توهین به عاشورا و سینه زنی محرم توسط خردادیان


اینا همونایی هستن که میگن باید به عقاید هم اعتقاد بزاریم و هرکسی آزاده هرجور دوست داره باشه
خودشون اعتقادات دینی بقیه رو به سخره میگیرن


+ 
38

- 
27
ارسال در 1398/6/18 ساعت 18:43 2019-9-9 18:43:59

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • . 02/6/12 ساعت 18:39

    اینا به چه امیدی زنده هستن فقط در همه حالی یاد خدا و ائمه حال آدم رو خوب می‌کنه دلت قرصه که تنهات نمی زارن وقتی کم میاریم دست به دامانشون میشیم به اینا میگن الکی خوش خدا ولشون کرده خدا هیچ بنده ای رو به حال خودش رها نکنه میشه همین نتیجه اش

  • در پاسخ به شما عرض می کنم ایشان به کمال " مردانگی " خودش رسیده ، مشکل شما چیست.
    فقط دلمون برای فرزندان این رقاص باید بسوزد که اگر از رفتار پدر آگاه شوند از شرمساری خیلی بهشون بد خواهد گذشت

  • I 02/6/12 ساعت 18:38

    اینا به چه امیدی زنده هستن فقط در همه حالی یاد خدا و ائمه حال آدم رو خوب می‌کنه دلت قرصه که تنهات نمی زارن وقتی کم میاریم دست به دامانشون میشیم به اینا میگن الکی خوش خدا ولشون کرده خدا هیچ بنده ای رو به حال خودش رها نکنه میشه همین نتیجه اش

  • ا 02/4/9 ساعت 18:31

    لعنت به کافران قوم یهود که دنیا رو پر از فساد و گناه کردن و دنیا رو پر از حیوونای فاسد و شیطان صفت شهوت پرست کردن. لعنت به قوم یهود که با مدیریت شیطانی و ترویج فحشا و توهین به مقدسات و همجنس‌گرایی و شراب خواری و خوردن گوشت نجس خوک و تحریف دین یهودیت اصلی و تحریف مسیحیت اصلی، دارن دنیا رو به گند میکشونن. تولید فیلم های مبتذل و فاسد پورن (زنا) هم کار خود کافران یهوده. میمون هایی مثل خردادیان رو هم اجیر کردن تا به مقدسات ما توهین کنه.

  • دشمن اهل بیت علیهم السلام جز حرام زاده ها نیستند

  • بابا این یارو معلوم الحاله دیگه...
    روز تولدش اشتباهی یه چند گرم اضافه با خودش اورده. نمیدونم به اینا مبگن مخنث یا دو جنسه یا بی جنسه یا حالا هر چی... خلاصه حتی ماهیت جنسی نداره وای به حال هویت و فکر و امکان شعور و .. به اینا رسما میگن عدمی حتی در عالم ممکنات!

  • فقط اینو بگم: با آل علی هر که درافتاد ورافتاد
    من مرده و شما زنده، ببینید این همجنسباز چه جوری خوار و ذلیل میشه.
    یا علی مدد.

  • انشالله خود آقا جوابشون رو بده
    اینها همان کوفیان زمان امام حسین هستند که شرف و آبروی خودشون رو با زر و سیم یزید به باد دادن

  • بنام خدا

    دشمنان اهل بیت زنا زاده اند. لعنت خدا بر اینان باد و بر همه تابعین و مشاعیت کنندگان آن

  • خداوند هست و هیچ چیزی از دید او پنهان نیست و به اعماق ذهن انسانها هم آگاه است و هر انسانی پس از مرگ باید درباره عقاید و اعمالش به او جوابگو باشد و در محکمه عدل او دلیل درستی بیآورد وگرنه کارش به مجازات میرسد اگر مستحق عفو نباشد.
    انسانها در دنیا هم مکافات اعمالشان را خواهند دید چون این دنیا بر اساس قانون عمل و عکس العمل و علت و معلولی بنا نهاده شده
    ظالمان و مفسدان و باطل گرایان در این دنیا جولانکی میدهند ولی از مرگ آنها را گریزی نیست و از حکومت إلهی و سیطره او نیز فرار نمیتوانند بکنند

  • خداوند هست و هیچ چیز از دید او پنهان نیست و هر کسی بایست به او جوابگوی عقاید و اعمالش باشد

