فیلم قلاده بستن و رقصیدن یک پسر ایرانی در ملاء عام|قبح شکنی به اسم چالش


فقط میشه گفت باعث تاسف است
به اسم چالش هر کاری میخوان میکنن....


+ 
23

- 
17
ارسال در 1399/1/30 ساعت 17:02 2020-4-18 17:02:29
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسم اللّه

    قرین نور و رحمت امام خمینی ره باشد انشاءاللّه..
    حکومت الان باید پاسخگوی این مطالبه باشه که موانع جدی در عملکرد دستگاه ها، سیستم های وزارتخانه ها و نهادها و سازمان هایی که علی رغم ضرورت به ممانعت ، بسترساز مبادی ورود مبانی الحادی جهت نشو و نمای تنوع ملون ترغیب و ترویج فساد از انحطاط دشمن و بیگانگان بر نفوس نابالغ و ضعیف که مستعد اضمحلالند بوده و هست بعد از ۴۰ سال چه بوده کجا و چگونه است؟!

    رحمت خداوند بر طالقانی ره
    با استناد بر بینش بزرگان رحلت کرده انقلاب و در قالب پرسشگری راهکار میدهم:

    نتیجه مد نظر: کاهش رغبت جوانان به عمل فاسد و فحشا است و اجبار محیط بر گریبان گرایی و جهد در نفس ایشان.
    لذا:

    در گام نخست جهت تفهیم قبح یک رفتار و عمل ناشایست انسانی چه راهکاری ضرورت دارد؟

    پنهان کردن آن رفتار یا پوشاندن زشتی آن رفتار؟

    جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب به پنهان کردن رفتار های ناهنجار مفسدانه در زمره فحشا جنسی پرداخته.(با حفظ آزادی جهت فحشا در حریم خصوصی)
    به موازات آن دشمن سعی در پوشاندن زشتی آن رفتار در پوششی از زیبایی ضمن تعریف خوراک جهت زیبایی و نیازهای نفسانی و حسی حتی بصری تا شهوانی داشته...
    این هردو دست به دست هم داده و نتبجه امروز شکست قبح فحشا و فساد جنسی در ایران شده به طوریکه در ملا عام به نمایش گذاشته میشود!

    پس پاسخ داده شده هیچ ربطی به پرسش مذکور نداشته... حال آنکه حتی هیچ پاسخی جز ازدواج صحیح که تنها پاسخ شایسته برای ممانعت از فساد جنسی است در شرایطی که مقدمات تامینش(ازدواج= این راهکار اصلی) هم توسط نظام برای جوانان در ۴ نسل اخیر فراهم نشده که هیچ سرکوب هم شده... موجود نیست.

    چاره اساسی برعهده نظام آموزش و پرورش و سایر نظام های تامینگر مقدمات و مایحتاج امر مقدس ازدواج بهنگام است.
    و تا رسیدن به موعد آن
    یک چاره موقت وجود دارد و آن بنای اماکن دولتی ویژه جهت تامین نیاز جنسی جوانان و غیر متاهلین همراه با نظارت های پزشکی و بهداشت جسمانی و روانی با استفاده از نگهداری و تامین مایحتاج زنان و مردان غربال شده از حیث رفتار شناسی و اعتقادی است که به سبب گرفتاری دراز مدت نفسشان در بند شهوات بازگشتشان به جنبه الهی نفسشان ناممکن شناخته شده باشد.
    ضروری است که آن مکان به قبیح ترین شکل ممکن در اذهان عمومی جا خوش کند و حتی ولنگار ترین ها ذیل مجموعه خانواده هم در روال همزیستی هایشان فرزندان و جوانانشان را از ورود به آن اماکن حذر دهند
    لذا تنها در صورت نیاز مبرم جنسی افراد نیازمند ملزم به رعایت قوانین سختگیرانه جهت ارضا جنسی خود به آنجا مراجعه کنند.
    ضرورت اکید دارد به موازات برپایی چنین اماکنی و تشدید نمایش قبح آن،
    قوانین تازه ای در باب نظارت حکومتی بر روابط افراد جامعه وضع و به طور جد اعمال شود‌. بطوریکه فقط آندسته از زوجهایی که قانونا و شرعا به زوجیت هم در آمده اند در محفل حصوصیشان احساس آرامش کنند و لاغیر‌..
    حکم آزادی نظارت نیروهای انتظامی بر روابط رواج یابد و قوانین اخلاقی ذیل شرع و دین اعمال شود.

    این امر منتج به کارآفرینی در حیطه پزشکی، روانشناسی بالینی، شاخه های علوم حوزوی و تبلیغات کادر شده رسانه ای و... از یکسو و نیز پاکسازی جامعه از افراد هوسران و فواحش زن و مرد چه در بعد ملاء عام و چه در درون محافل خانه و خانواده میشود.
    و صد البته بار مضاعفی بر دوش نیروی انتظامی، خصوصا بهزیستی بنیاد مستضعفین و حامیان اقشار دچار فقر فرهنگ ناشی از فقر اقتصادی خواهد بود. اما در صورت تلاش مضاعف شاهد برچیدن ابدی فساد اخلاقی در زمینه جنسی و در عقبه آن بسیاری از مسائل دیگر حواهیم بود انشا اللّه.


  • ایرانیها که هیچ گاه از این کارها بلد نبودند. بروید بپرسید آقای آذری جهرمی در دوران سیاه وزارتش با فرهنگ ایرانیان چه کرد. بیش از کل دوره پهلوی فرهنگ ایرانیان را نابود کرد.

  • به نام خدا و سلام، چرا به دنبال این واقعیت نیستم که وقت آن رسیده است که از پتانسیل و انرژی جوانان در راه هفدمند بهره‌برداری کنیم، پر واضح که ما چقدر در بخش تولید، کشاورزی دامداری و صنعت خلاء نیروهای جوان را داریم، با مدیریت صحیح و برنامه ریزی همت کنیم و دست جوانان را برای پیشرفت جامعه بگیریم. انشاالله

  • قطعنامه صادر کردن کافیست. برنامه بدهید.
    چطور باید از این جوانان مثلا برای کشاورزی استفاده کرد در کشوری که آب کمیاب است و تازه به برکت صنتی شدن کشاورزی دیگر کاری که قبلا ده کشاورز روی یک زمین انچام می دادند الان یک نفر با یک کمباین و تراکتور انجام می دهد و از همه مهمتر اینکه جوان ایرانی سالها درس خوانده تا برای خودش کسی شود و پشت میز بنشیند .