علیرضا پناهیان | مؤدبانه حرف بزنیم؛ نه صادقانه!


سخنرانی علیرضا پناهیان در مورد اثرات مخرب همیشه صادقانه سخن گفتن


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چگونه حقیقت هدفمندی علمی قرآن کریم برای زندگی بشر را به اثبات برسانیم؟
    ---
    دین خداوند روش علمی هدفمند زندگی پویای سازنده و مثبت را در احکام و اعتقادات قرآن کریم بگونه ای ساده و رسا و سرشت نشین توسط پیامبر اسلام به بشر ابلاغ کرده است.
    این احکام و اعتقدات ارزشی هدفمند بعلت نزول مطابق با نیازهای گوناگون زمان بصورت پراکنده به بشر ابلاغ گردیده اند.
    مجموعه احکام و اعتقادات قرآن شناختهای گوناگون فرهنگ دین داری و مذهب داری خدا پسندانه بی نقص قرآنی مانند : خدا شناسی ، دین شناسی ، قرآن شناسی ، پیامبر شناسی ، امام شناسی ، انسان شناسی ، رفتار شناسی ، بهشت شناسی ، دوزخ شناسی ، شیطان شناسی و غیره... را تشکیل می دهند.
    اثبات هدفمندی علمی احکام و اعتقادات قرآن کریم برای زندگی بشر به طبقه بندی علمی شناختها و گرد آوری موضوعی آیات محکم و مفصل قرآنی هر شناخت با کمک احادیث و روایات معتبر و بی خدشه ی همگن و هماهنگ با احکام و اعتقادات سرشت نشین قرآنی که برای توضیح درست و بیان مصادیق احکام و اعتقادات از معصوم نقل می شوند نیاز مبرم دارد.
    این طبقه بندی علمی و گرد آوری موضوعی شناختهای قرآنی و آیات وابسته به این شناختها تنها راه امکان پذیر کردن اثبات هدفمندی علمی احکام و اعتقادات قرآن برای زندگی بشر است.
    بی توجهی به نیاز مبرم طبقی بندی و گرد آوری مذکور و غفلت از ضرورت آموزش و تبلیغ همیشگی این طبقه بندی و گرد آوری و آموزش لازمه های ضروری آن به متدینان ؛ بشر را به غرق شدن در منجلاب من در آوردیها و خرافات دین زدا پیوسته دچار خواهد ساخت و بحکم خداوند که در قرآن تاکید شده است آثار نیک دین داری و مذهب داری بشر را نابود خواهد کرد.

  • گُل بگیرن دهنتو حاج آقا پناهیان کاش سه روز پیش این سخنرانی رو گوش کرده بودن. رحمت خدا بر پدر و مادرت