عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام عالی بود التماس دعا با آرزوی خوشبختی همه جوانان

  • خخخ 99/4/31 ساعت 16:52

    عالی بود

  • وقتی اکثریت یک قومی بنام دین و مذهب من در آوردیهای اعتقادی موروثی آبا و اجدادی و بزرگان خود را که در اصول اعتقادی قرآن و اصول استدلال عقلی هیچ پایگاه استوار و مستحکم آشکاری ندارند بر تر و درست تر از بایدها و نبایدهای قرآن خداوند جهان آفرینش و بر تر از دین قرآنی او می بینند و بر افزایش و دامن زدن به این من در آوردیها بی حد و مرز با لجاجت وصف ناپذیر و با بستن چشمان خود به روی هشدارهای شدید و آشکار قرآن اصرار می ورزند این قوم چگونه و با چه دلیل عقل پسند می تواند از خداوند انتظار گشایش و بهروزی را داشته باشد؟؟؟!!!
    هزینه های میلیاردی روز مره ی هدر رفته در زمینه ی نشر و ترویج من در آوردیها بنام پیامبر (ص) و اهل بیت اطهر آن ححضرت (ع) که برای دین و مذهب و جامعه متدینین از آنها هیچ بازده مثبت و سازنده ی محسوسی را نمی توان به اثبات رساند چه حکمی نزد خداوند عقل و حکمت می توانند داشته باشند؟؟؟!!!

  • از معرفی خدای عُمَری ها دردت گرفته!!؟
    چون اهل تسنن عُمَری که خدای حقیقی که معبودِ خاتم الانبیاء محمّد و آل محمّد و شیعیانشان(سلام الله علیهم)هست را عبادت نمیکنند که همچون ادعای دروغ شیعه بودنت ادعای خدا پرست بودن هم داری!
    خدای اهل تسنن عُمَری متاسفانه آن خداوند حقیقی نیست که معبودِ محمّد رسول الله و عترت اهل البیتش(علیهم السلام)است که آنها به درستی طبق قرآن به مردم معرّفی اش کردند
    علمای اهل تسنن عُمَر با پیروی از یهودیان نفوذی چون کعب الاحبار و ابوهریره و سوء استفاده از آیات متشابه و کج فهمی نسبت به آیات قرآن، خدای باطلی را به مردم عوامشان معرفی کردند که محدود و جسمانی و متحرک و متغییر و قابل رویت و مانند انسان است که بنابراین فقط مخلوقی ذهنی غیرواقعی و یا اینکه شیطانی از شیاطین جن را دانسته یا ندانسته عبادت میکنند و بدتر آنکه به آن موجود ناقص پُرعیب و نیازمند که اِله حقیقی نیست الله هم میگویند!
    چنانچه در کتاب صحیح بخاریشان که همه اهل تسنن به آنچه در آن نوشتند معتقدند چنین آمده:
    1- خداوند در آسمان است وهر شب پایین میاید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    2- خدا انگشت دارد .
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وما قدروا الله حق قدره - رقم الحديث :( 4437)
    3-خدا در قیامت پایش را روی جهنم میگذارد(هشت روایت)
    صحيح البخاري- تفسير القرآن - قوله: وتقول هل من مزيد- رقم الحديث : ( 4470 )
    5- خدا در روز قیامت رویت میشود .
    صحيح البخاري- التوحيد - قول الله تعالى: وجوه يومئذ ناضرة إلىربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6882 )
    6-خدا می خندد
    صحيح البخاري- الأذان - فضل السجود-رقم الحديث : ( 764 )
    7-خدا می خندد و شهید و قاتلش را در بهشت داخل میکند.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - الكافر يقتل مسلم.... -رقم الحديث : ( 2614 )
    8- خدا هر شب به اسمان دنیا پایین میآید
    صحيح البخاري- الجمعة - الدعاء في الصلاة .. - رقم الحديث : ( 1077 )
    9-خدا شلوار دارد و مخلوقاتش به بند شلوارش آویزان میشوند
    صحيح البخاري - تفسير القرآن - وتقطعوا أرحامكم - رقم الحديث : ( 4455 )
    10-خدا چشم دارد ولوچ نیست.
    صحيح البخاري- الجهاد والسير - كيف يعرض الإسلام...- رقم الحديث : ( 2829 )
    11-خدا خانه دارد ودر آن ساکن میشود.
    صحيح البخاري - التوحيد - قول الله تعالى : وجوه يومئذ ناضرة إلي ربها ناظرة -رقم الحديث : ( 6886
    ------------
    این در حالی است که
    الله که محمّد رسول الله و اهل البیتش ائمه هدی(علیهم السلام)به ما معرّفی کردند و الحمدللّه ما شیعیان مسلمان به او ایمان و اعتقاد داریم چنین است:
    بن ابی نجران گوید: از امام جواد(علیه السلام) راجع به توحید سؤال كردم و گفتم: میتوانم خدا را شئ تصور كنم؟ فرمود: آری ولی شئ ای كه حقیقتش درك نمی‏شود و حدّی ندارد زیرا هر چیز كه در خاطرت در آید خدا غیر او باشد، چیزی مانند او نیست و خاطره‏ ها او را درك نكنند، چگونه خاطره‏ ها دركش نكنند، در صورتیكه او بر خلاف آنچه تعقل شود و در خاطر نقش بندد می‏باشد، درباره خدا تنها همین اندازه بخاطر گذرد: ((( شئ ای هست كه حقیقتش درك نشود و حدّی ندارد))).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 1 .
    *************
    از امام باقر علیه السلام سؤال شد: رواست كه بخدا گویند چیزیست؟ فرمود: آری چیزی كه او را از حدّ تعطیل (خدائی نیست) و حدّ تشبیه (مانند ساختن او را بمخلوق) خارج كند (یعنی چون گوئی خدا چیزیست اعتراف بوجودش كرده‏ ای پس كافر و طبیعی نیستی اما باید بدانی كه او چیزیست بی مانند).
    اصول کافی جلد 1 باب جواز تعبیر خدا به شی روایت 2
    *****************
    امام صادق علیه السلام فرمودند: إنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه، و کل ما وقع علیه اسم شیء ما خلا الله عز و جل فهو مخلوق، ‌و الله خالق کل شیء، ‌تبارک الذی لیس کمثله شیء
    همانا خداوند تبارک و تعالی تهی از خلقش، ‌و خلقش تهی از او می‌باشند، و هر چیزی که نام شیء بر آن توان نهاد مخلوق است مگر خداوند عزوجل. و خداوند خالق همه چیز است، ‌بس والاست آن که هیچ چیز مانند او نیست.
    بحارالانوار، ‌4/149؛ التوحید، ‌105؛ کافی، ‌1/83.‌
    ****************
    امام رضا(علیه السلام) فرمودند: کلّ ما فی الخلق لایوجد فی خالقه، ‌و کلّ ما یمکن فیه یمتنع فی صانعه ... إذا لتفاوتت ذاته و لتجزأ کنهه. (امام رضاعلیه السلام).
    هر چه در مخلوق باشد در خالقش پیدا نمی‌شود، و هرچه در خلق ممکن باشد در خالقش ممتنع است ...، ‌وگرنه وجود او دارای اجزای متفاوت می‌شد.
    بحارالانوار، ‌4/230، ‌التوحید، 40

