استقامت در دین داری


بخشی از خطبه های نماز جمعه 01 آذرماه شهرستان ساوه درباره استقامت در دین داری
https://t.me/sedaye_saveh


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پاسخ چراهای دینی و مذهبی سرنوشت ساز زیر بعهده ی کیست؟؟؟!!!
    ---
    چرا بسیاری با تعصبهای عامیانه ترویج روشنگریهای قرآنی و عقلی را حرکتی ضد دین و ضد مذهب و ضد اهل بیت پیامبر توصیف می کنند؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل محکم انکار ناپذیر در جوامع ما شیعیان فرا خوان به ضرورت رویکرد قرآنی و عقلی به دین و مذهب نزد اکثریت ما بویژه توسط اکثریت دین شناسان ما دشمنی علیه اهل بیت پیامبر و تلاش برای در غربت نگه داشتن این ارزشها معرفی می گردد؟؟؟!!!
    ---
    چرا در جوامع ما شیعیان حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی در اذهان عموم پیروان ناشناخته مانده اند؟؟؟!!!
    ---
    چرا حقیقت آموزنده ی چگونگی برخورد خداوند در قرآن با شخصیت پیامبران و سایر شخصیتهای دینی ، نزد اکثریت ما شیعیان در پرداختن به این شخصیتها الگو و درس قرار نمی گیرند؟؟؟!!!
    ---
    چرا ما اکثریت شیعیان خود که دانش بشری ناچیز داریم بی هیچ پایه علمی مثبت و سازنده ی قرآنی و عقلی طرز پرداختن به این شخصیتها را بدون تفکر و تامل در آثار و پیادهای این پرداختن تعیین می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل و با پیروی از چه مسلکی ما اکثریت پیرو مذهب تشیع بی هیچ پرسشگری علمی هر حدیث و روایتی را بی ارزیابی علمی متعارف لازم که نزد دانشمندان حدیث و روایت مشهور است به معصوم نسبت می دهیم و این نسبت را بی چون و چرا می پذیریم؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل از آیات محکم و مفصل قرآن و با کدام دلیل قطعی قابل اثبات و دفاع پذیر عقلی برخورد ما با شخصیت پیامبر و سایر شخصیتهای دین و مذهب در زمینه های فرا طبیعی و طبیعی باید بمانند برخورد ما با خداوند و حتی اغراق آمیز تر از برخورد با خداوند باشد؟؟؟!!!

  • وهابی انگار تو در دروغگویی سیری ناپذیری..
    چگونه ادعای شیعه بودن داری در حالیکه وجود امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)که الله و رسولش و قرآن و جانشینان بحقِّ رسول الله از عترتش یعنی ائمه هدی(علیهم السلام)مشخّصات و وعده اش را فرمودند را مُنکری؟!
    از خداوند حیا نمیکنی لااقل از وجدانت خجالت بکش
    در همین سایت روشنگری در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----------
    با اینکه به امام زمان(سلام الله علیه) اعتقادی نداری باز ادّعای شیعه بودن داری!
    آخر وقاحت هم حدی دارد!
    البته برای وهابیها و اهل سنت عُمَر چون تو که پیشوایانتان دروغگو و ریاکار و ظالم و منافق بودند این رویه ای که پیش گرفته ای عادّی تلّقی میشود

  • در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • مبلغان غیر معصوم خدا پسندانه است فروتنی و پاسخگویی را در بحثهای دینی و مذهبی پیشه کنند
    ---
    خدا کند سکوت مبلغان ، که دین و مذهب را سوژه ی تبلیغ قرآر می دهند ، بر نقدهایی که در پایگاه های اطلاع رسانی نسبت به محتوای موضوعات تبلیغ آنان به ثبت می رسد بعلت خود بزرگ بینی نباشد و شاید این سکوت بعلت عدم اطلاع آنان از نقدهای منطقی که از محتوای گفته های منتشر شده ی آنان گرفته می شود باشد.
    البته مبلغان غیر معصوم دین ومذهب که فروتنی و تواضع لله در مقابل مخاطبان خود باید خوی همیشگی آنان باشد و به خطا پذیری خود اذعان دارند هرگز شایسته نیست نسبت به نقدهای منطقی که از محتوای سخنان آنان گرفته می شود و نسبت به سئوالهایی که در این زمینه از آنان در پایگاه های اطلاع رسانی پرسیده می شود سکوت را بر توضیح ترجیح دهند و مخاطبان را فقط شنونده بپندارند.
    به هر حال مبلغان دین و مذهب می باید برای مصون نگه داشتن مخاطبان خود از اسیر شدن در دام شبهات روز افزون و از گمراهی که پیامد حتمی این اسارت است در مقابل نقدهایی که از سخنان آنان گرفته می شوند محض رضای خدا پاسخگو باشند.
    مبلغان نباید تصور کنند با تزریق یکسویه اطلاعات بی نقد می شود مردم را به راه راست خدا پسندانه هدایت و راهنمایی کرد.
    خداوند دانای مطلق گفتمانی را می پسندد و بشر را در قرآن برای بر گزیدن آن بشارت می دهد که بشر آن را با تفکر و بحث و کنکاش و تدبر قرآنی و عقلی علمی بهترین گفتمان یافته باشد.

