تصاحب کعبه - حمله سینمای غرب به مهدی موعود ( عج )


تحلیل هرمونتیک سینمای غرب و فیلم سینمای " ‌لیگ عدالت " تولید 2017دی سی

با بررسی و تحلیل #ایمان_اکبرآبادی ( مدرس و پژوهشگر مطالعات سیاسی غرب و مهدویت و رسانه )


+ 
32

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • Heyyyyy 00/3/4 ساعت 17:49

    لطفا این صحنه هایی که دوستان اشاره کردند را حذف کنید در غیر این صورت فیلم را حذف کنید که شریک در گناه نباشید ممنون

  • .

  • شما تصاویری را برای مقصود خودتان به مخاطب جوان نشان می دهید که دستگاه شیطانی غرب با تکیه به جاذبه های جنسی زنان آن ها را تهیه کرده است. ممکن است در باطن این فیلم و ...مطالبی باشد که دارد اهداف ضد الهی را ترویج می کند و به مخاطب تلقین می نماید ولی مخاطب جوان قبل از آن که متوجه این مطالب باشد و عقلش درگیر شود به جاذبه های جنسی زنانی که در فیلم حضور دارند و شما برایشان نمایش می دهید خیره می شود و آن ها را دنبال می کند و غریزه جنسیش فعال می شود و قطعا به گناه می افتد که شما در گناهش البته شریکید. برجستگی های بسیار تحریک کننده بدن این زنان که می شود گفت تقریبا کاملا عریانند از بالا تا پایین فرصت این تحلیل ها را از او می گیرد. اکنون سوال بنده از شما این است که شما مدعی هستید علاقمند حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف هستید بر اساس کدام تعلیم حضرت و دیگر معصومین شما این اجازه را پیدا کرده اید که چنین تصاویر عریان و بسیار تحریک کننده از زنان را با این بهانه به مردم نشان دهید؟ زمانی این فیلم ها توسط افرادی متخصص که دارای مجوز شرعی هستند به صورت محرمانه و خصوصی مورد بررسی قرار می گیرند تا نسبت به جریان رسانه ای غرب اطلاعاتی کسب کرده و در برابرش اقداماتی را برنامه ریزی کنند و زمانی مانند شما شیر فاضلاب تعفن فحشای جنسی را این گونه بر روی همه باز می کنید. شما با کدام مجوز شرعی دارید این کار را می کنید؟ مرجع تقلیدید؟ ولی فقیه اید؟ شما کی هستید که به خودتان اجازه اشاعه چنین منکراتی را با نام دین می دهید؟ چرا سایت شما این چنین علاقه دارد تا با اندام برهنه یا نیمه برهنه زنان با عناوین دینی یا انقلابی مخاطب جذب کند؟ شما یا افرادی ساده لوحید یا با مامورید. اگر ساده لوحید که فکر می کنید دارید خدمت می کنید و برای هر هدف مقدسی از هر وسیله کثیفی می شود استفاده کرد و متاسفانه با مرگ بیدار می شوید و تمام این کارهایتان آتشی خواهد بود که شما را غافلگیر خواهد کرد یا مامورید تا با این شیوه ها در بین تعدادی مطالب درست مطلب فساد خودتان را جا بیندازید. البته بنده فکر می کنم از نوع اولید. لذا بر این اساس به شما توصیه می کنم استغفار کنید و از این روش انصراف دهید و این کلیپ را حذف کنید و دیگر ادامه به چنین روش هایی ندهید. در آخرت تمام کسانی که برایتان به خاطر این نوع مطالب کف می زنند و هورا می کشد هیچ کدام به دادتان نخواهند رسید. اگر از نوع اولید به خاطر دنیای دیگران آخرت خودتان را بر باد ندهید.

  • شما داری درست می گی اما اینا بی حیاتر از این چیزان. همین که مطالبتو زدن شما خودت حساب کارو بکن. خیلی خیلی روشنفکرن! خنده داره که کتاب سه دقیقه تو قیامتو هم می زنن. یک نیس بهشون بگه اگه به محتوای کتاب سه دقیقه اعتقاد داری پس اینا چیه می زنی یا همه را فیلم کردینو.

  • جای تأسف داره!
    در زمانی که کشورمون با هزارتا مشکل قابل لمس و واقعی ، از اقتصاد بگیر تا کرونا ، داره دست و پنجه نرم میکنه ، یه عده میان روی دوتا فیلم شکست خورده و پر از حفره های داستانی و مورد نفرت منتقدین (یعنی : Justice league و x men apocalypse ) ، اینجوری آسمون خراش میسازن‌.
    به هر ریسمونی چنگ میزنن تا تفکرشون رو ترویج کنم.
    کافیه یه «مکعب» در یه سکانس باشه یا یه گوشه ای یه چشمِ تنها ببینم یا گونیا رو میز باشه بلافاصله یه عده راعفی پوریسم میان میگن بفرما این شیطان پرستی .. این ضد اسلام .. اینم ضد مهدویت .. های دشمن وای دشمن.
    فقط نمی‌دونم چرا هرچی فیلم مورد نفرت و شکست خورده س رو انتخاب می کنند..
    قبلاً هم به اثر دیگه ( Suicide Squad ) رو گیر داده بودن و میگفتن آمریکا از جن! برای جاسوسی از ایران استفاده می‌کنه!!!!!
    خرافات شاخ و دم نداره..
    زمانی که خرافات و توهم توطئه باهم ترکیب بشه میشه امثال این کلیپ و حرفای صبح تا شب اون راعفی پور که تو عمرش جز ترویج خرافه کار دیگری نکرده.
    خود دانید.

  • خرافات خخخ آری تو وامثال تو هروقت نتوانید کاری انجام دهید دیگران را متهم به خرافات می کنید بگومن نمیتوانم کار انجام دهم ومثلا جن را ببینم تکذیب نکن آری حضرت سلیمان وجن ها هم خرافات بود آری قرآن هم خرافات است اسمت را عوض کن شیطان نه راضیه

  • دو چیز در جهان فنا ناپذیرند ، هستی و حماقت بشر . مشکلی نیست چون در قرآن بارها کلام خدا گفته شده حق و باطل ، طبیعیست باطل برای خودش باید همراهانی جمع کند . اما در قرآن باز آمده تعداد اندک را خداوند یاری میرساند و بر باطل پیروز میگرداند . این وعده خداست