آقای روحانی اول از فساد برادرت حسین فریدون بگو


حسن روحانی، رئیس دولت جمهوری اسلامی در یزد به رئیس قوه قضاییه حمله کرد و از دادستان‌ها خواست در برخورد با فساد «نترستند» و «به این جناح و آن جناح نگاه نکنند».
او بدون اینکه نامی را افشاء کند، از قوه قضاییه خواست شفاف کند «آن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار کجا رفته است؟».



+ 
41

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/8/20 ساعت 14:18

    روحانی ادم بی ارزشی است که در کنار دزدیهای میلیاردی . بی حیایی و بی غیرتی و بی دینی و بی فرهنگی را هم رواج میدهد . روحانی اخلاق شیطانی دارد و انچنان در فساد غرق شده که لاطائلات میگوید .

  • ?

  • حسن روحانی 2 میلیارد ، رفت برای ساختن مسکن مهر در کل ایران برای خانه دار شدن افراد کم در آمد همان مسکن مهری که ساخت آن باعث شده بود تمام کارخانه ها و کارگاه با تمام ظریف کار کنند و باعث اشتغال زایی شده بود .

  • فاسد خودت و برادرت و هفت جد و آبادت است حسن فریدون ؟ مگه کارخانه های دولتی ارث پدری حسن روحانی بود که به اسم واگذاری دادند به هرچی دزد و رانت خوار ؟

  • ریشه فساد در ایران خاتمی و روحانی و جهانگیری و فرزندان هاشمی و برادر های دزد روحانی و جهانگیری است ؟ سیف کجاست حسن روحانی ؟ اول در مبارزه با فساد اسم برادرت و برادر جهانگیری را بیار ؟ موذی . حسن روحانی مزدور آمریکا و اسراییل و شخص ملکه الیزابت است . فاسد کسی است که بعد 40 سال میگه سازش با آمریکا به رفراندم بزاریم ؟ یعنی ملت ایران شرافتش را باید به رفراندوم بزاره که می خواهد با شرافت زندگی کند یا بشه چاه مستراح آمریکا ؟ رفراندوم معنی این است ؟ روحانی مزدور و جاسوس است .

  • قابل توجه دولت رو به افول حسن روحانی : تو همون اول اگه میمردی،برات بهتربود،بارگناهانت کمتربود .موندی ، و به مردم گرسنگی دادی با سیاستهای غلطت. راه عوامفریبی ، وعده های دروغین ، تهمت ، ریا ، ظلم وگرسنگی دادن به مردم ، اشاعه فرهنگ بی حجابی و بی حیایی ، دزدی اموال بیت المال ، دوستیهای پنهان وآشکاربا دشمنان به بهانه مذاکره ، تورم وگرانی ایجادکردن وآمار دروغین دادن ، ... وکج ، به منزل نمیرسد... حق آمد وباطل نابود شد و نه هرگز اعاده خواهد شد.صدق الله العلی العظیم.

  • راه عوامفریبی ، وعده های دروغین ، تهمت ، ریا ، ظلم وگرسنگی دادن به مردم ، اشاعه فرهنگ بی حجابی و بی حیایی ، دزدی اموال بیت المال ، دوستیهای پنهان وآشکاربا دشمنان به بهانه مذاکره ، تورم وگرانی ایجادکردن وآمار دروغین دادن ، ... وکج ، به منزل نمیرسد... حق آمد وباطل نابود شد و نه هرگز اعاده خواهد شد.صدق الله العلی العظیم.

  • شیشصد هفتصد کیلومتر از دزد گاه و دزد پروران آباد
    و دزد گریر خانه
    اومدی بیرون که اینو بگی
    خوب همونجا تو مجمع مصلحت یا مجلس یا محل کارش یا در خونش میرفتی به دزد گیر میگفتی این دزد اینم حجم دزدی
    فردا نگیریش میرم به رییس یا مجلس یا مردم میگم
    خوشم میاد همتون وقتی حسابی از هم دور میشید
    زبونتون باز میشه
    وقتی هم یه جا دورهم میشینید کلی قربون صدقه هم میرید
    مردم هم که گوشاشون................

  • #دروغـــــــــــــــــــــــگو

  • مولای متقیان حضرت علی علیه السلام میفرمایند : ندیدم مالها ، مگر حق دیگران را بالا کشیدن . عده ای در جامعه منتظر دستور هستند که به این جنایتکاران رسیدگی کنند