خشم و شهوت


آیا نیروی نظامی صهیونیستی با مضامین دینی یهودی معرفی میشه یا با رویکردهای لیبرالی و مدرنیستی؟ سلاح جنگ نرم رژیم صهیونیستی چیست؟ علت حضور زنان گان مدل در ارتش اسرائیل چیست؟


+ 
36

- 
6
ارسال در 1398/8/12 ساعت 16:12 2019-11-3 16:12:37
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • :/

  • داداچ اگه تو ارتششون فاحشه ماحشه داشته باشن، تو این خراب شده که نمیشه ازدواج کرد پس ................
    من عاشق مبارزه با صهونیسم هستم

  • تو اگر مسلمان باشی پی فاحشه نمیفتی؛ خراب شده همان صهیونیزم ملعون است نه ایران عزیز
    تو اگر بخواهی ازدواج کنی؛ هستند کسانیکه دختران مومنه و قانعی دارند و میتوانی با آنها ازدواج کنی البته به شرط اینکه خودت هم آدم مومن و قانع باشی و خانواده هایتان با رسم و رسومات من در آوردی برایتان خرج تراشی نکنند
    پس شعار بحق ما عاشق مبازه با صهیونیزم هستیم را با ذهن خراب و برداشت غلطت لکه دار نکن اگر مزدور خود صهیونیستها نیستی

  • .

  • ارتش فاحشه مفعول پرور یهود

  • خداوند علی الدوام قرین رحمت بدارد امام محمد غزالی رحمت اللّه علیه رو که اشارت صریح و قوی به این نکته و ضرورت حذر از آن را منطبق با آیات قرآن مجید داشته است.
    خشم وشهوت دو مقوله بنیانسوز نفسانی که مانع اصلی بر سیر طریق اللّه و صیرورت حقانی آدمی است.
    خشم و شهوت ، دد و دیوی است که در جها اکبر ملزم به شکست آنیم...
    و البته چه هویداست وسعت جهنم فراگرفته صهیونیسم جهانی و شاخص آن اسرائیل از دنیا تا عقبایشان!
    آفاق جهنمی برازنده انفس جهنمی ات باد صهیون!

  • مردک صوفیگرای ننگین نشان احمق خائن به دین که برای محمدغزالی لعنة الله علیه طلب رحمت کرده ای که صوفی ملعونی بود و لعن بر یزید(لعنة الله علیه)را جایز نمیدانست
    امام جعفر صادق علیه السلام فرموده است درباره کسانی چون تو که متمایلید به صوفیان خبیث و برایشان طلب رحمت کرده ای
    به سند صحیح از « احمد بن محمد بزنطی » روایت کرده اند که مردی به امام صادق(ع) عرض کرد : در این زمان قومی پیدا شده اند که به آنها صوفی می گویند. درباره آنها چه می فرمایید؟ امام (ع) در پاسخ فرمود : « انهم اعداءُنا فمن مال الیهم فهو منهم و یحشر معهم سیکون اقوام یدّعون حبّنا و یمیلون الیهم و یتشبهون بهم و یلقبون انفسهم بلقبهم و یأوّلون اقوالهم ألا فمن مال الیهم فلیس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ علیهم کان کمن جاهد الکفار بین یدی رسول الله (ص).»
    آنها ( صوفیان ) دشمنان ما هستند ، پس هرکس به آنها میل پیدا کند از آنان است و با آنها محشور خواهد شد به زودی کسانی پیدا می شوند که ادعای محبت ما را می کنند و به ایشان نیز تمایل نشان می دهند ، خود را به ایشان تشبیه نموده و لقب آنان را بر خود می گذارند و گفتارشان را تأویل می کنند . بدان که هرکس به ایشان تمایل نشان دهد ؛ از ما نیست و ما از او بیزاریم و هرکس آنها را رد کند مانند کسی است که در حضور پیامبر (ص) با کفار جهاد کرده است.»
    (اثنی عشریه/ص۳۳) و (سفینة البحار چاپ فراهانی ج۲ ص۵۷ و در چاپ اسوه قم ج۵ ص ۱۹۷) و (انوار نعمانیه سید نعمت الله جزایری ج۲ ص۲۹۳ چاپ تهران) و ( منهاج البراعه علامه خوئی ج۶ ص۳۰۴) . ( طرائق الحقائق ج۱ ص۲۰۸ چاپ کتابخانه بارانی) و (خیراتیه ج۱ ص ۳۶)
    یکی از یکی احمق ننگین خائن برو بچسب به همان خانقاه و پرستش قطب و رقص سماع و ترک نماز و شریعت اگر صوفی هستی و اینقدر خیانت نکن در دین خدا


