عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نامه جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص ایران به سران دولت های منطقه برای نابودی آزمایشگاه های بیولوژیک خطرناک که در حال توسعه عوامل بیولوژیک تهدید کننده منطقه هستند.

  • بخش اول از سه بخش

    ☑️ فعالیت بیش از ۲۰۰ «آزمایشگاه بیولوژیک» آمریکا در جهان و اطراف ایران/ لزوم تخریب این آزمایشگاه‌ها در منطقه

    جمعی از پزشکان ایرانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فرضیه دستکاری شدن کووید۱۹ در آزمایشگاه‌های بیولوژیک و فعالیت بیش از ۲۰۰ «آزمایشگاه بیولوژیک» آمریکا در جهان و اطراف ایران، خواستار تخریب آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در منطقه شدند.

    متن نامه:

    ▫️سرکار خانم سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور محترم گرجستان
    ▫️جناب آقای برهم صالح رئیس جمهور محترم عراق
    ▫️جناب آقای سورنبای جینبکف رئیس جمهور محترم جمهوری قرقیزستان
    ▫️جناب آقای قاسم جومارت توقایف رئیس جمهور محترم قزاقستان
    ▫️جناب آقای عارف علوی رئیس جمهور محترم پاکستان
    ▫️جناب آقای اشرف غنی رئیس جمهور محترم افغانستان

    ✍️ با سلام و احترام

    همانگونه که مستحضرید این روزها تقریباً کل دنیا و کل منطقه ما درگیر مبارزه با شیوع Coronaviruses یا همان 19-COVID شده است؛
    ما جمعی از پزشکان ایرانی متخصص و فوق تخصص بیماری‌های عفونی (infectious disease )، ریه (pulmonologist)، آسم وآلرژی (Asthma & Allergy) این روزها شاهد بیماری بسیاری از هموطنانمان بر اثر ابتلاء به این ویروس و مانند همه پزشکان دنیا در حال تلاش شبانه روزی برای درمان و نجات جان این عزیزان هستیم.

    اما شواهد و اخبار متعددی هم در مقالات علمی معتبر دنیا و هم در رسانه‌ها به نقل از کارشناسان و متخصصان ژنتیک و بیولوژی و هم در اسناد ویکی لیکس منتشر شده است که فرضیه دستکاری شدن کووید -19 (Manipulated virus) در آزمایشگاه‌های بیولوژیک و حمله بیولوژیک (Biological attack) ایالات متحده آمریکا به وسیله این ویروس به کشورهای رقیب را به شدت تقویت می‌کند.

    در جدی‌ترین و رسمی‌ترین موضع، سخنگوی وزارت امورخارجه چین روز دوشنبه 16 مارس (March) اعلام کرد، دلایلی وجود دارد که ثابت می‌کنند ویروس کرونا از سوی دانشمندان آمریکایی در سال 2015 تولید و شیوع پیدا کرده است؛
    آمریکا، چین را در جریان جمع‌آوری اطلاعات در حوزه ویروس کرونای جدید قرار داد و دانشمندان چین در آرشیو خود مقاله منتشر شده در سال 2015 در مجله "Nature Medicine" پیدا کردند مبنی بر اینکه دانشمندان آمریکایی توانستند نوع جدید ویروس کرونا را شناسایی کنند که تأثیری مستقیم در انسان دارد.

    ▫️سرکار خانم و عالیجنابان؛

    با توجه به مباحث پیش آمده درمورد نقش ایالات متحده در تولید کروناویروس جدید، ضروری است به خاطر حفظ جان انسان‌ها و برای اینکه آیندگان ما و شما را به خاطر سکوت و اهمال احتمالی مان نسبت به این جنایت بزرگ در تاریخ بشریت، شماتت نکنند، سابقه سیاه ایالات متحده در استفاده از تسلیحات بیولوژیک را هم مد نظر قرار دهید تا به یک تصمیم درست و همه جانبه در این شرایط برسید.