  • روی گردانان از قرآن و عقل ناگزیر با سر انجام بدی رو به رو خواهند شد
    ---
    ترجیح حرمت بشر جایز الخطا بر حرمت و قدسیت دین خطا ناپذیر وحیانی خداوند چه توجیه و دلیل قطعی خدا پسندانه ای دارد که بولتن نیوز ، بخاطر اشخاص ، بی دلیل از نشر روشنگریهای دفاع از دین داری قرآنی و عقلی جلو گیری به عمل می آورد؟؟؟!!!
    اگر خدا شناس خدا ترس و پرهیز کار هستید با دلیل قاطع انکار ناپذیر به سئوال فوق پاسخ دهید و بدانید اینجا خاموش بمانید فردای قیامت خداوند حتما شما را به پاسخگویی و کشف حقیقت مجبور خواهد کرد و از پذیرفتن سر انجام خصومت با دفاعهای قرآنی و عقلی گریزی نخواهد بود.
    اصرار بر رویگردانی از حقایق آشکار دین داری قرآنی طبق هشدارهای قرآن یکی از عمده ترین سببهای غرق شدن در مشکلات بزرگ روز مره ی دنیا و ناتوانی از بهره بردن از نعمتهای فراوان الهی و استیصال از خروج از این مشکلات است.
    اگر بشر ایمان و صداقت و دقت و جدیت را در پیروی پیوسته از دستورهای وحی اصیل خداوند توشه ی راه خود به سوی آخرت نکند همیشه در مشکلات دنیا غرق خواهد ماند و بی تردید عاقبت اخروی خود را نیز تباه خواهد کرد.
    توجه عالمانه به آیات محکم و مفصل حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای روش دین داری قرآنی و توجه به اصول متین استدلال عقلی برای شناخت سره از ناسره ی آن چه خارج از قران بنام دین و مذهب به ما عرضه می گردد و پیروی صادقانه از این اصول غیر قابل انکار تنها راه تقویت ولایت مداری و مودت خدا پسندانه ی پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) است.
    بدانید این حقیر در اصرار بر یاد آوری حقایق قرآنی نخست با یاری خداوند خود را مخاطب قرار میدهم و در یاد آوری این حقایق به غافلان که این حقیر بی تردید یکی از آنانم اگر رضایت خداوند تحقق یابد هیچ بهره ی دنیایی با این رضایت به هیچ وجه نمی تواند برابری کند و هرگز نباید بهره دنیایی را جایگزین رضایت خداوند عالمیان کرد.

  • خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    صحيح البخاري - تفسير القرآن - وتقطعوا أرحامكم - رقم الحديث : ( 4455 )
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • سر انجام نادیده گرفتن اصول قرآنی و عقلی در دین آموزی و در دین داری چیست؟
    ---
    دین آموزی و دین داری اصول قرآنی و عقلی دارد و بنا به به اهمیت بی مانند دین خدا می باید برای مصون ماندن از خطا در این آموزش و در دین داری از این اصول حتما پیروی شود.
    نادیده گرفتن اصول قرآنی و عقلی در آموزش دین و در دین داری بشر را بنا بتاکید قرآن کریم به خطا و کج روی هلاکت بار در دین داری دچار می کند.
    خطا وکج روی در دین داری با وجود قرآن در دست رس همگان بجای جلب رضایت خداوند خشم خانمان بر افکن ذات اقدس احدیت را بر می انگیزد.
    این خطا بشر را که اصول دین آموزی و دین داری قرآنی و عقلی را با بی توجهی به اهمیت بی مانند دین خدا رعایت نکرده بی تردید بنا به هشدارهای فراوان قرآن به سوی دوزخ سوق می دهد.
    خداوند دانای مطلق یکتا با ارسال حد و مرزها و بایدها و نبایدهای روش دین داری خدا پسندانه در قرآن موجود در همه جا ، حجت را بر همه ی بشر به اتمام رسانده و با نادیده گرفتن اصول قرآنی و عقلی در دین داری هیچ کوتاهی را از بشر در این زمینه نمی پذیرد.
    تقیه در جلوگیری از روشنگریهای قرانی وعقلی و نابود کردن چنین روشن گریهایی دشمنی آشکار با دین خدا و مذهب اصیل قرآنی اهل بیت پیامبر است.
    چنین تقیه ای چون بقای جان بشر را از مصون نگه داشتن دین خدا از تحریفها بر تر می شمارد نزد خداوند یکتای داد و خرد هرگز قابل توجیه نیست و پشیزی ارزش ندارد.
    سوء استفاده از حدیث شریف ثقلین برای توجیه کج رویها در آموزش دین و در دین داری با بهانه قرار دادن احادیث و روایاتی که بعلت تضاد و تعارض آشکار با آیات محکم و مفصل قرآن و تضاد و تعارض با اصول استدلال عقلی مخدوش به جعل و دروغ اند دشمنی آشکار با خدا و پیامبر و ثقلین و گناه کبیره ی هلاکت بار نابخشودنی است.
    پیامبر (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت اگر در میان مردم حضور داشتند بی تردید از این گونه سوء استفادها و سوء استفاده گران ، که در ترویج احادیث و روایات جعلی دروغ اصول قرآنی و عقلی را نادیده می گیرند ، اعلام برائت و بیزاری می کردند.
    متاسفانه از دوران سلطنت آل بویه و سلطنت صفویان با دستور و کمک حاکمان این دورانها و روحانی نماهای درباری ، مسلک اخباری گری قرآن ستیز و خرد گریز سخت بر حوزه های علمیه دینی و مذهبی تشیع چیره گشت و هنوز تا کنون آثار شوم و هلاکت بار این مسلک بر این حوزه ها و بر سایر محافل تشیع حاکم و چیره است.
    مهم ترین وظیفه ی خدا پسندانه ی دین شناسان در دوران کنونی نظام مبارک اسلامی پاک سازی دین و مذهب از آثار شوم و دین زدای مسلک سر تا پا خطای اخباری گری و مبارزه ی عالمانه قرآنی و عقلی با اندیشه های انحراف آفرین این مسلک که دشمن قرآن و عقل است و پاک سازی ضابطه مند عالمانه ی همه ی محافل و رسانه های تشیع از لوث وجود نحس تفرقه آفرین این مسلک است.
    تشیع و پیروی از مذهب امامان اهل بیت پیامبر باید به اصالت قرآنی وعقلی خود باز گردد تا جای حقیقی خود را با قرآن و عقل در صدر سایر مذاهب اسلامی و در دلهای پاک مسلمانان مؤمن وفا دار به دین خدا بار دگر باز یابد.
    اگر در فرصت وجود دوران نظام مبارک اسلامی هم اکنون به اصلاحات قرآنی و عقلی در آموزشهای دینی در حوزه های علمیه دینی مذهبی تشیع اقدام صادقانه و جدی شروع نشود و ادامه نیابد شاید فردا دیگر چنین فرصتی به دست نیاید و آنگاه همه ی ما در محضر خداوند مسئول خواهیم بود و بی تردید با سرنوشتی ناگوار ابدی پایان ناپذیر رو به رو خواهیم شد.

  • نوشته

  • بنازم به سایت مخفی گری کامنت

  • شما کار گزاران روشنگری با کدام مجوز شرعی دستور حذف انتقادهای روشنگر قرآنی و عقلی را اجرا می کنید و با خود خدا پنداری مردم را با حذف انتقادها از آگاهی به کاستیهای نوشته ها و گفته های برخی از روحانیون و دیگران ، که بشر خطا پذیر هستند ، محروم می سازید؟؟؟!!!
    مگر شما علم خدا را دارید که گوینده ی خود را با حذف انتقادات بر گفته های او معصوم جلوه می دهید و با نا دیده گرفتن حساب خداوند انتقاد بر گفته های او را بی پروا حذف می کنید؟؟؟!!!

  • نیازی به فحاشی نیست. در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • کار گزاران روشنگری که مدعی پیروی از نظام اسلامی هستند فردای قیامت باید پاسخ گوی پنهان کردن نظرات روشنگری باشند که بدون توجیه قرآنی و عقلی قربانی اشخاص می کنند.

