میشه یک کارمند با حقوق کارمندی در عرض دوسال ۲۰۰میلیارد سود کنه؟


احسنت به شما آقای قهرمانی که هر مفسدی که به تور شما خورد، پوزه‌ش رو به خاک مالیدی

واقعا سوال خوبیه چطور میشه یک کارمند با حقوق کارمندی در عرض دوسال ۲۰۰میلیارد سود کنه؟


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نماینده دادستان شیر مادر حلالت ، خدا خیر بدهد به آن کسیکه شما و امثال شما رو تربیت کرده ، فقط یک اشکال هست . چرا با این ها مودب سخن میگویی ؟ تو چند سال داری چند ساعت کار کردی چه تخصصی داری که این همه کسب مال کردی ، توجه میدم شما را به سخنان مولای متقیان ، امیر مومنان حضرت علی علیه السلام (ندیدم مالها ، مگر حق و حقوق دیگران را چپاول کرده باشند (البته بدین مضمون )) حالا اگر ملاک حضرت علی است که حق است ، این ها و امسال ایشان باید بدون صرف وقت بقول حسن عباسی در میدان آزادی بصورت وارونه آویزان شوند تا به مرور زمان بمیرند و مایه عبرت سایرین شوند ، که خلاف اینها باعث از بین رفتن امنیت روانی در بین ملت ایران شده اند

  • -----------

  • « وَأَقِيمُوا الْوَزْنَ بِالْقِسْطِ وَلَا تُخْسِرُوا الْمِيزَانَ »
    ---
    خداوند در قرآن در آیه ۹ سوره رحمن و در آیات دیگری بشر از حاکمان و غیر حاکمان را هر یک به اندازه ی توان فعلی حقیقی خود به پایبندی و بر قراری عدالت یعنی ایجاد تناسب عملی ممکن لازم ، در آنچه از رفتار و گفتار و پندار آنان در همه ی زمینه های زندگی بازتاب پیدا می کند ، موظف کرده و از ایجاد هر کاستی قابل درک در این زمینه بشر را منع کرده است.
    بی تفاوتی و بی توجهی حاکمان یا صاحبان هر قدرتی در پایبندی به عدالت و در بر قراری آن در زندگی ، به سایر اعضای خانوده بشری سرایت می کند و زمینه ی انباشته شدن بی عدالتیها را در جوامع بشری فراهم می سازد.
    مطابق آن چه که در وحی اصیل الهی به پیامبران خطاب به بشر آمده است بی عدالتی جوامع بشری را در فرایند سنت الهی در جهان آفرینش بتدریج به سوی هرج و مرج و آشوب و بلوا و سایر پیامدهای شوم آن سوق می دهد و زمینه ساز نابودی بشر در گیر در این بی عدالتی می گردد.
    عاملان اصلی و همه ی زمینه سازان ریشه دار شدن این بی عدالتی ، در خطاب وحی اصیل الهی به بشر ، از جانب خداوند به بد ترین مجازاتها دنیوی و اخروی تهدید شده اند.