    سابقه ایالات متحده در بکارگیری حملات بیولوژیک در ایالات متحده آمریکا یک برنامه پژوهش و توسعه تسلیحات بیولوژیکی تحت مدیریت یک سازمان غیرنظامی (the War Reserve Service) در سال 1942 به دستور فرانکلین روزولت رئیس‌جمهور وقت در کمپ دتریک مریلند شروع شد و این شیوه از جنگ تا امروز علیه کشورهایی که منافع این کشور را به خطر می‌اندازد در دستور کار قرار گرفت.

    آمریکا با تولید سلاح‌های بیولوژیکی مانند باکتری باسیلوس آنتراسیس عامل بیماری سیاه‌زخم، فرانسیلا تولارنسیس باکتری عامل بیماری تولارمی یا تب خرگوش، بروسلا باکتری عامل بیماری تب مالت، باکتری کوکسیلا بورنتی عامل بیماری تب کیو، ویروس عامل آنسفالیت اسب ونزوئلایی، سم بوتولینیوم عامل بیماری بوتولیسم و عامل بیماری آنتروتوکسین B استافیلوکوکی، ویروس ابولا حملاتی را در نقاط مختلف جهان انجام داده است، البته این موارد جدای از حمله شیمیایی به هیروشیما و ناکازاکی است.

    ▫️ پایان بخش اول

  • بخش دوم از سه بخش

    تأسف بار آنکه این کشور، برای آزمایش سلاحهای بیولوژیک خود، بارها جان شهروندان آمریکایی را نیز به خطر انداخته است.
    تنها به عنوان نمونه در سال 2008، دفتر پاسخگویی دولت آمریکا اذعان کرد که به‌علت آزمایش‌های پروژه 112 که در سال 1962 اجرا شده بود و سایر آزمایش‌ها، ده‌ها هزار غیرنظامی ممکن است در معرض عوامل بیولوژیکی قرار گرفته باشند؛ ارتش این کشور منکر آلوده شدن افراد شده است اما آزمایش‌های گرفته‌ شده از افراد نشان داد که برخی از افراد سال‌ها از بیماری‌های عفونی رنج می‌برند.

    ▫️عالیجنابان و سرکار خانم؛
    مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) عوامل میکروبی مورد استفاده در سلاح‌های بیولوژیک را بر حسب میزان خطر حاصل از کاربرد آنها، در سه طبقه قرار داده است:
    A، B و C؛ و ویروس‌هایی نظیر ویروس آنفولانزا (H1N1 )، ویروس HIV و ویروس سارس را که به عفونت تنفسی شدید ایجاد می‌کند را در دسته C قرار داده است. این دسته شامل میکروارگانیسم های نوظهور و شدیداً بیماریزایی هستند که به خاطر در دسترس بودن و قدرت تکثیر و انتشار آسان، می‌توانند با فناوری‌های زیستی طوری تغییر یابند که به عنوان ارگانیسم‌های مرگبار در جنگ افزارهای بیولوژیک قابل استفاده شوند.

    یکی از دلایلی که می‌توان COVID-19 را ساخت آزمایشگاه‌های بیولوژیک دانست، شباهت‌های عجیب آن به بیماری سارس است.
    سارس یک بیماری حاد تنفسی بود که سال 2002 در چین باعث ابتلای بیش از 8 هزار نفر و مرگ 774 نفر از آنها در جهان شد.
    سارس از بیماری‌هایی است که تقریباً اثبات شد با دستکاری ژنتیکی حاصل شده است. این بیماری، یک سندروم حاد تنفسی است که با تب بالا، لرز، سردرد، بی‌حالی و بدن‌درد شروع می‌شود.
    بعد از مدتی، بیمار دچار سرفه‌های خشک شده که می‌تواند پیشروی کرده و منجر به اشکالات تنفسی و کمبود اکسیژن در خون نیز بشود.
    علائم آزمایشگاهی آن، رادیوگرافی قفسه‌سینه است که نمایان‌گر ذات‌الریه است و همچنین آزمایش خون، کاهش میزان پلاکت و کاهش گلبول‌های سفید را نشان می‌دهد و مشاهدات ما در بیمارستانها نشان می‌دهد در معمولی‌ترین حالت ویروس کرونا، باعث سرماخوردگی می‌شود، اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان «سارس» می‌شود.