  • ادامه از کامنت قبلی و پایین در خطاب به مهمان داعشی

    همان طور که گفتم احکام قوانین کدام خداو الله اسلام باید حاکم باشد .؟ الله اهل سنت ؟ الله شیعه و یا الله وهابیت ؟
    بر مبنای تفکرات توی داعشی مسلک حقوق مسلمانان نه فقط در کشورهای غیر اسلامی که در اقلیت هستند بلکه در خود کشورهای اسلامی غیر معتقد به حقوق بشر و دموکراسی نقض خواهد شد .
    بنابراین بر مبنای منطق توی احمق داعشی مسلک و سایر مخالفین حقوق بشر دولت عربستان حق دارد که شیعیان را به عنوان یک اقلیت به رسمیت نشناخته و نه فقط جلوی فعالیت های تبلیغی که بلکه انجام مراسم مذهبی مثل همین طاسوعا و عاشورا و عبادات آنها را بگیرد و آنها را به کنج خانه خود براند و از حقوق اجتماعی و سیاسی خودشان محروم کند چنان که اقلیت بهایی در کشور هم از پس از انقلاب در ایران به رسمیت شناخته نشده اند و وضعیت توصیف شده را دارند .
    پس حق ندارید انتقاد و گله کنید که چرا دولت های مالزی و نیجریه شیعیان را سرکوب و تحت فشار گذاشته و حقوق آنان را پایمال میکنند چون بر مبنای فرقه و مسلک وهابیت شیعیان مشرک و خونشان حلال است پس همین که شیعیان را مثل میانمار نسل کشی و کشتار نمی کنند علی رغم همه این سرکوب ها و تبعیض ها باید کلاهتان و کلاهشان را هوا بیاندازند .

    بنابراین توی داعشی مسلک و امثال تو و سایر مخالفین حقوق بشر در حدی نیستند که با استدلال های نادرست و حتی آبکی فرقه ای و مسلکی خود حقوق بشر مدرن را به عنوان مقوله ای فرا قومی ، فرانژادی ، فرادینی که یکی از دستاوردهای بی نظیر بشر پس از قرن ها تبعیض و ظلم و بی عدالتی بوده است زیر سوال ببرید .
    نتیجه نفی و انکار این حقوق بشر از سوی شما این است که حقوق شما و هم مسلکی ها و هم مذهبی های خودتان را در کشورهای غیر معتقد به آن مثل عربستان سعودی و نیجریه پایمال و لگدمال می کنند و شما در واکنش به آن یا باید سکوت کنید و یا به همین حقوق بشر که آن را به عنوان مقوله ای غربی و ضددین انکار می کنید چنگ زنید و استناد کنید ! تا بلکه جلوی پایمال شدن حقوقتان و تبعیض ضد شما گرفته شود .

    نکته طنز آمیز ماجرا هم همین است که اکثر این آقایان مخالف حقوق بشر مدرن که اجرای حقوق بشر را در داخل کشورهای اسلامی را رد می کنند همین که در برخی کشورهای غیر اسلامی و حتی اسلامی حقوق مسلمانان پایمال می شود صدایشان در می آید و به همین حقوق بشر در دفاع از مسلمانان استناد می کنند !!!

    در واقع به قول معروف مرگ خوبه اما برای همسایه !!!

  • متاسفانه وقتی ما بچه شیعه ها برای دین کم گذاشتیم وپاسخگوی شبهات الان به جوونامون نیستیم این وضعها پیش میاد. فکر نکنین فقط خردادیان این کارو کرده خود مسلمون ایرانی هم به مذهب ودین فحش میده وبخشی از این رفتارها برمیگرده به من بچه مذهبی که نتونستم جلوی شبهات وانحرافهارو بگیرم وپاسخ گوی نسل جوان باشم.بیایید بیشتر درد دین داشته باشیم وبرای ظهور اقا کار کنیم. خدا خودش جواب این جور افرادو میده.ماوظیفه خودمونو انجام بدیم.

  • خطاب به مهمان داعشی
    اولا : این جا بحث لیبرالیسم مطرح نبود و ادعاهایت در این مورد و حتی همان لیبرالیسم بیشتر مغالطه بود .
    ثانيا :به خدا پناه می برم و متاسفم که در قرن بیست و یکم تفاله هایی مثل تو با این افکار نه فقط ارتجاعی که استبدادی که ثمره ای جز پایمال شدن حقوق اقلیت ها ندارد وجود دارند و با کمال وقاحت از این افکار مستبدانه خود دفاع می کنند .
    نفی و انکار حقوق بشر و آزادی های اساسی مبتنی بر آن در جهان نتیجه ای جز پایمال شدن حقوق اقلیت ها در کشورهای مختلف از جمله همین اقلیت مسلمان ندارد .