  • بخشی

  • کدوم بخش؟

  • کدام دین داری عین بی دینی است؟
    ---
    با توجه به این حقیقت که مراجع عظام تقلید اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب را با تقلید از دیگران جایز نمی دانند و حکم می کنند که برگزیدن هر اعتقادی بنام دین و مذهب می باید با تحقیق و تفحص و رسیدن به دلیل قطعی انکار ناپذیر انجام گیرد ؛ بنا بر این هرگونه دین داری و مذهب داری با گرایش به اعتقاداتی که بنام دین و مذهب بگونه ی اصولی با دلایل قطعی انکار نا پذیر سنجیده نشده و با این دلایل قابل اثبات نیستند دین داری و مذهب داری باطل است و بحکم خداوند در آیات محکم و مفصل قرآنی: ﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف﴾ چنین دین داری و مذهب داری بجز زیان برای صاحبان خود وتباهی همه اعمال نیکوی آنان در قیامت بازده دیگری نخواهد داشت .
    همه ی علما و فقها و مراجع تقلید برای شناخت سره از ناسره ی اعتقادات منسوب به دین و مذهب سوای آیات محکم و مفصل حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آشکار و سرشت نشین شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی دلایل قاطع تر و انکار ناپذیر تری را معرفی نکرده اند.
    تمامی علمای دین و مراجع تقلید خرد گرای قرآن شناس مذاهب مختلف منتسب به اسلام بر این باور اند درستی هر اعتقادی و درستی محتوا و نسبت هر حدیث و روایتی بنام دین و مذهب به معصوم فقط با همگنی و هماهنگی و انسجام آن اعتقاد و آن حدیث و روایت با داده های آشکار و رسای آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری انکار ناپذیر قطعی الصدور قرآنی و با عدم تعارض با اصول متین استدلال عقلی مشخص و محرز می گردد.
    همه ی علمای خرد گرای دین و مذهب که باور دارند تعیین اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر بنام دین و مذهب فقط به ذات اقدس خداوند یکتا ، که به تمامی جزئیات حقایق جهان آفرینش آگاهی کامل دارد ، منحصر است ؛ پایه گذاری اعتقاد یا مناسک و شعایر و مراسم بنام دین و مذهب روی اجتهادهای بشری یا روی احادیث و روایاتی را که بعلت ناهمگنی و ناهماهنگی با آیات شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و تعارض با اصول استدلال عقلی مشکوک و مخدوش به جعل و دروغ اند بنا به هشدارهای فراوان محکم و مفصل قرآن هر گز جایز نمی دانند .
    بنا بر آنچه در این نوشته بیان گردید آشکار مشخص می گردد کدام دین داری عین بی دینی است.

  • در ضمن تو اگر شیعه ای با لعن کردن عمر خطاب و ابوبکر و عثمان بن عفان و معاویه و یزید و عایشه و حفصه و ابوهریره و امثال اینها که از مخالفان و دشمنان رسول خدا و اهل البیت(علیهم السلام)بودند با نوشتار ثابت کن که شیعه دوازده امامی هستی

  • در کجای قرآن آمده و با کدام یک از اصول استدلال عقلی اثبات شده که شیعه دوازده امامی باید من در آوری ساز و خرافه گستر و فحاش باشد؟؟؟!!!
    اگر بهایی یا صهیونیست نیستی با پاسخ قرآنی و عقلی شیعه ی دوازده امامی بودن خود را ثابت کن.
    نوشته های توی بهایی یا صهیونیسم رسوا تر از آن است که نیاز به پاسخ مفصل داشته باشد.

  • نیازی به فحاشی نیست. در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • الحمدللّه من شیعه ام...
    ولی بهایی و صهیونیزم شرف دارند بر وهابیون ناصبی که پیروان بنی امیّه اند
    همانطور که نواصبی چون عمر بن الخطاب(لعنة الله علیه) در اسفل السافلین جهنّم برای همیشه اند نواصب پیروی بنی امیّه هم در جهنّم ماندگارند إن شآء الله العزیز الحکیم

  • در کجای قرآن آمده و با کدام یک از اصول استدلال عقلی اثبات شده که شیعه دوازده امامی باید من در آوری ساز و خرافه گستر و فحاش باشد؟؟؟!!!
    اگر بهایی یا صهیونیست نیستی با پاسخ قرآنی و عقلی شیعه ی دوازده امامی بودن خود را ثابت کن.
    نوشته های توی بهایی یا صهیونیسم رسوا تر از آن است که نیاز به پاسخ مفصل داشته باشد.