    از سوی دیگر سابقه ایالات متحده در عدم پای بندی به تعهدات بین المللی نیز سابقه سیاهی است.
    نمونه بارز آن را امروز هموطنان ما با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند؛
    در حالی که مطابق برجام آمریکا تعهد داد تحریم‌های ظالمانه علیه مردم کشورمان به ویژه تحریم غیر انسانی دارو را بردارد، با خروج یکجانبه از توافق برجام، به هیچیک از تعهدات خود در معاهده بین المللی پای بند نمانده و هموطنان ما در این شرایط سخت شیوع بیماری، باید درد تحریم دارو را نیز تحمل کنند.

    بنابراین خیلی سخت نیست باور کنیم که او بخواهد به توافقات بین‌المللی برای کنترل توسعه جنگ‌افزارهای بیولوژیک همچون پروتکل 1925 ژنو و کنوانسیون منع توسعه، تولید و ذخیره‌سازی تسلیحات باکتریولوژیک و توکسینی 1972 پ ای بند باشد.
    آنها همچنین از امضای پروتکل منع گسترش سلاح میکروبی تا کنون سرباز زده‌اند.

    اما.... این سلاح‌های بیولوژیک کجا تولید می‌شوند؟

    اصلی‌ترین آزمایشگاه‌های بیولوژیک نظامی آمریکا که توان تولید ویروس را دارند، «آزمایشگاه‌های درجه 4» هستند.
    اهمیت استفاده از ابزار بیولوژیک برای آمریکایی‌ها به‌حدی است که برخی برآوردها تعداد این آزمایشگاه‌ها را بیش از 200 آزمایشگاه بیولوژیکی در سراسر جهان، عنوان می‌کنند.

    از جمله در کشورهای مستقل مشترک‌المنافع با ایالات متحده؛
    ایگور نیکولین یک دانشمند و زیست‌شناس روس مدعی است ویروس کرونا، سلاح بیولوژیک آمریکاست که از آن برای کنار زدن دشمنان خود از جمله چین و ایران استفاده می‌کند.

    او می‌گوید:
    «در اطراف مرزهای چین، 25 آزمایشگاه بیولوژیک آمریکایی فعال هستند، در قزاقستان، قرقیزستان، لائوس، ویتنام، تایوان، کره جنوبی، فیلیپین، تایلند و مالزی و حتی افغانستان و پاکستان، در همه کشورهای اطراف چین، آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکایی وجود دارد.
    آمریکایی‌ها در ظاهر به یک سری توافقنامه‌هایی پایبند هستند اما برای جلوگیری از وقوع فجایع در کشورشان این آزمایشگاه‌ها را به خارج از خاک آمریکا انتقال داده‌اند.
    ما می‌دانیم که اتفاقاتی مانند ویروس سیاه زخم در سال 2001 از پژوهشکده بیماری‌های عفونی ارتش آمریکا در واشنگتن شیوع پیدا کرد.»

    ▫️ پایان بخش دوم

  • بخش سوم (پایانی)

    ☑️ فعالیت بیش از ۲۰۰ «آزمایشگاه بیولوژیک» آمریکا در جهان و اطراف ایران/ لزوم تخریب این آزمایشگاه‌ها در منطقه

    در جدیدترین خبر منتشر شده در این زمینه، وزارت دفاع روسیه افشا کرد «پس از بررسی و تحلیل پرونده‌های مربوط به فعالیت یک تیم مخصوص در زمینه ساخت سلاح بیولوژیک مشخص شد که آمریکا با هدف تهیه انواع ویروس‌ها برای کشتن انسان‌ها و شیوع انواع بیماری آزمایشگاه‌هایی را برای تولید سلاح بیولوژیک در کشور «گرجستان» تأسیس و فعال کرده است.

    وزارت دفاع روسیه همچنین فاش کرد که آمریکا چندین نمونه‌گیری از شهروندان روس را در 300 آزمایشگاه جمع‌آوری کرده است تا از آنها برای ساخت سلاح بیولوژیک در نزدیک مرزهای روسیه استفاده کند.
    روسیه اقدام آمریکا در ساخت آزمایشگاه‌های سلاح بیولوژیک در گرجستان را نقض تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی و تهدیدی برای مسکو و پکن دانسته است.»

