بازی برد برد! (کودتای 28 مرداد)


موشن گرافیک برد برد با موضوع کودتای 28 مرداد


+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دکتر محمد مصدق

    مرد تکرار ناپذیر تاریخ
    سیاهنمایی های امروزیان هم از شما برای ما قابل درکه

    درود بر حضور ابدی ات در بهشت حقیقت...

  • بعد از جنگ دوم انگل ها تتوانستند اقتصاد خود را رونق دهند ( بعنوان نمونه در طی جنگ سهمیه هر انگل دوهزار و چهار صد کالری در روز بود. بعد از پیروزی به هزار و هفصد رسید!). لذا شروع به تخلیه پایگاهای نظامی خود کردند ( بعنوان نمونه در قبرس پانزده هزار سرباز داشتند که گاوچرونهای تروریست جایگزین شدند ، در جریان ملی شدن نفت هم ما بعلت تفرقه بعنوان نمونه حضور شعبان جعفری ها و ژنرال زاهدی ها ... ، دست بدست شدیم.). هنوز هم این دو عفریته دو سوی اقیانوس در اغلب موارد با هم اند. بعید نیست که جدائی انگل ها از اتحادیه اروپا با برنامه این دو بوده و بقصذ یک قطبی کردن مجدد جهان.
    از این دسته تجربیات در تاریخ صد ساله بسیار است. حالا سئول اینجاست که چرا فتنه خانه باز گشائی شد؟ چرا سفیر بی ادب شلوار کثیف اخراج نشد؟ چرا بعضی از اعضاء کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گذشته که در این مجلس هم متاسفانه حضور دارند ، با سفیر اغتشاش گر انگل نشستند و هیچ اطلاعی هم از محتوای صحبتهای شان پخش نشد!
    داستان گاوچرونها هم بهمین ترتیب. بیش از چهار صد و هفتاد معاهده با سرخپوستان ، صاحبان واقعی آن قاره را یکجانبه شکستند ( https://www.facebook.com/Homeland-Security-Fighting-Terrorism-Since-1492-120555944681864/). در سالهای پنجاه میلادی حدود صد کودتای موفق و ناموفق در جهان ترتیب دادند که بیست هشت مرداد بگفته خودشان ارززانترین و شاهکارشان بود. یا تحریک صدام به حمله به انقلاب نوپای اسلامی و تحریمها همه روزه از آن زمان.الخ.
    نکته اینجاست که سیاسیون ما بدون توجه به فرمایش آقا و این تاریخچه مملو از خیانت با گاوچرون ها نشستند و قرار داد امضاء کردن و خانم شرمن صهیونیست با اشاره به اینکه فلانی معنی لغت کلید را نمی دانست ، برجام را امضاء کرد ( ! )نشان داد که چه افراد فریبکار و غیر قابل اعتمادی هستند . آنها الاغ های دمکرات بودند و پر حیله و اینها فیل های جمهوری خواه و زورگو که هردو در پشت پرده با هم چپوق می کشند.
    معنی همه این حرفها در اینجاست که فریب می خوریم ، نه فریب دشمن را چه دشمن شناخته شده است ، بلکه فریب دنیا را تا جائیکه رهبر هفتاد سال امتحان پس داده را تنها می گذاریم و یکبار دیگر : عاقبت عبرت تو جواهی شد برای دیگران.