عزاداری عاشورای کانادایی ها در دوران کرونا


لینک اینستگرام دسته ی تورنتو: instagram.com/march4hussain
امسال به دلیل کرونا مردم تورنتو در روز عاشورا با خودرو های خود در طولانی ترین خیابان امریکای شمالی دسته به راه انداختند.


+ 
14

- 
0
ارسال در 1399/6/11 ساعت 07:53 2020-9-1 07:53:49
خبر 222
توسط خبر 222


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین شناسان نباید حقایق عذابهای الهی را بر بشر کتمان کنند
    ---
    دستورات وحیانی خداوند جهان هستی را نادیده گرفتن و بی ابراز پشیمانی و توبه به گناه و فساد ادامه دادن از بدو تاریخ بشریت تا کنون سبب فراگیر شدن عذابها و وباهای زمینی و آسمانی در میان بشر بوده و با اراده ی حکیمانه ی خداوند رخ می داده اند.
    بدون ایجاد تغییرات مثبت در رفتار بشر این عذابها و وباها ادامه خواهند یافت و باهمین اراده الهی بمقتضای علم و حکمت بی کران خداوند جان افراد بیشتری را از بشر گزینش خواهند کرد و خواهند گرفت.
    دین شناسان آگاه به وحی الهی که با هر دلیل و توجیهی این حقایق وحیانی را بر بشر کتمان می کنند با نفرین خداوند در قیامت به بد ترین عذابهای الهی گرفتار خواهند شد.
    «إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيم » ﴿آیه ۱۷۴ سوره بقره﴾.

  • چرا سید صادق شیرازی زیر بار مسئولیت حفظ جان مردم نمی رود؟
    ---
    سید صادق شیرازی مرجع مذهبی بخشی از شیعیان عراقی ، با تشکیل مجالس وعظ و عزا داری در خانه ی خود در قم بدون تقید به شرایط بهداشتی کرونا و بدون ارائه ی هیچ پاسخی به وزارت بهداشت در باره چرایی نقض مقررات بهداشتی جلوگیری از شیوع این بیماری کشنده ، هر روزه در این مجالس مردم را به برگزاری مراسم عزادری اربعین ؛ با شکوهی بیش از سالهای پیش دعوت می کند.

  • اینها نه مردم کانادا هستند نه کانادایی اینها اجیر شدگان و جیره و مواجب بگیران شما هستن که با این خودروهای آنچنانی در بلاد کفر و شرک رژه میرن تا شما ذوق مرگ بشین که آره .... اگه روشنگری هستی این کلیپ رو به طور کامل میذاشتی
    ای کاش هرگز دین و مذهب را با اون سیاست های احمقانه و کثیف به لجن نمی کشیدید