنم آدم تو خونه خودش هم هرکاری بخواد بتونه انجام بده و کسی کاری به کارش نداشته باشه
    سر زمین کفر هم که با این وضع دلار آرزوش رو به دلمون گذاشتن
    جامعه اسلامی هم که با گناه یه عده ملتش به گناه تشویق میشن به چه درد میخوره
    شاید یه موقعی خدایی نکرده تو جامعه اسلامی یه عده ای زدن تو کار دزدی و اختلاص در ملع عام همه جامعه سریع دزد واختطلاص گر میشن آیا
     بعدشم امروز جامعه اسلامیه
    دیروز جامعه پهلوی بود
    فبلش جامع مغل ها و اعراب
    قبل ترش جامعه زرتشتیا
    بعدها هم که خدا میدونه جامعه از آن کی بشه (تا زور کی بیشتر بچربه)

     تاز وعده خدا در بهشت همین می و حوری و غلمان و شهدو عسله
    گویند بهشت و حورعین خواهد بود
    آنجا می و شیر و انگبین خواهد بود
    گر ما می و معشوق گذیدیم چه باک
    چون عاقبت کار چنین خواهد بود

    این نقد بگیرو دست از آن نسیه بدار

  • فعلا که کسی کاری به کارتان ندارد. بروید خانه خود گناه کنید که اینقدر تشنه و مشتاق جهنم هستید.
    آرزو به دل هم نمی مانی. سفر آنتالیا ارزانتر از سفر مشهد تمام می شود. ویزا هم نمی خواهد پاشو برو گناه کن و اصلا همانجا بمان تا جانت در آید.

    یک حرامزاده ای هم بود که می گفت روزه ای که با یک آب خوردن باطل شود به درد نمی خورد!! حالا تو هم بگو جامعه ای که مردمش با دیدن گناه به گناه تشویق شوند به درد نمی خورد! اما خاصیت آدمها این است که وقتی یک عده یک کاری می کنند بقیه هم تشویق می شوند از آنها تقلید کنند و اصثلا همینطوری پدیده مد بوجود می آید. و امان از وقتی گناه مد بشود...

    اما آری. جامعه ما واقعا روزی اسلامی بود. روزی که کمیته ها و خلخالی ها سر کار بودند. ایده آل نبود اما خبری از دزدی و اختلاس نبود. خبری از بی حجابی نبود. خبری از طلاق نبود. خانواده ها بسیار پایدار بودند. خبری از تریاک و هرویین نبود مگر در مخفیگاهها!!
    و افسوس که عصر طلایی دهه شصت با آمدن خاندان شیطان صفت هاشمی خاتمه یافت...

    اما متشکرم که حرف دلت را زدی.
    آری. بگو بهشت و جهنم نسیه است و دنیا نقد. اینهمه پیغمبر و امام هم از نظر شما همه دروغگو بوده اند. دنیا هم پوچ است و آخرتی در کار نیست.*

    اما اسم این تفکر همان کفر است. تو با این تفکر حق زندگی و نفس کشیدن در جامعه اسلامی را نداری و خونت مباح است.اصلا اگر امثال تو مجاز به زندگی در چامعه اسلامی بودند که نیازی نبود پدیده نفاق ایجاد شود!
    یا نفاق پیشه کن و یا برو به همان سرزمینهای آزاد کافر خودت.

    ------------
    * به تو زحمت نمی دهم که فکری حالا اگر واقعا قیامتی باشد چه کسی ضرر کرده است...

  • اون دورانی دوران آرمانی شما بود
    چندان هم پاک و عاری از عیب نبود
    بیگناهانی زیادی کشته شدند و چه خوانواده های زیادی نابود و جنایات و فساد های زیادی هم رخ داد که خیلیاش سر منشع مشکلات الانه
    شاید اگه حجمه رسانه وثبت اطلاعات در حد الان بود بهتر مشکلات اون موقع رو درک میکردی  اون زمان برای وقتی بود که شعار بود نه شرقی و نه غربی ولی وقتی دیدن نیاز هست هم به شرق و هم به غرب و فشار های داخلی و خارجی اجازه هر کاری رو بهشون نمیده و درصورت ادامه
    این تند روی ها و جنایات احتمال داره به کشوری منزوی تبدیل بشن و خطر فروپاشی شدید میشه مجبور به چرخش شدند
    و فشار رو از مردم کم کردن
    به نوعی امتیاز دادن که امتیاز بگیرن
    آدمایی مثل شما و عقاید خلخالی خیلی راحت با انگ کافر بودن خون آدما رو مباح میکنید
    آول سر میبرید بعد میگید آگه کافر بود که خوب کاری کردیم و میره جهنم و اگه بیگناه بود میره بهشت
    و این تفکر شما دست کمی از عصر طلایی داعش نداره
    برو دعا کن که هاشمی و خاتمی ها آمدند و و بقای حکومت را تا الان تظمین کردند وگرنه معلوم نبود هیروشما بشیم یا کره شمالی
    ظمنا آگه جرعت و توان دل کندن رو داشتم خیلی قبلتر از اینا این کشور به ظاهر سلامی رو ترک میکردم
    تا اجازه ندم آدمایی که با مالیات و سوای گرفت از ما و بیگاری کشیدن ازمون و پایمال کردن حقمون زندگی میکنن و حس قدرت طلبی و
    حس حمایت از عقیده حاکمه خودشون رو ارضا میکنن ازم سو استفاده کنن و وقتی ازشو انتقاد میکنم بگن این دیگه به درد نمیخوره خونش مباح



  • احتمالا خود تو همان محمد لیبرال هستی که با اسم جدید داری کامنت می کذاری.
    اما جهت اطلاع تو و همقطارانت در آلبانی و موساد،

    املای نا نوشته غلط ندارد! اما یک مقایسه ساده دهه شصت و شزایط الان نشان می دهد که آن دوره بهشت و عصر طلایی تاریخ ایران بوده است.

