حاج محمود کریمی | ای دل تا نجف برو


بمناسبت شام میلاد حضرت علی "ع"


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 98/12/24 ساعت 18:04

    چه کسانی بخواست خدا در دنیا و آخرت همیشه کام روا هستند
    ---
    اگر کام روایی دنیا و آخرت را برای همیشه می خواهید و آرزو دارید همیشه از الطاف خداوند برخوردار باشید و از خشم او در أمان بمانید به این آیات سرشت نشین محکم و مفصل قرآن گوش جان فرا دهید ، و این آیات را همیشه به یاد داشته باشید و با توکل به خدا این آیات را سر لوحه ی همه ی کارهای خود قرار دهید و از گرفتار شدن به موضوعهای هشدارهای شدید سر تا سر قرآن شدیدا پرهیز کنید:
    « وَلِلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ . إِنَّ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَاخْتِلَافِ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ . لَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَى جُنُوبِهِمْ وَيَتَفَكَّرُونَ فِي خَلْقِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذَا بَاطِلًا سُبْحَانَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ . رَبَّنَا إِنَّكَ مَنْ تُدْخِلِ النَّارَ فَقَدْ أَخْزَيْتَهُ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنْصَار .ٍ رَبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلْإِيمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَكَفِّرْ عَنَّا سَيِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ. رَبَّنَا وَآتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَى رُسُلِكَ وَلَا تُخْزِنَا يَوْمَ الْقِيَامَةِ إِنَّكَ لَا تُخْلِفُ الْمِيعَادَ . فَاسْتَجَابَ لَهُمْ رَبُّهُمْ أَنِّي لَا أُضِيعُ عَمَلَ عَامِلٍ مِنْكُمْ مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثَى بَعْضُكُمْ مِنْ بَعْضٍ فَالَّذِينَ هَاجَرُوا وَأُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ وَأُوذُوا فِي سَبِيلِي وَقَاتَلُوا وَقُتِلُوا لَأُكَفِّرَنَّ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَلَأُدْخِلَنَّهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ ثَوَابًا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الثَّوَابِ » ﴿آیات ۱۸۹ – ۱۹۵ سوره آل عمران﴾.

  • مهمان 98/12/23 ساعت 09:54

    سلام خدا بر امیرمومنان علی ابن ابیطالب و پدر مومن و بزرگوارش

  • مهمان 98/12/23 ساعت 09:53

    بی در و پیکر و بی بند و بار شدن پایگاه روشنگری درب را برای ورود هرزه گویان نا اهل خرد ستیز یا مزدوران تشیع لندنی تفرقه گر و فتنه افکن و بدنام کنندگان مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر به این سایت فراخ باز گذاشته و هیچ مسئولی پاسخ گوی این قانون ستیزی نیست.

  • مهمان 98/12/23 ساعت 09:53

    بی در و پیکر و بی بند و بار شدن پایگاه روشنگری درب را برای ورود هرزه گویان نا اهل خرد ستیز یا مزدوران تشیع لندنی تفرقه گر و فتنه افکن و بدنام کنندگان مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر به این سایت فراخ باز گذاشته و هیچ مسئولی پاسخ گوی این قانون ستیزی نیست.