    این تنها شما مخالفین حقوق بشر طرفدار استبداد دینی که می گویید حقوق و آزادی های انسان را خدا باید تعیین کند نیستید بلکه بقیه ادیان هم و حتی بی دینان و ملحدان هم خود را حق می دانند . تعدادی از کشورهای کمونیستی هم دینداری را عین ارتجاع و خطری برای جامعه دانسته و کلیساها و مساجد را تعطیل و تبلیغ دین و آموزش آن را ممنوع کرده بودند .
    ممکن است ادعا کنید که آنها مشرک و ملحد و در نتیجه بر باطل هستند پس ما هم چنان می گوییم که خدا باید حقوق و آزادی های جامعه را تعیین کند . در پاسخ ما طرفداران حقوق بشر می گوییم حتی اگر ادعای شما را قبول کنیم این خدا کدام خداست ؟
    خدای اسلام ؟ خدای مسیحیت؟ یا خدای یهود ؟
    در ادیان یهود و مسیحیت هم مقوله ارتداد و مجازات آن یعنی اعدام مثل اسلام وجود دارد . پس نومسلمانان و تازه مسلمانان را در کشورهای غیر مسلمان و مسیحی و یهودی که حقوق و بشر و دموکراسی را قبول نداشته و معتقد به حاکمیت ارزش ها و احکام دین خدا هستند می توان اعدام و کشتار کرد ؟
    حتی اگر بپذیریم قانون و احکام خدای اسلام یا همان الله جل و جلاله باید حاکم باشد باز باید پرسید احکام کدام الله ؟ الله شیعیان و یا الله سنیان و یا الله وهابیت ؟
    ادامه در کامنت بعدی

  • لعنت همان خدای یگانه بر شما باد که کامنت من را در مورد مورد احترام نبودن عقاید و لزوم نقد خرافات اما تحمل همین عقاید خرافی در صورت عدم تعارض با حقوق و آزادی های دیگران را سانسور کردید .
    مثل قمه زنی که خود آخوندهای سنتی آن را حرام کرده اند اما شخص قمه زن و مراسم آن را به شرط که کودکانشان را قمه نزنند نباید جلویش را بگیرند .

  • ببین لیبرال بیشرف گمشو بیرون حداقل ما ادعای حقوق بشر نداریم اگر ما سر میبریم شما دویست هزار نفرو تو دو ثانیه پودر کردید.
    انقدر سنگ دموکراسی رو به سینه نزن این دنیا همینه نکشی میکشنت نخوری میخورنت موندم شما لیبرال ها چه عقاید بچه گانه ای دارید انگار دنیا مهدکودکه که هممون باهم دوست باشیم ٬ شما لیبرالا انقدر ادعا دارید که خبر ندارید خودتون یک مشت قاتل ادم کش بیشتر نیستید بیشترین جنایات جنگی تاریخ مطعلق به کشور های دموکراسیه کشورایی که توشون انسان مثل حیوون زندگی میکنه.
    اگر ما قاتلیم حداقل ادعای صلح طلبی نداریم حرف ما اینه با کسی در نمیوفتیم مگر اینکه کسی با ما درگیر بشه وقتی هم بشه بر میوفته چون با ال علی هرکی دربیوفته ور میوفته.

    برسه به گوشت حرومزاده.

  • جابر 98/6/22 ساعت 12:38

    همجنس باز بیشرف
    حیف اسمت

  • خوب که چی
    توقع دارید یک شخص بی دین رقاص که به خاطر طبع رقاصی و شادش اتفاقا ضد عاشورا و عزاداری و اینهاست از عاشورا دفاع کند .
    ضمنا غلط کرد کسی گفت که همه باید به اعتقادت دینی دیگران احترام بگذرانداگر منظورش این باشد که نباید آن را نقد و یا تمسخر کرد . اعتقادات دینی اشخاص مختلف با ادیان مختلف آمیخته با مشتی خرافات و چرندیات است و بنابراین طبیعی است که آن را اشخاصی نه فقط بی دین بلکه خود دینداران نقد کنند .
    چنان که دکتر علی شریعتی به عنوان یک روشنفکر دینی چنین می کرد و روشنگری های زیادی در مورد خرافات شیعه مثل خرافه خوردن خاک امام حسین برای شفا گرفتن کرد .
    آن چه مهم است آزادی و محدود نکردن اشخاص در مراسم و عقاید دینی خود تا جایی که به حقوق و آزادی دیگران لطمه نزند و نه محدود و سرکوب به بهانه عقاید دینی و دفاع از یک دین خاص مثلا اسلام و یا حتی مبارزه با همان خرافات و انحرافات است .
    مثلا : در جایی در یکی از مناطق ایران شایعه در بین عوام دیندار بود که یک درخت امامزاده حاجت می دهد و عوام به خصوص زمان طاسوعا و عاشورا به آن دخیل می بستند و نذر کرده و از این اقدامات انحرافی و شرک آلود انجام می دادند . حکومت هم برای جلوگیری این انحرافات شرک آلود آن درخت را معدوم کرد .این کار اشتباه بود وهیچ کس چه حکومت و چه غیرآن حق ندارد در دین مردم دخالت کند که مردم چه عقیده دینی دارند و چه را می پرستند . اما نقد و حتی تمسخر بر مبنای دلیل و منطق اشکالی ندارد .