    اگر منظورت هم از بی گناهان کشته شده همان اعضای مجاهدین خلق و پیکاریها و توده ای ها و چریکها و... است بگو حرف دلت را. اتفاقا درست ترین کار در دهه شصت اعدام همین میکروبهای اجتماع بود. امروز دقیقا مشابه همین کشتار برای نابود کردن اصلاح طلبان لازم است.
    پزشکی که بیرحمانه به جنگ میکروبها و سلولهای سرطانی می رود یک فرد بشر دوست است نه آن منافق کثیفی که برای سلولهای سرطانی دل می سوزاند.

    و بدبختی ما از همان جایی شروع که نه شرقی نه غرزبی به هم شرقی هم غربی تبدیل شد.
    شما اصولا چیزی را فراتر از شکم و شهوت و معاش به عنوان نیازهای انسان نمی شناسید.*
    و تن دادن به هر خفتی را برای رسیدن به رفاه مجاز می دانید. و ریش خود را به ماتحت هر خری فرو می کنید برای مصلحت!

    البته از نظر شما کلاغ لاشه خور و یا قناری در قفس که آب و دانه اش آماده است خوشبخت است و آن عقابی که بر اوج پرواز می کند و از گرسنگی می میرد اما لب به لاشه نمی زند بدبخت است. ولی مشکلی هستند و اینکه همه وجدانهای بشری زندگی عقاب را می ستایند. هز انسانی ذاتا می داند که زندگی به سبک کلاغ یا قناری مساوی نکبت است.

    آری. انزوا چیز بسیار خوبی برای کشوری است که می خواهد استقلال خود را در جامعه مافیایی جهانی جفظ کند.
    تهش می شود کره شمالی. همان جهنمی که دایما ما را از آن ترسانده اند. خوب که چه؟
    کشوری است که با وجود هفتاد سال تحریم و انزوا نه تورم دارد و رباخواری. نه فحشا دارد و نه بیکاری. نه نا امنی دارد و ترافیک و مشکلات محیط زیستی.
    مردمش سالم زندگی می کنند. شبها زود می خوابند و زودهم بیدار می شوند. خبری از نایت کلاب ندارند و آنهمه انرژی را شبهت هدر نمی دهند. در عوض شبهایش پرستاره است. هنوز مردمش می توانند مثل انسان سالم زندگی کنند.
    آری. هیچ خبری از اینترنت و ماهواره و نظایر آن ندارند. پس استرس هم ندارند. ** خبری از طلاق و فحشا و افتضاحات اینترنتی ندارند.
    الان پمپئو می گوید مجبوریم در مقابل کره شمالی کوتاه بیاییم چون موشک اتمی دارد!
    و ترامپ مجبور است خودش تحریمهای جدید علیه این کشور را وتو کند!


    اما خلخالی، آن قهرمان بزرگ و سردار رشید اسلام که هر قدر علیه او در فضای مجازی سمپاشی کردید و پی در پی از آلبانی کامنت و پست گذاشتید اما بیشتر محبوب دلها شد و امروز در کوچه و بازار مردم چراغ به دست دنبال او می گردند.شما با خدا نمی توانید در بیفتید...
    آری. او معصوم نبود. اما به وظیفه اش عمل کرد. اگر احیانا هم جایی را اشتباه کرده باشد، آن فرد مقتول به بهشت رفته است. اما اگر با همین تفکرات احمقانه امروز فردا کرده بود شما کفتارهای آلبانی مشغول در آوردن چشم ها و بریدن گردنها و کندن پوستها بودید. البته اشپیگل افشا کرد که هنوز هم دارید همان چیزها را آموزش می بینید!



    اما رجاله خبیث، ان کسی که سبب شد دشمنان ما اینطور جری شوند و ایران محور شرارت بدانند همان شیطان پرستانی مانند خاتمی و هاشمی و روحانی بودند.
    ای کاش ویتنام شده بودیم.
    ای کاش بمباران بمب های آمریکا سراسر ایران را شخم زده بود.
    اما در عوض از شر امثال شما راحت می شدیم. جنگ که می شود رفاه طلبان و غرب پرستان اول از همه فرار می کنند.
    می دانند مردان قهرمان و شجاعی که می جنگند.
    یا پیروز می شوند و آمریکا را به زانو می آورند و عزت ابدی خود را تضمین می کنند.
    و یا مردانه شکست می خورند و نابود می شوند نه اینکه با دست خود و مثل یک ملت زبون و ذلیل تسلیم دشمن شوند.


    صد البته این وسط خون شما و همفکرانتان مباح است.
    چون هیچ کشوری بدون کشتن ستون پنجم دشمن و نابود کردن تفکرات خائنانه و ذلیلانه نمی تواند در مقابل دشمنش بایستد.



    --------------
    *این دعوای دو جهان بینی متضاد است که مربوط به سال 57 یا 96
    و یا سه هزار سال قبل یا بعد نیست. انسانها دو گروه هستند. گروهی معمولا
    بزرگ و اکثریت که اصولا حیات و زندگی را چیزی چز در بازه تولد تا مرگ نمی
    دانند و برای زندگی خود هدفی جز معاش و شهوت متصور نیستند. البته که از
    نظر این گروه همواره ایستادن بر چیزهایی مانند شرف و استقلال و رضای خدا
    و مبارزه با طاغوتها کاری احمقانه و بی معنی است که وقت برایش مناسب
    نیست! چرا که هدف آنها فقط اقتصاد است! اینها حتی رسما بقای خود و
    ملتهایشان را نتیجه همین وادادگی و رفاه طلبی می دانند. اصلا رییس دولت
    موقت یعنی مهدی بازرگان صریحا می گفت [با عرض معذرت از شما خواننده عزیز]
    رمز بقای ملت ایران در پفیوزی است! با این نگاه البته هزاران برجام هم
    امضا شود عین عقلانیت از نظر اینها است.