  • مهمان 98/12/23 ساعت 08:32

    چرا قرآن و عقل را قربانی باورهای اثبات ناپذیر خود می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    « فَوَرَبِّ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ إِنَّهُ لَحَقٌّ مِثْلَ مَا أَنَّكُمْ تَنْطِقُونَ » ﴿آیه ۲۳ سوره ذاریات﴾.
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر ظاهرا اکثریت بشر از قرآنی و عقلی کردن باورهای خود که به دین و مذهب نسبت می دهند ، با نادیده گرفتن هشدارهای شدید و آشکار آیات محکم و مفصل و سرشت نشین فراوان قرآن کریم ، این باورهای موروثی اثبات ناپذیر را ، که بعلت تکیه به منقولات متضاد با محکمات مفصل قران و متعارض با اصول استدلا عقلی به پوچی و بطلان و تزویر مخدوش اند ، با اصرار بر قرآن و عقل ترجیح می دهند و چرا قرآن و عقل را با تن دادن به پیامدهای شوم هشدارهای مذکور قربانی باورهای بی پایه غیر قابل اثبات خود می کنند؟؟؟!!!
    بشر که از توان دادن پاسخ وحیانی و عقلی آشکار قاطع و انکار ناپذیر به این چراها در این دنیا محروم است در آخرت نیز که با این چراها بی تردید رو به رو خواهد شد با تکرار محرومیت از توان مذکور بنا به حکم قرآنی خداوند یکتا دانای مطلق سرنوشت خود را تباه خواهد دید و در محضر خداوند و خلایق در روز رستاخیز قیامت بی شک از پذیرفتن سر انجام شوم این تباهی ابدی تغییر ناپذیر گریزی نخواهد داشت.
    « وَوُضِعَ الْكِتَابُ فَتَرَى الْمُجْرِمِينَ مُشْفِقِينَ مِمَّا فِيهِ وَيَقُولُونَ يَا وَيْلَتَنَا مَالِ هَذَا الْكِتَابِ لَا يُغَادِرُ صَغِيرَةً وَلَا كَبِيرَةً إِلَّا أَحْصَاهَا وَوَجَدُوا مَا عَمِلُوا حَاضِرًا وَلَا يَظْلِمُ رَبُّكَ أَحَدًا » ﴿آیه ۴۹ سوره کهف﴾.

  • مهمان 98/12/22 ساعت 19:19

    ،

  • مهمان 98/12/20 ساعت 19:44

    صلّ الله علی امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و شیعته و محبّه
    اللّهم العن اعداء امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و شیعته

  • مهمان 98/12/22 ساعت 20:51

    چنین است

  • مهمان 98/12/20 ساعت 17:06

    چرا ، با این همه بلایا ، قرآن و عقل را از دین داری مردم دور نگه می دارند؟؟؟!!!
    ---
    روشنگریهای قرآنی و عقلی که حیاتی ترین و سرنوشت ساز ترین نیاز مبرم مردم برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری خود از کج روی و انحراف هستند چرا باید در سایه نظام اسلامی که به حفظ و صیانت از اصول قرآنی و عقلی دین و مذهب موظف است ، بعلت نا آگاهی سردبیران و ناظران رسانه ها به اصول دین داری و مذهب داری خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی ، به دستور این نا آگاهان با جهل یا با بی پروایی حذف شوند و چرا با این رفتار قرآن ستیز باید مردم از چگونگی درست دین داری و درست مذهب داری خدا پسندانه محروم بمانند؟؟؟!!!
    چرا مسئولان حکومت منتسب به اسلام و سایر دین شناسان کشور بی هیچ دغدغه در مقابل روشنگری ستیزی که آشکار علیه دین و مذهب پیوسته توسط دین فروشان و مذهب فروشان اعمال می شود خاموش مانده اند؟؟؟!!!
    چرا این مسئولان در باره لوث شدن دین خدا و مذهب اهل بیت با من در آوردیها و خرافات قرآن ستیز و خرد گریز در مقابل این همه انحراف و کج روی که ابزار ترویج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر شده هیچ خمی به ابرو نمی آورند؟؟؟!!!
    آیا به راستی با ترویج پیوسته ی رسانه ای افزودن من در آوردیها و خرافات متضاد با قرآن و عقل به دین خدا و مذهب اصیل قرآنی اهل بیت که مهم ترین شالوده های نظام را تشکیل می دهند هیچ آسیبی تا کنون به ما نرسیده و با این همه بلایا که سالها است بر سر ما می آیند مطمئن هستیم خدا از همه ی ما راضی است و هیچ نیازی به عبرت آموزی نداریم؟؟؟!!!
    آیا بلاهایی که با بی توجهی به اصول قرآنی و عقلی دین و مذهب بر سر ما می آیند عذاب الهی هستند یا امتحان؟؟؟!!!

  • مهمان 98/12/20 ساعت 16:35

    جناب مهمان وهابی!

