رویت عجیب پیامبر در خواب یک مومن


زیارت کدام یک از اهل بیت بریم؟!


+ 
19

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قرآن

  • خوارج و عمر خطاب هم فقط قرآن میگفتند عین توی خوارجگونه

  • لعنت خداوند بر دروغگویان که ادعای شیعه بودن دارند و وجود امام زمان(سلام الله علیه)را مُنکرند

  • مردم چگونه می توانند اصیل از غیر اصیل در دین و مذهب را تشخیص دهند؟
    ---
    مردم با پدید آمدن و نقش بستن درک حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ الهی دین داری قرآنی که عبارت اند از خدا شناسی ، دین شناسی ، وحی شناسی یعنی قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، انسان شناسی ، رفتار شناسی و شیطان شناسی می توانند مراسم و مناسک و شعایر اصیل دینی و مذهبی را از غیر اصیلها تشخیص دهند و بشناسند و ارزش اصیلها را درک کنند و غیر اصیلها را رد نمایند.
    ---
    تنها با آموزش سازمان یافته و پیوسته ی علمی- منطقی شناختهای یاد شده ، تشخیص اصیلهای دین و مذهب از غیر اصیلهای منسوب به دین و مذهب آسان می گردد و مردم از گرفتار شدن به انحراف و کج روی دین زدا در دین و مذهب رهایی می یابند.
    ---
    مهم ترین وظیفه ی دین شناسان برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و کج روی و از گمراهی جامه ی عمل پوشاندن به آموزش سازمان یافته ی مذکور است.
    ---
    اصیلهای دین و مذهب منحصر به وحی بی شبهه ی الهی از جانب خداوند اند و غیر اصیلها فراورده های ناقص ذهن بشر اند که ناهمگن و هماهنگ با وحی بی شبهه ی الهی بنام دین و مذهب به ذهن بشر تزریق می شوند.
    ---
    قرآن کریم تنها سند وحی بی شبهه ی الهی است که متن آن با وعده ی خداوند از هرگونه تحریف بشری تا قیام قیامت مصون می ماند.
    ---
    تفسیرهای ناهمگن و ناهماهنگ با کلیات احکام و اعتقادات شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی هرگز شایستگی پیوستن به دین و مذهب وحیانی را ندارند.

  • عُمَری دروغگو و تهمت زننده بی حیا
    الآن در این کامنت مزخرفی که نوشته ای چرا از امامت و ولایت در قرآن چیزی نگفتی؟
    معلوم میشود که اصلاً ولایت و امامت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب تا برسد به امام زمانمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیهم اجمعین)را قبول نداری
    پس اینقدر با خباثتت و دروغ و تزویر خودت را شیعه جا نزن
    این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ------
    خجالت نمیکشی عُمَری خبیث!؟
    خداوند لعنت کند هر دروغگویی را که از این دردش گرفته که انحرافات مذاهب عُمَری افشاء بشود
    اگر آدم نمیشوی إن شآء الله خداوند تو را زودتر ملحق کند در جهنّم به ابن تیمیه و عمر خطاب و ابوبکر و عثمان بن عفان و عایشه و حفصه و معاویه و همه مقدسات اهل تسنن عُمَری(لعنة الله علیهم اجمعین) که برای ما شیعیان نامقدسند

  • خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • به پایگاه روشنگری در پاسخ به یک صهیونیست که در این پایگاه بمانند سرکردگان تشیع لندنی نام ایران و شیعه را ابزار جولان دهی خود برای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی قرار داده است/ سه شنبه 26/09/1396
    ---
    بهایی یا صهیونیست یا مزدور پلید دغل باز دهان فتنه گر کثیفت را ببند.
    ---
    این نوشته های نفرت آفرین خانمان بر افکن متضاد با قرآن و عقل را که نقل می کنی و نوشته های داعشیان و سلفیهای وهابی تکفیری متحجر که چند حدیث جعلی با تاویل به رای چند آیه ی مجمل از قرآن کریم را بهانه ی جنایتها و خیانتهای ضد بشری راه اندازی کشتار و ویرانی علیه مسلمانان و بشریت بی گناه قرار داده اند ، نیاکان خیبری تو از دیر باز برای ادامه تفرقه افکنی و فتنه انگیزی و وحدت شکنی میان امت اسلامی با اجیر کردن دین فروشان ریاست طلب و مزدوران حاکمان وقت به مذهب اهل بیت پیامبر و مذاهب اسلامی دیگر تزریق کرده اند تا امت اسلامی همیشه به جنگ و در گیری و خون ریزی میان خود گرفتار شود و روز راحتی نداشته باشد و شما قوم صهیون و مزدورانشان به چپاول جهان اسلام با خیال راحت بپردازید.
    اگر توی کثیف تفرقه گر فتنه بر انگیز دهانت را نبندی به تله خواهی افتاد و با قهر خداوند حساب رس تا ابد به زباله دان تاریخ خواهی افتاد ونزد جنایت کاران و خائنان دشمن خدا و دشمن انسانیت به درک اسفل جهنم خواهی رفت.
    پایگاه روشنگری باید آن قدر سواد داشته باشد که با ملاک و معیار قرار دادن نویدها و هشدارهای قرآن کریم و مطابق با اصول منطقی استدلال عقلی سره از ناسره ی نوشته های ارسالی را تشخیص دهد و صفحات خود را جولان گاه نوشته های جعلی و خرافات ضد قرآن و عقل نکند و دین خدا و قدسیت و حرمت و حیثیت پیامبر رحمت و اهل بیت مظلوم آن حضرت را با مشتی از جعلیات و خرافات ساخته و پرداخته ذهن کثیف قوم صهیون و بهائیت لوث و بدنام نسازد.
    حرام است در سایه نظام اسلامی پایگاهی فاقد سواد قرآنی و عقلی بنام اطلاع رسانی این گونه بنام تشیع و با مشتی از جعلیات و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن کثیف قوم صهیون که به کتب شیعیان سرایت داده شده در تضاد با ملاکهای سنجش قرآنی وعقلی جولان گاه فتنه گریهای و تفرقه افکنیهای صهیونیستها و بهائیان و مزدوران استکبار شود و حیثیت اسلامی نظام را زیر سئوال ببرد.

  • وهابی عُمَری انگار تو در دروغگویی سیری ناپذیری..
    چگونه ادعای شیعه بودن داری در حالیکه وجود امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)که الله و رسولش و قرآن و جانشینان بحقِّ رسول الله از عترتش یعنی ائمه هدی(علیهم السلام)مشخّصات و وعده اش را فرمودند را مُنکری؟!
    از خداوند حیا نمیکنی لااقل از وجدانت خجالت بکش
    در همین سایت روشنگری در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----------
    با اینکه به امام زمان(سلام الله علیه) اعتقادی نداری باز ادّعای شیعه بودن داری!
    آخر وقاحت هم حدّی دارد!
    ---
    و شیطان سوار بر ذهن تو و امثال تو است ای عُمَری بی حیای دروغگو که خودت را شیعه جا زده ای
    صدبار به تو گفتم که ولایت و امامت الهی و تبرک و توسل و شفاعت و زیارت و جشن میلاد و سوگواری برای رسول الله و آل او و سایر عقاید شیعه که توی عُمَری وهابی و امثالت قبولش نداری، کجایش بخلاف قرآن و سنّت اصیل رسول الله و ضدّ عقل است!؟
    امّا هر دفعه نه جوابی دادی و نه با ادب برخورد کردی، و همه اش با تهمت و ناسزا به من و امثال من از جواب دادن گریختی

