هرچی میکشیم از این آخونداس !؟


پاسخ به شبهات رایج | قسمت اول
حجت الاسلام هاشمی

موضوع: میگن معلوم نیست با این گرونی، دینی هم که آخوندا میگن راست باشه!


+ 
33

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جناب هاشمی سلام علیکم
    فیلم خود را بازبین کنید ، درخواهید یافت که تصور شما هم مصرفی ایست چون داشتن خودرو را از ضروریات معاش می دانید.
    عزیزم جنابعالی باید بر علیه مصرفگرائی بایستید و صرفه جوئی را ترویج کنید. نباید بخاطر قیمت خودرو با آبروی امت و عقایدش بازی کرد( منظور این نیست که دلال قیمتها را بنفع خود کنترل کند و این بحثی جداست).
    این برادر پیر و خرف خود را خواهید بخشید
    ملتمس دعای خیر ارادتمند حسین

  • آخوندها همه بد نیستند
    ---
    دین شناس یا روحانی یا آخوند بمانند صاحب هر حرفه ای یا هر فرد بشری، خوب و بد و خدا پرست و شیطان پرست دارد.
    اگر دین شناس یا روحانی یا آخوند بر حسب ویژگی الهی حرفه ی خویش این حرفه را در آموزش و تبلیغ دین با آگاهی کامل به داده های محکم و مفصل قرآن در زمینه ی حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی بی کاستی و فزونی محض رضای خدا و با پایبندی و عمل به محتوای این شناختها انجام دهد مطابق ملاک و معیارهای ایمان که در قرآن آمده اند روحانی و آخوند خوب و خدا پرست است.
    اگر شرایط و ملاک و معیارهای فوق در شخص دین شناس یا روحانی یا آخوند و هیچ آگاهی به شناختهای مذکور در رفتار و گفتار و پندار نزد او وجود نداشته باشند و به آموزش و تبلیغ هر چیزی بنام دین و مذهب حتی من در آوردیها و خرافات و احادیث و روایات جعلی بی ارزیابی علمی و بی تحقیق و تفحص قرآنی و عقلی بپردازد او یک روحانی نمای بدی است که پای در عرصه ی شیطان پرستی گذاشته است.
    و تو خود جان برادر حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

  • نتیجه اینکه دست دشمن هم در این مشکلات امروزدیده می شود همچنان که ما مردم با زیاده خواهی ، مثلاً خرید ارز بی ارزش دشمن درآمد کسب و در راه زیاده خواهی و چشم و هم چشمی مصرف کنیم . این دو عامل بکنار ، اگر متخصص دین نمی تواند و بماند کاری جز غصب نکرده .

  • مشکل روحانیت بخت برگشته نیست ، مشکل اینه وقتی مردان جامعه پی عیاشی ، هرزه گردی ، منقل و بافور ، عرق خوری و شراب خوری ، کلاه برداری و فحشا و از این قبیل هستند و توانایی مدیریت در یک خانواده چند نفره رو ندارند ، حالا زن و دختر و پسر او هم پی عیاشی و هرزه گردی در شبکه ها دنبال وقت پر کردن و پیداکردن کسی هستند که در خلوت مثلا حال کنند ، زیاد سخت نیست یک دور کوچولو توی خیابون بزنید و یک نگاه دقیق به خانواده ، بقول قدیمیها خشت از خرند در رفته ، من روحانی نیستم و اتفاقا اهل موسیقی و تاتر و ورزشم اما بی انصافیست ندانم کاریهای خودمان را به گردن روحانیت بیندازیم ، نکته مهم : مادامیکه گناه را به گردن دیگران بیندازیم مشکل حل نمیشود ،اما اگر بپذیریم مشکل از خود ماست شاید بشود راه حلی پیدا کرد و مشکل را رفع کرد ، امروز بچه های 50 و 60 ساله داریم که یلی خطرناکتر از بچه های 5 و 6 ساله هستند . بچه های 50 و 60 ساله بزرگ نشدند ، بی اراده و دنباله رو و زیاده خواه ، زیاده حرف بخود بیاییم و از خودمان شروع کنیم رشوه ندیم و نگیریم ، دنبال وام از بانکها نباشیم به اندازه ای که داریم به زندگی وسعت ببخشیم . وقت را به بطالت ماهواره دیدن و سر توی گوشی بودن نگذرانیم و الا آخر .

  • علی 01/5/24 ساعت 10:03

    تو همان را در جامعه می‌بینی که در لایه های وجود خودت هست وبی خودی تعفنهای ذهنت را به جامعه نسبت نده همه که مثل تو نیستند
    رنگ رخسار نشان می دهد از سر درون
    و اما در مورد آخوند در یک کلام مایه عقب افتادگی یک کشور

  • علی آقا حتماً جوانی . اگر بودی می دیدی که پنجاه هزار گاوچرون از پدران شما حق توحش می گرفتند. می دیدی که از میدان فوزیه تا بیست و چهار اسفند آن روز ها شاید صد تا عرق فروشی بود...
    امروز در صورت انتخاب صحیحی شما بر اساس ترازو ( نه مثل انتخاب دولت دوازدهم توسط عوام که بر اساس خرابکاریهای یازدهم باز هم پیروز شد و مسلمین چهار سال دیگر دندان روی جگر گذاشتند. یا همین چند روزه جناب مهندس موسوی ... ) ( یکبار دیگر تکرار می کنم : بر اساس ترازو ) مستقل هستیم.
    این احتمال هم هست که با آخوند غیر قابل قبول برخورد داشته ای. اما بدان هر گردی گردو نیست و هر آخوندی آخوند...
    حق بده که رنگ رخسار نشان از شما هم در خود داشته باشد.