    مگر تو حرفهایت چیزی جز تکرار معتقدات ابن تیمیه است؟ جز تکفیر توسل و
    زیارت و روضه و عزاداری؟ و خرافه نامیدن همه آنها؟
    داعشی تر از تو هم در دنیا هست؟
    جز اینکه تو و شیوخت ابلیس را سید الموحدین نامیدید چون حاضر به سجده
    برای غیر خدا نشد؟
    جز اینکه کعبه و مقام ابراهیم را شرک می دانید چون مسلمانان سنگی که جای
    پای ابراهیم روی آن است سجده می کنند؟
    جز اینکه کسلمانان قبر اسماعیل و مادرش هاجر را هفت باربه همراه کعبه طواف می کنند؟
    جز اینکه ارباب تو یعقوب نبی علیه السلام را کافر می دانست جون برای
    یوسفی که اساسا زنده بد یک عمر مشغول گریه و عزاداری بود؟
    جز تو خدا و رسولش را دروغگو می دانی که با آنکه مدعی بودند خدا گناهان
    را می بخشد به مسلمانان می گکفتند از پیامبر بخواهند برایشان استعفار
    کند؟
    جز اینکه رسما گفتید کسانی که بر قبر اصحاب کهف مسجد ساختند افراد بد و
    مشرکی بودند؟
    و یا با آنکه خدا آرامش می دهد می گفتند آثار و ماترک موسی و هارون در
    تابوت به شما آرامش می دهد؟
    و یا آنکه برای حمادات احساس و شعور قایل شدند و گفتند سنگها بر اثر خشیه
    خدا سقوط می کنند؟
    و یا آنکه با آنکه خدا است که شفا می دهد گفتند عسل شفا می دهد؟

    آری. همه مشرکند. خود خدا هم مشرک است. انبیای او هم مشرکند. صحابه نبی
    خدا هم مشرکند.
    تنها کس که مشرک نیست یکی ابلیس است و دیگری ابن تیمیه که فهمید مسلمانان
    قبل از او مشرک بوده اند!
    و خنده دار اینکه پیروان همین ابن تیمیه بر سر تبرک بردن آب غسل میت او
    با هم مسابقه گذاشتند!
    و البته چه منطقی بهتر این برای انگلیس که بیاید این تفکر را احیا کند،
    تا مسلمانان احترام به قبور انبیا و قداست خاک را شرک بنامند تا بعدها که
    فلسطین مقدس به دست یهود افتاد ذره ای ناراحخت نشوند! آنها هم که برای
    آزادی فلسطین بروند صرفا برای نجات سرزمین عربی باشد! نه یک خاک مقدس
    اسلامی.
    و برای همین شما سعودیها و وهابیون کثیف همه تلاش خود را بر کشتار
    شیغعیان و تخریب قبرها و آثار انبیا قرار دادید اما حتی یک گلوله به سویس
    اسراتییل شلیک نکردید!
    بلکه حتی دعا برای مجاهدان حزب الله و حماس را حرامنامیده و آنها را پیرو
    روافض و مجوس نامیدید!

    شما پیروان راستین شیطان هستید.
    ما افتخار می کنیم که تو و شیوخت ما را خرافه پرست و کافر بدانند.

  • مهمان 98/12/20 ساعت 12:54

    کدام توسل را خداوند می پذیرد؟
    ---
    بر مبنای رهنمود های محکم و مفصل فراوان قرآن کریم فقط توجه به خداوند یکتا ، که در همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر و توانا است ، و خواستن بی واسطه از ذات اقدس احدیت او با فراهم ساختن لوازم این توجه با ایمان و عمل صالح تنها وسیله ی زمینه ساز قرآنی و عقلی حل مشکلات و رفع بلایای زمینی و آسمانی است.
    قرآن کریم در جای جای سوره های خویش تنها ایمان و عمل صالح و خود داری وتوبه از گناه را وسیله ی رسیدن فرا طبیعی بشر به نیازها خود معرفی کرده است.
    قرآن با تاکید مکرر و پیوسته بر این وسیله از هیچ وسیله ی دیگری که بتواند زمینه ساز رسیدن حتمی بشر به نیازهای فرا طبیعی باشد سخن نگفته است.
    سخن قرآن از رفتن برخی از گنه کاران مسلمان نزد پیامبر اکرم (ص) برای طلب آمرزش از خداوند معنای اعلام توبه ی مستند به محضر حاکم حکومت اسلامی و به گواهی جمع مسلمانان حاضر را دارد و توسل به شخص پیامبر را بلحاظ اصول عقلی نمی توان از آن برداشت کرد.
    با توجه به رهنمودها و هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن هیچ دلیل قرآنی و عقلی را برای اجازه ی توسل به شخص پیامبر جهت تحقق توبه به وسیله ی آن حضرت نمی توان از آن برداشت کرد چه رسد اگر توسل به شخص وفات یافته یا غیر موجود باشد که کلا نامعقول و هیچ دلیل قرآنی بر اثبات آن نیست.
    خداوند که به همه ی نهانها و آشکارهای حقایق جهان هستی ، که خود آفریده است ، آکاهی کامل بی نقص دارد ، برای رسیدن به خواسته های آفریدگان خود به وسیله ای که محدود به همه نیازها و ناتوانیها است هیچ نیازی ندارد.
    خداوند روی کرد به چنین وسیله ای را که در دیانتهای پیش از اسلام رواج داشته در قرآن نکوهش کرده است:« أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ» ﴿آیه ۳ سوره زمر﴾.
    خداوند در جای جای قرآن کریم تاکید کرده که در کارها و ویژگیهای منحصر به خود هیچ سهام داری را نمی پذیرد.
    خداواند در قرآن برای مصون نگه داشتن دین داری خلایق از انحراف و کج رویهای دین زدا همه کسانی را که برای ذات اقدس او سهام دار تعیین می کنند نفرین نموده و به اشد مجازاتهای ابدی نابخشودنی تهدید کرده است.