  • جناب ننگ کشور !
    تو بر مفروضات خودت از بنده مصر باش...
    یه سوال برگرفته از گفتارت در کامنتها:
    اگر من و تو رو در رو فی الواقع و در حضور فیزیکی قرار داشتیم احیانا رفتاری شبیه آنچه از تکفیری های داعشی برمی آید منتخب تو نبود؟
    چون خیلی تشنه حذف عمق گرایانی چون بنده هستی...و در ابراز بر روش " خشم" و خشونت به نظر متبحری!
    لذا دیگر بی فایده است که بگویم بر سیاق علی (ع) باش و مبین " که" میگوید ... ببین "چه" میگوید! چون تو شیعه علی نیستی تکفیری!
    اتفاقا گفتارت در هر کامنت علیه بنده حاکی از "خشمی" حاکی از عقده و " پوسته بینی" و "قشریگری" " تکفیری" است!
    ما منع ارتش اسرائیل میکنیم بلای مشابه که تو باشی در کشور داریم! لا اقل وجه "خشم" در تو به تکفیری و اسرائیلی طعنه میزند!
    افهم ننگ برادر!

  • عزیز متحجران! ننگ کشور دلیران!
    جنابعالی در تهمتزنی لایق اسکار و نوبل و ... تماما سمبل های ارزشی اربابانت هستی...
    وقتی تو در وهله نخست مرتکب الصاق برچسب " صوفی گرا" به بنده شده ای و دائما علیه آنچه حقیقت است تاخته ای...چطور از خطاب بنده پریشان شده ای؟

    این دوتا بینی تو اساس تمام درماندگیهای توست!
    درمان عجز تو با خداست... ما هم دعاگوییم..
    انتساب کفر گویی به بنده ملزوم به اشاره به سندش است یعنی آدرس دقیق کامنت بنده...
    وگرنه من دلیلی برای تلاش جهت برداشت برچسب تو از عقایدم نمیبینم چراکه قابلیت الصاق ندارد... چون اساسا اثبات نکرده ای و آنچه تهمت است قابل اثبات هم نیست!

    تو به شدت محتاج کسی هستی که در این سایت دیگران را به تصوف دعوت کند تا بتوانی در نقل روایات عقده گشایی کنی! اشتباه گرفتی و رها هم نمی کنی... جالبه گاهی فکر میکنم چقدر خوبه که امثال تو در مشاغل اطلاعاتی مجاز به تجسس و شناسایی نیستند و اگر نه خلط عقده های شخصی و عنادهای ناشی از خودکمبینی هایت چه پاپوش هایی که برای آن بندگان خدا نمیساخت!!!

  • پس ارتش یهود پر از جنگنده فاحشه و مفعول است..
    در دیگر کشورهای دنیا هم که در ارتش و پلیس آنها خبری از اعتقاد به خدا و قیامت نیست؛ فاحشه ها و همجنسبازان انگیزه ی جنگ و ماندن در نظامی گری را در ارضای شهوت و خشم خود دارند و مزدوری دارند و بس

  • یهودیان مستقِر در سرزمین إشغالی دو نوعند:
    یکی دین گرایانشان(با آن دین منحرف) و دیگر بی دینها و سکولارها؛
    البته هر دو نژادپرستند.
    حتّی بن گورین آتئیست اولین نخست وزیرشان آتئیست بود ولی با نگاه نژاد پرستانه..
    شرلوطه هایشان(فاحشه هایشان)را هم به کشورهای دیگر می فرستند برای اهداف شومی که دارند

