امام‌زمان با نشستن در خانه نمی‌آید


آیا برای رسیدن به #ظهور، فقط دعا کردن کافی است؟
پس چه کنیم؟


+ 
6

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام نیاز به آرشیو سالمی از بازی و فیلم برا کودکان و جوانان دارم؛ موجوده؟

  • روشنگری را کثافت گری کرده اید!!!
    ---
    آهای روشنگری!!! پخش بی ضابطه ی هر فحش و ابتذال روشنگری نیست ؛ بلکه کثافت گری است که می باید با حکم قانونی دادگاه درش را تخته کرد و عاملان این کثافت گری را با حکم عادلانه ی قانون به سزای پخش کثافت گریهاشان رساند و می باید فحاشان را نیز شناسایی و دست گیر کرد و با محاکمه به مجازات سپرد.

  • کثافت گر تویی که تمام وقت خود را به فحاشی به شیعیان می گذرانی و وقیحانه و رذیلانه وقتی جواب می گیری یا ادب و وحدت و... می افتی.
    حقا که تخم عمری.

  • مدعیان شیعه بودن از دین فروشان مذهب فروش پیرو تشیع لندنی ساخته و پرداخته ی صهیونیسم و استکبار مستحق بیش از این فحشها هستند و باید آنان را نفرین کرد که خداوند قهار در دنیا آنان را آتش بزند و شرشان را از مذهب مظلوم تشیع علوی تا ابد دور کند.

  • سرانجام افزودن من در آوردی و خرافه به دین چیست؟
    ---
    من در آوردی فرایندی است از رفتار و گفتار و پندار محض بشر بنام دین که در احکام و اعتقادات وحیانی اصیل دین الهی هییچ ریشه ی قابل اثبات و درک پذیر ندارد و نمی توان برای آن با وحی تحریف نشده ی الهی هیچ سنخیت و هم گنی و هماهنگی یافت.
    خرافه تصور بشری محض است که با هیچ یک از اصول اعتقادی اصیل عقلی دین وحیانی خداوند و با هیچ اصل علمی نمی توان آن را به اثبات رساند.
    قرآن کریم مذهب را تفقه در اصول احکام دین الهی و یافتن مصادیق اصیل برای این احکام با کمک وحی و عقل و حمایت از اعتقادات این دین با رهنمود گرفتن از هشدارها و حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای آشکار و رسا و قابل درک و اثبات پذیر فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی توصیف و معرفی کرده است.
    در وحی الهی هیچ نشانه ی محکم و مفصل آشکاری از توان محض بشر به ساخت و ابتکار حکم و اعتقاد برای دین الهی وجود ندارد ودر این زمینه بارها در قرآن کریم بر ضرورت پیروی بی فزونی و بی کاستی از وحی الهی تاکید شده است.
    سر انجام افزودن من در آوردی و خرافه به دین الهی و مذهب وابسته به این دین لوث کردن و بدنام کردن و بغرنج و نامفهوم کردن این دین و مذهب است و از فرایند چنین دخالتی در دین الهی می توان نتایج ناهنجار زیر را ذکر نمود:
    - پایین آوردن طبیعت الهی دین که برخاسته از علم و حکمت مطلق بی کران خداوند است به سطح دانش ناچیز ذهن بشر که به همه ی ناتوانیها و نیازها محدود و مقید است
    - بغرنج و نامفهوم کردن دین سرشت نشین و اثبات پذیر الهی با اندیشه های اثبات ناپذیر بشر
    - بیزار کردن اکثریت بشر خرد گرا از دین بعلت بغرنج و نامفهوم ساختن آن
    - تبدیل شدن دین الهی به سوژه ای برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی
    - تلاش پیوسته ی دین فروشان برای کتمان حقایق اصیل دین وحیانی خداوند
    - تبدیل کردن دین خداوند به بازیچه ای در دست دین فروشان و پیروان آنان
    - سوء استفاده ی کلان دین فروشان از احادیث و روایات مخدوش به جعل و دروغ و متضاد باقرآن و عقل بنام دین و مذهب که با هیچ دلیل قرآنی محکم و مفصل و با هیچ دلیل متین عقلی اثبات پذیر نیستند
    - فراهم سازی زمینه های فراخی برای سوء استفاده های کلان مخرب و ویرانگر دشمنان دین علیه پیروان دین
    - و ...


