علیرضا پناهیان | این یک بحث سیاسی نیست!


دین یه چیزیه که دستش گرفته.....


+ 
35

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • روحانیت مسئولیت شناس باید شرعا پاسخگو باشد
    ---
    فرض بر این است که روحانیت دین شناس قرآن شناس در برخورد با حقوق مردم پرهیز کار ترین افراد باشند و به قول و مفاد سوگند خویش بهنگام نمایندگی مردم در مجلس شورا مقید ترین افراد اند.
    در زمینه ی وضعیت فاجعه باری که در دولت کنونی برای کل ملت پیش آمده و حقوق مشروع ده ها میلیون مردم در ثروتهای ملی در بودجه بندی کشور متناسب با این ثروتها و با هدف تامین و تضمین ارزان و آسان همه ی نیازهای آنان نادیده گرفته شده است از روحانیت بویژه نمایندگان روحانی تلاش و اصرار جدی پیوسته برای پاسخگو کردن دولت و وادار کردن آن به رعایت ضابطه مند وقانون مند اصول عدالت محور نظام اسلامی در زمینه ی همه ی حقوق مشروع مردم دیده نشده است.
    چهل سال است در بیشتر دورانهای دولتهای منتخب مختلف بجای رعایت عادلانه حقوق مشروع مردم در بودجه بندی کشور و در ثروتهای ملی ، با مردم که در طول این مدت ستون استوار انقلاب و نظام و کشور بوده اند بعنوان کوتاه ترین دیوار برخورد شده است.
    دولتهای متناوب و در بد ترین وضعیت دولت مردان کنونی با پرداخت چیزکی بنام یارانه که در زمینه توزیع ثروتهای ملی یک راه کار غیر اسلامی است با مردم که صاحبان اصلی این ثروتها هستند بعنوان صدقه خور برخورد کرده اند .
    دولتها غالبا بجای رسیدن به حقوق مشروع مردم در ثروتهای ملی که صاحبان اصلی آنها هستند با گران کردن پیوسته کالاها و خدمات بی این که سهم عادلانه ای از این ثروتها را برای تامین و تضمین آسان و ارزان نیازهای مردم تخصیص دهند همیشه با نادیده گرفتن اصل عدالت محوری نظام اسلامی در توزیع ثروتهای ملی کسریهای بودجه های خود را زیر نظر روحانیت با نفوذ از جیب مردم تامین کرده اند.
    فاجعه بار ترین اقدام دولتها تحمیل سقوط چند برابری ارزش پول کشور و سقوط چند برابری قدرت خرید ملی در کشور ثروتمند ایران اسلامی به جیب ده ها میلیون از مردم بی بضاعت ناتوان است که روحانیت با نفوذ نتوانسته با سلاح قانون و شرع و با اجرای برنامه های علمی عدالت محور در این فاجعه با جدیت و اصرار در کنار این مردم باشد.
    روحانیت پرهیز کار وفا دار به نظام اسلامی باید ثابت کند که در توزیع غنایم کشوری همه ی مردم را عادلانه در صف اول صاحبان سهام می شناسد و برای تامین و تضمین سهم مردم در ثروتهای ملی با سلاح شرع و قانون با جدیت و صداقت پیوسته مبارزه کند.
    این روحانیت باید زاهدانه ثابت کند که در سهم خواهی از ثروتهای ملی همیشه در آخر صف قرار دارد.

  • یه سوال دارم نقش امام زمان تو گناه های که به خاطر بی کفایتی مسئولین اتفاق می افته چیه تو مملکت امام زمان

  • دغل باز منافق فتنه گر بهایی یا صهیونیست پوستینت را عوض کردی تا به فتنه گری خود میان امت اسلامی ادامه دهی و تفرقه بیافکنی؟؟؟!!!
    کور خواندی کوس رسوایی توی بهایی یا صهیونیسم مدتها است در ایران اسلامی و جهان اسلام گوش خراش شده و دیگر هیچ مسلمانی فریب دغل بازیهای کفر آمیز تو را نخواهد خورد.
    با یاری خداوند قهار به دست مؤمنان جهان اسلام دیر یا زود شکار خواهی شد.

  • حرفهای پناهیان معنایی جز سکولاریزه شدن خود این شخص ندارد. کجا دین از سیاست جدا است؟