  • از علل وحشیگری یهودیان صهیونیزم و هم پیمانانشان
    همانطور که میدانید خدای یهود و همان خدای مسیحیت تثلیثی است زیرا مسیحیت تثلیثی به همه کتاب مقدس یهود معتقد است
    در کتاب مقدس یهود و مسیحیت تثلیثی؛ خدایشان فقط شیطان و اژدهاست
    در کتاب سموئیل باب 22 یهوه شان این چنین است
    8-آنگاه زمین متزلزل شد و به جنبش درآمد؛بنیان آسمانها بلرزید و مرتعش گشت،زیرا او(یهوه)به خشم آمده بود.
    9-از بینی‌اش دود برآمد،از دهانش آتش سوزنده برجهید،و اخگرهای سوزان از او شعله برکشید.
    10-آسمان را خم کرد و فرود آمد؛تاریکی غلیظ زیر پاهایش بود.
    11-سوار بر کروبی پرواز کرد،و بر بالهای باد نمایان گردید

    ((البته از نظر ما اینها دروغهایشان است نسبت به خدای متعال و پیغمبرانش))

    حالا ببینید که این خدای کذایی یهود و مسیحیت تثلیثی که از دهانش آتش خارج میشود و از سوراخهای بینی اش دود در می آید
    دستور به چه جنایات وحشتناکی به پیغمبرانش و گرویدگان به پیغمبرانش داده است
    دستور به قتل عام حتّی از دم تیغ گذراندن نوزادان و اطفال
    در کتاب مقدس میخوانیم:

    سفر تثنیه

    باب بیست، جمله چهارده:

    لیکن‌ زنان‌ و اطفال‌ و بهایم‌ و آنچه‌ در شهر باشد، یعنی‌ تمامی‌ غنیمتش‌ را برای‌ خود به‌ تاراج‌ ببر، و غنایم‌ دشمنان‌ خود را که‌ یهُوَه‌ خدایت‌ به‌ تو دهد، بخور.

    باب دو، جمله سی و چهار:

    و تمامی‌ شهرهای‌ او را در آن‌وقت‌ گرفته‌، مردان‌ و زنان‌ و اطفال‌ هر شهر را هلاک‌ کردیم‌ که‌ یکی‌ را باقی‌نگذاشتیم‌.

    باب سه، جمله شش:

    و آنها را بالکلّ هلاک‌ کردیم‌، چنانکه‌ با سیحون‌، ملک‌ حَشبون‌ کرده‌ بودیم‌؛ هر شهر را با مردان‌ و زنان‌ و اطفال‌ هلاک‌ ساختیم‌.





    سفر اعداد

    باب سی و یک، جمله هفده:

    پس‌ الان هر ذکوری‌ از اطفال‌ را بکشید، و هر زنی‌ را که‌ مرد را شناخته‌، با او همبستر شده‌ باشد، بکشید.

    کتاب ارمیا

    باب پنجاه و یک، جمله بیست و دو:

    و از تو مرد و زن‌ را خرد خواهم‌ ساخت‌ و از تو پیر و طفل‌ را خرد خواهم‌ ساخت‌ و از تو جوان‌ و دوشیزه‌ را خرد خواهم‌ ساخت.‌

    باب چهل و چهار، جمله هفت:

    پس‌ حال‌ یهوه‌ خدای‌ صبایوت‌ خدای‌ اسرائیل‌ چنین‌ می‌گوید: شما چرا این‌ شرارت‌ عظیم‌ را بر جان‌ خود وارد می‌آورید تا خویشتن‌ را از مرد و زن‌ و طفل‌ و شیرخواره‌ از میان‌ یهودا منقطع‌ سازید و از برای‌ خود بقیه‌ای‌ نگذارید؟

    باب چهل و یک، جمله شانزده:

    و یوحانان‌ بن‌ قاریح‌ با همه‌ سرداران‌ لشکر که‌ همراهش‌ بودند، تمامی‌ بقیه‌ قومی‌ را که‌ از دست‌ اسماعیل‌ بن‌ نَتَنْیا از مصفه‌ بعد از کشته‌ شدن‌ جدلیا ابن‌ اخیقام‌ خلاصی‌ داده‌ بود بگرفت‌، یعنی‌ مردان‌ دلیر جنگی‌ و زنان‌ و اطفال‌ و خواجه‌ سرایان‌ را که‌ ایشان‌ را در جبعون‌ خلاصی‌ داده‌ بود.