  • مردک عُمَری تو که وجود امام زمان را مّنکری، پس چرا به دروغ خودت را شیعه جا میزنی؛ و ادعای قرآن گرایی و خرد ورزی هم داری!
    در حالیکه همه نظراتت بخلاف قرآن و ضد عقل است، زیرا قرآن و عقل فرموده ولایت و امامت رسول خدا و عترتش ائمه هدی(علیهم السلام) و کلمات آنها و سیره زندگی شان بعلاوه قرآن را دین خود بگیر
    ولی تو عین خوارج و عمر خطاب شعار حسبنا کتاب الله رو عَلَم کرده ای تا با دروغ و تهمت بازار مذاهب دشمن و مخالفِ اسلام حقیقی را گرم کنیصراحت وجود امام زمانمان را منکر شده ای
    و عجیب تر اینکه با وقاحت تمام خودت را هم شیعه جا میزنی
    این در قسمت نظرات ویدیویی بعنوان: امام مهدی (عج) ماجرای فیض پروردگار در همین سایت روشنگری کامنت را نوشته ای و وجود امام زمان را منکر شدی:
    مهمان97/12/26 ساعت 22:45 پیوند ثابت
    تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و پذیرفته شده است؟؟؟!!!
    آیا دین خدا با این کونه تبلیغها نزد بشریت رواج یافت و پذیرفته شد؟؟؟!!!
    آیا ترویج دین خدا با چنین تبلیغهای غیر قابل اثبات در معرض تمسخر عقلا قرار دادن دین و مذهب و بازیچه نشان دادن دین و ذهب و پیامبر و اهل بیت نیس؟؟؟!!!.
    گدام عاقلی دین و مذهب را بی ادله و مثالهای بی نظیر حسی و غیر قابل اثبات می پذیرد؟؟؟!!!
    ----
    پس منافق وار اشک تمساح برای مردم و اسلام نریز و به دروغ خودت را شیعه معرفی نکن و از خداوند که حیا نداری لااقل از وجدانت خجالت بکش

  • مبارک باد

  • در واقع عُمَریهای وهابی ناصر عبداللهی را به دلیل شیعه شدنش کشتند

  • قال رسول الله – صلی الله علیه و آله :

    یُحشرُ صاحبُ الطَّنبور یوم القیامهِ و هو أسودُ الوجهِ و بِیَده طنبورٌ من نار و فوقَ رأسه سبعون اَلف ملکٍ، بید کُلُّ ملکٍ مِقْمعَهُ یَضربون رأسَهُ و وجهَه.

    دارنده طنبور (نوعی از آلات موسیقی) روز قیامت محشور می شود در حالی که صورتش سیاه و در دستش طنبوری از آتش است و بالای سرش هفتاد هزار فرشته قرار دارند که در دست هر کدام از آنها عمودی آهنین است که بر سر و صورتش می زنند.

    «مستدرک الوسائل، ج ۱۳، ص ۲۱۹»

  • تو عروسی حضرت علی و حضرت فاطمه هم پیامبر اجازه داد دف بزنن و شادی کنن
    یعنی نعوذبالله پیامبر هم
    مغز شما خشک تر از این است که این مسائل رو درک کنید
    موسیقی غنا اشکال دارد
    نه ترانه سالروز ازداواج ائمه
    این که غنایی توش نیست
    مگه اینکه آدمهای منحرف مثل تو با این جور آهنگ ها هم دچار غنا بشن
    مشکل از خودته
    برو خودت رو درست کن