  • مهمان 98/12/20 ساعت 12:51

    کدام توسل را خداوند می پذیرد؟
    ---
    بر مبنای رهنمود های محکم و مفصل فراوان قرآن کریم فقط توجه به خداوند یکتا ، که در همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر و توانا است ، و خواستن بی واسطه از ذات اقدس احدیت او با فراهم ساختن لوازم این توجه با ایمان و عمل صالح تنها وسیله ی زمینه ساز قرآنی و عقلی حل مشکلات و رفع بلایای زمینی و آسمانی است.
    قرآن کریم در جای جای سوره های خویش تنها ایمان و عمل صالح و خود داری وتوبه از گناه را وسیله ی رسیدن فرا طبیعی بشر به نیازها خود معرفی کرده است.
    قرآن با تاکید مکرر و پیوسته بر این وسیله از هیچ وسیله ی دیگری که بتواند زمینه ساز رسیدن حتمی بشر به نیازهای فرا طبیعی باشد سخن نگفته است.
    سخن قرآن از رفتن برخی از گنه کاران مسلمان نزد پیامبر اکرم (ص) برای طلب آمرزش از خداوند معنای اعلام توبه ی مستند به محضر حاکم حکومت اسلامی و به گواهی جمع مسلمانان حاضر را دارد و توسل به شخص پیامبر را بلحاظ اصول عقلی نمی توان از آن برداشت کرد.
    با توجه به رهنمودها و هشدارهای محکم و مفصل فراوان قرآن هیچ دلیل قرآنی و عقلی را برای اجازه ی توسل به شخص پیامبر جهت تحقق توبه به وسیله ی آن حضرت نمی توان از آن برداشت کرد چه رسد اگر توسل به شخص وفات یافته یا غیر موجود باشد که کلا نامعقول و هیچ دلیل قرآنی بر اثبات آن نیست.
    خداوند که به همه ی نهانها و آشکارهای حقایق جهان هستی ، که خود آفریده است ، آکاهی کامل بی نقص دارد ، برای رسیدن به خواسته های آفریدگان خود به وسیله ای که محدود به همه نیازها و ناتوانیه است هیچ نیازی ندارد.
    خداوند روی کرد به چنین وسیله ای را که در دیانتهای پیش از اسلام رواج داشته در قرآن نکوهش کرده است:« أَلَا لِلَّهِ الدِّينُ الْخَالِصُ وَالَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى إِنَّ اللَّهَ يَحْكُمُ بَيْنَهُمْ فِي مَا هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي مَنْ هُوَ كَاذِبٌ كَفَّارٌ» ﴿آیه ۳ سوره زمر﴾.
    خداوند در جای جای قرآن کریم تاکید کرده که در کارها و ویژگیهای منحصر به خود هیچ سهام داری را نمی پذیرد.
    خداواند در قرآن برای مصون نگه داشتن دین داری خلایق از انحراف و کج رویهای دین زدا همه کسانی را که برای ذات اقدس او سهام دار تعیین می کنند نفرین نموده و به اشد مجازاتهای ابدی نابخشودنی تهدید کرده است.

