اجتماع و رقص مختلط شیطان پرستان در جنگل های شمال ایران


زمان این فیلم مشخص نیست ولی موضوع مهم این است که این جوانان روی درخت ها نیز طرح های شیطانی خود را نصب کرده و با رنگ های مختلفی که در کمپ خود ایجاد کردند نشان از فعالیت یک کمپ از شیطان پرستی است.


+ 
15

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شیطان پرست شرف داره به اون شیعه و مسلمونی که نماز میخونه روزه میگیره صلوات میفرسته و ... ووووووو بعدش بانکای کشورش با نزول و ربا مردم رو میچاپن شرف داره به دولتمرد مسلمونی که کشورش پر از گدا گشنه و صندوق صدقاته و ....
    به جای اینکه به تفریح چندتا جوون گیر بدین برین یه کاری واسه قیمت دلار ، مرغ، گوشت، برنج .... بکنین

  • اگر مذهبی هستی که برات متاسفم بااین طرز فکرت خوب بخون ثروت باعثطغیان وسرکشیست وَ لَوْ بَسَطَ اللَّهُ الرِّزْقَ لِعِبادِهِ لَبَغَوْا فِی الْأَرْضِ وَ لکِنْ یُنَزِّلُ بِقَدَرٍ ما یَشاءُ شوری/۲۷
    آینه:
    هرگاه خداوند روزی را برای بندگانش وسعت بخشد، در زمین طغیان و ستم می‌کنند از این رو به مقداری که می‌خواهد (و مصلحت می‌داند) نازل می‌کند.
    حکایت؛ حضرت موسی علیه‌السلام فقیری را دید که از شدت تهیدستی، برهنه روی ریگ بیابان خوابیده است، به موسی(ع) عرض کرد: ای موسی! دعا کن تا خداوند متعال معاش اندکی به من بدهد که از بی‌تابی، جانم به لب رسیده است.
    موسی(ع) برای او دعا کرد و ازآنجا برای مناجات به کوه طور رفت. چند روز بعد، موسی علیه‌السلام از همان مسیر بازمی‌گشت، دید همان فقیر را دستگیر کرده‌اند و جمعیت بسیاری اجتماع نموده‌اند، پرسید: چه حادثه‌ای رخ داده است؟
    حاضران گفتند: این شخص تا به حال پولی نداشته اما تازگی مالی به دست آورده، به همین سبب شراب خورده و عربده کشیده و جنگجوئی نموده و شخصی را کشته است. اکنون او را دستگیر کرده‌اند تا به عنوان قصاص، اعدام کنند!
    حضرت موسی علیه‌السلام به حکمت الهی اقرار کرد و از خواهش خود استغفار و توبه نمود.۱

  • شیطان پرست شاخ و دم ندارد. هم رباخوار شیطان پرست است و همین جوانهایی که گناه را تفریح می دانند و هم شما که از آنها دفاع می کنید.
    همه شیطان پرست هستید.

    ضمن اینکه جوانها همه شکم سبرهای بالاشهری هستند و مشکل دلار ، مرغ، گوشت، برنج ندارند. والا برای پرستش شیطان و به قول شما تفریح با ماشینهای آخر مدلشان به حنگلهای شمال نمی آمدند.
    اساسا قاعده تمام تاریخ و در تمام ملتها این است که فقرا خدا پرست تر هستند.

  • آسیه 99/5/19 ساعت 11:21

    دمتون گرم. الحق جوابتون عالی بود... فاسدین مروج بدبختی همین پولداران، و وجود فقیرایی که از بدبختی وبی پولی ایمانشون ضعیف میشه، بخاطر همین پولدارایی هست که اتفاقا خیلیاشونم همون دزدهای بانکی و اختلاسگران هستند... تا کی بی بصیرت ها آدرس غلط بدن و مردم هم فورا تاییدشون کنن و نفهمن بابا دارن از کجا میخورن،از همونایی که شعارهای فریبنده میدن و مدام آدرس غلط اعلام میکنند.

  • بله آسیه جان کاملا درسته اینه که فقرا فقیر تر وثروتمندان ثروتمندتر میشن به خاطر این عوام ابله است که میگن فقر باعث فساده همین باعث فقیر تر شدن فقرا وثروتمندان بی گناهن همین باعث ثروتمندتر شدنشان میشه

  • سه اینا خخخخخ

  • فکر کنم خود پرستی باز از شیطان پرستی بهتره ، عجب الاغهای در دنیا هستند

  • فکر کنم بیکارن که این کارهارو انجام میدن خیلی خرن

  • جناب حسین متولد 1335؛ .. در نوشتن نظراتت دقت کن؛ .. نوشتی خودپرستی باز از شیطان پرستی بهتره! .. یعنی شیطان پرستی به(خوب) است و خود پرستی بهتر(خوبتر)!..
    هر دو بد است؛.. بد و بدتر؛..
    اتفاقاً در شیطان پرستی هم ب دستور ابلیس و دیگر شیاطین جنی (لعنة الله علیهم اجمعین) خودپرستی انجام میدهند یعنی هر حرامی را برای خودشان حلال میکنند و هر حلالی را حرام و فقط دنبال رسیدن ب شهوات نفسانی حرام هستند

  • هر پرستشی جز خدا پرستی همان شیطان پرستی است. جون شیطان دستور به آن پرسش می دهد.