    اما گروه دوم زندگی را فراتر از معاش و شهوت می دانند و اصلا آن را بین
    تولد تا مرگ محدود نمی دانند. به طور طبیعی آنها برای اموری فداکاری می
    کنند که از نظر دسته اول هیچ ارزشی ندارد و عین بی عقلی و افراطی گری
    است. به طور طبیعی با نگاه گروه اول جنگ بر سر اروند رود هم کاری احمقانه
    بود چون عادیدات آن تا صد سال جبران هزینه یکسال جنگ را هم نمی داد و
    بهتر بودید می دادیم به صدام تا آنهمه هزینه بیهوده ندهیم!
    هم گروه اول و هم گروه دوم از هم بیش از دو دو شمن پدر کشته نفرت دارند.
    تاریخ عرصه نبرد این دو تفکر بوده و به هیچ وجه ملیت و قومیت مانع آن
    نیست و نخواهد بود.


    **
    مایکل پلین مجری مشهور بی بی سی می رود به کره شمالی تا یک جهنم را از این کشور به تصویر بکشد اما هر چه می کند جز زیبایی نمی تواند نشان دهد. حتما مستند سفر مایل پلین به کره شمالی را ببین.

  • نه من اونی که میگی نیستم
    آزادی خواه هم نیست چو عقیده دارم اصلا چیزی به اسم آزادی مطق وجود ندار
    ولی قانون مدار بودن رو قبول دارم
    البته یک کتاب قانونی که بر اساس نیاز اکثریت و شرایط زمان
    و کاهش جرم و حقوق مساوات مردم قابل تغیییر باشه و.....
    که تو کشور ما چند کتاب قانون وجود داره
    قانون اساسی بر پایه اسلام
    قانون اسلامی برپایه قرآن و تقکرات اعتقادی
    که هر کس نصبت به هرچی خودش از دین فهمیده تفسیرش میکنه که گاها در تظاد با قانون اساسیه و از نظر خودشون چون از دل روایات و احادیث بیرن کشیدن بر قانون اساسی ارجهیت داره
    قانون خود سری کسانی که خودشون رو طرفدار نظام میدونن و چون جای امنی زیر سایه نظام پیدا میکنن در بیشتر کارهاشون
    یه دادگاه صحرایی تشکلی میدن و همونجا قانون گذاری و اجرا میکنن
    من فکر میکنم تفکرات شما دستکمی از خوارج نداره
    ولی اشکال نداره منم آرزو میکنم
    یه کشوری داشته باشین مثل کره شمالی
    شاید اونجوری بیشتر بهت خوش بگذره
    در مورد اروند رو هم
    اینا یه موضوع وطن پرستانه هست که هرکسی که وطنش براش ارزش داشته باشه
    همه جاش براش مهمه ولی
    من شنیده بودم آدمایی مثل شما عقید شون برعکسه و میخواستن خلیج فارس رو به خلیج اسلامی تغییر بدن
    و در بین خاک سر زمین و بقای عقاید ارجحیت را به بقای عقایدشون میدن 
    در کل روایت است از محمد که هرچه برای خود نمیپسندی برای دیگران هم مپسند
    اگه دوست داری روزی کسی همینگنه که تو فکر میکنی بر علیه تو و عقایدت رفتار کنه
    همین مسیر رو پیش بگیر
    معروفه که در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه


  • اینکه کی باشی و چی باشی مهم نیست. مهم این است تفکراتتان اشتراک و تشابه زیادی با هم دارد.

    قانون اساسی هم هیچ ارزشی ندارد اگر در تضاد با اسلام باشد. اتفاقا اختلافات در مورد بدیهی ترین بدیهیات اسلام است که جای اختلاف ندارد! مثل اینکه آیا مسلمان مجاز است زیر ولایت کافر برود و قوانین کفر را به اسم قوانین بین المللی بیپذیرد و به کافر اجازه دهد در امور داخلیش مداخله کند؟
    که جواب همه فرقه ها و تفاسیر اسلامی منفی است. اما می بینید که دقیقا اجرا می شود.
    و یا قانون اساسی دستور به حمایت از جنبش های اسلامی و ضد استکباری در سراسر دنیا داده است! اما آقایان به اسم دیپلماسی آن را اجرا نمی کنند.
    پس به نفعتان است که حرفی از قانون اساسی نزنید چون اگر اجرا شود خیلی برای امثال شما بدتر خواهد شد.
    و ای کاش همان دادگاههای صحرایی تشکیل می شد و تکلیف کسانی که به اسم آزادی در حال نبرد با اسلام هستند را مشخص می کرد.

    و اما خوارج و ما ادراک ما خوارج؟ خوارج همانهایی بودند که با وقاحت و بیشرمی حکمیت را بر امامشان به زور تحمیل کردند و وقتی گندش درآمد گفتند علی کافر است که گذاشت حکمیت امضا شود! دقیقا حکایت همان یهودیان آنوسی که که ابتدا به زور و با قشون کشی خیابانی و به اسم جشن های موفقیتهای ظریف در لوزان و ژئو و وین و کشاندن مردم به خیابانها رهبری را وادار به پذیرش برجام کردند و حالا می گویند برحجام طبق نظر رهبری انجام شد!
    وقاحت هم حدی دارد جناب فلونی. خوارج تر از آنها که شما سنگشان را به سینه زده اید و می زنید وجود ندارد.

    و اما کره شمالی، اگر مردم کشور عاقل بودند و اینطور فریفته رسانه های غربی نبودند از حکومت خواسته ای جز ایجاد حاکمیتی شبیه کره شمالی نداشتند.

    و اما وطن پرستی، آنها که خدا پرست بودند رفتند اروند را نجات دادند و آنها که وطن پرست بودند بلافاصله از ایران فرار کردند و یا به دستبوسی صدام رفتند.