  • ببینم تو واقعا عقل و شعور نداری؟ چه وقت ما ادعا کرده ایم که شریعتی را عقل کل و معصوم از خطا و اشتباه می دانیم که نظر او را برای ما به عنوان حجت و استدلال مطرح می کنی؟ اصلا خود شریعتی با کدام استدلال و منطق فهمید که واقعا خاک کربلا با خاکهای دیگر فرق ندارد؟ اگر خدا و پیغمبر و ائمه را قبول ندارد که بیاید برایش حقانیت اصول اعتقادی اسلام و شبعه را ثابت کنیم. و اگر هم اعتقاد دارد که پس چطور همه روایات متواتر و بلکه تجربه عادی مردم را انکار می کند؟ *


    و بعد هم از آنجایی که مطلقا عقل نداری و ابدا به آنچه می نویسی فکر نمی کنی و هر چه در آن کتابهای شما نوشته اند را عبنا باید تکرار کنی دوباره می نویسی :
    "آن چه مهم است آزادی و محدود نکردن اشخاص در مراسم و عقاید دینی خود تا جایی که به حقوق و آزادی دیگران لطمه نزند"!!

    البته از تو که انتظاری نیست. مغزی کاملا منجمد شده در لیبرالیسم که اصلا توان تفکرش هم سلب شده را نمی توان هدایت نمود. اما باز هم برای سایر کسانی که ممکن است نظرات ضاله تو را بخوانند وقت خود را صرف نوشتن این کامنت می کنم.

    ""آن چه مهم است آزادی و محدود نکردن اشخاص در مراسم و عقاید دینی خود تا جایی که به حقوق و آزادی دیگران لطمه نزند"!!

    و این حقوق و آزادی را چه کسی تعریف می کند؟ آیا حز این است که قرار است شما لیبرالها معنای آزادی و حقوق بشر را تعریف کنید؟ آنهم با رای اکثریت؟
    و با کمال گردن کلفتی می گویید ما می گوییم حقوق بشر این است که ما لیبرالها می گوییم و دین باید اصلاح شود و در مقابل خطوط قرمز ما کوتاه بیاید؟

    بدیهی است که آزادی هر عقیده مساوی محدود شدن عقیده مخالف آن است. خود عقیده به لیبرالیسم مساوی محدود شدن و بسته شدن آزادی همه معتقدان به عقیده ای غیر از لیبرالیسم است. پس می بینیم که منظور شما این است که دین خفه شود و بگذار یک عقیده که اتفاقا بشدت توتالیتر است و مطلقا مخالفت با خودش را تحمل نمی کند - یعنی لیبرالیسم- بر جهان جاکم شود تا شاید بعدا لیبرالها اجازه دهند بخشی از ظواهر توخالی دین بدون آنکه هیچ حقی برای دخالت در جامعه و حکومت داشته باشد به عنوان یک سنت به بقای مترسک وار و بی روح خود ادامه دهد آنهم برای آنکه مایه جذب توریست و کسب درآمد بشود! همین و بس.

    و راستی این هم نکته ای است که انسان نادانی که هر روز تجربه و تفکراتش تغییر می کند چه طور می تواند مدعی تعریف حقوق آنهم برای خودش بشود؟ *جز این تنیست که نتیجه لیبرالیسم نسبی شدن مفهوم حق است و در نتیجه اگر یک روز مردم رای دادنند همجنس بازی بد است پس می شود برایش زندان و اعدام در نطظر گرفت با رای مردم و اگر همین مردم فردا رای دادند خوب است پس می شود خوب و باید حتی ازدواجشان را هم به رسمیت شناخت. و دین هم در هر زمانی موظف است به ساز ما برقصد.
    دیروز دین موظف بود به ساز ما برقصد و مثلا اقتصاد سوسالیستی را محکوم کند و امروز موظف است در کلیسا خطبه عقد قوم لوط را بخواند.

    و یا دیروز سقط جنین بد بود اما امروز یک حق قانونی زنان است و دین حق ندارد زنان را به خاطر اینکار سرزنش و مورد عتاب قرار دهد چون قانون این حق را به زنان داده است. جنین نمی تواند مالیات و رای بدهد بنا بر این آزادی و حق مادر به عنوان یک زن - که می تواند مالیات و رای بدهد- برای آنکه دارای آزادی جنسی باشد بر حق و آزادی جنین برتری دارد.