  • از معرفی خدای اهل سنت عُمَری دردت گرفته!؟
    معلوم است که بدجوری باید دردت بگیرد زیرا از عقاید فاسدتان رونمایی شده
    آدسهای خدای اهل تسنن عمری که الله نیست را از کتاب صحیح بخاریشان که همه شان و همه آن معتقدنددرج کردم پس آنکه عاقل است میرود تا تحقیق کند و ببیند آیا راست گفتم یا نه؟
    و پس از فهمیدن حقیقت، با شجاعت تمام و بدون تعصب مذاهب عُمَری را در سطل آشغال خواهد انداخت
    از روشنگری و افشای چهره پلید مذاهب عمری برای این دردت گرفته که خودت عمری هستی زیرا در کامنتی که نوشته ای به صراحت وجود امام زمانمان را منکر شده ای
    و عجیب تر اینکه با وقاحت تمام خودت را هم شیعه جا میزنی
    این در قسمت نظرات ویدیویی بعنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار در همین سایت روشنگری کامنت را نوشته ای و وجود امام زمان را منکر شدی:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ----
    پس به دروغ خودت را شیعه معرفی نکن و مزخرفات کتاب صحیح بخاری را که کتاب اصلی اهل تسنن عمری و وهابیت است را به کتاب شیعیان نسبت نده
    همه تهمتها و ناسزاهایت هم سزاوار خود توست نه من

  • جناب محسن خواهشاً همه کامنتا رو به نمایش بگذار تا دست اون وهابی دروغگو که ادعای دروغ شیعه بودن دارد بیشتر رو بشود

  • شما مهمان ثابت ساعت 11:19 روز یک شنبه 24/09/1398 پایگاه روشنگری نخست تعریف جامع و مانع علمی را از وهابیت که نزد اهل علم پذیرفته باشد بنویس تا مشخص شود بمانند سید الشهدا امام حسین (ع) شیعه ی خدا پسندانه ی خرد گرا و پیرو قرآن هستی یا بمانند یزیدیان پیرو جاهل و غافل شیطان و اندیشه های ضد قرآن و عقل و ساخته و پرداخته ی قوم صهیون یا پیرو تشیع جعلی لندنی مزدور انگلیس می باشی؟؟؟!!!

  • اهل سنت عُمَر و وهابی یعنی تو که وجود امام زمان را مُنکری، و زیارت و امامت و ولایت ائمه هدی(علیهم السلام) و تبرّک و توّسل و عزاداری را منکری و دروغ و تهمت را دستآویزت کرده ای و به دروغ خودت را شیعه جا میزنی تا انحراف ایجاد کنی
    با وقاحت دروغ میگویی و خودت را شیعه جا میزنی در حالیکه این کامنت تو که در آن وجود امام زمان را منکر شده ای گواه است که شیعه نیستی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ---------
    پس خجالت بکش و دست از تهمت زنی و فرافکنی بردار و آدم بشو

  • ارسال نظر

  • پاسخ چراهای دینی و مذهبی سرنوشت ساز زیر بعهده ی کیست؟؟؟!!!
    ---
    چرا بسیاری با تعصبهای عامیانه ترویج روشنگریهای قرآنی و عقلی را حرکتی ضد دین و ضد مذهب و ضد اهل بیت پیامبر توصیف می کنند؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل محکم انکار ناپذیر در جوامع ما شیعیان فرا خوان به ضرورت رویکرد قرآنی و عقلی به دین و مذهب نزد اکثریت ما بویژه توسط اکثریت دین شناسان ما دشمنی علیه اهل بیت پیامبر و تلاش برای در غربت نگه داشتن این ارزشها معرفی می گردد؟؟؟!!!
    ---
    چرا در جوامع ما شیعیان حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی در اذهان عموم پیروان ناشناخته مانده اند؟؟؟!!!
    ---
    چرا حقیقت آموزنده ی چگونگی برخورد خداوند در قرآن با شخصیت پیامبران و سایر شخصیتهای دینی ، نزد اکثریت ما شیعیان در پرداختن به این شخصیتها الگو و درس قرار نمی گیرند؟؟؟!!!
    ---
    چرا ما اکثریت شیعیان خود که دانش بشری ناچیز داریم بی هیچ پایه علمی مثبت و سازنده ی قرآنی و عقلی طرز پرداختن به این شخصیتها را بدون تفکر و تامل در آثار و پیادهای این پرداختن تعیین می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل و با پیروی از چه مسلکی ما اکثریت پیرو مذهب تشیع بی هیچ پرسشگری علمی هر حدیث و روایتی را بی ارزیابی علمی متعارف لازم که نزد دانشمندان حدیث و روایت مشهور است به معصوم نسبت می دهیم و این نسبت را بی چون و چرا می پذیریم؟؟؟!!!
    ---
    چرا و با چه دلیل از آیات محکم و مفصل قرآن و با کدام دلیل قطعی قابل اثبات و دفاع پذیر عقلی برخورد ما با شخصیت پیامبر و سایر شخصیتهای دین و مذهب در زمینه های فرا طبیعی و طبیعی باید بمانند برخورد ما با خداوند و حتی اغراق آمیز تر از برخورد با خداوند باشد؟؟؟!!!

