عدالت؛ راه ناتمام


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ما مردم ایران به هدایت و رهبری امام خمینی کبیر، با چنین شوقی قدم در راه گذاشتیم و موفّق شدیم. ادعا نمیکنیم که توانسته‌ایم آنچه را که می‌شناسیم و دوست میداریم یکسره تحقّق بخشیم، ولی ادّعا میکنیم که در این راه بسی پیش رفته و موانع بسیاری را از سرِ راه برداشته‌ایم.» ۱۳۹۹/۰۵/۰۷


+ 
16

- 
0
ارسال در 1399/5/30 ساعت 13:50 2020-8-20 13:50:46
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قبول ندارم.
    ملاک و معیار پیشرفت نسبت به یک جسد سنجیده نمیشه نسبت به موجودیت زنده سنجیده میشه. اینکه هر سال اعلام پیشرفت نسبت به دوران شاه مخلوع عنوان میشد!! از نابغگی و ابلهی مردم این کشور بوده. بعد 40 سال این داستان خودش رو عور و لخت نشون داده که هرچی بوده قمپز بوده ! وقتی که بالاترین نرخ فرار مغزها در دنیا ما بوده باشیم طی 40 سال! و بقول ایشون هم عدالت هنوز پوچ! یک معادله ساده نشون میده که اون بدبخت هایی هم که فرار نکردن بخاطر نبودن همون عدالت به فنا رفتن .
    سرمایه های کشور از بین رفت و مسئولان فاسق جمهوری اسلامی فربه و فربه تر شدند
    و حتی دموکراسی هم رنگ خودشو باخت یا بهتر بگیم از ابتدا هم وجود نداشت و این هم در اخر عور خودش رو نشون داد!
    پیشرفت ایران رو نسبت به همسایه گانش باید سنجید که روزی ارزوی ایران بودن داشتند و الان فرسنگها جلوترن تنها کشورهایی که در گیر جنگ های همیشگی بودند هنوز مشکل دارن و افتخار ایرانه که با اونها خودش رو بسنجه .
    کشورهای غیر هم مرز هم مثل کره جنوبی وسنگاپور و.... هم ملاکهای خوبی برای پیشرفت هستن طی این 40 سال که ما چه بودیم اونها چه بودند و الان ما چه هستیم و اونها چه !
    دروغ و هوچی گری اخرش ما رو به اینجا رسوند
    مخفی کاری و تکذیب و جلوگیری از قطع دست دزدان به بهانه مصلحت نظام !!!!!! به اینجا رسید.
    بخورید بخورید و دروغ بگید و دروغ بگید !
    شکمهاتون رو فربه کنید
    اما آخرتی هست و بخوبی تقاص پس میدید
    مردم هم لیاقت همون چیزی رو دارند که بهش میرسند! لیاقتی بیش از این نداشتیم چون چشم و گوشمون رو بستیم و اعتماد به فاسقین کردیم بدون هیچ نظارت و دلیلی و صرف بردن اسم خدا و پیامبر!!
    این حکومت با این حجم از فسق و تباهی موندنی نیست خصوصا الان که پرده ها افتاده
    اگر ادم صالحی هست بدونه که نیازه از همین حالا شروع کنه و از مسئولان رده بالا هم باید شروع کنه از همه نظام شروع کنه تا این نظام حفظ بشه وگرنه به زباله دان تاریخ خواهد پیوست

  • با سلام خدمت حسین آقا.
    قبول ندارم.
    بچند دلیل :
    اگر همه فاسد بودند ، تا بحال افتاده بودیم.
    اگر دشمن اینهمه بر ما سخت می گیرد ، چون احساس خطر می کند.
    البته آقای اژه ای در کنار طبری بیست سال بوده و اینک برای او توبه پیشنهاد می کند. در همان روز ها بیش از پانزده ملیون پرونده روی میز قوه قضائیه بود ، تنها پرونده ای که روی میز نبود مربوط به آقا فاضل بود. اشتباه نشه ، نمی دونم که موضوع آقا فاضل چی بود فقط می دونم که برادر اونهمه مسئولین بالا زیر سئول بود و روشنگری نشد. انگل ها سیصد سال ما را گزیدند ، و کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گذشته فتنه خانه را باز گشائی کرد! سفیر بی ادبش در مقابل دانشگاهی که مزین بنام سردار مبارزه با انگل هاست دستگیر شد و هنوز در این خاک مقدس شهدا زیست می کند و عجیب تر اینکه بعضی از اعضاء کمسیون مجدداً به مجلس راه یافتند!!!...
    اکر چه چنان افرادی بودند و هستند ، اما حججی ها و سلیمانی ها و رئیسی ها هم هستند.
    در خط آخر فرمودید: " ...شروع کنه... " اما نفرمودید چطور؟ جسارتاً عرض می کنم اصلاً مشکل نیست : سیگار را ترک کنید ، کوکا ، فیل و هر محصول دشمن را به تنهائی تحریم کنید ، هر روز یک کار مفید و تولید یا اخلاقی انجام دهید... اگر خمینی به تنهائی دنیا را تغیر داد ، شما هم می توانید بتنهائی مدل خوبی باشید. فرمود: در حیاط خود سبزی خوردن بکارید ، در مقابل تحریم فرمود " ما روزه داریم "... ما در جنگ ایم ، اگر اعتقاد داریم که دارید ، بیشتر کار کنید و کمتر مصرف.
    جسارت این پیر مرد پرحرف را به بزرگی خودتان خواهید بخشید.التماس دعای خیر