    و به همین صورت همیشه لیبرالیسم ناچار است حق را بر اساس نظر اکثریت تعریف کند. چون اساسا در ذات خودش حق را مفهومی نسبی و قابل تعریف به دست بشر - و نه خدا- تعریف کرده است.

    اتفاقا با همین تفکر اعراب جاهلی دخترانشان را زنده به گور می کردند و یا هندو ها زنان بیوه را همراه شوهرانشان زنده زنده می سوزاندند. چرا؟
    چون اکثریت جامعه معتقد بودند حق و آزادی همین است. در یک رای گیری آزاد و دموکراتیک همه رای می دادند که اینکارها خوب و حق است و شما نباید آزادی خانواده ها برای تعیین جنسیت فرزند و یا آزادی زنان برای خودسوزی را سلب کنید.


    نکته همین جا است. حقوق و آزادی را اسلام را تعریف می کند و اسلام هم ابدا حق را نسبی نمی داند و معتقد است که اساسا انسان نمی تواند برای خودش حقوق و آزادی تعریف کند. انسان بنده و مخلوق خدا است و فقط خدا حق دارد برای او حقوق تعریف کند و بس.
    برای همین اسلام قاطعانه در مقابل نظر اکثریت می ایستد و نمی گذارد دخترانتان را زنده به گور کنید و یا زنان بیوه را بسوزانید و یا سقط جنین بکنید و یا همجنس بازی کنید.

    و با همین عقیده اجازه نمی دهد انسان به عنوان بالاترین موجود خلق و بنده خدا ، بنده موجودی پایین تر از خدا بشود و مثلا بدون هیچ دلیلی بت و درخت و سنگ و پول و رای مردم و حزب و دموکراسی و.. را بپرستد.

    -----------
    * خنده دار اینکه انسان با همه ادعاهای پیشرفت و علم و.. هنوز از تعین اینکه چه چیزی برایش مفید و چه چیزی مضر است عاجز است. چون بنای تعیین خیر و شر برای انسانها تجربه است و تا زمان ثابت کند کاری غلط و یا درست است نمی تواند در مورد غلط یا درست بودنش اظهار نظر کند. چه رسد که حقوق و قانون بر اساس این توهم بنویسد.

  • جناب لیبرال؛ شرک ورزیدن آنهم توسط بعضی از عوام شیعه آنطور که ادعا کردی عیبی ندارد و نباید حکومت شیعی با آن برخورد کند ولی تمسخر عاشورا و مراسم سوگواری برای سیدالشهداء(سلام الله علیه) توسط خردادیان چونکه طبعش رقاصی و شاد است عیبی ندارد
    خداوند لیبرالها را رسواتر از قبل کند إن شآء الله
    تو جناب لیبرال از همانها هستی که خداوند را بعنوان پروردگار که برای اصلاح جامعه و رشد انسانها در سطوح فردی و خانوادگی و اجتماعی قوانینی وضع کرده باشد و وظایفی بر عهده انسانها گذاشته باشد قبول نداری و نمیخواهی قوانین إلهی در جوامع انسانی حاکم بشود
    در حقیقت این عقیده تو جناب لیبرال کفر به ربوبیّت حق تعالی است
    یا بیسوادی که تاسوعا را طاسوعا نوشتی و یا اینکه قصدت اهانت است به روز تاسوعا
    خداوند تفکر امثال تو را زودتر از بین ببرد بحقّ ابالفضل العباس(سلام الله علیه)

  • این آثار برهنگی و لختی وهرزگی هست
    اینها اول اینجورنبودن
    انحراف از زاویه های کم شروع میشه
    خدا لعنت کند این ازراذل ولگرد کمثل خردادیان که خودش را مسخره کرد
    عاشورا را نمی شود مسخره کرد
    انشاالله به زودی ضربه اش را خواهد خورد

  • مگر از یک رقاصه هم جنس باز توقع دیگه ای هم میتوان داشت؟

  • واقعاً

  • مطمئن باشید خدا جوابش رو میده خدا به خودش اینجور حساس نیست که به امام حسین و قرآن و بقیه امام ها حساسه و سریع انتقام میگیره چون سر خودم اومده میگم برادرا و خواهر ها من وقتی این کلیپ رو دیدم از ترس موهای بدنم سیغ شد که الان بلاش من رو هم میگیره استغفرالله