  • تبلیغ غیر قابل اثبات برای شخص و شیء نادیده و ناشنیده و نامحسوس و بی
    نظیر حسی در کجای قرآن و با کدام دلیل عقلی انکار ناپذیر قابل اثبات و
    پذیرفته شده است؟

    دقیقا همانطور که تو مدعی ایمان هستی و نه خدا را دیده ای و نه فرشتگان
    را و نه بهشت و جهنم و و نه کیفیت معاد را و می گویی به آن ایمان آورده
    ای!
    و پذیرفتی که شهاب سنگها بر سر اجنه فرود می آیند. (فاتبعه شعاب ثاقب)
    بر

    تو قبول کردی که اصحاب کهف بتوانند سیصد سال بدون آب و غذا زنده بمانند و
    قبول کردی که اگر یونس توبه نمی کرد تا قیامت در شکم ماهی زنده می ماند!
    ( لولا ان کان من المسبحين للبث في بطنه إلى یوم یبعثون. صادفات 143 و
    144)
    اما زندگی طولانی انسان آنهم نه بدون آب و غذا و نه در شکم نهنگ را دروغ
    و غیر عاقلانه خواندی!

    یا خواندی که سوره قدر را را اما فکر نکردی الان قرار است تنزل الملائکه
    والروح بر چه کسی انجام شود؟
    یا خواندی یوم ندعوا کلّ أُناس بإمامهم اما فکر نکردی که الان چه کسی امام تو است!
    و یا خواندی که و یوم نبعث من کلّ أُمّة شهیدًا و خواندی که فَكَيْفَ
    إِذا جِئْنا مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ بِشَهِيدٍ اما فکر نکردی چه کسی قرار است
    شاهد اعمال امت باشد آنها را ببند.
    همانطور که عیسی مسیح علیه السلام می دید. وَ أُنَبِّئُكُمْ بِما
    تَأْكُلُونَ وَ ما تَدَّخِرُونَ في بُيُوتِكُمْ إِنَّ في ذلِكَ لَآيَةً
    لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنينَ آل عمران 49 و 50.


    درد تو چیز دیگری است جناب وهابی.

    هیچ جوابی هم نداری الا اینکه به شیعه بگویی دین فروش و شیاد

  • دانش ناچیز و ناقص بشر و همچنان آیه امتناع خداوند از ارسال معجزات و کرامات فرا طبیعی ، به بشر حق و اجازه نمی دهد که با قیاس و تشبیه به آیات قرآن برای بندگان پیوسته معجزه ابتکار کند و حقایق شناختهای قرآن را زیر سئوال ببرد.
    « وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا » ﴿ آیه ۵۹ سوره اسراء ﴾.

  • و دقیقا این تویی که که عین آیات قرآن را داری انکار می کنی. کدام قیاس و تشبیه؟ تو اثر قدیسین و ارواج آنها را انکار کردی و خدا جواب تو را داد.
    این تویی که باید ثابت کنی حکمی که خدا برای قدیسان داده محدود است و بعد از پیامبر خاتم وجود ندارد!

  • دغل باز مغلطه بافیهای خود را بجای قرآن می به مردم می فروشد
    ---
    آیا در این مغلطه گوییهای دغل بازانه ی خویش می خواهی خود را به جای خدا بنشانی و مزخرف بافیهای خویش را که هر دغل باز با تشبیه می تواند ادعا کند با دغل بازی بجای قرآن به ذهن مردم تزریق کنی؟؟؟!!!
    با چه دلیل و کدام منطق عقلی ادعاهای ساخته و پرداخته ی ذهن معیوب خرافه پرست خویش و امثال خود را با انکار محکمات قرآن در موردی بودن معجزات برخی پیامبران الهی ، با این معجزات تشیه و مقایسه می کنی و پیوسته برای فریب مردم معجزه آوردن را توسط بندگان فراگیر معرفی می کنی تا دین فروشی خود را با فریب مردم ترویج نمایی؟؟؟!!!