    آری. اگر عقیده نباشد خاک چیزی جز قراردادی بین چند سیم خاردار نیست. لابد اگر بازرگان موفق شده بود کردستان از ایران جدا شده بود حالا حاک می شد تا پشت سیم خاردهای کردستان!! اما عقیده بود که می گفت خروج از حاکمیت اسلامی یعنی وارد شدن به ولایت کفر. برای همین بود که بسیجی ها روی دیوارهای خرمشهر و سوسنگرد نوشته بودند "امانه الله و رسوله"
    و هر چه که باشد تو حق نداری حرفی از وطن پرستی بزنی. چون در مرام تو صلح ارزشش بیش از شرف و عزت است! اتفاقا یک آب باریکه را از دست دادن خیلی بهتر است از استقلال را از دست دادن و تابع سیاستهای آمریکا شدن و یک کشور دلخواه آنها شدن. چیزی که آرزوی شما است.


    و اما خلیج اسلامی، دروغی بود که شما خودتان گفتید و باور کردید*. هر چند اسم بی مسمایی نیست. ولی یادتان رفت که با تغییر اسم چیزی عوض نمی شود. هند سیصد سال مستعمره انگلستان بود با آنکه یک اقیانوس به نام هند به اسمش وجود داشت!!

    و نهایت اینکه آن روایت آخر از حضرت محمد صلی الله علیه و آله - که با بی ادبی هر چه تمامتر او را محمد صدا کردی- روایت نشده است و از وصی برحقش علی علیه السلام روایت شده هر چند فرقی ندارد و کلهم نور واحد.
    اما یادت باشد که همین علی علیه السلام که از کشته در جنگها پشته می ساخت همان کسی بود که مردن زیر هزار ضربه شمشیر را به مرگ در بستر ترجیح می داد.
    به هر حال ما هم اگر شهید نشویم می می میریم!
    خیال کرده ای مثل تو مشتاق زندگی به هر قیمت آنهم زیر ذلت و خفت هستیم؟
    خیر.
    ما وارث تمام شهدای تاریخ هستیم. همه موحدانی که از زمان آدم تاکنون کشته شدند و زندان رفتند و تبعید شدند. ما وارثان استفان و ناتانائیل هستیم. ما وارث ماشطه و آسیه و مومن آل فرعون هستیم. ما وارث یاسر و سمیه ایم.
    این داستانها را کودکی یاد گرفته ایم تا بدانیم برای حفظ میراثی که به ما رسیده باید فداکاری کنیم.
    این تویی که دنبال صلح طلبی و رفاه هستی و باید بترسی!
    اما اگر با شما اینچنین سخن می گوییم یعنی خود را برای نبرد بزرگی آماده کرده ایم.

    اگر پیروز شدید می توانید مسیر پاشنه در را تغییر دهید.
    اما برای اینکار باید به همان اندازه ای خون بدهید که ما برای ایجاد و حفظ این پاشنه خون داده ایم.



    ---------------
    * رهبری در اجلاس سران اسلامی از عبارت "خلیج فارس این دریای اسلامی" استفاده کرد که تاکیدی بود هم بر نام خلیج فارس و هم اینکه تنها دریای جهان است که تمام سواحل آن مسلمان هستند. منتهی وقیحانه شما قسمت اول عبارت را حذف کردید تا نشان دهید چه شخصیتی دارید.

  • عده ای ساده لوح خیال کرده اند هدف غربگرایان از ترویح بی حجابی و رقاصی و کنسرت و.. این است که جوانان ایرانی سرشان به پایین تنه بسته باشد و یاد دردهای واقعی خود نیفتند.

    اما اینها در اشتباهند.
    مشکلات اقتصادی قابل حل است. اختلاسها و دزدی ها را می شئود جبران کرد.
    او رانیوم را هم می شود دوباره غنی کرد.
    خاک کشور هم اگر از دست برود دوباره می شود آن را پس گرفت.

    اما وقتی حیا و غیرت و عفت رفت دیگر جبرانی برایش وجود ندارد.

    اتفاقا مشکلات اقتصادی تاکتیک روانی عربگرایان است تا مردم به خاطر غرق شدن در این مشکلات حواسشان از فاجعه فرهنگی در حال تکوین پرت شود و نفهمند دارد چه بلایی به سر کشور می آید.

  • اتفاقاً این ساده لوحی است که گمان کنی حیا و غیرت و عفت که برود دیگر راه جبرانی برایش نیست!..
    چه بسیار کسانی بودند که پس از آنکه عمری را در بی حیایی و بی غیرتی و بی عفتی سر کرده بودند به خود آمده و توبه کردند و پاک و پاکیزه و مومن به خدا شدند و از دنیا رفتند.. میتوانی به مستندی که درباره سید مهدی قوام و کسانی که بوسیله او توبه کردند مراجعه کنی یا همین انقلاب اسلامی ایران که سبب شد بسیاری از آنها که در زمان شاه غرق در گناهان بودند توبه کنند و یا اینکه همین سری برنامه های از لاک جیغ تا خدا را ببینی تا بدانی.. اینها همه شدنیست و اتفاق افتاده گرچه مشکل می نماید
    فاجعه فرهنگی بخشی از نتایج غرب گرایی است و بخش دیگر همان پرت کردن حواس مردم و جوانان و مشغول کردنشان به شهوات و گناهان تا نفهمند و دنبال مطالبات اصلی دنیوی شان نیفتند و عقل و اندیشه شان تعطیل و نیمه تعطیل شود و نفهمند که بوسیله حاکمان و دولتیها چه ظلمی بر آنها میرود

  • ضربه ای که امثال شما به اسلام و حیا و عفت زده اید را خود لیبرالها نزده اند. نمی دانم کامنتهای شما از شدت ساده لوحی شما است و یا ....
    واقعا چرا برای بدیهی ترین بدیهیات باید با امثال شما مباحثه کنیم!؟

