وعده ای نزدیک است منتظران


نماهنگ وعده با صدای امیرحقیقت


+ 
17

- 
0
ارسال در 1398/10/25 ساعت 07:52 2020-1-15 07:52:04
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/13 ساعت 17:25

    صدا و سیمای ملی باید پاسخ دهد
    ---
    آیا هیچ دلسوز دین داری پیدا می شود که از صدا و سیمای ملی بپرسد ملاک و معیارهای علمی شما برای تجویز پخش برنامه های تبلیغ و آموزش دین از کدام منابع علمی بی خدشه ی دین و مذهب سرچشمه می گیرند و دلیل علمی و قرآنی شما برای اثبات انکار ناپذیر این بی خدشگی چیست؟؟؟!!!
    صدا و سیمای ملی ملزم است به ملت پاسخ دهد مجوز اصرار خود بر نشر پیوسته ی من در آوردیها و اعتقادات گمراه کننده ی بی پایه عوام پسند بنام دین و مذهب را از کدام یک از منابع اصیل دین و مذهب و با فتوای کدام مرجع علمی دین و مذهب به دست آورده است؟؟؟!!!
    آیا در عرف متدینان ، ارزشی از دین خداوند و مذهب قرآنی اصیل اهل بیت پیامبر بالا تر و والاتر و حیاتی تر وجود دارد که صدا و سیما بی پروا با چشم بستن به همه حقایق دین داری قرآنی و عقلی با تکیه به من در آوردیهای مردمی بی پایه به تبلیغ و آموزش دین و مذهب می پردازد؟؟؟!!!
    شاید می شد اصرار صدا و سیمای ملی بر رویه ی کنونی رایج خود در آموزش و تبلیغ انحرافی دین و مذهب در زمان طاغوتان بی دین را نا دیده گرفت ؛ أما ادامه ی این رویه ی دین زدای بی بند و بار فاقد هرگونه ضابطه ی علمی و قرآنی را در سایه نظام اسلامی چگونه می توان برتافت و برآن سکوت کرد و هیچ اعتراضی را بر آن ابراز ننمود؟؟؟!!!