استادرحیم پورازغدی: ما حکومت دینی۱۰۰درصدی نداریم


استادرحیم پورازغدی: ولی فقیه مدیر اجرایی نیست،مدیر انقلابه ما حکومت دینی۱۰۰درصدی نداریم آخوندحکومتی به معنای اخوندی که سر بیت المال نشسته،بخور بخور راه می اندازه،از رانت عبا و عمامه اش استفاده می کنه،خودش و بستگانش،خلاف قطعی شریعت اسلام است



+ 
26

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/11/19 ساعت 14:07

    به پایگاه های اطلاع رسانی بولتن نیوز ، خبر فوری ، روشنگری ، الف و تابناک / شنبه 19/11/1398
    ---
    خداوند دین داری و مذهب داری را چگونه از ما خواسته است؟
    ---
    خداوند در قرآن کریم دین داران مذهبی را که بی هیچگونه تدبر و تأمل خرد گرا و بدون هیچکونه نقد و تجزیه و تحلیل عقلی – علمی بر روشنگریهای قرآنی و عقلی چشم می پوشانند و این روشنگریها را نادیده می گیرند یا حذف می کنند و دور می اندازند زیان کار ترینان نامیده است.
    این گروه که غالبا در جوامع بشری اکثریت را تشکیل می دهند و بر خلاف خواست خداوند دانای مطلق ، که بشر را در قرآن به تدبر و تعقل و تفکر و تأمل در دین داری و مذهب داری و در برگزیدن اعتقادات بنام دین و مذهب فراخوانده است ، با خطا و کج روی و انحراف دین داری و مذهب داری می کنند بعنوان زیان کار ترین گروه نامیده شده اند.
    خداوند در قرآن تاکید می کند این زیان کار ترینان بعلت روش نا درست خود در اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب که با شناختهای قرآن و اصول استدلال عقلی در تضاد آشکار است تمام تلاش خود را در زمینه های دین داری و مذهب داری به تباهی می سپارند و خود را در معرض مجازات و عذاب الهی نابخشودنی ابدی روز قیامت که در آن هیچ فرصت جبران نیست قرار می دهند:« قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳- ۱۰۶ سوره کهف﴾.
    دوران وجود مقدس نظام اسلامی در ایران بهترین فرصت خدا داده ای است برای انجام وظیفه پیامبر گونه ی تصحیح و زدایش انحرافات و کج رویها و گمراهیهای دینی و مذهبی که اگر این فرصت بی حاصل در زمینه ی تصحیح از دست برود نمی توان به فراهم بودن عاقبت نیک در قیامت اطمینان یافت.
    دین شناسان وفا دار به دین اصیل خداوند و مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر در انجام وظیفه ی تصحیح گمراهیهای دینی و مذهبی هر تلاش عالمانه ای را محض رضای خدا می باید بی دریغ و بی درنگ در این زمینه مبذول دارند تا خداوند در رفع همه ی مشکلات سختی که فرا رو داریم مطابق با وعده های راستین نوید بخش خود به ما کمک کند.

  • محید 98/11/16 ساعت 20:39

    دمت گرم استاد مظلوم مقتدر

  • به نظر من آخوندی که عمداً عقاید انحرافی را ترویج کند و قصدش سوء استفاده و چاپیدن مردم باشد
    از کفّار و غالیان و یهود و شیاطین بدتر است