کلوب شبانه در مجموعه دولتی


در باشگاه انقلاب چه خبر است؟!


+ 
17

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سوال مهم این است که چرا زنان امروز دیگر مفهومی به نام حیا برایشان معنا ندارد؟ چرا برای خودنمایی و تبرج مسابقه گذاشته اند؟ این مساله در تمام دنیا هسیت و اختصاص به ایران ندارد.

    دلیلش فقط یک چیز است. رسانه ها دیده شدن و تو ی چشم بودن را تبدیل به ارزش کرده اند.

  • ناظر 98/8/20 ساعت 22:02

    دیگه کم کم مردم دارند به انواع کثافتکاری و بی شرفی و بی حیایی و بی غیرتی و انواع و اقسام دیگر ان عادت میکنند و این تنها ره اورد روحانی فاسد برای مملکت بود انهم نه برای مردم بلکه برای عده ای فاسد مانند خودش . انشاء الله بزودی روحانی و خیلی های دیگر را پشت میله های زندان خواهیم دید . حرکت شروع شده و نتیجه خواهد داد.

  • آتش به اختیار ، نمیدونم چی بگم ، فقط برای همه هموطنهام متاسفم

  • ظاهرا تا الآن سرتان زیر پتو بوده و تازه بیرون اومده
    عمو جون تهران که هیچ شما برو شهرستان ها را نگاه کن، خیلی وقته جاهایی به طور رسمی توش باز شده که این چیزی که شما نشون دادی تو این فیلم پیشش حوزه علمیه حساب میشه.

    تو همین کوچه مسکونی ما یه مکان تجاری باز شده که نگو. پخش تصاویرش برای خودش اشاعه فحشایی حساب میشه که به طنز میتونه به حبس منجر بشه. عزیز من کلی از همسایه ها و اهالی بعد از کلی برو و بیا و شکایت و شکایت کشی که اینجا شده مرکز فساد و اصلا توی چنین کوچه ای چرا مجوز تجاری داده شده و بعد از کلی ماجرا.... چون طرف دمش کلفته هیچ کاری نکردند که نکردند، تازه شکایت هم روی این خونه بود با کلی شاکی. پیش دادستان،‌ ستاد امر به معروف، شهرداری، وزارت ورزش،‌ سپاه و نیرو انتظامی و هر جا فکرشا بکنی

    شما کجا داری سیر میکنی

  • اولا وجود یک گتاه توجیه گناه دیگر نیست.
    ثانیا مرکز تجاری خصوصی کجا و یک مرکز رسمی دولتی و نماینده جمهوری اسلامی کجا؟
    ثانیا وظیفه مردم و امت حزب الله این است که تهدید کنند اگر مرکز تجاری اصلاح نشود آن را آتش می زنند. اگر باز هم توجه نکردند حتما آتش بزنند.