  • نیازی به فحاشی نیست. در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • به پایگاه روشن گری / سه شنبه 12/09/1398
    ---
    بهایی و صهیونیست دشمن امت اسلامی را بشناسید
    ---
    برائت کلی بی نام و نشان از دشمنان خدا و از دشمنان پیامبر (ص) و از دشمنان اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) و از دشمنان مؤمنان وظیفه قرآنی هر مسلمان مؤمن است .
    توی بهایی یا صهیونیست در کجای قرآن و سنت پیامبر و ائمه ی اهل بیت یافتی بشر که علم غیب ندارد می تواند افراد ندیده و نشناخته را که به درون آنان آگاه نیست با نام و نشان دشمن خدا معرفی نماید و نفرین کند؟؟؟!!!
    اگر بهایی و صهیونیست فتنه گر نیستی بگو در کجای قرآن و سیرت معتبر پیامبر (ص) و ائمه اطهار از خاندان آن حضرت به مسلمانان توصیه شده که افرادی را با نام و نشان بمانند توی جاسوس بهایی یا صهیونیست تفرقه گر و دشمن اسلام به باد فحاشی و لعن و نفرین بگیرند؟؟؟!!!
    توی بهایی یا صهیونیست رسوا تر از آنی که بتوانی بنام ایرانی ، خیانت و جاسوسی خود را از مردم مسلمان و خدا پرست غیور ایران پنهان کنی .

  • آره دیگر ما از درون ابوبکر و عمر و معاویه و یزید و حتی شمر هم خبر نداریم! هر قدر هم خیانت و جنایت کنند شاید آدمهای خوبی هستند.
    خدا هم خودش بیخود اینهمه در مورد منافقین هشدار می داد! آخر مردم که ازدرون منافقان خبر نداشتند!

    وهابی بیچاره! دیگر ماسکت افتاده...

  • الحمدللّه که خائن و جاسوس وصهیونیست و بهایی و هر تهمت دیگری که زدی به من نمی چسبد،
    ای بدبخت خوارجگونه که فقط دم از قرآن میزنی، منابع ما مسلمانان که فقط قرآن نیست؛ قرآن و احادیث پیغمبر خدا و اهل البیتش(علیهم السلام) و تواریخ صدر اسلام که همه گویای این است که عمر بن خطاب و ابابکر و معاویه و عایشه و حفصه و همه مقدسات اهل سنت عمر که برای ما شیعیان نامقدسند از منافقان و دشمنان و مخالفان اسلام و قرآن و رسول خدا و اهل البیتش(علیهم السلام)بودند
    برای همین است که در روایات متواتری از رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)رسیده که دشمنانشان را با اسم لعن کردند و ما شیعه آنها هستیم و به آنها اقتدا خواهیم کرد و برای همین دشمنانشان را لعن می کنیم
    حضرت زهرا سلام الله عليها می فرمایند :
    ( پس از ماجراي هجوم به خانه حضرت، خطاب به ابوبكر كرد ) به خدا سوگند، ديگر با تو سخن نخواهم گفت، سوگند به خدا، در هر نمازي تو را نفرين خواهم كرد.

    وَاللّهِ! لا كَلَّمْتُكَ أبَداً، وَاللّهِ! لاَدْعُوَنَّ اللّهَ عَلَيْكَ في كُلِّ صَلوة.

    الكافي، جلد 1، صفحه 460

    امام جعفر صادق عليه السلام می فرمایند :
    ما جماعت بنی هشام بزرگان و کوچک های خود را امر می کنیم به سب و لعن و بیزاری جستن از آن دو نفر( ابوبکر و عمر)

    نحن معاشر بنی هاشم نامر کبارنا و صغارنا بسبهما و البرائت منهما

    بحار الانوار جلد 5 صفحه 323

    حضرت زهرا سلام الله عليها می فرمایند :
    هنگامي كه ابوبكر و عمر به ملاقات حضرت آمدند فرمود: خدا و ملائكه را گواه مي گيرم كه شما مرا خشمناك كرده و آزرده ايد، و مرا راضي نكرديد، و چنانچه رسول خدا را ملاقات كنم شكايت شما دو نفر را خواهم كرد.

    إنّي أُشْهِدُ اللّهَ وَ مَلائِكَتَهُ، أنَّكُما اَسْخَطْتُماني، وَ ما رَضيتُماني، وَ لَئِنْ لَقيتُ النَبِيَّ لأشْكُوَنَّكُما إلَيْهِ.

