اظهارات جنجالی «نادر طالب‌زاده» درباره انفجار مشکوک بندر بیروت


کدوم انبار نیترات آمونیاک میتواند ۶ متر سنگ را بکَند !؟
مکرون بلافاصله میاد میگه کسی تحقیق نکنه همان انبار است!!
۵ روز قبل یکی از مقامات اسرائیل گفته است ما زیرساخت های لبنان را خواهیم زد !!


+ 
58

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدا شر اسرائیل آمریکا ،،،وتمام کشورهای معاند با اسلام رو به خودشون برگردونه،،،،با وجود تحمیل این خسارت عظیم به لبنان و اذیت و آزار امت اسلام ،،،عاقبت نصرت الهی نصیب مسلمین است. اگر این کار اسرائیل باشه ،،،باید منتظر انتقام سخت از طرف ملت و دولت و حزب الله لبنان باشه ،،،قبر خودشو تو بندر بیروت کتده. ان شاءالله

  • من سواد آنچنانی ندارم ، اما اینو یقین دارم خداوند کمک میکند و حداقل پیروزی در حال از آن مملکت ما ایران میشود . چون هستند عده ای که خداوند دوستشان دارد و به دعایی آنان و عمل به وظیفه آنان ارج می نهد و توفیق موفق شدن را میدهد انشاءالله ( ضمنا مکرون در مملکتی هست که از نصف بیشتر حرامزاده در آن زندگی میکنند )

  • حالا صبرکن ببین توی ایران از اسرائیلی ها اسرائیلی تر پیدا میشه میگه همش دروغه تقصیر حزب الله لبنان بوده واسرائیل وآمریکا باید بیان لبنان رو درست کنن!!؟خیلی جالبه من فکر میکردم فقط ایران منافق داره!!؟ حالا میبینم حزب سعد حریری روی منافقین رو سفید کرده بیانیه داده و50هزارتا امضا جمع کردن که فرانسه بیاد اداره امور لبنان رو دردست بگیره!!!؟یعنی از اینها وطن فروش تر خدا روی زمین نیافریده البته کسیکه پدرش مادرش رو به فهد پادشاه عربستان بفروشه بهتراز این در نمیآد!!؟

  • متاسفانه همینطور هست که شما میفرمایید ، اما یکی مرد جنگی ، به از صد هزار ، هستند افرادی مثل حُججی ، حاج قاسم و................که خواب راحت را از چشمان حرامیان خواهند گرفت حتی با شهادت خود .

  • حتما صهیونیست ها به پیروزی امیدوارند. چرا که پیه همه چیز رو به تن خودشون مالیدند و این حرکت رو از روی هول شدگی و دستپاچگی انجام دادند. بعد از این بیشتر حمله می کنند، چون مزه ی ضربه زدن و تقاص پس ندادن رو دارن می چشن. ان شا الله باید ضربه ای هموزن اون بهشون بزنیم تا حساب کار دستشون بیاد. ان شا الله به همت بلند همتان راسخ.

  • دو نطریه هست 1- هر کس سیلی اول رو بزنه برنده هست 2- ما شروع کننده نخواهیم بود اما اگه طرف شروع کرد رگبار رو می بندیم . اسرائیل نطریه پردازهاش با تفکر اولی شروع بکار میکنن . اما ایران با تفکر دوم ، یقین داشته باشید در این گوشه جهان افرادی هستند که خداوند یار و پشتیبانشون هست و پیروزی نهایی از آن آنان هست انشاءالله

  • حضور فوری مکرون در بیروت و اینکه گفته انفجار نیترات آمونیوم بوده و تحقیق نکنید ، دقیقا حکایت بر حمله از طرف اشغالگران قدس با سناریوی از پیش طراحی شده با همکاری آمریکا و غرب دارد .

  • خواب دیدن ، خوش باشه . شوروی از هم پاشید ، امریکا هم ، هم . انگلیس هم ، هم .اسرائیل هم که میشه مال خودمون انشاءالله

  • خداوند تو را مرد خوب حفظ نماید انشاءالله