    اولا خیر. سید مهدی قوام در تمام عمرش جز عده ای معدود را نتوانست هدایت کند و هر آنچه در مورد وی گفتند جز اغراق مریدانش نبود. بلکه نوح پیغمبر هم نتوانست در 950 سال نتوانست جز افراد اندک و معدودی نفر را مسلمان کند. این دقیقا تفکر انجمن حجتیه بود که می گفتند به جای به اصلاح جامعه به اصلاح موردی تک تک افراد بپردازید! کاری به اصلاح حاکمیت نداشته باشید! و این دقیقا همان چیزی بود که امام خمینی آن را تحجر می دانست و سبب شد که اسلام خمینی در مقابل اسلام حلبی قرار بگیرد. نتیجه کار حلبی رسیدن به ماجرای جشنهای هنر شیراز بود که همه دیدند با وجود سالها تلاش حضرات برای اصلاح افراد نتیجه چیست.
    وقتی گذاشتید سیل یی حیایی و بی غیرتی و بی عفتی جاری شود همه چیز را با خود می برد ولو اینکه حالا شما گوشه و کنار کسی را هم نجات دهید!!

    اگر امام خمینی زنده بود قطعا در مورد برنامه هایی مانند لاک جیغ می ایستاد . عاملانش را محکوم می کرد و با این احیای تفکر حجتیه ای مقابله می کرد. افرادی که اسلام را تا حد یک دین فردی پایین آورده اند و وانمود می کنند که گویا این دختران در محیطی مثل آمریکا مسلمان شده و حالا حجاب سر کرده اند! انکار نه انگار که اینجا جمهوری اسلامی است که برای حاکمیت اسلام صدها هزار شهید داده است. قرار نیست اسلامش اسلام فردی بشود.


    ثانیا امام خمینی هم موفق نشد بواطن را هدایت کند*. بلکه به وظیفه اش در مبارزه مستقیم با طاغوت عمل کرد. اقشار مذهبی را بر حکوکت مسلط نمود. موج بزرگ مذهبی ایجاد کرد و کاری کرد که افراد لامذهب مجبور شوند برای حفظ ظاهر هم که شده و از ترس دیگران و از ترس کمیته ها و از ترس خلخالی گناه را ترک کنند. صد البته افراد معدودی هم بودند که که واقعا تغییر کردند اما بر استثناهایی مانند شاهرخ ضرغام نباید قاعده وضع کرد. حکم کلی این بود که عموم آنها که جبهه ها را پر کردند همان قشر مذهبی و جنوب شهری و پای منبر و محراب بودند.
    در حققیقت در نگاه کلی امام خمینی تنها کاری که انجام داد این بود که فساد و بی عفتی و بی حیایی را از ظاهر جامعه زدود. اما بی حیا سر جای خود بودند و دوباره مانند آتش زیر خاکستر بعد از سال 68 خود را کم کم بروز دادند. و با حمایت حاکمیت و شل مذهبی مسوولان کشور کار به وضع فعلی رسید.
    خیال کردید آنها که شعار جالوید شاه دادند و یا برای بختیار تظاهرات حمایتی برگزار کردند بعد از انقلاب همه ناگهان فوت کردند؟
    خیر. ماندند منتظر فرصت و در روز 14 خرداد 68 بود که فهمیدند فرصت برای آغاز پروژه استحاله فراهم شده است.


    در حقیقت پهلوی ها جریان بی عفتی و بی حیایی را آوردند که هرگز هم جبران نشد.

    امام خمینی هم بعد از چند سال گذشتن از انقلاب وقتی دید اقشار بی حجاب هدایت پذیر نیستند و اصرار بر عمل خود دارند اعلام کرزد از فردا زنان ما با حجاب خواهند بود و دستور برخورد کمیته ها با بی حجابان را صادر کرد و نتیجه آن هم با حجاب شدن کل جامعه و کاهش بی سابقه مصرف مواد مخدر و موارد منکراتی و افزایش دوام خانواده هاذ و کاهش طلاق و ... بود**. همین الان هم پایدارترین خانواده های کشور خانئواده هایی هستند که در دهه شصت شکل گرفته اند و ناپایدارترین آنها هم خانواده های دهه هشتاد و نود!

    شما بالاخره باید بفهمید اسلام فردی با اسلام اجتماعی فرق دارد و اصلاح فرد مساوی اصلاح جامعه نیست. چه بسیار افراد مومن و نماز شب خوان که در زمان پهلوی هم بودند اما بواسطه سکوت و در عمل رضایت در مقابل گناه الان جهنمی هستند. افراد هم بودند که راضی نبودند و تلاشهایی کردند- که البته در جای خودش در خور تاقدیر است- اما مطلقا موفق نشدند سیل بی حیایی را مهار کنند.


    ثالثا: اگر قبول دارید فاجعه فرهنگی به خاطر سلطه غربگرایان است دیگر جای اما و اگر با امثال من نیست.
    باید قاطعانه با آنها مقابله کنید. مستقیما به جنگ ارزشهای غربی مانند آزادی و دموکراسی و حقئوق بشر و سایر دذروغها و پارادوکسهای عصر جدید بروید.
    باید قاطعانه از اجرای بیرحمانه شریعت اسلامی حمایت کنید و همانطور که خدا در قرآن دستور داد ذره ای رافت در مقابل افراد فاسد نشان ندهید.
    اما تا وقتی که به جای غربگران در حال مقابله با مسلمانان غیرتمند هستید ، یقینا در جبهه دشمن اسلام جای دارید ولو خودتان ندانید.




    ----------------------
    * در حقیقت پیامبر هم نتوانست و اصولا مامور نبود بواطن را هدایت کند. پیامبر می دانست بسیاری از افراد منافق هستند و امثال ابوسفیان هستند و از ترس مسلمان می شوند. اما همین قدر که جامعه ظاهرش اصلاح شود و مظاهر گناه و شرک پاک شود یعنی پیامبر به وظیفه اش عمل کرده است.
    ** و اگر این برخوردهای قاطع تا چند نسل ادامه یافته بود می شد امید داشت که کم کم اسلام به عادت عمومی جامعه تبدیل شود. مثل همان مثال رانندگی صحیح در اروپا بعد از هفتاد سال سختگیری و جریمه های نجومی. هر چند بی حیایی مانند فشار خون است و درمان قطعی ندارد و تا آخر عمر فقط باید آن را با زور دارو کنترل کرد.