  • وهابی انگار تو در دروغگویی سیری ناپذیری..
    چگونه ادعای شیعه بودن داری در حالیکه وجود امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه)که الله و رسولش و قرآن و جانشینان بحقِّ رسول الله از عترتش یعنی ائمه هدی(علیهم السلام)مشخّصات و وعده اش را فرمودند را مُنکری؟!
    از خداوند حیا نمیکنی لااقل از وجدانت خجالت بکش
    در همین سایت روشنگری در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----------
    با اینکه به امام زمان(سلام الله علیه) اعتقادی نداری باز ادّعای شیعه بودن داری!
    آخر وقاحت هم حدی دارد!
    البته برای چون تو که پیشوایانتان دروغگو و ریاکار و ظالم و منافق بودند این رویه ای که پیش گرفته ای عادّی تلّقی میشود

  • آیا در دین داری و دین آموزی رهنمودها و هشدارهای رسای قرآن را جدی گرفته ایم؟؟؟!!!
    ---
    خداوند مهربان در قرآن کریم بارها تاکید کرده حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری درست را بگونه ای رسا و گویا و سرشت نشین و در سطح درک همگان در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی بعنوان حجت قطعی تخلف ناپذیر برای هدایت و راهنمایی بشر فرستاده تا او را از کج رویهای من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری که پیوسته به دین پس از رحلت پیامبر افزوده شده اند رهایی بخشد.
    خداوند دانای مطلق بشر را در هر یک از این شناختها که در آیات محکم و مفصل در سر تا سر قرآن آمده اند با هشدارهای قرآنی فراوان آشکار و رسا نسبت به هرگونه تجاوز و فرا تر رفتن از این حد و مرزها و بایدها و نبایدها بر حذر داشته و او را به عاقبت شوم و مجازات پایان ناپذیر این تجاوز در جای جای قرآن آگاه کرده است.
    با توجه به وجود قرآن و ترجمه ی آن در دست رس همگان در همه جا خداوند هشدار داره که بشر با هیچ توجیه و بهانه ای حق ندارد فرا تر و خارج از حد و مرزها وباید ها و نبایدهای رسا و سرشت نشین محکم و مفصل مذکور و یا در تضاد و تعارض با آنها هیچ حکم و اعتقادی را به دین بیافزاید و یا بنام دین بپذیرد و اگر چنین کند در قیامت از او خواسته می شود برای افزوده ها و پذیرفته های خود دلایل قاطع انکار ناپذیر قطعی الصدور و قطعی الدلاله ؛ یعنی برهان قاطع بیاورد که هرگز در توان اونخواهد بود و ناگزیر خواهد شد مجازات بزرگ پایان ناپذیر تجاوز خود را در تحریف دین خدا بپذیرد.

