عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ادیان الهی و مذاهب برخاسته از آن و یژگیهای منحصر به خدا را با بندگان تقسیم نمی کنند
    ---
    خدا گونه برخورد کردن با بندگان مقرب وفات یافته که هرگز نمی توان با هیچ دلیل قرآنی و عقلی قاطع و انکار ناپذیر هیچ اثر محسوسی پس از فوت برای آنان به اثبات رساند با طرز برخوردی که بت پرستان با بتهای خود برخورد می کردند هیچ تفاوتی ندارد.
    تاریخ ثابت می کند که این بتها سمبلهایی بودند از بندگان نیکو کار یا از نیروهای تاثیر گذار در جهان مانند خورشید و ابر و باران و آب و... که بی تردید تاثیر گذاری را خداوند یکتا در آنها آفریده و ایجاد کرده است و تنها ذات اقدس احدیت او است که همه ی تاثیرها و آثار را آفریده و تنها او است که همیشه زنده و همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر است و تصرف مطلق در همه چیز را دارد و تنها او است که شایسته ی ستایش و پرستش و کرنش سر سپردگی است .
    آفریدگان محدود به زمان و مکان و محدود به توانهای ناچیز و و محدود به همه ی نیازها هیچ یک از خود هیچ تاثیر گذاری مستقل از مشیت الهی را ندارند و در قرآن هیچ نشانه ای از تصرف همیشگی آفریدگان در مشیت و اذن الهی وجود ندارد و عقل نیز نمی تواند با اصول استدلالی خود چنین تصرف همیشگی را به اثبات برساند.
    تصور تاثیر گذاری بندگان مقرب و تصور تصرف آنان در موجودات فرا تر از طبیعتی که خداوند برای بشر تعیین کرده است با هیچ دلیلی قابل اثبات نیست.
    چنین تصور مبتنی بر گمان محض را پیوسته شیطان پلید برای گمراه کردن بشر و تقسیم کردن ویژگیهای منحصر به خداوند با بندگان به ذهن بشر القا می کند تا بشر را با رفتارهای گونا گون از یکتا پرستی باز دارد و توجه بندگان را بگونه ها و بهانه های مختلف که همگی مبتنی بر ظن و گمان اند از گرایش به خداوند یکتا در مسائل فرا طبیعی به گرایش به بندگان تقسیم نماید.
    تسامح و بی تفاوتی در باز گذاشتن عرصه های دین و مذهب به روی ورود من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی تخیلات ذهن بشر به دین و مذهب ؛ ادیان خرد گرای الهی و مذاهب وابسته به این ادیان را لوث و آلوده و بد نام کرده و همیشه در تضاد با خواست خداوند و مطابق با خواست و سوگند شیطان پلید زمینه گمراهی متدینان مذهبی و کل بشر را و زمینه بیزاری خرد گرایان بشر از دین و مذهب را فراهم می سازد.
    رسانه های گروهی اعم از مجاز و غیر مجاز در یاری رساندن به شیطان پلید برای عملی کردن سوگند کافرانه او و ایجاد گمراهی و گسترش بیزاری از دین و مذهب سهم بزرگی را و در خرافه گرا و خرد ستیز نشان دادن دین و مذهب ایفا می نمایند.
    گسترش پدیده شیطان یاری در لوث کردن دین و مذهب با من در آوردیها و خرافات زمینه ی گسترش فتنه و تفرقه و پیامدهای شومی را میان مسلمانان بنفع سوء استفاده های کلان دشمنان جهان اسلام فراهم می سازند و زمینه ساز بر انگیختن خشم خداوند می شوند.
    چنانچه به هشدارهای قرآن کریم به بشر با دقت و تدبر بیاندیشم در خواهیم یافت که بلایا و آفتهای طبیعی مانند سیل و زلزله و وبا و سایر سوانح طبیعی مخرب و رواج کشتارها میان بشر همگی نشانه های خشم الهی هستند و اگر سبب بر انگیختن این خشم توسط بشر بر طرف نشود شدت نابود کننده آن بی تردید فرا گیر تر و فاجعه بار تر خواهد شد.

  • نظرات

  • نْ هِيَ إِلَّا أَسْمَاءٌ سَمَّيْتُمُوهَا أَنْتُمْ وَآبَاؤُكُمْ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ بِهَا مِنْ سُلْطَانٍ إِنْ يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَمَا تَهْوَى الْأَنْفُسُ وَلَقَدْ جَاءَهُمْ مِنْ رَبِّهِمُ الْهُدَى ﴿ آیه ۲۳ سوره نجم﴾

  • اشک شوق ، از اینکه دختران سرزمینم ایران اسلامی ، خصوصا همشهریهای شیر زن مایه افتخار خداوند پشتیبان ایران و ایرانی انشاءالله