سعید قاسمی کی خوراک فکری این گاگولها رو (bbcو..) میده؟


چه کسی اجازه میده یکی مثل کریستین امان‌پور بیاد داخل؟....

آی جماعت نفوذی ها.................


+ 
102

- 
6
ارسال در 1399/3/7 ساعت 18:40 2020-5-27 18:40:07
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا مردم دنیاپرست ایران می فهمند چه خبر است ؟!
    بدبختانه نه

  • جناب مهمان¡
    تو فکر میکنی چند درصد از مردم ایران پیرو هژمون غرب دنیاپرست هستند؟
    چه تضمینی داری که همون تعداد قلیل مستعد رجعت به فطرت و تقوا و تزکیه نباشند؟!
    آیا نیازهای بدوی و حتمی مردم که تحت قصور نادانان و بزدلان چشته خور نفوذی و بل هم خود نفوذی های فعال در سیستم های نظام حکومت ایران که نه تنها تامین نمیشه که حتی دریغ هم میشه خیل بیشتری از مردم رو از بنیان آرامشی که محقش هستن محروم و در وادی انحطاط فرهنگ و اصلا فهم میاندازه.
    اگر تو قضاوت میکنی بنده هم با صد افسوس میپندارم که حضرتعالی نفست از جای گرم در میاد!!! شاید از اون دسته آدمهای وارث مذهب هستی که ادعات کورت کرده...
    انشاءاللّه که اینطور نباشه...

    به نظرم هر کس در باب صحبت های سردار قاسمی کامنت مینویسه و در محتوا ماجرا رو از اصل قضیه مطروحه دور میکنه خودش پیرو نفوذه.. حالا یا نفوذیه یا با مخالفاش مشکل داره..!

  • باسلام
    دیگه همه ما فهمیدیم که شیخ حسن روحانی جوادظریف عراقچی نفوذی اصل هستند
    وبرای همین است درظرف این شش سال مملکت را تا دم پرتگاه برده اند.که اگه نبود
    درایت رهبری توی همین دولت تزویرو ریا خدا میداند الآن چه وضعیتی داشتیم

  • هر از گاهی به فهم خودت شک کن برادر...
    نفوذی هرگز علنی نمیشه...
    یه وجب اونور تر از رگ گردن خودت هم ممکنه محل نفوذ باشه...
    نفوذی ای که نقاب از چهره اش بیفته یا برداشته شه دیگه اسمش نفوذی نیست... خصوصا وقتی هنوز در مقام و منصب قدرت واقع باشه...
    خوب بازی می خوریم... وقتی رکب هم می خوریم نوش جونمون...

  • سمیر 98/3/26 ساعت 18:20

    ان شاالله که این جماعت نفوذی را به خاک سیاه خواهیم نشاند

  • غربی ها و عربستان ۱۰ ها سال سعی کردند با مدارک جعلی القاعده رو به ایران بچسبونند و نتونستند. اونوقت شما اومدی صرفا برای خودنمایی حرف هایی زدی که الان شده بهترین سند العربیه و cnn و ... کاری کردید که مردم دنیا دوباره تو ذهنشون سپاه قدس و القاعده رو مرتبط بدونند.
    خیانتی که شما کردید رو هیچکدوم از نفوذی ها نکردند

  • این آیدی محمد 1369 یقینا خودش حرمزاده هست و اگر حرامزاده نیست یقین داشته باش احمق خالص هست ، ابله الان حرف این آقا چه ربطی به اون موضوعی که تو ابله میگی داره این معصوم نیست حرفی رو که شاید نباید میگفته رو گفت . اما از خدماتش و الان که داره رو میکنه سئوال میپرسه اشکال گرفت ، هزار بار دعا کردم ایشون و حسن عباسی و رائفی پور و رحیم پور ازغدی زنده باشن اگر عمری باقی باشه بازم دعا میکنم ضمنا جهت اطلاع احمقها ، هرلحظه نیز دعا میکنم خدایا من به جز نابودی امریکا و اسرائیل چیزی نمیخوام ، فقط ببینم نابود شدن بعد بمیرم ، هر چند اونجا باز دعا میکنم سروری ایران اسلامی رو ببینم انشائالله

  • شما ان‌شاءالله رو سر هم ننویس برادر نمیخواد به یه کاربر دیگه تهمت حرامزادگی بزنی...
    بین دعای خیر برای این بزرگان و چنین تهمت‌هایی شکاف احلاقی بزرگی هست که کل اقیانوس آرام رو میتونه ببلعه...
    درموردحرف‌های ایشون هم بنظر بنده این حرف‌ها نباید زده میشد هرچند که حقیقت داشته باشد.