    باب شش، جمله یازده:

    و من‌ از حدّت‌ خشم‌ خداوند پُر شده‌ام‌ و از خودداری‌ خسته‌ گردیده‌ام‌ پس‌ آن‌ را در کوچه‌ها بر اطفال‌ و بر مجلس‌ جوانان‌ با هم‌ بریز. زیرا که‌ شوهر و زن‌ هر دو گرفتار خواهند شد و شیخ‌ با دیرینه‌ روز.

    باب نه، جمله بیست و یک:

    زیرا موت‌ به‌ پنجره‌های‌ ما برآمده‌، به‌ قصرهای‌ ما داخل‌ شده‌ است‌ تا اطفال‌ را از بیرون‌ و جوانان‌ را از چهارسوها منقطع‌ سازد.





    کتاب امثال

    باب بیست و دو، جمله پانزده:

    حماقت‌ در دل‌ طفل‌ بسته‌ شده‌ است‌، اما چوب‌ تأدیب‌ آن‌ را از او دور خواهد کرد.

    باب بیست و سه، جمله سیزده:

    از طفل‌ خود تأدیب‌ را باز مدار که‌ اگر او را با چوب‌ بزنی‌ نخواهد مرد.





    کتاب استر

    باب سه، جمله سیزده:

    و مکتوبات‌ به‌ دست‌ چاپاران‌ به‌ همه‌ ولایت‌های‌ پادشاه‌ فرستاده‌ شد تا همه‌ یهودیان‌ را از جوان‌ و پیر و طفل‌ و زن‌ در یک‌ روز، یعنی‌ سیزدهم‌ ماه‌ دوازدهم‌ که‌ ماه‌ آذار باشد، هلاک‌ کنند و بکُشند و تلف‌ سازند و اموال‌ ایشان‌ را غارت‌ کنند.

    باب هشت، جمله یازده:

    و در آنها پادشاه‌ به‌ یهودیانی‌ که‌ در همه‌ شهرها بودند، اجازت‌ داد که‌ جمع‌ شده‌، به‌ جهت‌ جان‌های‌ خود مقاومت‌ نمایند و تمامی قوّت‌ قوم‌ها و ولایت‌ها را که‌ قصد اذیت‌ ایشان‌ می‌داشتند، با اطفال‌ و زنان‌ ایشان‌ هلاک‌ سازند و بکشند و تلف‌ نمایند و اموال‌ ایشان‌ را تاراج‌ کنند.





    اول سموئیل

    باب پانزده، جمله سه:

    پس الان برو و عمالیق را شکست داده، جمیع مایملک ایشان را بالکل نابود ساز، و بر ایشان شفقت مفرما بلکه مرد و زن و طفل و شیرخواره و گاو و گوسفند و شتر و الاغ را بکُش.

    باب بیست و دو، جمله نوزده:

    و نوب را نیز که شهر کاهنان است به دم شمشیر زد و مردان و زنان و اطفال و شیرخوارگان و گاوان و الاغان و گوسفندان را به دم شمشیر کُشت.





    کتاب هوشع

    باب سیزده، جمله شانزده:

    سامره‌ متحمل‌ گناه‌ خود خواهد شد، زیرا به‌ خـدای‌ خود فتنه‌ انگیخته‌ است‌. ایشان‌ به‌ شمشیر خواهند افتاد و اطفال‌ ایشان‌ خرد و زنان‌ حامله‌ ایشان‌ شکم‌ دریده‌ خواهند شد.