  • مردک عُمَری تو که وجود امام زمان را مّنکری، پس چرا به دروغ خودت را شیعه جا میزنی؛ و ادعای قرآن گرایی و خرد ورزی هم داری!
    در حالیکه همه نظراتت بخلاف قرآن و ضد عقل است، زیرا قرآن و عقل فرموده ولایت و امامت رسول خدا و عترتش ائمه هدی(علیهم السلام) و کلمات آنها و سیره زندگی شان بعلاوه قرآن را دین خود بگیر
    ولی تو عین خوارج و عمر خطاب شعار حسبنا کتاب الله رو عَلَم کرده ای تا با دروغ و تهمت بازار مذاهب دشمن و مخالفِ اسلام حقیقی را گرم کنی
    این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ------
    خجالت نمیکشی عُمَری خبیث!؟
    خداوند لعنت کند هر دروغگویی را که از این دردش گرفته که انحرافات مذاهب عُمَری افشاء بشود
    پس به دروغ خودت را دلسوز اسلام و مسلمانان جا نزن که انحرافات مذاهب باطل عُمَری را بپوشانی تا هنوز بر گرده مردمتان سواری بگیرید
    رسول خدا وائمه هدی(علیهم السلام)هم با فاش شدن هویّت مذاهب باطل و شیطانی عُمَری که از مخالفان و دشمنان آنها هستند مسرور میشوند که آبروی مذاهب عُمَری بیشتر از پیش ریخته شود و رسوا گردند
    از فاش شدن بطلان مذاهب عُمَری و شیطانی بودن خدای باطل اهل تسنن عُمَری در کتاب صحیح بخاریتان که آن را عین قرآن شمرده اید پس به همه آن معتقدید برایت درد آور است و برای همین اشک تمساح میریزی و منافق گونه خود را دلسوز اسلام جا میزنی

  • ارسال نظر

  • یکی از شگردهای کثیف سر کردگان تشیع لندنی خزیده در قم برای فریب و به گمراهی کشاندن پیروان پاک دل نا آگاه مذهب مظلوم تشیع اهل بیت پیامبر ترویج خوابهای من در آوردی ساز خرافه گستر برای بدنام کردن اهل بیت و لوث کردن مذهب این بندگان مقرب خدا و داغ نگه داشتن بازار مکاره کاسبی حرام دین و و مذهب فروشی است.

  • الآن با نقل این رویای صادقه توسّط حجّت الاسلام عالی چرا دردت گرفته!؟ و به فحّاشی و تهمت زنی گراییده ای؟
    یعنی امکان ندارد چنین خوابی را درباره امام رضا(علیه السلام)کسی ببیند؟
    معلوم شده که تو شیعه نیستی و امامت إلهی و ولایت دوازده جانشین بحقّ رسول الله را قبول نداری و به دروغ ادعای شیعه بودن داری
    پس اینقدر با شگردهای کثیفت بطور خزیده و با تلاش مذبوحانه برای گمراه کردن مردم پاک دل ایرانی با همچون خوارج فقط دَم از قرآن زدن برای لوث کردن و بدنام کردن اسلام و داغ نگه داشتن بازار مکاره مذاهب مخالف و دشمن مکتب اهل البیت(علیهم السلام) تا کسب حرام از راه دین منحرفتان کنید اینقدر دست و پا نزن
    تو که فقط دَم از قرآن میزنی خودت گمراهی، و اهل نجات نخواهی بود
    زیرا رسول خدا به امر پروردگار فرمود: «انّی تارکٌ فیکم الثِّقلَین کتاب اللهِ و عترتی ما ان تمسّکتم بهما لن تضلّوا ابداً لن یفترقا حتّی یردا علیّ الحوض»
    به درستی که من در بین شما دو شئ گرانبها و سنگین باقی میگذارم، کتاب خدا(قرآن) وعترتم که اگر به این دو متمسّک بشوید هرگز گمراه نخواهید شد و ایندو هرگز از هم جدا نمیشوند تا (در قیامت)پیش حوض(کوثر)نزد من آیند
    و رسول الله به امر پروردگار فرمود: إِنَّمَا مَثَلُ أَهْلِ بَیتِی فِیکُمْ کَمَثَلِ سَفِینَةِ نُوحٍ، مَنْ دَخَلَهَا نَجَی، وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهَا غَرِقَ
    مَثَل اهل بیت من در میان شما کشتی نوح است، هر کس به این کشتی داخل شود نجات می‌یابد، و هر کس جا بماند، غرق می‌شود.
    ((حاکم نیشابوری در کتاب المستدرک خود بعد از نقل این حدیث از ابوذر غفاری تصریح می‌کند که بنا بر معیارهای مسلم نیشابوری، این روایت صحیح است. یعنی این حدیث در ردیف احادیث کتاب صحیح مسلم است که دومین کتاب معتبر اهل سنت محسوب می‌شود.)) <حاکم نیشابوری، المستدرک، ۱۴۱۱ق، ج۲، ص۲۷۳.>