  • آیدی مهمان که نمیدونم چی میگی و دلیلش چیه ، خودم با گوشهای خودم شنیدم و با چشای خودم دیدم علامه محمد تقی جعفری گفت ، دید موسی یک شبانی را به راه ، کو همی گفت ایخدا و ای الله الی آخر و بعد گفت دین همینه هر کسی به اندازه خودش کافیه در مسیر باشی ، حالا اینطور که شما میگی یقینا از علامه بالاتری و باید دستور قتل همه رو صادر کنی ، الهی قمشه ای میگه : ترک زبان هموطن ما میخواست بره مکه آمده بود تلفط نمازش رو درست کنه میگفت گل هوالله احد بهش میگفتن بگو قل هوالله احد و باز او میگفت گل هوالله احد ، آقای الهی قمشه ای میگفت ولش کنید او بیش از 60 سال میگه گل هوالله احد ، ظاهرا شما میگی باید همه رو اعدام کرد ، همین نشانده این است که تو مزدور و خود فروش هستی و یا دحرامزاده ای . دلیل اصل اول در جامعه آشوب به پا کردن نیست الباقیش خودت برو اگه صادقی توبه کن . مردم رو به گمراهی نکشن حرامزاده

  • جناب حسین متولد1335..
    با تمام احترامی که برای علامه جعفری قائلم ولی ایشان نباید از شعر دروغین مولوی صوفی که دروغش نسبت به خدا و حضرت موسی است برای توجیه پلورالیسم دینی ،در ارشاد مردم استفاده میکرد
    گرچه ممکن است اصلا قبولش نداشته و میخواسته بگوید که خدا هر کسی را به میزان عقل و شعورش محاسبه خواهد کرد
    ولی این را هم بدان که مسلمانان موظفند عقاید و احکام صحیح را از قرآن بعلاوه رسول خدا و ائمه هدی بگیرند تا گمراه نشوند تا چون این خوارجی مزدور نباشند و یا اینکه مثل الهی قمشه ای صوفیگرا نشوند که دین آبکی و ادعای فرعونیت و همه خدایی بکنند
    همین قمشه ای که در شعرش سروده: نفخه اویید خود اویید هان..
    خویش را خوانید فرعون زمان..
    و فقه شیعه را بخاطر حرام شمردن موسیقی و آواز غنا مخالف فطرت شمرده..
    و زیارت رسول خدا و امامان هدایتگر و حتی فاتحه خوانی برای اموات در سر مزارشان را کاری مسخره جا زده

  • مهمان 98/12/20 ساعت 16:33

    هر وقت از ابابکر و عمر سایر اصحاب سقیفه اعلام برائت کردی بیا حرف بزن. دست تو روشده که وهابی هستی

  • من کوچیک هموطنهام هستم این وهابی هم نیست این حرامزاده مزدور هست و حقوق بگیره تا شاید بتونه کمک خرجش بشه مادرش ، خواهرش ، زنش ، دخترش و سایر وابستگان اناثش از زیر غربیها افتادن و دست و پا زدن کمی خلاصی یابند برای یک لقمه نان

  • با عرض سلام لحن پاسخ شما اصلا مودبانه و شایسته ی شیعه علوی نیست
    شیعه ی علوی بر اساس منطق آیات و روایات و همچنین در صورت نیاز منابع اهل سنت پاسخ میده نه براساس فحش و توهین اگر بلد نیستید کار فرهنگی نکنید
    ضمن اینکه از منظر مقام معظم رهبری مدظله توهین به مقدسات اهل سنت شرعا حرام است

  • جناب عبدالحمید احتمالا عمری! ..
    این وهابی کذاب مدتهاست در این سایت ادعای تشیع میکند و بارها با ادب و منطق و قرآن و روایات جوابش را نوشتیم، ولی باز بر علیه مکتب اهل البیت علیهم السلام و مومنان به آن تهمت میزند و فحاشی میکند...
    و کار را از حد گذرانده که ما آنچه واقعیتش است یعنی کذاب و تهمت زننده و احمق و خوارج را بر او روا دانستیم
    در ضمن اگر از عمری گفتن به تو و آنها برداشت اهانت میکنی معلوم میشه ریگی در کفشتان است
    وگرنه مانند ما شیعیان مسلمان بودی که از پیروی مولا علی بودن و از اینکه به ما جعفری و مهدوی بگویند سرافرازیم