  • اشکالی ندارد. القاعده در ابتدا جنبش خوبی بود که بعدها به انحراف کشیده شد. خدمات القاعده به مسلمانان بوسنی در زمان جنگ قابل انکار نیست و تلاش برای انکار سابقه درخشان سالهای اول القاعده بی انصافی محض است.

  • اون کسی که میاد جلو دوربین میگه ایران با القاعده در بوسنی همکاری داشته داره بهشون خوراک میده!!
    نه به بی بی سی فارسی و رضا دیبا بلکه یه کاری میکنه تعداد زیادی از شبکه های انگلیسی زبان مهم هم علیه ایران گزارش تهیه کنند.
    lh به نفوذی بودن شما شک داریم آقای سعید قاسمی!

  • آیدی مهمان ساعت 19 مورخ 98/03/23 اون شبکه های انگلیسی زبان (مهم) که تو نوشتی کیه ؟؟؟ همشون حرامزاده هستند خیلی شاشوک تشریف دارید

  • سعید قاسمی حرف حق زده . خیلی افتخار دارد کمک به مسلماان بوسنی. ضمنا القاعده روز اول گروه بدی نبود. در حال مبارزه با آمریکا و شوروی بود و همکار ایران. بعد از مرگ بن لادن (البته بن لادن واقعی که دهسالی قبل از بن لادن دروغین مرد و آن تصویری که آمریکایی ها نشان دادند نبود) القاعده به مبارزه با شیعه تغییر جهت داد.

  • القاعده بعد از مرگ بن لادن به مبارزه با شیعه تغییر جهت داد!!؟ شما رو به هر کی می پرستید قبل از این که بیخودی بحث کنید کمی مطالعه کنید.
    لطفا کمی راجع به شکل گیری طالبان، تفکرات سلفیون و جدایی القاعده از دیگر مجاهدین افغانستانی بخوانید

  • بله. القاعده بعد از وفات بن لادن تغییر جهت داد.
    طالبان هم برخلاف دروغهایی که بی بی سی گفت و فتنه گری رسانه های ایرانیگف جنبشی مردمی، اسلامی و بشدت محبوب مردم افغانستان اعم از شیعه و سنی است.
    شیعیان پشتون به من گفتند که حتی خود قندهار پلیس طالبان امنیت عزاداری عاشورا را تامین می کرد. در همان بامیان که مجسمه های بودا را تخریب کردند اما هیچ آزاری به شیعیان نرساندند. در واقع شیعیان افغانستان از نیروهای اتحاد شمال بیشتر ضربه خوردند تا از طالبان. طالبان امنیت کامل را در دوره حکومت خود فراهم کردند و با حرام اعلام کردن کشت خشخاش تولید هرویین جهان را به زیر ده درصد رساندند که درست در همان سال بود که آمریکا به بهانه برجهای دوقلو به افغانستان حمله کرد و البته بعد از آن کشت خشخاش چند ده برابر افزایش یافت.

    الان هم طالبان تنها پناه واقعی مردم افغانستان در مقابل دولت غربگرا و فاسد اشرف غنی از یک سو و داعش از سوی دیگر است و جالب اینکه ارتش افغانستان با داعش متحد شده است علیه طالبان! و این ارتش کذایی هیچ حرکتی علیه داعش انجام نمی دهد.
    همه آن چیزهایی هم که در چند سال اخیر در خصوص بمبگزاری ها در مساجد شیعیان و کشتن نخبگان شیعه شنیده اید کار داعش است. برای همین مردم افغانستان با همه وجود طالبان را دوست دارند و بشدت از آنها حمایت می کنند.
    اینها حقایقی است که رسانه های فاسد از شما مخفی کرده اند.

  • حتی کشتار دیپلماتهای ایرانی در مزار شریف توسط سرویس اطلاعات پاکستان و با دستور آمریکا و با هدف ایجاد جنگ بین ایران و طالبان صورت گرفت.

  • سوره البقره آیة 120:
    وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ ﴿۱۲۰﴾
    و هرگز يهوديان و ترسايان(یهودیت و نصاری=یهودیت و مسیحیت) از تو راضى نمى ‏شوند مگر آنكه از كيش (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها نشوی، واز آیین تحریف یافته )آنان پيروى كنى، بگو در حقيقت تنها هدايت‏ خداست كه هدايت [واقعى] است و( اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی) چنانچه پس از آن علمى كه تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پيروى كنى در برابر خدا سرور و ياورى نخواهى داشت .

  • با اعماق قلبم به این سخن اعتقاد دارم.