    ▫️عالیجنابان؛ سرکار خانم

    با توجه به روابط نزدیک کشور شما با ایالات متحده و حضور بعضی نظامیان آمریکایی در خاک سرزمین شما، وقت آن رسیده تا یک بار برای همیشه تاریخ، تصمیمی تاریخ‌ساز و ماندگار گرفته شود.
    تصمیمی که برگرفته از انسانیت، نوع دوستی و عدالت باشد.
    تصمیمی که نام شما را برای آیندگان به عنوان قهرمانان راه امنیت، سلامت، صلح و عدالت جهانی تثبیت کند.
    تصمیمی قاطع برای تخریب همه آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در منطقه و در کشورهای تحت حکومت شما؛
    تصمیمی برای خروج نظامی آمریکا از کشورهای شما و منطقه زندگی همه ما.

    ☑️ بی‌شک امروز مسئله مهم حکومت‌های دنیا این است؛
    ماندن در کنار ایالات متحده یا ماندن در کنار مردم ستمدیده و رنج کشیده.
    ماندن در کنار ظلم و خشونت یا ماندن در کنار صلح و عدالت و دوستی.
    انتخاب با شماست.

    ▫️با آرزوی سلامتی و روزهای خوش

    پایان
    متن کامل نامه به همراه اسامی امضاکنندگان
    ▫️ tn.ai/2226792

  • ارش 98/12/21 ساعت 17:17

    داخل ازمایشگاه چین ساخته شده عرضه نداشتن شهر قم رو قرنطینه کنن حالا که کل شهرها درگیر شدن باز دست به دامن امریکا شدین حکومت دگم خروجیش بهتر از این نمیشه

  • مهمان 98/12/22 ساعت 03:06

    قم مگر فرودگاه داشته که بخواهد میزبان اولین کرونایی باشد؟ کرونا قطعا از تهران آمده و مدتها پس از آلوده کردن
    تهران و انکار پی در پی موارد مشکوک در تهران اولین مورد آن در قم ثبت شده است.
    عمدا هم اینکار صورت گرفت

  • مهمان 98/12/22 ساعت 03:05

    ای کاش مثل چین حکومت ایران هم دگم بود که مردم از سایه پلیسش بترسند و آن وقت بشود شهرها را قرنطینه کرد. نه مردمی که میلیونی مسافرت می کنند و پلیس را هم تهدید می کنند و کتک می زنند.

  • فلونی 98/12/21 ساعت 00:53

    از اخلاق شیطان است که گناهش را گردن دیگری بیندازد
    بچای اینکه سهل انگار و بیکفاتی خودتون رو گردن دیگران بندازید بهتره قبول کنید که مقصر اصلی کسی نیست جز خود حکومت و رجال حکومتی و همه اونایی که سالهاست پول وقدرت کشور دستشونه
    از چند ماه پیش این مشکل در چین شروع شد
    ما بجای اینکه بریم و اطلاع دقیق از وضعیت چین و ویروس در حال گسترشش پیدا کنیم و تدابیر اولیه را با جدیت اعمال کنیم
    مصالح دیگه ای رو در نظر گرفتیم
    و سهل انگاری پشت سهل انگاری همانند دومینوی شده که همینجور داره میریزه و میره جلو
    وحتی این ویروس سهل انگاری به مردم جامه هم
    تزریق کردین که در اوج بحران هم کمتر کسی موضوع رو جدی میگیره
    اصلا امریکا قاتل جنایت کار و دشمن بشریت
    مهم اینه که شما چرا بعد از این همه زمان برای پیشکیری و بعد از چهل سال هنوز نا کارامد و ظعیف و بی تجربه عمل میکنید
     

