عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • من هم حرفم این است که خیر.این افرادی که می گویید ممکمن است به طور فردی هدایت شوند آنقدر اندک و معدود هستند و خواهند بود که ابدا نمی توان حکم کلی برایشان صادر کرد. * و برای همین سه سال زبان خوش مسلمانان بعد از انقلاب در برخورد با بی حجابان ابدا جواب نداد. با آنکه قبلا شاه را نیروی قهریه ریشه کن شده بود.
    با همین مردم باید با قاطعیت رفتار کرد. دقیقا همانطور که در مورد قوانین مادی و بشری با قاطعیت برخورد می کنیم.
    و از این مهمتر اینکه هدف دین یک امر فردی نیست و قرار نیست تمام جامعه سلمان و ابوذر بشوند تا بعد تازه اسلام شریعت خود را پیاده کند.

    اما اینکه نوشته اید ” تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند…” ، معنیش این است که رضایت و خوشآمد مردم را معیار درست یا غلط بودن کارها می دانید. و همین نگاه شما مایه نگرانی است.
    در حالی که برای مومن رضایت مردم کمترین ارزشی ندارد و مومن مصداق “لایخافون لومه لائم ” است.**
    بگذار از ما بری بشوند. بگذار ما را داعشی بخوانند. مگر جز این است که اگر الان خود رسول الله بیاید او را هم داعشی خواهند خواند؟

    اگر بدانید علی علیه السلام با کشتار پدران و برادران کفار چقدر آنها را از خودش و اسلام متنفر کرد؟ جالب اینکه آنها بعدها که به زور مسلمان شدند هم کماکان از علی متنفر بودند و ماندند. دعای ندبه را بخوانید ” فاودع قلوبهم احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه”. حتی بعد از خلافت علی علیه السلام می گفتند ما از تو دل خوشی نداریم چون پدرانمان توسط تو کشته شدند! امام هم پاسخ می داد آن جنگها که مساله شخصی نبود. شما باید بگویید از اسلام شکایت دارید نه از من!

    متاسفانه در چند دهه اخیر، تفکر مرجئه بشدت در نظام نفوذ کرده است و تحت عنوان اسلام و دین محبت و از صدا و سیما و سایر مبادی تبلیغاتی نظام در حال تبلیغ است. اینکارها هم همه به اسم جلب دلها و هداییت انجام می شود ولی در عمل در حال تحریف عمیق شریعت و ابدیل اسلام به یک دین فردی و نرمالیزه سازی نظام با اهداف لیبرالیسم است.
    نتیجه هم شده اینکه من وقتی الان با بسیجی ها صحیت می کنم گاهی حرفهایی را از آنها می شنوم که نهضت آزادی ها در دهه هفتاد می شنیدم!!
    و این است همانکه شنیده اید پیش از ظهور اسلام را چنان وارونه کرده اند که وقتی مهدی بیاید او را کذاب خواهند نامید و می گویند اگر او امام بود که اینهمه کشتار نمی کرد!

    ———————
    * اگر قرار باشد کسی هدایت شود بعد از چهل سال تبلیغ و اینهمه مراکز پاسخگویی به شبهات هدایت می شود. تازه ما که نگفتیم بیایند مسلمان شوند. یک مساله عقلی و بدیهی است که به سر کردن یک روسری از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما ساده تر است!
    حالا شما خیال می کنید چقدر احتمال دارد کسی که آکاهانه تصمیم گرفته است مانند غربی ها زندگی کند با منطق استدلال هدایت شود؟
    ** برای همین امام خمینی در پاسخ شهید بهشتی گفت اگر این مردمی که درود بر خمیتی می گویند فردا مرگ بر خمینی هم سرسوزنی از مواضعم کوتاه نمی آیم

  • خیلی عالی...

  • هر چی فکر میکنم نمیتونم نگم عاشقتم و برم ، عاشقتم آقای غلامی ممنون مرد خوب . دوستت دارم هموطن عزیزم