  • گرامی من نه آن ساده لوحم که گمان کردی و نه آن.... که فرض کردی
    شما نوشتی جای جبرانی برای بی حیایی و بی غیرتی و بی عفتی نیست یعنی راه جبران را بسته محض دیدی، ولی من گفتم که نخیر کسانی بوده و هستند و خواهند بود که توبه کردند..
    من مخالف هرگونه ظلم و فساد و ترویج آن در جامعه هستم و معتقدم باید هر آنکس ظلم و فساد را در جامعه پایه ریزی کرده را مجازات کرد...
    یعنی باید علل را با قوه قهریه ریشه کن کرد و بعد آنکسانی را که فریب خورده یا غافلند را با زبان خوش و رفتار پسندیده و آگاه کردنشان هدایت کرد...
    ولی آنکسانی هم که میخواهند شریعت را در جامعه پایه ریزی و اجرا کنند هم بایست آگاه و پاک و دلسوز باشند و در جای خود قاطعیت نشان دهند تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند...
    من با شما هیچ دعوایی ندارم و نه با هیچ مسلمان دیگری

  • من هم حرفم این است که خیر.این افرادی که می گویید ممکمن است به طور فردی هدایت شوند آنقدر اندک و معدود هستند و خواهند بود که ابدا نمی توان حکم کلی برایشان صادر کرد. * و برای همین سه سال زبان خوش مسلمانان بعد از انقلاب در برخورد با بی حجابان ابدا جواب نداد. با آنکه قبلا شاه را نیروی قهریه ریشه کن شده بود.
    با همین مردم باید با قاطعیت رفتار کرد. دقیقا همانطور که در مورد قوانین مادی و بشری با قاطعیت برخورد می کنیم.
    و از این مهمتر اینکه هدف دین یک امر فردی نیست و قرار نیست تمام جامعه سلمان و ابوذر بشوند تا بعد تازه اسلام شریعت خود را پیاده کند.

    اما اینکه نوشته اید " تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند..." ، معنیش این است که رضایت و خوشآمد مردم را معیار درست یا غلط بودن کارها می دانید. و همین نگاه شما مایه نگرانی است.
    در حالی که برای مومن رضایت مردم کمترین ارزشی ندارد و مومن مصداق "لایخافون لومه لائم " است.**
    بگذار از ما بری بشوند. بگذار ما را داعشی بخوانند. مگر جز این است که اگر الان خود رسول الله بیاید او را هم داعشی خواهند خواند؟

    اگر بدانید علی علیه السلام با کشتار پدران و برادران کفار چقدر آنها را از خودش و اسلام متنفر کرد؟ جالب اینکه آنها بعدها که به زور مسلمان شدند هم کماکان از علی متنفر بودند و ماندند. دعای ندبه را بخوانید " فاودع قلوبهم احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه". حتی بعد از خلافت علی علیه السلام می گفتند ما از تو دل خوشی نداریم چون پدرانمان توسط تو کشته شدند! امام هم پاسخ می داد آن جنگها که مساله شخصی نبود. شما باید بگویید از اسلام شکایت دارید نه از من!


    متاسفانه در چند دهه اخیر، تفکر مرجئه بشدت در نظام نفوذ کرده است و تحت عنوان اسلام و دین محبت و از صدا و سیما و سایر مبادی تبلیغاتی نظام در حال تبلیغ است. اینکارها هم همه به اسم جلب دلها و هداییت انجام می شود ولی در عمل در حال تحریف عمیق شریعت و ابدیل اسلام به یک دین فردی و نرمالیزه سازی نظام با اهداف لیبرالیسم است.
    نتیجه هم شده اینکه من وقتی الان با بسیجی ها صحیت می کنم گاهی حرفهایی را از آنها می شنوم که نهضت آزادی ها در دهه هفتاد می شنیدم!!
    و این است همانکه شنیده اید پیش از ظهور اسلام را چنان وارونه کرده اند که وقتی مهدی بیاید او را کذاب خواهند نامید و می گویند اگر او امام بود که اینهمه کشتار نمی کرد!


    ---------------------
    * اگر قرار باشد کسی هدایت شود بعد از چهل سال تبلیغ و اینهمه مراکز پاسخگویی به شبهات هدایت می شود. تازه ما که نگفتیم بیایند مسلمان شوند. یک مساله عقلی و بدیهی است که به سر کردن یک روسری از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما ساده تر است!
    حالا شما خیال می کنید چقدر احتمال دارد کسی که آکاهانه تصمیم گرفته است مانند غربی ها زندگی کند با منطق استدلال هدایت شود؟
    ** برای همین امام خمینی در پاسخ شهید بهشتی گفت اگر این مردمی که درود بر خمیتی می گویند فردا مرگ بر خمینی هم بگویند سرسوزنی از مواضع خودم کوتاه نخواهم آمد.