  • مهمان 98/12/22 ساعت 03:04


    چه کرونا طبیعی باشد و چه مصنوعی اما ورودش به ایران کاملا مصنوعی و هدفمند است.
    چرا؟ چون بیماریهای مسری و اپیدمیک به طور طبیعی در کشورهایی که ارتباط خارجی و
    گردش مسافرتی و توریسم و تجارت بیشتری دارند بیشتر احتمال وقوع دارد. پس
    اینکه کشوری منزوی و تحریم شده مثل ایران که عملا رفت آمد های خارجی آن
    در مقایسه با کشورهای همسایه اش مانند امارات و ترکیه ناچیز است بسیار
    بیشتر دچار کرونا شده باشد کاملا مشکوک است. از همه مضحکتر اینکه آغاز
    کرونا از شهر قم بود حال آنکه قم اساسا فرودگاه بین المللی ندارد و اولین
    مقصد خارجی ها در ایران همیشه تهران است.
    خوشحالی شبکه های وهابی از کرونا در قم و اعلام اینکه این تازه قدم اول
    بود هم خیلی معنی دار است. بعد از دامن زدن مقامات وزارت بهداشت به قم
    هراسی و حتی درج نقشه اتشار آلودگی از قم هم بر مشکوک تر شدن ماجرا می
    افزاید.
    پس قطعا یک جای کار مشکل دارد. چگونه است که یا ترکیه هنوز مدعی است
    حتی یک مورد هم کرونا نداشته با آنکه ترکیه هاب هوایی جهانی است؟ امارات
    هم به شکل مشابه با آن حجم از مسافر تنها مدعی حضور 45 بیمار کرونایی است!
    هندوستان با شرایط فاجعه بار بهداشتی که در دنیا کم نظیر است تا هفته پیش
    مدعی بود اصلا کرونا نداشته و تا حالا هم فقط 40 نفر کرونایی دارد که هیچ
    کدام هم فوت نشده اند.
    پس می بینید که حتما آوردن کرونا و پخش آن در ایران توطئه بوده است.

    و البته کار شیطانهایی از جنس خود فلونی

  • فلونی 98/12/22 ساعت 20:33

    مثل اینکه شما چشماتون مشکل داره
    و خود خواهی جلون واقع بینی تون رو گرفته
    اگه دقت میکردی میدیدی تنها کشوری که ما ازش همچنان توریست داشتیم و شرکت ها و نیرو هاشون در کشور فعال بودن چین بود
    و من فکر میکنم یه علت کم کاری هم این بود که به خودشون گفتن حالا که جهان رابطه رو با چین قطع کرده بهتریین موقعیته که به چین نزدیک تر بشیم و همچنان باهاش کار کنیم تهایت چند تایی از مردم این وسط میمیرن ولی منفعت اقتصادی بعدش بیشتره
    و اینکه موضوع سر شروع و باعث و بانیش نیست موضوع سر کم کاری و مخفی کاربه

    کشوارای دیگه هم اگه مثل ما و ایتالیا کم کاری کنن گندش در میاد
    حکایت شما شده مثل اون موقع که هواپیمای خودی رو زدین و اینهمه کشنه رو دستتون بود ولی باز دنبال کشته های آمریکا
    تو عین الاسد میگشتین;-);-) 

  • یک مشت احمق الان میان و میگن ، نه امریکا خیلی مهربونه ، کسی میتونه بفهمه مهربانی امریکا مثل دانه ریختن بعضی افراد است برای به دام انداختن پرندگان ، من به شخصه مشکلی ندارم با توجه به اعتقاداتم و سنم آرام آرامم ، اگر دنیا ادامه داشته باشه باید بگم کمی از جلد ساده لوحی بیرون بیاد چون امریکا ( سرمایه داری) حتی به هموطنهای خودشون رحم نمیکنند الباقی رو به خودتون واگذار میکنم کمی فکر لطفا ، هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید سخن امام خمینی هست بی جهت این عالم ربانی نگفت این جمله رو ،

  • ارش 98/12/21 ساعت 17:19

    تو هم تو فضایی
    سنت یا زیر هیجده ساله یا چهل سالته

  • امثال شما دیوانه و عاشق آمریکا تشریف دارید.
    والا می دیدید چگونه باند جورج سورس و دموکرانهای ضد ترامپ با ساختن و پخش کرونا هم رقبای سیاسی و اقتصادی آمریکا مثل چین و ایران و اروپا را از ضربه زدند و هم با ریختن بورس آمریکا بزرگترین مزیت و عامل رای آوری را از ترامپ سلب کردند که دایم به شکوفایی اقتصادی آمریکا در دوره خودش افتخار می کرد.