    بحارالأنوار، جلد 28، صفحه 303

    امام جعفر صادق عليه السلام می فرمایند :
    هر كس در كفر دشمنان ما و كسانی كه به ما ظلم كردند شك داشته باشد، خودش كافر است.

    من شك في كفر اعدائنا و الظالمين لنا فهو كافر؛‌

    بحارالانوار: جلد 8، صفحه 336 و جلد 27، صفحه 62.

    امام جعفر صادق عليه السلام می فرمایند :
    كسی كه نفهمد و نشناسد آن‌چه را كه بر ما وارد شد و از ظلمی كه بر ما روا شد و حقی كه از دست ما رفت و... پس او شریك با ظالمین است.

    من لم یعرف سوء ما اتی علینا من ظلمنا و ذهاب حقنا و ما ركبنا به فهو شریك من اتی الینا فیما ولینا به؛

    بحارالانوار: جلد 8، صفحه 336 و جلد 27، صفحه 55، حدیث 11)


    امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند :
    خدايا عمر را به جزای اعمالش برسان پس همانا او بر سنگ‌ها و ريگ‌ بيابان‌ها(هم) ظلم كرد.

    اللهم اجز عمر لقد ظلم الحجر و المدر.

    الجمل، شيخ مفيد: صفحه 71.

    امام باقر علیه السلام فرمودند: همانا آن دو شیخ (عمر و ابابکر) از دنیا رفتند وتوبه نکردند و به یاد نیاوردند آن ظلمهایی که در حق امیرالمومنین علیه السلام روا داشتند پس لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آن دو باد. (اصول کافی, ج8 ص 246 ح343)

    امام كاظم علیه السلام فرمودند: هردو نفر (عمر و ابابکر) کافرند. نفرین و لعنت خدا و فرشتگان و همه مردم بر آنها باد. به خدا سوگند هیچگاه به دل ایمان نداشتند ... همیشه حیله باز و اهل شک و ریب و نفاق بودند تا ملائکه عذاب, آنها را قبض روح و به جایگاه ذلت و خواری در دارالمقام (دوزخ) فرستادند. (اصول کافی ج 8 ص 125 ح95)

    حسین بن ثویر و ابوسلمه سراج نقل کرده اند که: از امام صادق علیه السلام شنیدیم که آن حضرت بعد از هر نماز واجب لعن می کرد چهار مرد ملعون و چهار زن ملعون را. اما مردان عبارتند از: ابابکر, عمر, عثمان, معاویه و زنان عبارت بودند از: عائشه,حفصه, هند و ام الحکم خواهر معاویه. (الكافي ج3 ص342)

    امیر المومنین علیه السلام فرمودند: خدا رحمت کند سلمان و اباذر و مقداد را, هیچ کس به اندازه ایشان آن دو (عمر و ابابکر) را نشناخت و از آنان بیزاری نجست و آنان را لعنت ننمود. (سلیم بن قیس ص921ح67)
    همچنین امام علی علیه السلام خطاب به عمار فرمودند: ای عمار! آیا رسول الله را دوست نداری و از دشمنانش بیزاری نیستی؟ عمار عرض کرد: بلی. فرمود: مرا هم دوست داری و از دشمنم بیزاری؟ عمار عرض کرد: بلی. فرمود: تو را بس ای عمار که از آن دو نفر (عمر و ابابکر) بیزاری جستی و آنان را لعن نمودی. (سلیم بن قیس ص921ح67)



  • تو که امامت إلهی داوزده جانشین بحق رسول الله یعنی ائمه هدی (علیهم السلام) را که در قرآن و احادیث غیرجعلی بر آن تاکید شده را قبول نداری و وجود امام زمان یعنی امام عصر مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)را هم مُنکری، ..
    پس بگو کدام یک از اعمال و مراسم شیعه بخلاف اسلامی است که محمّد(صل الله علیه و آله) از نزد خداوند برای هدایت بشر آورده!؟

  • در کجای قرآن آمده و با کدام یک از اصول استدلال عقلی اثبات شده که شیعه دوازده امامی باید من در آوری ساز و خرافه گستر و فحاش باشد؟؟؟!!!
    اگر بهایی یا صهیونیست نیستی با پاسخ قرآنی و عقلی شیعه ی دوازده امامی بودن خود را ثابت کن.
    نوشته های توی بهایی یا صهیونیسم رسوا تر از آن است که نیاز به پاسخ مفصل داشته باشد.