  • اندیشه یهود درطول تاریخ ازمصرباستان فرعونی تا پیامبری حضرت عیسی بن مریم(ع) ،مسیح پیروان حقیقی حضرت موسی کلیم الله (ع)،ازبنی اسرائیل؛
    از حضرت عیسی بن مریم(ع) تا بعثت حضرت محمد(ص) ؛
    و از بعثت محمد مصطفی (ص)،ازبنی اسماعیل تا غیبت حضرت مهدی(عج)؛
    و از غیبت حضرت حجت(عج) تاجنگ های صلیبی ؛
    واز جنگ های صلیبی تا جنگ های مذهبی سی/30 ساله دراروپا؛
    وازجنگ های مذهبی 30 ساله،باکشتاری که جمعیت اروپا به نصف رسید ،تا برجام وستفالی در شهر وستفالیا ؛
    واز عهدنامه وستفالی این اندیشه یهود تا امروز شده علم؛
    بنام علم لیبرالی (علم آزاد و رها ازقیود الله،حرام ومکروه ،حلال و مستحب ،بی معنی ست و همه چیز وهمه کارمباح است)؛
    واین لیبرالیسم را به تمام علوم انسانی وتجربی گسترده اند وبه سرتاسر جهان حقنه کرده اند؛
    #اندیشه_یهود_مصر_باستان_فرعونی_فرعون ذی الاوتاد،فرعون صاحب ابلیسک ها؛
    #اسیس_اوزریس_حورس
    ........................................................

  • جالب و درسته؛
    یک حقیقت هم این است که بعضی میگویند ما به خدا اعتقاد داریم و میدانیم کسی این جهان رو خلق کرده, ولی اینها در واقع خدایشان خدای حقیقی نیست و با سیب زمینی و دیوار تفاوتی نداره چون نه به انسانها گفته کی هستند و از کجا اومدن و در کجا هستن و بعد از مرگ قراره چی بشه و نه گفته حق چیه و باطل کدامه و چی درسته و چی غلط
    خدایی که قانونی برای زندگی درست و سالم و رشدآور و سعادتبخش به انسانها نداده باشه خدای حقیقی نیست
    اونها که لیبرالند و ادعای خداباوری دارند در حقیقت همان خدای کذایی باطل رو معتقدن نه خدای حقیقی که پیغمبرانی برای هدایت بشریّت انتخاب کرده و به رسالت فرستاده
    و اونهایی هم که با قوانین إلهی که باید در زندگی انسانها در سطوح فردی و خانوادگی و اجتماعی پایه ریزی و عملی بشه مخالفند
    در حقیقت طغیانگرانی هستند که بنای مخالف با خدای حقیقی که خالق و پروردگار کائنات و انسانهاست را گذاشتند
    و کافر کسی است که حقیقت را پس از فهمیدنش دروغ شمرده و از دیگران مخفی کند و به آن معتقد نشوند و عمل نکنند و این لیبرال مسلکها بعضی شان کافر مطلقند

  • این اندیشه یهود از زمانی جان گرفت که حضرت یوسف پیامبر(ع)، بنی اسرائیل را از سرزمین کنعان به مصرآورد؛
    وآنان شیفته تمدن مصرشدند؛
    فراموش نفرمائید، بعد ازفوت حضرت یوسف،مجددا حکومت فرعونیان معتقدبه اسیس_اوزریس_حورس با آن نمادهای ابلیسک ها حاکم شدند؛
    تا زمان حضرت موسی(ع) ادامه داشت؛
    وخدای قادرمتعال حضرت موسی (ع) را برای هدایت و نجات آنان فرستادند،که شرایط بدنیا آمدن وبزرگ شدن درقصرفرعون ،توسط حضرت آسیه،همسرفرعون مصر را حتما می دانید.

  • محتوا نوشته خطرناک است مبادا خودتان را دوزخی کنید و سعادت دنیا و آخرت را از دست بدهید
    یکی از کارهای شیطان پرستان این است که بجز دیگر گناهان بزرگ توهین کنند به خداوند تعالی و هر چیزی که مربوط به خداوند باشد و مورد احترام است یعنی مقدسات
    و اینکار به قصد ارتباط با شیطان رجیم یعنی ابلیس و دیگر شیاطین جنّی و خشنود کردن آنها انجام میدهند و در عوض را جلب کنند و راه خداوند را بر مردم ببندند و با دین خدا مبارزه کنند
    و در عوض از شیاطین پول و قدرت میطلبند که به خیلی از آنها هم نمیرسند ولی با اینکار سرانجامشان فقط جهنّم است اگر بدون توبه نصوح و غیرمسلمان بمیرند
    خدای تعالی در قرآن این را خبر داده است:
    وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ قَدِ اسْتَكْثَرْتُم مِّنَ الْإِنسِ ۖ وَقَالَ أَوْلِيَاؤُهُم مِّنَ الْإِنسِ رَبَّنَا اسْتَمْتَعَ بَعْضُنَا بِبَعْضٍ وَبَلَغْنَا أَجَلَنَا الَّذِي أَجَّلْتَ لَنَا ۚ قَالَ النَّارُ مَثْوَاكُمْ خَالِدِينَ فِيهَا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّـهُ ۗ إِنَّ رَبَّكَ حَكِيمٌ عَلِيمٌ ﴿١٢٨﴾
    و [یاد کنید] روزی که همه جن و انس را جمع می کنیم [و به طایفه جن می گوییم:] ای گروه جن! شما [با وسوسه و اغواگریِ خود] در بسیاری از انسان ها میل و رغبت کردید [تا آنان را گمراه کنید] و دوستانشان از میان انسان ها می گویند: پروردگارا! هر یک از ما دو گروه [پیشوایان و پیروان] از دیگری بهره برداری کردیم [ما پیروان به بهره های نامشروع رسیدیم، و پیشوایان از منحرف کردن ما بهره ناروا بردند] تا به آن مدت از عمری که برای ما مقرّر کرده بودی، رسیدیم.
    [خدا] می گوید: آتش، جایگاه شماست، در آن جاودانه اید، مگر آنکه خدا نجات شما را بخواهد؛ یقیناً پروردگارت حکیم و داناست.

