عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مثل همین امروز ،،،آدم یاد وقایع این دوران میفته

  • همه ی اشتباهاتی که در طول این 40 و اندی سال کرده اید ریشه در همین تشابه سازی های بچه گانه است، منتقد و معترض به فساد و بی عدالتی رو با خولی ، یزید و ... مقایسه می کنید و خودتون رو امام حسین و امام علی فرض می کنید ؟

  • باسلام.دقت کنید! احکام خدا رو کسی حق نداره برداره و اعتراض کنه!.. قطعا کسی که با احکام خدا می جنگه فاسده دیگه.. ! این میگن ما با قصاص مخالفیم!(احکام به چنین صراحتی که مستقیم در قران اماده) قطعا ارازل اوباش ها و تجاوزگر ها و .. با خیال راحت دست به نابودی و سرکوب مردم خواهند زد! و نسل بشریت را از بین می برنند! ..(فکر می کنید چنین رذل ها،چیزی به اسم رحمت بخشش می فهمند؟! اب گل الود بشه،خواهید دید داعش پیششون یک شوخیه!)
    انتقاد و منقد و .. بی جا میکنن بخواد احکام خدا را نابود کنه! کسی که دست به چنین کاری میزنه و علنن اعلام میکنه! دشمن علنی خدا روی زمینه.

  • ههه

  • ابتدا باید عرض کنم لبخند بر روی لب آوردید. و اما بعد : کسی توی این مملکت نیست یکبار برای همیشه به این شاشوکها بفهمانه پاتون رو از گلیم خود بیشتر دراز نکنید ، نه علم دارید و نه شعور اجتماعی و نه هنر بلکه فقط پر رو هستید و تهی مغز . خدا رو شکر که وقت خودم رو پای دیدن فیلم که جز بطالت وقت هیچی ندارد نمیکنم .

  • در پاسخ به این دوست عزیز میگمّ دست مریزاد و احسنت به شما
    نگاه کردن بسیاری از این برنامه های تلویزیونی وقت تلف کردن محض است، کاش به جای این ها یه دور تسبیح صلوات می فرستادن مردم و مطالعات مفید می کردن و به فکر حل مشکلات همنوعان خودشون و مسلمانان بودند و دعاگوی هم بودن. بسیاری از این به اصطلاح سلبریتی ها تو زندگی و اداره خودشون هم مشکل دارند، طلاق و ... یه امر طبیعی است بین اینها و آنوقت من و شما می شینیم پای تلویزیون و وقتمان را با اراجیف و داستان های اینها تلف می کنیم. خانم هایی که بخاطر فیلم چادر سرشون کردند و بعد از اجرا و ضبط فیلمشان را باید دید که چی پوشیدن و چه آرایش هایی که دارند.