  • نیازی به فحاشی نیست. در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • بهایی و صهیونیست دشمن امت اسلامی را بشناسید
    ---
    برائت کلی بی نام و نشان از دشمنان خدا و از دشمنان پیامبر (ص) و از دشمنان اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) و از دشمنان مؤمنان وظیفه قرآنی هر مسلمان مؤمن است .
    توی بهایی یا صهیونیست در کجای قرآن و سنت پیامبر و ائمه ی اهل بیت یافتی بشر که علم غیب ندارد می تواند افراد ندیده و نشناخته را که به درون آنان آگاه نیست با نام و نشان دشمن خدا معرفی نماید و نفرین کند؟؟؟!!!
    اگر بهایی و صهیونیست فتنه گر نیستی بگو در کجای قرآن و سیرت معتبر پیامبر (ص) و ائمه اطهار از خاندان آن حضرت به مسلمانان توصیه شده که افرادی را با نام و نشان بمانند توی جاسوس بهایی یا صهیونیست تفرقه گر و دشمن اسلام به باد فحاشی و لعن و نفرین بگیرند؟؟؟!!!
    توی بهایی یا صهیونیست رسوا تر از آنی که بتوانی بنام ایرانی ، خیانت و جاسوسی خود را از مردم مسلمان و خدا پرست غیور ایران پنهان کنی .

  • آره دیگر ما از درون ابوبکر و عمر و معاویه و یزید و حتی شمر هم خبر نداریم! هر قدر هم خیانت و جنایت کنند شاید آدمهای خوبی هستند.
    خدا هم خودش بیخود اینهمه در مورد منافقین هشدار می داد! آخر مردم که ازدرون منافقان خبر نداشتند!

    وهابی بیچاره! دیگر ماسکت افتاده...

  • افکارت عین خوارج است که فقط از قرآن دَم میزنی، و با یکفر ببعض و یومن ببعض آیات و تفسیر به رای هم سعی در مخدوش کردن عقاید شیعه داری،
    جوابت را نوشتم ولی تو گویی آدم نمیخواهی بشوی

  • توی احتمالاً وهابی تهمت زنی و دروغ بستنت را هم اضافه کن بر اِنکار وجود دوازدهمین جانشین بحقّ رسول الله یعنی امام زمانمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)..
    الحمدللّه من شیعه ام و متنفّرم از دشمنان اهل البیت(علیهم السلام)، و شیعه بودنم را هم به لطف خداوند متعال از قرآن بعلاوه توضیح رسول الله و اهل البیتش(علیهم السلام) و با دلایل عقلی دارم،
    همانطور که اصل وجوب برپا داشتن نماز در قرآن آمده و شرح آن به عهده رسول الله بوده،
    امامت إلهی ائمه هدی(علیهم السلام) پس از رسول الله هم در قرآن آمده مثل این آیه(إنّما انت منذر و لکلّ قومٍ هاد: تو همانا بیم دهنده ای و برای هر قومی هدایتگریست)، و جعلنا ائمه یهدون بامرنا(و آنان را پیشوایانی قرار دادیم که به امر ما(مردم)را هدایت کنند) و خداوند به وجوب اطاعت از خودش و رسولش و اولی الامر فرمان داده و برای مردم ولی مشخص کرده و دیگر آیات امامت و ولایت؛ رسول الله هم در بیاناتش طبق قرآن جانشینان خودش را که ائمه هدی و اولی الامر بر مومنان و مسلمانان هستند را معرّفی کرده
    مثل حدیث شریف غدیر و ثقلین و خلفایی اثنی عشر که حتی در کتب مخالفین شیعه هم وجود دارد وووو
    و من الحمدللّه با تحقیق و لطف خداوند محمّد و آل محمّد(علیهم السلام)شیعه دوازده امامی شدم؛ و دشمنان آنان را هم که دشمنان خدا و دین هستند را به اسم لعن میکنم..
    تو آنقدر بیسوادی که تفاوت لعن با ناسزاگویی را هم نمیفهمی و در حدّی نیستی که بتوانی نظراتم بفهمی و تحلیل کنی
    رسوای دو عالم دشمنان و مخالفان و مُنکران خاتم الانبیاء محمّد و آل محمّد(علیهم السلام)هستند نه مومنان به قرآن بعلاوه رسول الله و اهل البیتش(علیهم السلام)
    من در آوردی و خرافه عقاید اهل سنت عُمَر و پیروان بنی امیّه یعنی وهابیت(لعنة الله علیهم اجمعین)است نه شیعیان مسلمان که عقایدشان و اعمالشان بر اساس قرآن و احادیث غیرجعلی چهارده معصوم(علیهم السلام)است

  • دغل باز بهایی یا صهیونیست !!! از جواب سئوالها با تهمت و افترا و عوام فریبی طفره نرو و جواب دقیق سئوالها را با حد و مرزهای شناختهای دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی اگر دانشش را داری بده .
    این بنده ناچیز معروف نیاز ندارم برای یک بهایی یا صهیونیست دغل باز خودم را معرفی کنم.
    سرنخهای وصل به تو یکی پس از دیگری رسوا می شوند و انشاء الله بزودی خدا تو را به درک خواهد فرستاد.

