روحانی مچکریم...


لبخندم میزنیم فکر نکنه نا امیدیم انشالله 1400 بهترش میاد


+ 
36

- 
2
ارسال در 1399/6/27 ساعت 15:48 2020-9-17 15:48:24
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام ، باید رییس جمهور آینده را قبل از آغاز بکار محاکمه کنیم هم حساب کار دستش میاد هم هشت سال از برنامه جلو میزنیم !

  • فقط اعدام‌

  • آینه چو نقش تو بنمود راست خود شکن ، آینه شکستن خطاست
    این پند را چندین صد سال قبل از نود شش گفتند ، پس چرا براساس نتایج منفی چهار سال اول ، باز بقول اون خواهرمون " انتخاب بین بد و بدتر "؟!
    بد رو چهار سال دیده بودی. سابقه بد را هم که نمی شد و نمیشه پیدا کرد. اما بدتر را هم با اندکی تحقیق می دیدی که در تمام طول انقلاب نتایج مفید داشته. لذا اگر کسی آرزوها یا تخیلات را بجای تفکر معیار قرار میده شامل پند " خود شکن می شود".
    این از طرف مردم ، اما از طرف منتخب مردم : بعضی ها فقط می خواهند باشند ، حالا بعدش چی ، مهم نیست.
    تحلیل دیگر هم اینکه همه چیزش رو بدهکارِ ، مثلاً مدرکش رو... این خدعه شناخته شده ایست که کسی را بدهکار می کنند و سوارش میشن و روحش رو می خرن.
    تحلیل دیگر اینکه اطرافیان با چاپلوسی طرف رو خام کرده و زر می برند حالا یا برادر حسن آقا باشه یا جهانگیر و برادرش.
    تحلیل دیگر اینکه چنان شیطون تو جلدش رفته که خدا رو بنده نیست. کبر آنچنان غلبه کرده که بعد از اینهمه خرابکاری یک معذرت خشک و خالی از این امت دریغ داره! دلش خوشه که اگر بگه " اگر کس دیگری بود ، وضع بدتر بود " از پل صراط هم رد میشه و همنشین پیامبران الهی!!! کبر ِ دیگه ، خود بزرگ بینی دیگه ...
    اما از همه بدتر """ جهل مرکب "" و ترکیب همه اینهاست که همه روزه در خیابان مردم را می بیند و آمار می گیرد ( به اقرار خودش ) اما فقر فرهنگی را نمی بیند. اگر فقر فرهنگی نبود کسی ارز دشمن را نمی خرید ، کسی سگ چرانی نمی کرد ، خجالت می کشید ساختمان گرون و خودرو و البسه فاخر در کشوری که گور خواب دار . اگر فقر فرهنگی نبود بعضی ها بلحاظ چهره زیبا که به تبی بند است به بچه های گرسنه و آبشور خور هم وطنشان فخر نمی فروختند و خود را تافته جدا بافته نمی پنداشتند و همچون عروسگان خورا رنگ مالی نمی کردند و بازیچه اجنبی نمی شدند. اگر فقر فرهنگی نبود نظام بانگی اسلامی دنیا را گرفته بود و همه سازمانهای فاسد مالی را نابود کرده بود. اگر فقر فرهنگی نبود ، فرهنگ خودمان را با ضد فرهنگ دشمن تاخت نمی زدیم. اگر فقر فرهنگی نبود پانزده ملیون تهرانی فرار کرده و در جای جای این کشور چهارده معصوم نانی از زمین در می آوردند و با دیگران بر سر سفره می نشستند و الحمدالله الحمدالله گویان دشمن را نا امید می کردند. آقای به اصطلاح رئیس جهمور " خود شکن "

  • با روحانی تا گرفتن تقاص مردم از روحانی . انشاءالله.