    خداوند هم در قرآن فرموده:
    قُلْ أَطِيعُوا اللَّـهَ وَالرَّسُولَ ۖ فَإِن تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّـهَ لَا يُحِبُّ الْكَافِرِينَ ﴿٣٢﴾ بگو: از خدا و پیامبر اطاعت کنید. پس اگر روی گردانیدند [بدانند که] یقیناً خدا کافران را دوست ندارد.
    پس با نپذیرفتن امامت و ولایت عترت رسول الله و متمسّک نشدن به آنها برای گمراه نشدن، در واقع آیه قرآن را هم قبول نداری و کافر و گمراهی و اهل نجات نخواهی بود
    إن شآء الله سر عقل بیایی و تا خداوند مرگت را نرسانده توبه کنی

  • اسلام ناب محمدی و تشیع اصیل مکتب قرآنی و عقلی اهل بیت مظلوم پیامبر علیهم صلوات الله اجمعین بنا به تقریر اصولیون خرد گرای مذهب با خواب و رؤیا و تخیلات هیچ رشته ی خویشاوندی ندارد حال چه ناقل خواب و رؤیا و تخیلات شیخ « عالی » بظاهر کشفی مسلک باشد یا شیخ غیر عالی باشد .

  • مردک عُمَری تو که وجود امام زمان را مّنکری، پس چرا به دروغ خودت را شیعه جا میزنی؛ و ادعای قرآن گرایی و خرد ورزی هم داری!
    در حالیکه همه نظراتت بخلاف قرآن و ضد عقل است، زیرا قرآن و عقل فرموده ولایت و امامت رسول خدا و عترتش ائمه هدی(علیهم السلام) و کلمات آنها و سیره زندگی شان بعلاوه قرآن را دین خود بگیر
    ولی تو عین خوارج و عمر خطاب شعار حسبنا کتاب الله رو عَلَم کرده ای تا با دروغ و تهمت بازار مذاهب دشمن و مخالفِ اسلام حقیقی را گرم کنی
    لابد نقل رویای صادقه هم پیش شما پیروان عمر خطاب و ابن تیمیه و خبیثهای مثل اینها(لعنة الله علیهم اجمعین)شرک و کفر و بی دینی است!
    خداوند در قرآن برای خوابهای صادقه بهاء و ارزش قائل شده و رویاهای صادقه یوسف و پیغمبر خدا را هم نقل کرده و خوابهای فرعون و زندانیان همراه یوسف را ارزشمند و قابل اعتناء و تعبیر قلمداد کرده
    حالا تو کی هستی که بخواهی در مقابل قرآن خدا مخالفت کنی!؟
    البته پیشوای بزرگتان عمر خطاب(لعنة الله علیه) در مقابل قرآن خدا هم مخالفت کرد و از اطاعت الله و رسولش سرپیچی نمود
    و آقای عالی هم مثل توی عُمَری متوّهم و خبیث نیست تا تخیّلاتش را نقل کند و به رسول الله و امام رضا(علیه السلام)دروغ ببندد
    به کوری چشم دشمنان و مخالفان و مُنکران امام زمانمان مَهدی موعود(سلام الله علیه) ما به زیارت حرم امام رضا(علیه السلام)می رویم و به او متوّسل میشویم