  • سقر در انتظار مزدوران دغل باز است
    ---
    پرت و پلاهای بی دلیل و بی نشانه ی فتنه گر و تفرقه بر انگیز توی مزدور در اصالت بهایی یا صهیونیسم بودن تو نزد حتی انسانهای نا آگاه منطقه آشکار تر از روز روشن است.
    حسرت نتیجه دار شدن این فتنه گریها در منطقه را آمریکای جنایت پیشه و اسرائیل و صهیونیسم خون آشام عاصب و ارتجاع وهابی مزدور و خیانت پیشه ی منطقه و بهائیت غرق در مزدوری با نفرین خدا بزودی همراه با ننگ و رسوایی و با کثافتهای خود به گور یا به زباله دان تاریخ خواهند برد.
    آهای بزدل دغل باز مزدور !!! انشاء الله رصدی و بزودی هر جای دنیا که هستی به دست آزدگان شریف انسان دوست جهان گیر خواهی افتاد و به درک و سقر واصل خواهی شد.

  • نیازی به فحاشی نیست. در قرآن آمده که از دشمنان خدا اعلام برائت کنید. اگر می توانی و مرض نداری از ابوبکر و عمر اعلام برائت کن.
    همانطور که حضرت ابراهیم وقتی فهمید آزر دشمن خدا است از او تبری جست.
    سوره توبه آیه 114
    فلما تبین له انه عدو لله تبرأ منه

  • پرت و پلاگو تویی، که حاضر نیستی یک کلام بگویی به امام زمان اعتقاد داری یا نه؟ چون در نظرات قبلی ات تلویحاً وجود او را منکر شدی و توسل به او را بیهوده شمردی
    مزدور تفرقه برانگیز تویی که تنها ادعاهای بی دلیل ارائه کرده ای و شیعه را مذهب خرافی و دکّانی برای آخوندها شمرده ای
    بدون اینکه چند نمونه از آنچه ادّعا داری را بنویسی تا ببینیم آیا راست میگویی یا اینکه دروغ بافته ای، یا در جهل مرکب و اشتباهی؟
    الحمدللّه الحمدللّه الحمدللّه من اصالتم شیعه اثنی عشری و مسلمان هستم و از طرفی به سادات حسینی هم نسبم میرسد، و برایت دلیل از قرآن و احادیث رسول خدا و اهل البیت(علیهم السلام)نوشتم، میخواهی بپذیر یا نپذیر، به درک اسفل السافلین
    لعنة الله بر اهل سقیفه ملعونه خبیثه و دیگر دشمنان رسول الله و عترت اهل البیتش ائمه هدی و شیعیانشان(علیهم السلام)

  • دغل باز بهایی یا صهیونیست !!! از جواب سئوالها با تهمت و افترا و عوام فریبی طفره نرو و جواب دقیق سئوالها را با حد و مرزهای شناختهای دین داری قرآنی و اصول استدلال عقلی اگر دانشش را داری بده .
    این بنده ناچیز معروف نیاز ندارم برای یک بهایی یا صهیونیست دغل باز خودم را معرفی کنم.
    سرنخهای وصل به تو یکی پس از دیگری رسوا می شوند و انشاء الله بزودی خدا تو را به درک خواهد فرستاد.

  • خوارج جوابت را نوشتم میخواهری بپذیر یا نه به درک اسفل السافلین
    و البته تو شیطانی عُمَری بیش نیستی اگر نمیخواهی بپذیری
    جهنّم جای کافران یهودی و بهایی و وهابی و پیروان عمر ابن الخطاب و امثال وی است
    نه جای شیعیان امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه)که منتظران حقیقی امام مَهدی محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)هستند
    امیدوارم حق تعالی مرا بفضل و رحمتش ببخشد و شفاعت شیعیان امیرالمومنین علی علیه السلام که از دشمنان عمر ابن الخطاب(لعنة الله علیه)هستند را شامل حالم گرداند