  • برادر من این درست نیست که بخشی از نوشته مرا نقل کنی و به آن بتازی!!..
    شما این را از نوشته من نقل کردی و قبل آن را نه(اما اینکه نوشته اید " تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند..." ) ...
    قبل آن من چه گفتم؟ من نوشتم: ولی آنکسانی هم که میخواهند شریعت را در جامعه پایه ریزی و اجرا کنند هم بایست آگاه و پاک و دلسوز باشند و در جای خود قاطعیت نشان دهند تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند...
    این مقدمه را حذف کردی! چرا؟ ..
    اینکار شما یعنی مغلطه نقل قول ناقص که خودتان بهتر میدانید
    بله اگر شما توانستید شبیه علی علیه السلام و امام زمان و پیغمبر آگاه و پاک و دلسوز مردم باشید و در جای خود قاطعیت نشان بدهید آنوقت مردم را از اسلام بری نمی کنید
    آنها هم که از علی علیه السلام متنفّر بوده و شدند طبق روایات ولد الزناء و منافقین و کفّار یهود و بت پرستان کافر بودند.
    قطعاً اگر شما آگاه و پاک و دلسوز مردم نباشید و موقعیّت شناس نباشید تا در جای خودش قاطعیّت نشان بدهید نمی توانید اسلام را به درستی به مردم ارائه کنید و بخاطر همین مردم را از اسلام و انقلاب بری میکنید...
    همانطور که عدّه ای بخاطر بداخلاقی مومن نماها و اجرای غلط و ناعادلانه شریعت و احکام إلهی در ایران و دیگر نقاط جهان از اسلام بری شدند..
    این را هم قبول دارم که مردم نبایست بخاطر بدرفتاری مسلمانان نا آگاه یا مسلمان نماها از اسلام بری بشوند ولی تا جای زخمی که از دین دار نماها خوردند ترمیم بشود و بدانند دین آن نیست که آنها میگویند طول میکشد...
    همان خدایی که فرموده: مومنان از ملامت سرزنش کنندگان نمی هراسند، فرموده(مضمون آیه) : با ملایمت با فرعون سخن بگو شاید بخواهد بازگردد و توبه کند
    مردم و جوانان ما فرعون که نیستند باید اوّل با زبان خوش مردم را آگاه کرد و رفع شبهه شان نمود و پس از آنکه فهمیدند دین داری و پایبندی به احکام برای خودشان خوب و سازنده است اگر نپذیرند و بخواهند ظلم و فساد جامعه انجام بدهند با آنان برخورد قاطع نمود
    آنوقت شما گمان کردید بعضی از مردم ما که مثلا بی حجابی و بدحجابی در کوچه و خیابان دارند کافرند؟!
    کافر آنکسی است که خداوند حجّتش را از همه لحاظ بر او تمام کرده و او نمیخواهد خدا و دین حق را پس از فهمیدنش بپذیرد
    خداوند هم در قرآن فرموده(مضمون آیه): ما هرگز عذاب کننده نبودیم مگر آنکه رسولی بفرستیم(و حجّت را بوسیله آن تمام کنیم)
    تا خداوند حجّتش را بر مردم تمام کند طول میکشد و من و تو و هیچ کسی دیگر هرگز نمی توانیم حکم کنیم به کافر بودن بخشی از مردم کشورمان که پایبندی به شریعت در جامعه ندارند..
    مردم ما و بویژه جوانان ما بایست با دلایل عملی و منطقی بفهمند که پایبندی به احکام دین برایشان مفید و سازنده است و خطرات و مضرات را رفع یا دور می سازد
    بنابراین پس از آگاهی؛ حتّی اگر نماز خوان و روزه گیر هم نباشند میدانند که نباید مثلا بی حجاب و شل حجاب باشند و نباید مشروب بخورند و ووو
    همانطور که مثلاً موتور سوار از کلاه کاست استفاده میکنند یا کمربند ایمنی در ماشین می بندند چون فهمیدند برایشان سودبخش است و دفع خطر و ضرر میکند
    این حرف من است
    خدا نگهدار

  • الان کجایش معنا را تغییر داد؟
    هیچ مغلطه ای در کار نبود و هر حذفی هم معنا را عوض نمی کند. اتفاقا معنیش می شود اینکه اگر کسی از نظر شما پاک و دلسوز باشد کاری نمی کند که مردم ناراحت شوند!!
    پس این تعریف شما از دلسوزی و پاکی است! همان دموکراسی! همان رضایت مردم!

    اتفاقا کسی مثل علی دلسوز باشد مطلقا رحم نمی کند و منتظر رضایت مردم نمی شود. عین پدر و مادر دلسوزی که به زور کتک دست و پای بچه خود را می بندند و به او آمپول می زنند. حالا هر قدر هم آن بچه نادان بدش بیاید.
    تو خیال کرده ای کارهای پیغبران مورد رضایت مردم بود؟ آیا مردم از ابراهیم بری نشدند وقتی دیدند او همه مقدساتشان را شکسته است؟*

    اما اینکه مرتب از امثال شما می شنوم که می گویید خدا به موسی گفت "با ملایمت با فرعون سخن بگو شاید بخواهد بازگردد و توبه کند "
    اما شرمتان باد که نمی گویید این قول لین و مهربان فقط برای بار اول بود که فرعون برای نخستین بار در عمرش قرار بود با دعوت حق آشنا شود.
    اما بعدا که تکذیب کرد و ایمان نیاورد چه؟ باز هم قول لین در کار بود؟ یا زبان تبلیغ به زبان عذاب و مجازات تغییر کرد؟
    سوره اعراف آیه 133
    فارسلنا علیهم الطوفان و الجراد و القمل و الضفادع و الدم ایات مفصلات فاستکبروا و کانوا قوما مجرمین )


    ما هم با مردمی طرف هستیم که اتفاقا بهتر من و شما حلال و حرام و خوب و بد را می دانند. اما آکاهانه و عامدانه سراغ بدیها می روند و می گویند حالا مگر ما گناه کنیم مگر چه می شود؟ دقیقا یعنی اینکه می گویند اگر خدا راست می گفت باید بر سر ما عذاب نازل می کرد و حالا که نکرده پس ما به کار خود ادامه خواهیم داد!
    این مردم از فرعون بدترند.
    آیا تو خیال کرده ای فرعون شاخ و دم داشته است؟ فرعون هم انسانی بود مثل بقیه. این فرعون در وجود همه ما ها هست. وقتی در مقابل دستور خدا تفرعن و گردنکشی کنیم می شویم فرعون. آری. آن زن بی حجاب هم فرعون است. آن قاضی فاسد هم فرعون است. آن بانک رباخوار هم فرعون است، آن معلم فاسد و بی دین که سر کلاس به جای درس دادن بچه ها را علیه اسلام تحریک می کند هم فرعون است و و...**