  • انشاالله زود جوابش را امام حسين ميده

  • !!!!

  • ؟؟؟؟

  • مشخصه علاقه شدیدی دارید برنامه این یارو رو ببینید غلط کردید فیلمشو گذاشتید عوضیها.

  • !

  • بره بمیره رقاصه مست

  • #لعنت بر خردادیان

  • شوهرش کجاست؟

  • این چه حرفیه میزنید
    خب منم میگم باید به عقاید هم احترام بگذاریم
    ولی وقتی یه شخص یا گروهی به عقیدم احترام نذاره منم عقیدشو به سخره میگریم حتی اگه باور داشته باشم میتونه عقیدشون درست باشه
    ولی این حرکت از کسی که ادعای هنرمند بودن و استاد بودن رو داره خیلی مورد تایید نیست

     

  • فلونی عقایدت چیه؟ بگو ببینیم دلیل و برهانی برای عقایدت داری و منطقیه یا نه؟
    اگربرای عقایدت برهانی نداری و نسبت به اون شک داری چرا بر اون اصرار داری؟
    خردادیان که بخلاف روند طبیعت گناه همجنسبازی رو انجام میده و به خدا دروغ بسته و به اولیاء إلهی توهین کرده در واقع به خودش توهین کرده و خودش رو به سخره گرفته بخاطر اینکه خدای متعال و مومنان حقیقی او منزّه هستند و هیچ نسبت ناروایی به آنان نمیتوانند بدهند

  • خب این بدبخت هم یکی مثل طوسی تو جوونیش گولش زده بعد کم کم خواسته یا نا خواسته این کار براش به لذت تبدلی شده
    شده این کاره
    بعدشم
    روند طبیعت که همه چیز توش پیدا میشه
    این خلاف روند پذیرش اکثریت در بیشترین جوامع بشریه

  • خود خردادیان بهت گفت ماجراش این بوده؟
    بخلاف روند طبیعت بودن همجنسگرایی یعنی اینکه دانشمندان غربی هم اعلام کردند که ژنوم همجنسگرایی در انسانها وجود نداره و نوزادان بدون هیچگونه اختلال جنسی به دنیا میآن
    به فرض هم که در بچگی یکی باهاش کاری کرده باشه؛ این دلیل نمیشه وقتی بزرگ شد و خوب و بد رو فهمید اینکار رو ترک نکنه و از راه سالم یعنی ازدواج با غیرهمجنس خودش رو ارضاء نکنه
    این استدلال تو جناب فلون مثل اینه که بگی یکی تو بچگی دزدی کرده و لذت پول و غذای آسون رو چشیده و بعدش شده اینکاره
    خوب وقتی بالغ شد و خوب و بد رو فهمید دیگه چه جایی داره که اینکار رو ترک نکنه!
    یعنی خردادیان هیچ اختیار و کنترلی روی خودش نمیتونه داشته باشه و اگر به قول تو مرض داره چرا خودش رو با ازدواج با یک زن درمان نمیکنه؟!
    این توجیهات امثال تو جناب فلونی برای گناهان بزرگی چون همجنسبازی چیزی از حقیقت رو عوض نمیکنه
    درباره سعید طوسی اسم این رو پیش کشیدی تا همه انسانهای اهل قرآن رو انگ بزنی؛ اگر کسی مومن باشه که از اینکارها نمیکنه
    این هم از همون طرفندها و مغالطات اسلام ستیزها و ضدانقلابهاست برای تعمیم جز به کل و إلقای شیطانی در ذهن نابخردان برای بد جا زدن همه جامعی قرآنی
    یادم میآد یک شخص احمق دورو همچین حرفی رو زد؛ یکی میخواست بچّه اش رو بگذاره کلاس قرآن و اون احمق دورو گفت: نه نگذاری کلاس قرآن به بچّت تجاوز میکنن میگه نشنیدی جریان طوسی رو

  • طوسی بیگناه بود و هیچ کس نتوانست ادعایش علیه او را ثابت کند. قوه قضاییه باید با اجرای حکم قذف و شلاق زدن کسانی که او را متهم کردند برای همیشه هزینه اتهام زدنهای بی سند را بالا می برد. واقعا این هم حکایتی است که بعد 19 سال ادعایی می کنند که ابدا راهی برای اثباتش وجود ندارد.