  • دهان دریده ی کثیف پر از لجن یک بهایی یا صهیونیست یا مزدور که عوارض گمرکی نمی خواهد بلکه هر نجس و دروغی که از این دهان کثیف برون آید بی پروا برای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان امت اسلامی بی حساب و کتاب و در تضاد با محکمات قرآن و اصول عقلی با جعل و تزویر برای فریب جاهلان و غافلان ، به خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت نسبت می دهد.
    کو شیعیان قرآن شناس و آگاه به خلق و خوی رحمانی پیامبر و اهل بیت آن حضرت که برای حفظ آبروی پیامبر و این اهل بیت مظلوم و برای حفظ حرمت و قدسیت دین و مذهب تا از این پلیدان شیطان پرست دلیل و سند معتبر انکار ناپذیر بخواهند؟؟؟!!!
    صهیونیسم از دیر باز پس از رحلت پیامبر اسلام قرنها است احادیث و روایات جعلی و دروغ اسرائیلی تفرقه و فتنه بر انگیز متضاد باقرآن و عقل ساخته و پرداخته ذهن حاخامان منحرف خود را با زر خرید مزدوران و فریب جاهلان برای تفرقه افکنی و پراکنده کردن امت اسلام و چیره شدن بر سرنوشت این امت غافل ، با نسبت دروغ به پیامبر و اهل بیت و صحابه به کتابهای حدیث و روایت و کتابهای دینی مذاهب مختلف اسلامی تزریق می کند.

  • عُمَری ملعون که وجود امام زمان(سلام الله علیه)را منکری و به دروغ خودت را شیعه جا زده ای تا همچون خوارج شعار قرآن قرآن سر بدهی تا مکتب اهل البیت(علیهم السلام)را خرافی وانمود کنی چون در مکتب اهل البیت(علیهم السلام)امامت و ولایت و تبرّک و توسّل و زیارت و اعتقاد بر وجود امام زمان(سلام الله علیه) طبق قرآن و احادیث غیرجعلی جزو اسلام حقیقی است و تو با کوردلی نمیخواهی آن را بپذیری
    و اکنون به فحاشی و تهمت زنی روی آوردی
    تو چگونه ادعای شیعه بودن داری و در حالیکه این کامنت را در ویدیویی تحت عنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار> در همین سایت روشنگری نوشتی و در آن به وضوح وجود امام زمان را مُنکر شدی
    این کامنت را نوشته ای:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    -----
    از این همه فحاشی و تهمت زنی و دروغگویی خجالت نمیکشی
    از اینکه تباهی مذاهب عُمَری و خدای دروغینشان از کتاب صحیح بخاری افشاء شده ناراحتی!
    و از اینکه مُچَت را گرفتم که با إنکار وجود امام زمان(سلام الله علیه) به دروغ ادعای شیعه بودن داری لابد نزدیک است سکته مغزی و قلبی را بزنی
    باشد این الله است معبودِ محمّد و آل محمّد و ما شیعیان(سلام الله علینا)هست که در قرآن به ما مومنان یادآور شده و جواب دهان خورد کنی به امثال تو داده:
    هَا أَنتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ ۚ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ ﴿١١٩﴾
    آگاه باشید! این شمایید که آنان را دوست دارید، و آنان شما را دوست ندارند. و شما به همه کتاب ها [یِ آسمانی] ایمان دارید [ولی آنان ایمان ندارند]. و چون با شما دیدار کنند، می گویند: ایمان آوردیم. و زمانی که با یکدیگر خلوت نمایند از شدت خشمی که بر شما دارند، سر انگشتان خود را می گزند. بگو: به خشمتان بمیرید. یقیناً خدا به آنچه در سینه هاست، داناست.

    پس از خشمت بمیر ای ناصبی عُمَری که با إنکار وجود امام زمان(سلام الله علیه)در واقع مُنکر الوهیّت الله و رسالت همه انبیاء و مُنکر تورات اصلی و مُنکر انجیل اصلی و مُنکر قرآن شده ای
    ای عُمَری فحاش و دروغگو و تهمت زننده بمیر از خشمت بمیر که اگر توبه نکنی و بمیری در جهنّم انداخته میشوی