    کتاب حزقیال

    باب نه، جمله شش:

    پیران‌ و جوانان‌ و دختران‌ و اطفال‌ و زنان‌ را تماما به‌ قتل‌ رسانید، امّا به‌ هر کسی‌ که‌ این‌ نشان‌ را دارد نزدیک‌ مشوید و از قدس‌ من‌ شروع‌ کنید. پس‌ از مردان‌ پیری‌ که‌ پیش‌ خانه‌ بودند شروع‌ کردند.





    کتاب اشعیا

    باب سیزده، جمله شانزده:

    اطفال‌ ایشان‌ نیز در نظر ایشان‌ به‌ زمین‌ انداخته‌ شوند و خانه‌های‌ ایشان‌ غارت‌ شود و زنان‌ ایشان‌ بی‌عصمت‌ گردند.

    باب سیزده، جمله هجده:

    و کمان‌های‌ ایشان‌ جوانان‌ را خرد خواهد کرد. و بر ثمره‌ رَحِم‌ ترحّم‌ نخواهند نمود و چشمان‌ ایشان‌ بر اطفال‌ شفقت‌ نخواهد کرد.





    دوم پادشاهان

    باب هشت، جمله دوازده:

    و حَزائیل‌ گفت‌: «آقایم‌ چرا گریه‌ می‌کند؟» او جواب‌ داد: «چون‌که‌ ضرری‌ را که‌ تو به‌ بنی‌اسرائیل‌ خواهی‌ رسانید، می‌دانم‌؛ قلعه‌های‌ ایشان‌ را آتش‌ خواهی‌ زد و جوانان‌ ایشان‌ را به‌ شمشیر خواهی‌ کشت‌، و اطفال‌ ایشان‌ را خُرد خواهی‌ نمود و حامله‌های‌ ایشان‌ را شکم‌ پاره‌ خواهی‌ کرد.»





    داوران

    باب بیست و یک، جمله ده:

    پس‌ جماعت‌ دوازده‌ هزار نفر از شجاع‌ترین‌ قوم‌ را به آنجا فرستاده‌، و ایشان‌ را امر کرده‌، گفتند: «بروید و ساکنان‌ یابیش‌ جِلْعاد را با زنان‌ و اطفال‌ به‌ دم‌ شمشیر بکشید.»

    گفتنی است، مسیحیان پس از روبرو شدن با این جملات، سعی در فرافکنی و توجیه آن را دارند و این در حالی است که حضرت عیسی مسیح (ع) در انجیل متی باب پنج جملات هفده و هجده، صراحتا خود را تمام کننده – و نه باطل کننده – تورات معرفی کرده و می‌گوید:

    همزه‌ یا نقطه‌ای از تورات‌ هرگز زایل‌ نخواهد شد تا همه‌ واقع‌ شود.

    با وجود این، در عهد جدید موارد متعددی از شکسته شدن احکام تورات توسط حضرت مسیح (علیه السلام) آمده که در واقع تناقض در گفتار و رفتار را نشان می‌دهد که این موضوع اساساً از ساحت پیغمبران الهی به دور است.

    این است یکی از علل جنایات و ظلمهای فراوان یهود و هم پیمانانشان
    به فتوای خاخامهای وحشی آنها که بویی از انسانیت نبردند و کتاب مقدسی که خودشان نوشتند را به دروغ به خدا و پیغمبرانش نسبت میدهند
    و حضرت عیسی مسیح و خاتم پیغمبران خدا محمّد(صلّ الله علیه و آله)را که فرمودند شما یهودیان به خدا و پیغمبرانش دروغها نسبت داده اید و تهمتها زده اید را تکذیب کردند و بر علیه آنها دشمنی ها نمودند
    و به آندو بزرگوار نیز دروغها نسبت دادند و و ناسزاها گفتند و تهمتها زدند.
    البته مردم یهودی که اینها را اعتقاد ندارند و نژاد پرست نیستند دیگر یهود محسوب نمیشوند
    چون اساس یهود بر نژادپرستی و ظلم بر غیریهود و دروغ بستن بر خدا و پیغمبران خدا و تحریف حقایق بنا شده