  • الله و اعلم
    ولی تجربه شخصیم نشون داده
    قضاوت د حکومت اسلامی بیشتر مصلحت اندیشانه هست تا عدالت محور
    و........

  • فلونی کافری یا بیسواد؟
    نوشته ای الله و اعلم(یعنی خداوند و داناتر)!!
    امیدواریم خداوند متعال که خالق کائنات است و خودش مخلوق نیست و اسم او در زبان عربی مُبین الله هست هر چه زودتر و سریعتر هلاکت کند و مرگت را برساند و در دوزخش اندازدت اگر قصد توهین به او را داری
    یعنی اینقدر بیسوادی که الله اعلم را الله و اعلم نوشته ای!؟
    امیدواریم که بیسواد باشی وگرنه بخاطر کفرگویی و اهانتت به خداوند متعال همین حالا خودت را ماندگار در جهنّم بدان و منتظر آتش و شکنجه سخت دوزخ از پس مرگت باش

  • ?

  • نگران نباشید همین الان درحال سوختن درجهنم است به ظاهر ملعون نگاه نکنید درون اش پراز آتش است کسی که خدا نداردروزوشب اش آتش است.

  • ?

  • نیلو 98/6/19 ساعت 14:39

    ینی خبر مرگ این ملعون بیاد

  • پروردگار جهان همه دشمنان اهل البیت(علیهم السلام) را لعنت کند و در جهنّم اندازد اگر آدم نمیشوند

  • آخه این کلیپ چیه روز عاشورا منتشر میکنین اونم زمانی که همه عزادار هستن؟ واقعا بعضی وقتا به بصیرت دست اندرکاران سایت روشنگری باید شک کرد!!!!!

  • خردادیان در مصاحبه اش گفته بود: که خداوند او رو اینطوری(همجنسباز و مفعول)خلق کرده!!
    در حالیکه دانشمندان غربی هم اعلام کردند ژنوم همجنسبازی وجود ندارد و هیچ نوزادی با اختلال جنسی به دنیا نمی آید
    از همجنسبازی و عرق خوری و دیگر گناهانش کارش به دروغگویی و تمسخر خداوند و سید الشهداء امام حسین(سلام الله علیه)رسیده

  • ?

  • امیدوارم خداوند متعال حجّتش درباره حقانیّت خودش و اسلام خاتم پیغمبرانش محمّد و آل محمّد(علیهم السلام) که دین حق است و حقّانیّت اولیاء إلهی مثل امام حسین(سلام الله علیه)را بر امثال این جناب خردادیان که تمام کرد و نپذیرند
    مهلت چندانی برایشان نگذارد و هر چه زودتر هلاکشان کند و مرگشان را برساند تا در دوزخش انداخته گردند
    که بیش از این ظلم و فساد انجام ندهند و ظلم و فساد را گسترش ندهند و دهن کجی به حقایق نکنند

  • ناظر 98/6/18 ساعت 23:58

    مثلا که چی . مدرک پیدا کردین . اخه این مردک رقاص بی حیای کثافت نجس ادمه که کارهاش مهم باشه .

  • دشمنی ابی خواننده با خداوند و اسلام هم برای من ثابت شده؛ در آهنگش خالق همه کائنات که خداوند غیرمادی غیرمحدود که وجودش واجب و عین وُجوب است را به تمسخر گرفته بود و در شعر مزخرفش همچین چیزی میگفت: خدا نشسته با ما چای می نوشد
    و در شعری دیگری خطاب به دوست دخترش که قطعاً رابطه با دوست دختر زناء و فحشاست همچین چیزی میگفت:که قبله عشوه چشم مستت.. ضریح اونه که دست بزنم به دستت
    اخیراً هم که درباره شهیدان دفاع مقدّس اشعار دروغین مزخرف و اهانت آمیزی خوانده است
    اینها جدا از فساد و فحشایی که دارند دشمنان خداوند و مومنان و دین و قرآن هم هستند و قطعاً اگر به همین حالشان بمیرند جایی بجز جهنّم ندارند