حسن عباسی | نجات اقتصاد با کدام تئوری؟


در روزگاری که حلال خواری ۷.۵ میلیارد جمعیت کره زمین به صورت عام و انسان ایرانی به صورت خاص که با #قمار #بورس و #ربای #بانک که ره آورد #اقتصاد_مدرن است،مخدوش شده، میتوان با تئوریزه کردن ساز و کار زندگی افرادی همچون کربلایی محمد کاظم ساروقی در حلال خواری و پرداخت #خمس و #زکات مالش کشور و جهان را به سمت حلال خواری و رستگاری سوق داد.


+ 
36

- 
0
ارسال در 1399/6/29 ساعت 11:53 2020-9-19 11:53:55
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • به امید اون روز.

  • با عرض سلام و التماس دعا
    جسارتاً عرض می کنم : باید آستین بالا زد و حرکت کرد. باید دید چگونه می توان از خانه عنکبوت نظام بانگی متکی به ربا گریخت و یه این طریق خود را پاک و ربا را نهی/ تضعیف کرد. امید در این مورد معطلی و اتلاف وقت است ، وقت = "زمان " نی که باز نمی گردد و جبران ندارد.
    جسارت این برادر پیر را خواهید بخشید . فرزندان همه بخصوص این ننگ روزگار را دعای خیر کنید.
    حسین

  • مثالها همه بینظیر.
    تبلیغ کالا ، تبلیغ مصرف است . اگر رادیو و تلویزیون در دست این گروه است ، خبرگزاری فارس در دست چه گروهی است؟ چرا باید با تبلیغ کالا ، دقیقاً پا جای پای فلسفه لیبرال گذاشت ( مصرف گرائی ، اشرفیت گرائی و همه انواع انگیزه های أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ ) ؟
    اگر این سازمان ها دانسته یا ندانسته یا ترکیبی از این دو مردم را شستشوی مغزی می دهند ، یعنی تربیت می کنند به مصرف. پس ضدتربیت مصرفگرائی ، تربیت بر اساس نمونه تاریخی صدر اسلام " شعب ابی طالب " است.
    آقای طبری نفوذ می کند در دستگاه قضا ، زیر چشم " اینهمه متخصص اسلام " تا به منافع مالی برسد. یکی از راههای این نفوذ چاپلوسی است. چرا نباید نسلها را بر خلاف اخلاق چاپلوس پروری تربییت کرد!
    استاد ، نمونه بسیار است ، تنها جسارتا ً عرض می کنم " تربیت ". اگر تربیت باشد زکات هم هست ، چاپلوسی هم نیست ، مردم فریبی هم نیست ، توصیه هم نیست ، فرار از مجازات هم نیست ، سکوت در مقابل افشا هم نیست الخ .
    آیا اسلام خود یک نظام کامل تربیتی نیست.

  • نفست گرم برای همیشه انشاءالله . میگن ما نمیتونیم مثل ائمه باشیم . قبول . نمیتونیم تلاش کنیم حد اقل مثل حاج قاسم باشیم ؟؟؟؟؟