    اما قبلا به همه حرفایت جواب دادم. گویا ندیدی و نخواندی.
    قبلا برایت نوشتم و توضیح دادم که ادعای تمام نشدن حجت توسط امثال تو کذب محض است. حجت کاملا تمام شده است و هیچ کس بهانه ای ندارد که بگوید آگاه نبودم و کسی نبود که به شبهاتم پاسخ بدهد. و تازه کدام شبهه؟؟ واقعا مگر استدلال لازم است که تا یک زن بی حجاب بفهمد یک روسری و لباس گشاد راحت تر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ درست مثل اینکه خیال کرده اید مثلا یک سیگاری و یا کرامی با استدلال دست از مصرف آن چیزها بر می دارد! حال آنکه چنین نیست. اینها خودشان بهتر به غلط بودن کارشان آگاه هستند اما چون برایشان لذت دارد ادامه می دهند.
    و جالب اینکه هیچ گاه توضیح دادن ارزش کمربند ایمنی و کلاه کاسکت و بیمه هم اثر نکرد مگر تا وقتی که پلیس با قاطعیت ایستاد و برخورد کرد. همین الان تا راننده چشم پلیس را دور ببیند کمربند را باز می کند با آنکه می داند برایش مفید است!
    اما چرا؟
    چون علم داشتن مساوی عقل داشتن نیست.

    پس خود را به آن راه زدن کافیست.
    بیایید صادقانه بگویید عرضه و شهامت اجرای دستورات اسلام را نداریم و می ترسیم از اینکه انگ داعشی و خشونت طلب و ضدیت با حقوق بشر را بخوریم. پس با این حرفها خودمان را ول می زنیم و خیال می کنیم که خدا را هم گول زده ایم!!






    ------------------
    *اما این وسط نکته جالبی گفتی که اتفاقا حقیقت دارد و جای خیلی حرفها را باز می کند. اینکه گفتی دشمنان علی ولد الزناء بودند. آری قطعا همینطور است. اما می توانی چند نفر را معرفی کنی که رسما زنا زاده بودند؟ حداکثر از معاویه و عمروعاص و زیاد ( که البته زیاد در آن زمان طرفدار علی بود!) را می توانی نام ببری. اما بقیه چه؟ ظاهرا بقیه حلالزاده بودند و حداقل کسی آنها را زنازاده نمی دانست! اما رفتاری دقیقا شبیه حرامزادگان داشتند.
    جامعه ایرانی هم متاسفانه الان چنین جامعه ای است. برخلاف ادعای حسن عباسی ها و رائفی پورها ، جامعه ای حرامزاده است. چرا؟ چون ما می دانیم طبق فقه شیعه اگر مردی ازدواج کند اما نیت دادن نفقه و یا مهریه را نداشته باشد عقدش شرعا اشکال دارد. مشروعیت عقد به نیت طرفین است. اما شاهدیم بسیاری از مهریه ها نشان می دهد که شوهر اصلا نیت واقعی برای پرداختن آن را نداشته است. بسیاری از افراد بیکار ازدواج می کنند حال آنکه توان پرداخت نفقه را ندارند. بسیاری هم ازدواج می کنند اما با مال حرام و شغل حرام و یا شغل به دست آمده از پارتی بازی و یا پول خمس نداده و غصبی و.. همه اینها را به ظاهر ما ازدو.اج شرعی دانسته و فرزندان حاثل از آنها را حلالزاده می پنداریم. اما آیا واقعا آنها حلالزاده حقیقی هستند؟ جواب به طور بدیهی منفی است. برابی همین عی علیه السلام فرمود بیت المال را از دست شما خارج می کنم ولو مهرزنانتان کرده باشید و یبا آن کنیز خریداری کرده باشید....
    وقتی هم جامعه حرامزاده شد، خود به خود در مقابل حرف حق مقاومت می کند و از حق بیزار است.

    ** جالب اینکه عذابهای فرعونیان نظیر سیل و طوفان و ملخ و بلاهای دیگر مثل زلزله و تورم و نظایر آن همه با هم با هم دارد رخ می دهد اما بازهم مردم ما بیدار نمی شوند! خیال می کنند سنت الهی در مقابل جامعه اسلامی شبیه جامعه کفر است! و نمی دانند که دقیقا برعکس است و خدا از مردمی که با وجود دسترسی به هدایت کافر شدند بدجور انتقام می گیرد.

  • برادران حضرت یوسف بعد چهل سال نتونستند توبه کنند چه تضمینی به توبه گناهکاران هست خدا عاقبت همه ختم به خیر کنه

  • چون اگر جوانها به این مسائل کشیده شوند دیگه سیاسی نیستند و هیچ مطالبه ای از مسولان نخواهند داشت و مسولین هر غلطی می خواهند بکنند . و انرژی جوان ها صرف بی بند وباری شود نه علم و پیشرفت کشور.

  • چون وقتی همه ی هم و غم انسانها شد شکم و زیرشکم و گناهانی که در جوامع غربی باب شده از عقل و اندیشه صحیح بی بهره میشن و از مطالبات اصلی شان از حاکمیت و دولتیها که رفع فقر و بیکاری و مشکل مسکن و ازدواج جوانان و کمبود امکانات و بهداشت و دیگر مسائل مهم است غافل میشن و از همه مهم تر از خالق خودشان و هدفی که برای آن خلقشان کرده و سرای آخرت که زندگی اصلی و دائمی آنجاست غفلت میکنن ...
    پس سواری میدن شبیه پینوکیو و بچه هایی که در شهربازی غرق بازی شدن و تبدیل به الاق شدن...
    امیدواریم حق تعالی همه مردم بویژه جوانان را بیدار بکند و هدایت کند