  • چه چیز را انکار کردی وهابی بدبخت؟ اتفاقا محکمات قرآنی است که توسل و تبرک و اثر اموات و حتی ماترک و فبر آنها را تایید می کند چه رسد به ارواح آنها!

    تازه محکمات قرآن را از کجا فهمیدی محکم هستند؟ اینها هم با منطق شما تعدادی داستان غیر قابل اثبات است
    و از کجا فهمیدی دیگر رخ نخواهد داد؟
    مگر خدا احیانا استعفا داده؟

    بله. در وهابیت خدا استعفا داده. پیغمبر جدیدی هم به نام ابن تیمبه آمده.

    ثا

  • مردک دغل باز شیاد نوکر انگلیس خیال می کنی با نسبت دادن ترهات خود به قرآن می توانی با خدشه دار کردن حق مردم پاک دل را فریب دهی و از خشم خانمان بر افکن خدا در امان بمانی؟؟؟!!!
    ای شیطان یار پلید دغل باز خدا کور و رسوایت خواهد کرد.

  • شیطان یار احمق مزدور استعمار پیر انگلیس!!! تویی دشمن تشیع علوی که با دروغ و دغل مدعی شیعه گری هستی و با پول لندنیها ، مذهب تشیع اهل بیت مظلوم پیامبر را برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی خود با خرافات و من در آوردیها و جعلیات مزخرف ساخته و پرداخته ی اربابان یهود صهیونیستی خود لوث و بدنام می کنی و خرافه پرور جلوه می دهی!!!
    تو ای مزدور دغل باز ، مذبوحانه برای ترویج کالاهای قلابی کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی ، خدا و احکام و اعتقادات قرآن خداوند یکتا را که در همه ی ذرات وجودی جهان آفرینش آثار آشکار محسوس دارند با بنده ای که هیچ اثر محسوس در جهان از او وجود او نیست می خواهی با دغل بازی و خرافات و من در آوردیهای اربان خود یکسان معرفی کنی و به خورد ذهن مردم پاک دل نا آگاه بدهی؟؟؟!!!
    زهی خیال باطل دین فروشان شیاد از خدا بی خبر!!!

  • .

  • وظیفه مسئولان نظام در مقابل رواج بی بند و بار بدعتها چیست؟؟؟!!!
    ---
    متاسفانه مردم با سکوت یا تشویق دین شناسان و مذهب شناسان مسئله ی « صاحب الزمان » را با انبوهی از من در آوردیها و خرافات از کفر و شرک هم گذرانده اند و این مسئله حتی در رسانه های رسمی و مجاز به سوژه ای برای ترویج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان از خدا بی خبر تبدیل شدده است و صاحبان انواع کاسبیهای دین زدا در آن برای اشباع آزهای خود بی بند و بار یکه تازی می کنند.
    اندوه بار و توجیه ناپذیر است چنین وضعیتی در سایه نظام اسلامی ، که می باید نخستین وظیفه ی آن دفاع از دین حنیف خداوند در مقابل تحریف گریها و بدعت گذاریها باشد ، با بی توجهی مسئولان به این وظیفه ی آشکار و سنگین و با بی قانونی رواج بیشتری یابد و حیثیت دین و مذهب و پیامبر و اهل بیت و نظام زیر سئوال برود و ارزشهای الهی بد نام و منفور گردند و دشمنان دین و مذهب و نظام از آن بد ترین سوء استفادها را ببرند.
    هیچ حجتی برای دفاع از این وضعیت بی بند و بار دین زدا نیست زیرا خداوند دانا و حکیم مطلق حد و مرزها و بایدها و نبایدهای آشکار و رسای چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را در شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی در قرآن حی و حاضر در همه جا در اختیار و در دست رس ما قرار داده است.
    سکوت و بی تفاوتی در مقابل این وضعیت در حالی که قرآن کریم در اختیار همگان است بحکم قرآن عین کفر و شرک و فسق و فجور است و این کتاب هدایت آسمانی در آیات محکم و مفصل خود شدید ترین مجازاتها را برای صاحبان این سکوت و بی تفاونی تعیین کرده است.